Houd eens op te zeiken. Gadverdamme, de meeste Duitsers hebben helemaal niks met de nazi's van doen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:59 schreef 129383 het volgende:
hierna komen neonazi's
de radio nog meer verneuken
de kwaliteit is onder het Vriespunt geramd
net zoals mijn volume straks
rammstein wel!quote:Op donderdag 5 mei 2011 11:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Houd eens op te zeiken. Gadverdamme, de meeste Duitsers hebben helemaal niks met de nazi's van doen.
Vertel eens waarom ze Neo-Nazi's zouden zijn dan? Want ik heb me er niet genoeg in verdiept, profileren ze zich specifiek zo, of denk jij dat gewoon?quote:Op donderdag 5 mei 2011 11:01 schreef 129383 het volgende:
[..]
rammstein wel!
daar kun je Niet omheen
en ik heb niet gezegd dat alle duitsers
neonazi's zijn
HIIIIEEEEEERRRRRRR KOMMT DIE SONNEEEEEEEEEEquote:
youtubequote:Op donderdag 5 mei 2011 11:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vertel eens waarom ze Neo-Nazi's zouden zijn dan? Want ik heb me er niet genoeg in verdiept, profileren ze zich specifiek zo, of denk jij dat gewoon?
Hoe? Waar? Wanneer?quote:Op donderdag 5 mei 2011 11:05 schreef 129383 het volgende:
[..]
dat zijn gewoon mensen van deze generatie
die zich extreem veel bezig houden met
hitler en heteren
Het blijft Duits wat ze zingen, en geen Zwitsers of Oostenrijksquote:Op donderdag 5 mei 2011 11:02 schreef Huppelmuts het volgende:
Als we het nou een zwitsers uurtje noemen? Oostenrijks? Is het dan wel goed?
Volgens mij heeft Ramsteinn niks te maken met Neo Nazi's hoor.quote:Op donderdag 5 mei 2011 11:05 schreef 129383 het volgende:
[..]
dat zijn gewoon mensen van deze generatie
die zich extreem veel bezig houden met
hitler en heteren
Dacht t ook niet maar ze zo zien ze er imo wel uit...quote:Op donderdag 5 mei 2011 11:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Ramsteinn niks te maken met Neo Nazi's hoor.
Idioot, het heet Feuer frei! Dat is vuurquote:Op donderdag 5 mei 2011 11:07 schreef 129383 het volgende:
[..]
zoek feuhrer vrei maar op
het lijkt me ongepast om een link te plaatsen
Ja mamaquote:Op donderdag 5 mei 2011 11:09 schreef Huppelmuts het volgende:
Weet je dat gezeik over gepast of niet vind ik juist ongepast!
De oorlog is voorbij! De Duitsers zijn daar net zo blij om als wij. Inmiddels is er geen haat meer naar de Duitsers. Zeik niet en geniet van de muziek, want er zijn gewoon Duitse pareltjes!
Braafquote:
quote:Op donderdag 5 mei 2011 11:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Idioot, het heet Feuer frei! Dat is vuur
Fuhrer is wat anders.
Niet?quote:Op donderdag 5 mei 2011 11:09 schreef Huppelmuts het volgende:
Weet je dat gezeik over gepast of niet vind ik juist ongepast!
De oorlog is voorbij! De Duitsers zijn daar net zo blij om als wij. Inmiddels is er geen haat meer naar de Duitsers. Zeik niet en geniet van de muziek, want er zijn gewoon Duitse pareltjes!
Niet over die WK finale beginnenquote:Op donderdag 5 mei 2011 11:11 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Niet?Voor sommige echt nog wel hoor!
En ik vind dat ik best mag meuten over die muziek. Ik hou er gewoon niet van. Zo mag jij van mij ook zeggen dat je mijn muziek keuze ruk vind. Zal mij wat boeien.
quote:Op donderdag 5 mei 2011 11:11 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Niet?Voor sommige echt nog wel hoor!
En ik vind dat ik best mag meuten over die muziek. Ik hou er gewoon niet van. Zo mag jij van mij ook zeggen dat je mijn muziek keuze ruk vind. Zal mij wat boeien.
Neequote:Op donderdag 5 mei 2011 11:11 schreef banapples het volgende:
[..]
Je spreekt het toch (bijna) hetzelfde uit
Dat was tegen spanje en ze hebben onterecht gewonnen verdommequote:
Meerquote:Op donderdag 5 mei 2011 11:12 schreef Huppelmuts het volgende:
Ich bin wie duuuuuuuuuuu
wie sind wie sand und mehr ofzo
Ik wist dat ook gewoonquote:
Ik twijfeldequote:
Ons laatste kampioenschapquote:Op donderdag 5 mei 2011 11:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hahahahaha ik niet. Ik denk liever aan de halve finale van 88.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |