Kickboksenquote:Op donderdag 5 mei 2011 14:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Soms een goede sparpartij is niks mis mee.
Je hoopte dat hij ze zou bijten?quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:06 schreef Samzz het volgende:
Wat ben ik toch ook een schatje. Ik heb twee kledders Rio laten aaien
Rio bijt niet als ik erbij benquote:
Ik ken er niet genoeg om wat over te zeggen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zo'n beetje alle Martial Arts, behalve judo
Laatste keer dat ik dat had was op de basisschoolquote:Op donderdag 5 mei 2011 15:06 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Nee ben zelf inderdaad geen vechter.. Maar ja soms heb je geen keus.. Dan is het terugslaan of (in elkaar) geslagen worden..
Heb het gelukkig ook niet vaak gehad. Maar ja het kan altijd voorkomen..quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik dat had was op de basisschool
Nee, bij oma de sleutel opgehaald en douchen, word over een uurtje opgehaald.quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:19 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Dus nu terrasje? Of gewoon naar vrienden/vriendinnen? Mogelijkheden zat lijkt me toch?
Problem solved! Smart thinkingquote:Op donderdag 5 mei 2011 15:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, bij oma de sleutel opgehaald en douchen, word over een uurtje opgehaald.
Is dit je zusje?quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:09 schreef missbehavin het volgende:
Whehe, Luigi Magnifico, dat klinkt toch meer als foute goochelaar dan als een Italiaanse topkapper
Hell no!quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:38 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Is dit je zusje?
Fotoboek van missconfessions
Ja ik ben hard aan het werk verdorie!quote:
En daarom moet je boos op mij worden?quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja ik ben hard aan het werk verdorie!
je leert het wel, alles is jouw schuld.quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En daarom moet je boos op mij worden?
Is natuurlijk ook weer mijn schuld
Nou ja, mijn Prins moet me natuurlijk ook wel kunnen beschermen als ik in distress zit in een toren of zo jaquote:Op donderdag 5 mei 2011 15:18 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Heb het gelukkig ook niet vaak gehad. Maar ja het kan altijd voorkomen..
quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou ja, mijn Prins moet me natuurlijk ook wel kunnen beschermen als ik in distress zit in een toren of zo ja
Maar je hebt de grootste zwak voor degene die jou juist in de problemen brengt elke keer toch?quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou ja, mijn Prins moet me natuurlijk ook wel kunnen beschermen als ik in distress zit in een toren of zo ja
Sorry, red alleen prinsessenquote:Op donderdag 5 mei 2011 16:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |