quote:
Soms zijn ze best handig, als ze je voor een misstap behoeden bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:50 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik heb zo een hekel aan cockblockers he... Die willen eigenlijk zelf te graag, en als het hun niet lukt, dan niemand niet!
dan moeten ze niet cockblocken maar mij gewoon op de bek rossen. Hoef je mij niet in een zwart daglicht te zetten, maar het gewoon zwart voor de ogen maken. Veel beter.quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Soms zijn ze best handig, als ze je voor een misstap behoeden bijvoorbeeld.
Je zegt net dat ik geen dame ben!quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
![]()
Betekent dit dat je niet op mijn Barca voorstel ingaat?
Ja, iemand die tussen een persoon en eventuele cock komt te staan en het dus mis laat gaanquote:
Nee hoef dan niet zo nodig klappen te krijgen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:52 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
dan moeten ze niet cockblocken maar mij gewoon op de bek rossen. Hoef je mij niet in een zwart daglicht te zetten, maar het gewoon zwart voor de ogen maken. Veel beter.
En daar gaat het mis..quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je zegt net dat ik geen dame ben!
Wie wil wel graag klappen krijgen? Vraag ik me toch af?quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee hoef dan niet zo nodig klappen te krijgen.
Dan liever dat ze op dat moment net doet dat ze mijn vriendin is.
Dat is alleen maar omdat je dat zelf zo vaak aangeeft. Het is ook nooit goed.quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je zegt net dat ik geen dame ben!
Soms een goede sparpartij is niks mis mee.quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:56 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Wie wil wel graag klappen krijgen? Vraag ik me toch af?
Nee klappen krijgen is iets anders als uitdelen.. Je bent sowieso geen winnaar. Als je nu klappen krijgt of uitdeelt..quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Soms een goede sparpartij is niks mis mee.
Je hoeft mijn eigen zelfkennis nog niet tegen me te gebruiken!quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat is alleen maar omdat je dat zelf zo vaak aangeeft. Het is ook nooit goed.
zo een vriendin heb ik ook... vet handig!quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee hoef dan niet zo nodig klappen te krijgen.
Dan liever dat ze op dat moment net doet dat ze mijn vriendin is.
-1quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Soms een goede sparpartij is niks mis mee.
Bij sparren is het niet alleen maar uitdelen he.quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:58 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Nee klappen krijgen is iets anders als uitdelen.. Je bent sowieso geen winnaar. Als je nu klappen krijgt of uitdeelt..
Was er afgelopen carnaval best blij mee achterafquote:Op donderdag 5 mei 2011 15:00 schreef rival het volgende:
[..]
zo een vriendin heb ik ook... vet handig!
tot die keer dat ze dacht dat ik gered moest worden
Ben ik met je eens.. Maar op dan in de sportschool als oefening (met goedkeuring van beide).. Niet in het openbaar met willekeurige mensen..quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Bij sparren is het niet alleen maar uitdelen he.
En heb klappen genoeg gehad om te weten dat het niet hetzelfde is als uitdelen.
You're a lover, not a fighter?quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:58 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Nee klappen krijgen is iets anders als uitdelen.. Je bent sowieso geen winnaar. Als je nu klappen krijgt of uitdeelt..
Nee niet met willekeurige mensen, zal sowieso nooit zelf beginnen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:04 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Ben ik met je eens.. Maar op dan in de sportschool als oefening (met goedkeuring van beide).. Niet in het openbaar met willekeurige mensen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |