Toch bedankt..quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:53 schreef motorbloempje het volgende:
als moeite doen niet je ding is zal het met die prijsvraag ook wel niets worden...
[Win] Speciaal EXA en SES: Succesvol studeren voor Dummies
Dit was het eerste wat in mij opkwam dus ik hoop dat ik meedoe voor de prijzenquote:
Ik schrok al een beetje.quote:
Nah Vietnam ben je zo doorheen. Dynamiek en stagnatie die laatste hoofdstukken is echt een ramp.quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:20 schreef Finland. het volgende:
Ik vind Vietnam echt een kutonderwerp. Dynamiek en stagnatie is veeeeuuuuul leuker
Maarja ik denk dat ik het al redelijk ken aangezien ik de toets niet zo lang geleden heb gehad.quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:23 schreef Finland. het volgende:
Het boek kent maar 4 hoofdstukken. Tenminste, de mijne wel
Je moet de syllabus heel goed kennen kennen, die staat achterin je hulpboek (als je Ibant Obsuri hebt). Alleen dat wordt gevraagd. De tekst is veel te uitgebreid.quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:10 schreef Respecttothemanwiththeice het volgende:
Vandaag rustig aan gedaan, alleen stuk of 30 blzs uit het tekstboek gelezen van Latijn, totaal nutteloos volgens mij.
Dit. Ik heb voor alle vakken een 7, en sta voor 2 vakken ook een 8.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:57 schreef vlam12 het volgende:
helemaal geeeen motivatie om te gaan leren.
Nog geen enkele examens in mijn vakantie gemaakt...
Ik vrees dat ik mezelf teveel overschat, omdat ik toch (vrij) goeie CSE cijfers heb.
Moet wel morgen wel iets doen, anders gaat het helemaal verkeerd, maar heb echt geen zin
Huh, waar las je dat?quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:00 schreef Dastan het volgende:
Ik zit er wel aan te denken om een ban voor die twee weken aan te vragen.Ik las dat dat kan.
Hmm ik denk dat ik er ook maar 1tje ga aanvragen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:00 schreef Dastan het volgende:
Ik zit er wel aan te denken om een ban voor die twee weken aan te vragen.Ik las dat dat kan.
gast, kijk je cijfers, alsof leren nodig isquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:00 schreef Dastan het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |