Toch bedankt..quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:53 schreef motorbloempje het volgende:
als moeite doen niet je ding is zal het met die prijsvraag ook wel niets worden...
[Win] Speciaal EXA en SES: Succesvol studeren voor Dummies
Dit was het eerste wat in mij opkwam dus ik hoop dat ik meedoe voor de prijzenquote:
Ik schrok al een beetje.quote:
Nah Vietnam ben je zo doorheen. Dynamiek en stagnatie die laatste hoofdstukken is echt een ramp.quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:20 schreef Finland. het volgende:
Ik vind Vietnam echt een kutonderwerp. Dynamiek en stagnatie is veeeeuuuuul leuker
Maarja ik denk dat ik het al redelijk ken aangezien ik de toets niet zo lang geleden heb gehad.quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:23 schreef Finland. het volgende:
Het boek kent maar 4 hoofdstukken. Tenminste, de mijne wel
Je moet de syllabus heel goed kennen kennen, die staat achterin je hulpboek (als je Ibant Obsuri hebt). Alleen dat wordt gevraagd. De tekst is veel te uitgebreid.quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:10 schreef Respecttothemanwiththeice het volgende:
Vandaag rustig aan gedaan, alleen stuk of 30 blzs uit het tekstboek gelezen van Latijn, totaal nutteloos volgens mij.
Dit. Ik heb voor alle vakken een 7, en sta voor 2 vakken ook een 8.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:57 schreef vlam12 het volgende:
helemaal geeeen motivatie om te gaan leren.
Nog geen enkele examens in mijn vakantie gemaakt...
Ik vrees dat ik mezelf teveel overschat, omdat ik toch (vrij) goeie CSE cijfers heb.
Moet wel morgen wel iets doen, anders gaat het helemaal verkeerd, maar heb echt geen zin
Huh, waar las je dat?quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:00 schreef Dastan het volgende:
Ik zit er wel aan te denken om een ban voor die twee weken aan te vragen.Ik las dat dat kan.
Hmm ik denk dat ik er ook maar 1tje ga aanvragen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:00 schreef Dastan het volgende:
Ik zit er wel aan te denken om een ban voor die twee weken aan te vragen.Ik las dat dat kan.
gast, kijk je cijfers, alsof leren nodig isquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:00 schreef Dastan het volgende:
Hier ergens, geloof ik: De 'Ban jezelf' knop!quote:
Oké, handig! Ik wist niet dat dat kon. Waar kan je dat aanvragen? Bij mij zal een ban geen nut hebben, want ik kan genoeg dingen verzinnen die mij kunnen afleiden tijdens het leren..quote:
Het zou zonde zijn om met zo'n lijst op het randje te slagen, nietwaar?quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:07 schreef leeell het volgende:
[..]
gast, kijk je cijfers, alsof leren nodig is
Als je 8-en staat haal je echt geen 3-en op je CE hoor, heb voor verschillende vakken al wat geprobeerd (zonder te leren en sta er echt bij lange niet voor zoals jij) en kwam tussen de 6 en 9 uit...quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:59 schreef Dastan het volgende:
[..]
Het zou zonde zijn om met zo'n lijst op het randje te slagen, nietwaar?
nee maar een ban aanvragen voor die 2 uurtjes lerenquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:59 schreef Dastan het volgende:
[..]
Het zou zonde zijn om met zo'n lijst op het randje te slagen, nietwaar?
Ja, dat is wel zo. Bij de exacte vakken is er ook niets aan de hand, dat begrip heb ik toch wel opgedaan. Voor Latijn en kunst algemeen is het nog een kwestie van echt leren. Daar zie ik wel tegenop.quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:01 schreef BundyChen het volgende:
[..]
Als je 8-en staat haal je echt geen 3-en op je CE hoor, heb voor verschillende vakken al wat geprobeerd (zonder te leren en sta er echt bij lange niet voor zoals jij) en kwam tussen de 6 en 9 uit...
Hopen dat ik slaag
Oké oké, je hebt gelijk.quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:02 schreef leeell het volgende:
[..]
nee maar een ban aanvragen voor die 2 uurtjes leren(er van uit gaande dat je ook makkelijk leert en niet het persoon ben die 5 uur moet blokken om een beetje een cijfer te halen)
Bij ons mag je het eerste uur en het laatste kwartier geloof ik niet weg, daartussen wel.quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:04 schreef leeell het volgende:
mag je trouwens weg na je examen? ( hangt dit af van je school of landelijk geregeld)
Ja, na een half uur mag je vertrekken. Tijdens het laatste kwartier mag je niet meer weg. Volgens mij is dit landelijk geregeld.quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:04 schreef leeell het volgende:
mag je trouwens weg na je examen? ( hangt dit af van je school of landelijk geregeld)
O, ik dacht dat hij doelde op de examentijd. Dus na 30 mei of zo.quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:05 schreef BundyChen het volgende:
[..]
Bij ons mag je het eerste uur en het laatste kwartier geloof ik niet weg, daartussen wel.
Ik doe dan ook andere dingen somsquote:Op donderdag 5 mei 2011 23:05 schreef Dastan het volgende:
Bij mij gaat het juist goed op papier. Als ik op de computer werk ben ik veel te snel geneigd andere dingen te doen.
Zeer handige website. Even aanmelden en je kunt van alles oefenen en bekijken (in de vorm van animaties bijvoorbeeld):quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:05 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Je mag het eerste uur en het laatste kwartier niet gaan. In de rest van de tijd wel.
En wat is die Twente Academy?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |