Houd eens op te zeiken. Gadverdamme, de meeste Duitsers hebben helemaal niks met de nazi's van doen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:59 schreef 129383 het volgende:
hierna komen neonazi's
de radio nog meer verneuken
de kwaliteit is onder het Vriespunt geramd
net zoals mijn volume straks
rammstein wel!quote:Op donderdag 5 mei 2011 11:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Houd eens op te zeiken. Gadverdamme, de meeste Duitsers hebben helemaal niks met de nazi's van doen.
Vertel eens waarom ze Neo-Nazi's zouden zijn dan? Want ik heb me er niet genoeg in verdiept, profileren ze zich specifiek zo, of denk jij dat gewoon?quote:Op donderdag 5 mei 2011 11:01 schreef 129383 het volgende:
[..]
rammstein wel!
daar kun je Niet omheen
en ik heb niet gezegd dat alle duitsers
neonazi's zijn
HIIIIEEEEEERRRRRRR KOMMT DIE SONNEEEEEEEEEEquote:
youtubequote:Op donderdag 5 mei 2011 11:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vertel eens waarom ze Neo-Nazi's zouden zijn dan? Want ik heb me er niet genoeg in verdiept, profileren ze zich specifiek zo, of denk jij dat gewoon?
Hoe? Waar? Wanneer?quote:Op donderdag 5 mei 2011 11:05 schreef 129383 het volgende:
[..]
dat zijn gewoon mensen van deze generatie
die zich extreem veel bezig houden met
hitler en heteren
Het blijft Duits wat ze zingen, en geen Zwitsers of Oostenrijksquote:Op donderdag 5 mei 2011 11:02 schreef Huppelmuts het volgende:
Als we het nou een zwitsers uurtje noemen? Oostenrijks? Is het dan wel goed?
Volgens mij heeft Ramsteinn niks te maken met Neo Nazi's hoor.quote:Op donderdag 5 mei 2011 11:05 schreef 129383 het volgende:
[..]
dat zijn gewoon mensen van deze generatie
die zich extreem veel bezig houden met
hitler en heteren
Dacht t ook niet maar ze zo zien ze er imo wel uit...quote:Op donderdag 5 mei 2011 11:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Ramsteinn niks te maken met Neo Nazi's hoor.
Idioot, het heet Feuer frei! Dat is vuurquote:Op donderdag 5 mei 2011 11:07 schreef 129383 het volgende:
[..]
zoek feuhrer vrei maar op
het lijkt me ongepast om een link te plaatsen
Ja mamaquote:Op donderdag 5 mei 2011 11:09 schreef Huppelmuts het volgende:
Weet je dat gezeik over gepast of niet vind ik juist ongepast!
De oorlog is voorbij! De Duitsers zijn daar net zo blij om als wij. Inmiddels is er geen haat meer naar de Duitsers. Zeik niet en geniet van de muziek, want er zijn gewoon Duitse pareltjes!
Braafquote:
quote:Op donderdag 5 mei 2011 11:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Idioot, het heet Feuer frei! Dat is vuur
Fuhrer is wat anders.
Niet?quote:Op donderdag 5 mei 2011 11:09 schreef Huppelmuts het volgende:
Weet je dat gezeik over gepast of niet vind ik juist ongepast!
De oorlog is voorbij! De Duitsers zijn daar net zo blij om als wij. Inmiddels is er geen haat meer naar de Duitsers. Zeik niet en geniet van de muziek, want er zijn gewoon Duitse pareltjes!
Niet over die WK finale beginnenquote:Op donderdag 5 mei 2011 11:11 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Niet?Voor sommige echt nog wel hoor!
En ik vind dat ik best mag meuten over die muziek. Ik hou er gewoon niet van. Zo mag jij van mij ook zeggen dat je mijn muziek keuze ruk vind. Zal mij wat boeien.
quote:Op donderdag 5 mei 2011 11:11 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Niet?Voor sommige echt nog wel hoor!
En ik vind dat ik best mag meuten over die muziek. Ik hou er gewoon niet van. Zo mag jij van mij ook zeggen dat je mijn muziek keuze ruk vind. Zal mij wat boeien.
Neequote:Op donderdag 5 mei 2011 11:11 schreef banapples het volgende:
[..]
Je spreekt het toch (bijna) hetzelfde uit
Dat was tegen spanje en ze hebben onterecht gewonnen verdommequote:
Meerquote:Op donderdag 5 mei 2011 11:12 schreef Huppelmuts het volgende:
Ich bin wie duuuuuuuuuuu
wie sind wie sand und mehr ofzo
Ik wist dat ook gewoonquote:
Ik twijfeldequote:
Ons laatste kampioenschapquote:Op donderdag 5 mei 2011 11:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hahahahaha ik niet. Ik denk liever aan de halve finale van 88.![]()
De groentjensquote:Op donderdag 5 mei 2011 11:19 schreef 129383 het volgende:
daag
ik hou niet zo van duitse muziek..
mijn mening, niet zeiken!
ik log uit
Snufjequote:
LOLquote:Op donderdag 5 mei 2011 11:21 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik heb dat echt vaak met TT's
Net als de brank in moerdijk
Faal van epische omvangquote:Op donderdag 5 mei 2011 11:21 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hallonzorsquote:
Ah mattie kan gebeuren jwtquote:Op donderdag 5 mei 2011 11:21 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
ik zit hier nog niet zo langquote:Op donderdag 5 mei 2011 11:22 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Die grap is hier echt te vaak gemaakt.
Dat had ik doorquote:Op donderdag 5 mei 2011 11:24 schreef 129383 het volgende:
[..]
ik zit hier nog niet zo lang
dit is de 1e keer
laat me Nog effe genieten
moi lolitaquote:Op donderdag 5 mei 2011 11:25 schreef Samzz het volgende:
Ik vind 't nog steeds jammer dat Lolita niet in Draakje staat
Ja maar niet naar de uploadregels gekeken. Jij hebt alles in 128 kpbs geuploadquote:Op donderdag 5 mei 2011 11:24 schreef Snuf. het volgende:
Waarom staan U-niq en Winne nog niet in Draakje? Ik heb ze al 3 weken terug geupload ofzulks
Echtquote:Op donderdag 5 mei 2011 11:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar niet naar de uploadregels gekeken. Jij hebt alles in 128 kpbs geupload
Alizée - Moi ...Lolita (Single Version)quote:Op donderdag 5 mei 2011 11:25 schreef Samzz het volgende:
Ik vind 't nog steeds jammer dat Lolita niet in Draakje staat
ik maak een dikke 70 posts per dagquote:Op donderdag 5 mei 2011 11:25 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dat had ik door. Dan zul je nog veel tegenkomen dat je waarschijnlijk grappig zult vinden
quote:Op donderdag 5 mei 2011 11:27 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Omg heb je dan nog wel tijd om te eten?
Soberso Lordiquote:Op donderdag 5 mei 2011 11:26 schreef Snuf. het volgende:
Zoals het een echte baas betaamd heb ik 2 bazennummers aangevraagd
mischien...quote:Op donderdag 5 mei 2011 11:27 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Omg heb je dan nog wel tijd om te eten?
Dat komt omdat je nog nieuw bentquote:Op donderdag 5 mei 2011 11:26 schreef 129383 het volgende:
[..]
ik maak een dikke 70 posts per dag
ik ben veel tegen gekomen
Haha jongens zie deze man hij post 70 keer per dag wtf deze jongen heeft geen levenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
16472 (gemiddeld 24 per dag)quote:Op donderdag 5 mei 2011 11:29 schreef 129383 het volgende:
Aantal posts: 1166 (gemiddeld 70 per dag)
don't try this at home
Nee. Lolita - Seeman, deine Heimat ist das Meerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb er bijna 100Kquote:
Eventuele herkansing wordt geen rekening mee gehoudenquote:Op donderdag 5 mei 2011 11:31 schreef Snuf. het volgende:
Hee boys en huppel ik heb nog maar 6 dagen school en over 21 dagen heb ik vakantie en ik hoef pas over 10 dagen naar school
Jij hebt heus geen herkansing nodigquote:Op donderdag 5 mei 2011 11:31 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Eventuele herkansing wordt geen rekening mee gehouden
quote:Op donderdag 5 mei 2011 11:30 schreef Snuf. het volgende:
Bij de weg wtf zit iedereen te leren uit mijn klas en te zeggen dat ik ook moet leren voor examensMeh.. ik heb er ook niet voor geleerd en ik heb het ook gewoon gehaald. Als je gewoon het hele jaar je zooi bij elkaar houdt, dan komt het wel goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Anders volgend jaar staatsexamen/ROC
Who motivates the motivator?
cijfertjes: maandag 18 april 2011 @ 18:17quote:Op donderdag 5 mei 2011 11:32 schreef 129383 het volgende:
huppelmuts:
Aantal posts: 99855 (gemiddeld 69 per dag)
en ik dacht dat ik geen leven had
wel cool
Vn mijn ouders moet ik dan nog een jaar op deze stinkschool blijven manquote:Op donderdag 5 mei 2011 11:32 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Meh.. ik heb er ook niet voor geleerd en ik heb het ook gewoon gehaald. Als je gewoon het hele jaar je zooi bij elkaar houdt, dan komt het wel goed. Anders volgend jaar staatsexamen/ROC
Wat liefquote:Op donderdag 5 mei 2011 11:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij hebt heus geen herkansing nodig
ja het is cool dat je dat 4 jaar vol houdquote:Op donderdag 5 mei 2011 11:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
cijfertjes: maandag 18 april 2011 @ 18:17
ik: dinsdag 8 mei 2007 @ 17:38
Uhm
Oh, dat is ook wel relaxed hoor. Dan hoef je alleen maar de vakken overnieuw te doen die je niet gehaald heb. Vet veel vrije tijdquote:Op donderdag 5 mei 2011 11:33 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Vn mijn ouders moet ik dan nog een jaar op deze stinkschool blijven man
Agossiequote:Op donderdag 5 mei 2011 11:33 schreef Snuf. het volgende:
O beu ik kan mijn eigen verzoekjens niet horen want we gaan zo weg
Nee dus nietquote:Op donderdag 5 mei 2011 11:34 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Oh, dat is ook wel relaxed hoor. Dan hoef je alleen maar de vakken overnieuw te doen die je niet gehaald heb. Vet veel vrije tijd
Onlogisch?quote:Op donderdag 5 mei 2011 11:36 schreef Samzz het volgende:
Welke held gaat er eens een Charly Lownoise & Mental Theo special doen?
Geen idee joh ik gaf mn bek ook maar een douwquote:
Oh, dan hebben ze dat veranderd. Een vriendin van mij kon dat namelijk wel.quote:Op donderdag 5 mei 2011 11:36 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Nee dus nietVolgens mij moet je gewoon ALLES opnieuw doen
Het zou inderdaad wel episch zijn jaquote:Op donderdag 5 mei 2011 11:38 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Oh, dan hebben ze dat veranderd. Een vriendin van mij kon dat namelijk wel.
quote:Op donderdag 5 mei 2011 11:39 schreef Outpost76 het volgende:
Zo jammer, door een gast sexy genoemd te worden...
Goedquote:Op donderdag 5 mei 2011 11:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen idee joh ik gaf mn bek ook maar een douw![]()
Stel het voor aan hem via pm/msn/whatsapp
quote:Op donderdag 5 mei 2011 11:39 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Man leer eens plaatjes plaatsen!Die doet t ook niet...
quote:
quote:Aantal faalposts: 1166 (gemiddeld 70 per dag)
don't try this at home
Ik twijfel tussenquote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
djkoelkast
Bericht:
Sorry, niet Duits, maar speciaal voor iedereen die Chantal heet.
Ik vooral de laatste maand.quote:Op donderdag 5 mei 2011 11:44 schreef Snuf. het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen in de Onzin reeks, ik ben ernstig aan het afkicken de laatste 2 maanden matties
WTF heb jij in februari gedaanquote:Op donderdag 5 mei 2011 11:44 schreef Snuf. het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen in de Onzin reeks, ik ben ernstig aan het afkicken de laatste 2 maanden matties
Gewoon niet meer doen lijkt me het beste voor jouquote:
phpBB faalt... ik nietquote:Op donderdag 5 mei 2011 11:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gewoon niet meer doen lijkt me het beste voor jou
Waar halen jullie zo een grafiek vandaan?quote:Op donderdag 5 mei 2011 11:49 schreef Spouwerranger het volgende:
[ afbeelding ]
Zegt genoeg, lijk mij
Je kunt ook eerst op preview klikken. Dan kun je controleren of het plaatje werkt.quote:
quote:
quote:Op donderdag 5 mei 2011 11:41 schreef 129383 het volgende:
[..]!!!!
alles wordt gehackt waar ik ben geweest!
*Rolt in paniek op de grond
dmquote:Op donderdag 5 mei 2011 11:50 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Waar halen jullie zo een grafiek vandaan?
het is niet eerlijkquote:Op donderdag 5 mei 2011 11:50 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Je kunt ook eerst op preview klikken. Dan kun je controleren of het plaatje werkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |