SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 5 mei 2011 11:56 schreef Swine het volgende:
Het heeft geholpen! Ging keigoed vanochtend!![]()
Nu even ontladen en als een malle op naar de tweede van morgenmiddag.
quote:Op donderdag 5 mei 2011 11:56 schreef Swine het volgende:
Goede zaakquote:Op donderdag 5 mei 2011 11:56 schreef Swine het volgende:
de tweede wat?quote:Op donderdag 5 mei 2011 11:56 schreef Swine het volgende:
Geloof dat Hostie ook al meldde op Hunnerpark rond te banjerenquote:Op donderdag 5 mei 2011 15:58 schreef Mikkie het volgende:
Nog mensen hier die gaan Bevrijdingsfeesten ergens? Behalve Dupsel en LR
Had ik net dus ook. Extra geld er op gezet en gaan. Had een meisje een discussie met de conducteur, waar ik bij stond. Ik zeg "ach, ik check altijd thuis in". Daar kon die fluit niet om lachenquote:Op donderdag 5 mei 2011 15:27 schreef IrishBastard het volgende:
Er werd omgeroepen (in de trein), dus ik heb een kaartje gekocht. Blijkt dat je nu inderdaad ook gewoon kunt inchecken met je OV chipkaart met studentenreisproduct. Dan weet ik in de toekomst dus wel waar ik aan toe ben
Uit betrouwbare bronnen heb ik vernomen dat Swarma ook in hunnerpark rondhuppelt..quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:16 schreef Mikkie het volgende:
Goed bezig Sander.
Ik ga mooi niets doen qua Bevrijdingsdag. Beetje thuis ontspannen, morgen weer druk!
Wat fijn!quote:Op donderdag 5 mei 2011 11:56 schreef Swine het volgende:
Swarma is er ook pas netquote:Op donderdag 5 mei 2011 17:22 schreef Difficult het volgende:
Ik was anderhalf uur geleden in de stad en even langs hunnerpark gelopen er was nog geen flikker te doen
Je moet je dosis Yashaaaaa medicatie verlagen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:15 schreef Mikkie het volgende:
Ik begin een schoenenfetisj te ontwikkelen.
Heb zojuist zitten kijken om weer twee paar te bestellen, terwijl ik van de week nog sneakers heb gekocht waar ik de hele zomer mee moet kunnen doen, eigenlijk. Maar dan kom je toch weer twee paar tegen die tof zijn. Best irritant
En dan vergeet ik nog even de schoenen die ik vorige week nog wilde kopen, maar die ze niet in mijn maat hebben. Op eBay wel, maar daar vind ik ze te duur
Ik heb mijn hele garderobe vervangen! Oftewel één broek!quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:41 schreef Mikkie het volgende:
. Ik heb een tijdlang niks aan kleding ofzo gekocht en nu komt m'n koopziekte om de hoek. Niet handig als je nog 100 euro hebt voor de hele maand, en allerlei feestjes gepland enzo
.
Haha als er eigenlijk iemand is die NIKS heeft met schoenen ben ik het welquote:Op donderdag 5 mei 2011 20:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je moet je dosis Yashaaaaa medicatie verlagen.
quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:41 schreef Mikkie het volgende:
. Ik heb een tijdlang niks aan kleding ofzo gekocht en nu komt m'n koopziekte om de hoek. Niet handig als je nog 100 euro hebt voor de hele maand, en allerlei feestjes gepland enzo
.
Ik heb vandaag ontzettend veel geshopt!quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:42 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Haha als er eigenlijk iemand is die NIKS heeft met schoenen ben ik het welJe had beter Rituals of Morgane kunnen noemen
Dat zijn volgens mij veel meer shopaholics
Ach kom, jij shopt elke maand wel drie keerquote:Op donderdag 5 mei 2011 21:47 schreef Rituals het volgende:
[..]
[..]
Ik heb vandaag ontzettend veel geshopt!Niet handig als je ook geld moet sparen voor nieuwe spullen voor in een nieuwe woning
. Ik had dinsdag ook al een klein beetje geshopt. Het is echter wel nodig, want ik had werkelijk geen enkel kledingstuk voor de zomer dat me nog paste. Zelfs bijna al m'n schoenen zijn te groot geworden
.
Hehe, ik shop vrij regelmatig, dat kloptquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:13 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ach kom, jij shopt elke maand wel drie keer.
Ik ga werkelijk bijna nooit maar had nu zo'n moment. Het is alweer voorbij, though. En da's fijn, want dan kan ik er weer een half jaar tegenaan
Als man zijnde is dat geen punt hoorquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:18 schreef Rituals het volgende:
[..]
Hehe, ik shop vrij regelmatig, dat klopt, maar dit keer was het echt nodig.
Je gaat nu de hele zomer geen kleding/schoenen meer kopen? Wauw.
Nee, zwarte omafietsquote:Op donderdag 5 mei 2011 23:20 schreef Cocktailprikker het volgende:
Rituals reed jij vandaag op een gele omafiets?
Wacht even.. je voeten zijn gekrompen?quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:47 schreef Rituals het volgende:
[..]
[..]
(...) Zelfs bijna al m'n schoenen zijn te groot geworden.
nul twee vier is binnen en willen bier!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:16 schreef swarmahoer het volgende:
mikkie: wijf
hunnerpark was echt tegen verwachting in gewoon gaaf! vanaf 4 uur daar rondgelopen, ben wel n beetje kapot
QFT. Volgens mij zit ik inmiddels ruim over de 20 paar heen. Inclusief slippers enzo. Afgelopen weekend in Brugge nog de perfecte zomerschoentjes gekocht. Witte sandaaltjes met een hakje. Ik was zo blij als een kind in een snoepwinkelquote:Op donderdag 5 mei 2011 21:42 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Haha als er eigenlijk iemand is die NIKS heeft met schoenen ben ik het welJe had beter Rituals of Morgane kunnen noemen
Dat zijn volgens mij veel meer shopaholics
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |