Placa Reial!quote:
Toy? With you?quote:
idd, hoef je iig niet zo lang voor te reizen..8sec lopen naar de koelkastquote:
Damn, knetter jaloers hier op het werk...quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:18 schreef ArTiC het volgende:
[..]
idd, hoef je iig niet zo lang voor te reizen..8sec lopen naar de koelkast
Jij hebt alleen maar muffe koffie of thee?quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:18 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Damn, knetter jaloers hier op het werk...
quote:
ohja ik zit op het werk...quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:18 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Damn, knetter jaloers hier op het werk...
Ik ook. De mannen en de sfeerquote:
Ja, nu klaag je niet meer. En onder de Spaanse zon?quote:
sep/okt is samen een dag of 61 hoor.quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:22 schreef Royco1 het volgende:
Fuck it, ik ga denk ik gewoon in sept/okt een paar dagen naar Barcelona.
Goed zo! Doe eens rebels!quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:22 schreef Royco1 het volgende:
Fuck it, ik ga denk ik gewoon in sept/okt een paar dagen naar Barcelona.
Ehm, ik zal maar niet zeggen wat voor effect zon op me heeft.quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, nu klaag je niet meer. En onder de Spaanse zon?
Ja man... Echt te jammer.. Heb zo zin aan biertje in de zonquote:Op donderdag 5 mei 2011 14:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij hebt alleen maar muffe koffie of thee?
Heeft het iets met de kleur "rood" te maken? Of denk ik dan weer helemaal de verkeerde kant opquote:Op donderdag 5 mei 2011 14:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ehm, ik zal maar niet zeggen wat voor effect zon op me heeft.
was ook slechts een samenvatting.. ik zei niks over uitgenodigd te zijnquote:Op donderdag 5 mei 2011 14:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik zag nergens dat je werd uitgenodigd anders.![]()
Heb ik iets gemist?
Klinkt erg gezelligquote:Op donderdag 5 mei 2011 14:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Gaan we dan met zijn allen in een internetcafe gezellig fokken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |