Mag ik hieruit opmaken dat je inderdaad geen antwoord hebt op o.a. de post van RonaldV, waar je nu -naar goed gebruik mag ik wel zeggen- handig omheen lult?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 01:55 schreef Omniej het volgende:
Ik doel meer op het feit dat je consequent niet reageert op volstrekt legitieme vragen die meerdere malen gesteld worden, en die bedoeld zijn om jou tot het inzicht te brengen dat je last hebt van waanbeelden. Maar goed, aan de andere kant is het consequent negeren van dat soort vragen in feite hetzelfde als ze beantwoorden natuurlijk.
Ik denk deze post:quote:Op zondag 5 juni 2011 17:57 schreef J0kkebr0k het volgende:
Welke vragen hebben jullie het in godsnaam over? Ik heb niet altijd zin om op alles te reageren, dus ik zal vast wat overgeslagen hebben ja.
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 12:56 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Uh... Hoe vaak denk je dat wij weer op onze stoelen moeten klimmen als we dit soort topics doorkijken? Ik zal je op weg helpen: toen ik dit soort topics nog regelmatig las ben ik maar met mijn laptop op de grond gaan zitten. Scheelde me een hoop blauwe plekken.
Ik heb een vraagje voor je: zou het kunnen dat een 'believer' een foto zelf heeft bewerkt om anderen mee te krijgen in zijn gedachtengang? Dat jij fotos aangereikt krijgt die geprepareerd zijn om jou er van te overtuigen dat 9-11 een hoax is? Dat er eigenlijk niets aan de hand is, maar dat er mensen zijn die er belang bij hebben dat een grote groep mensen aan het twijfelen wordt gebracht, en dat jij een slachtoffer van dat complot bent? Twijfel jij nooit aan het twijfel zaaien? Is de conspiracy wel een conspiracy van het establishment, of is het een conspiracy gericht tegen het establishment?
Wat ik maar wil zeggen: niets is wat het lijkt, en zelfs dat niet. Maar soms is een sigaar gewoon een sigaar.
Ik vond dat een beetje domme vragen, eerlijk gezegd. Voelde me niet echt geroepen om daar serieus op in te gaan, maar vooruit:quote:
Dat is nou net het probleem van 'jullie' BNW-ers ja en ook precies de reden waarom ik zo schijtziek word van dat complotgeneuzel. Dat de kritische posts per ongeluk "oeps" worden overgeslagen en er alleen wordt gereageerd op dingen die wél in jullie straatje liggen of waar je wel weer met een 'relevant' copy-paste verhaal op kunt antwoorden, of waar je wél weer met een leuk filmpje op kunt reageren.quote:Op zondag 5 juni 2011 17:57 schreef J0kkebr0k het volgende:
Welke vragen hebben jullie het in godsnaam over? Ik heb niet altijd zin om op alles te reageren, dus ik zal vast wat overgeslagen hebben ja.
Dankje! Dat is ook zeer interessant. Zie ook dit BNW topic:quote:Op zondag 5 juni 2011 18:05 schreef Omniej het volgende:
Edit: Moet er overigens wel aan toevoegen dat die Photo Fraud link van je interessant was.
Reageer eerst eens even op mijn andere posts.quote:Op zondag 5 juni 2011 17:34 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
* kuch*
Reuters:
http://zombietime.com/reuters_photo_fraud/
CNN:
Grappig: je bent wel bereid om een foto tot op de pixel te analyseren, maar kritische vragen, daar heb je geen tijd voor...quote:Op zondag 5 juni 2011 17:57 schreef J0kkebr0k het volgende:
Het was ook geen serieuze vraag, het was bedoeld om je aan het denken te zetten. Jij denkt dat er serieus iets mis is met die fotos. Maar je vraagt je niet af of iemand die fotos misschien bewerkt heeft met het doel jou (en anderen) op het verkeerde been te zetten. Terwijl ietsje terug in dit topic toch genoeg redenen langskomen om daar WEL aan te twijfelen. Twijfelen werkt twee kanten op: niet alleen voor zover het in jouw straatje past, maar ook de andersom: probeert iemand mij hier iets op de mouw te spelden wat er gewoon niet is? Is dit niet gewoon een 'eerlijke' foto, zonder trucjes?quote:Op zondag 5 juni 2011 18:04 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik vond dat een beetje domme vragen, eerlijk gezegd. Voelde me niet echt geroepen om daar serieus op in te gaan, maar vooruit:
(...)
Waar haal je vandaan dat ik er geen tijd voor zou hebben?quote:Op zondag 5 juni 2011 23:30 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Grappig: je bent wel bereid om een foto tot op de pixel te analyseren, maar kritische vragen, daar heb je geen tijd voor...
Als je had opgelet, dan heb ik hier alleen officiële foto's geplaatst. Dat kun je zelf prima verifiëren.quote:Het was ook geen serieuze vraag, het was bedoeld om je aan het denken te zetten. Jij denkt dat er serieus iets mis is met die fotos. Maar je vraagt je niet af of iemand die fotos misschien bewerkt heeft met het doel jou (en anderen) op het verkeerde been te zetten. Terwijl ietsje terug in dit topic toch genoeg redenen langskomen om daar WEL aan te twijfelen. Twijfelen werkt twee kanten op: niet alleen voor zover het in jouw straatje past, maar ook de andersom: probeert iemand mij hier iets op de mouw te spelden wat er gewoon niet is? Is dit niet gewoon een 'eerlijke' foto, zonder trucjes?
Dat was niet de strekking van mijn betoog. Die ging er over dat fotos bewerkt kunnen worden om jou te laten denken dat er iets gebeurd is, maar ze kunnen ook bewerkt worden om jou te laten denken dat er niets gebeurd is. Als je twijfelt, twijfel dan niet alleen in de richting die je uitkomt, maar kijk ook eens 180graden de andere kant op. In jouw specifieke geval: kijk niet alleen naar sporen die zeggen dat het 9-11 verhaal niet klopt, kijk juist ook naar de dingen die wel kloppen.quote:Op zondag 5 juni 2011 23:35 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Als je had opgelet, dan heb ik hier alleen officiële foto's geplaatst. Dat kun je zelf prima verifiëren.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |