Naar?quote:Op donderdag 5 mei 2011 13:52 schreef missbehavin het volgende:
Of je krijgt uit het niets een uitnodiging mee te gaan op vakantie
Jawel, maar had het gewoon niet verwacht en al zeker niet van die persoon. Maar goed, ik heb dan toch nog geen vakantiequote:
Zuid-Frankrijk of Noord-Italiëquote:
Dat is dan weer jammerquote:Op donderdag 5 mei 2011 13:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jawel, maar had het gewoon niet verwacht en al zeker niet van die persoon. Maar goed, ik heb dan toch nog geen vakantie
Hey pssst, meisje! Jij meee naar Turkij?quote:Op donderdag 5 mei 2011 13:52 schreef missbehavin het volgende:
Of je krijgt uit het niets een uitnodiging mee te gaan op vakantie
quote:Op donderdag 5 mei 2011 13:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hey pssst, meisje! Jij meee naar Turkij?
Wanna taste it in my spit?quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:01 schreef Barbusse het volgende:
Dim Sum en wijn voor lunch op het terras in het zonnetje aan de jachthaven.
Life is so fucking good I can taste it in my spit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wanna taste it in my spit?Neen, vuige homoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Ik zit te twijfelen tussen Barcelona, Rome of Athene voor een weekendje wegquote:Op donderdag 5 mei 2011 14:04 schreef Royco1 het volgende:
Heb wel zin om er een weekje tussenuit te gaan.
Gaat hem helaas niet worden dit jaar denk ik.
Barcaquote:Op donderdag 5 mei 2011 14:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zit te twijfelen tussen Barcelona, Rome of Athene voor een weekendje weg
Barcelona en Rome staan hoog op het lijstjequote:Op donderdag 5 mei 2011 14:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh ja Barcelona wil ik zo graag nog eens naartoequote:Op donderdag 5 mei 2011 14:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik blijf ook naar Barca gana steedsquote:
Kloptquote:
Ga je mee dan?quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh ja Barcelona wil ik zo graag nog eens naartoe
Dat klopt. Als je er al bent geweest moet je de andere doen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik blijf ook naar Barca gana steedsmaar ik moet die andere ook eens de kans geven
Do not toy with me boyquote:
5xquote:Op donderdag 5 mei 2011 14:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat klopt. Als je er al bent geweest moet je de andere doen.
Placa Reial!quote:
Toy? With you?quote:
idd, hoef je iig niet zo lang voor te reizen..8sec lopen naar de koelkastquote:
Damn, knetter jaloers hier op het werk...quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:18 schreef ArTiC het volgende:
[..]
idd, hoef je iig niet zo lang voor te reizen..8sec lopen naar de koelkast
Jij hebt alleen maar muffe koffie of thee?quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:18 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Damn, knetter jaloers hier op het werk...
quote:
ohja ik zit op het werk...quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:18 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Damn, knetter jaloers hier op het werk...
Ik ook. De mannen en de sfeerquote:
Ja, nu klaag je niet meer. En onder de Spaanse zon?quote:
sep/okt is samen een dag of 61 hoor.quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:22 schreef Royco1 het volgende:
Fuck it, ik ga denk ik gewoon in sept/okt een paar dagen naar Barcelona.
Goed zo! Doe eens rebels!quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:22 schreef Royco1 het volgende:
Fuck it, ik ga denk ik gewoon in sept/okt een paar dagen naar Barcelona.
Ehm, ik zal maar niet zeggen wat voor effect zon op me heeft.quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, nu klaag je niet meer. En onder de Spaanse zon?
Ja man... Echt te jammer.. Heb zo zin aan biertje in de zonquote:Op donderdag 5 mei 2011 14:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij hebt alleen maar muffe koffie of thee?
Heeft het iets met de kleur "rood" te maken? Of denk ik dan weer helemaal de verkeerde kant opquote:Op donderdag 5 mei 2011 14:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ehm, ik zal maar niet zeggen wat voor effect zon op me heeft.
was ook slechts een samenvatting.. ik zei niks over uitgenodigd te zijnquote:Op donderdag 5 mei 2011 14:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik zag nergens dat je werd uitgenodigd anders.![]()
Heb ik iets gemist?
Klinkt erg gezelligquote:Op donderdag 5 mei 2011 14:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Gaan we dan met zijn allen in een internetcafe gezellig fokken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |