abonnement Unibet Coolblue
pi_96379282
TS heeft iets bijgeleerd, nl niets kopen bij een webwinkel met bijzondere algemene voorwaarden.
En TS is stom geweest, heeft niet alle algemene voorwaarden doorgeploeterd.

Wel heeft TS bij een kledingwebwinkel een kledingstuk besteld en dat viel dermate tegen dat TS het kledingstuk diezelfde dag weer geretourneerd heeft.
Wel heeft TS moeten vragen naar het retouradres want dat was helaas nergens te vinden op de betreffende site.

Inmiddels een ontvangstbevestiging gekregen en een code om iets nieuws te bestellen.
Geld terugkrijgen doen ze niet aan is de mededeling en staat ook in de algemene voorwaarden.

Mijn vraag; strookt dit wel met de regels omtrent koop op afstand?
Graag met verwijzing naar een wetsartikel :)
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  donderdag 5 mei 2011 @ 10:56:45 #2
64781 bonke
pipo koeie
pi_96379329
ja :)
pies on joe toe
  donderdag 5 mei 2011 @ 10:56:46 #3
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_96379330
Nee, of het kledingstuk moet speciaal voor jou op maat zijn gemaakt.
  donderdag 5 mei 2011 @ 10:57:29 #4
89338 BettyWeter
Weet het beter
pi_96379371
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 10:56 schreef Gunner het volgende:
Nee, of het kledingstuk moet speciaal voor jou op maat zijn gemaakt.
Nope one size fits all zelfs ;)
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_96379398
quote:
Heb ik al gedaan :) antwoord blijft hetzelfde, heb dus een klacht ingediend.
Maar echt een duidelijk antwoord met een wetsartikel erbij kan ik op de website van consuwijzer ook niet vinden.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_96379476
ze zijn toch niet verplicht je geld terug te doen/ Vaak doen ze dat in de vorm van cadeaubonnen..
Gewoon, omdat het kan.
  donderdag 5 mei 2011 @ 11:01:01 #8
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_96379486
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  donderdag 5 mei 2011 @ 11:01:17 #9
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_96379494
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 10:58 schreef Ml-etje het volgende:
Maar echt een duidelijk antwoord met een wetsartikel erbij kan ik op de website van consuwijzer ook niet vinden.
Wat voor antwoord zoek je? Of ze een soort van cadeaubon mogen geven i.p.v geld terug?
pi_96379499
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 11:00 schreef -AnneX- het volgende:
ze zijn toch niet verplicht je geld terug te doen/ Vaak doen ze dat in de vorm van cadeaubonnen..
Dit is koop op afstand. Dan geldt dit dus niet en moet TS het geld terug krijgen.
A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?
  donderdag 5 mei 2011 @ 11:02:14 #11
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_96379532
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 11:00 schreef -AnneX- het volgende:
ze zijn toch niet verplicht je geld terug te doen/ Vaak doen ze dat in de vorm van cadeaubonnen..
Bij reguliere verkoop ja. Via internet gaat de wet ' koop op afstand' in.
pi_96379548
Was het in de aanbieding?
  donderdag 5 mei 2011 @ 11:02:56 #13
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_96379559
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 11:02 schreef Zinedinho het volgende:
Was het in de aanbieding?
maakt niet uit.
  donderdag 5 mei 2011 @ 11:03:00 #14
89338 BettyWeter
Weet het beter
pi_96379564
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 10:58 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Heb ik al gedaan :) antwoord blijft hetzelfde, heb dus een klacht ingediend.
Maar echt een duidelijk antwoord met een wetsartikel erbij kan ik op de website van consuwijzer ook niet vinden.
http://www.wetboek-online(...)%20Boek%207/46d.html
  donderdag 5 mei 2011 @ 11:04:26 #15
64781 bonke
pipo koeie
pi_96379605
quote:
oww
ik had nee moeten zeggen :)
pies on joe toe
pi_96379614
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 11:02 schreef Gunner het volgende:

[..]

maakt niet uit.
Dan ben ik een keer genaaid. :+
pi_96379764
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 11:04 schreef Zinedinho het volgende:

[..]

Dan ben ik een keer genaaid. :+
Was het lekker?
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
pi_96379793
quote:
In geval van ontbinding overeenkomstig lid 1 heeft de koper recht op kosteloze teruggave van het door hem aan de verkoper betaalde. De teruggave moet zo spoedig mogelijk en in ieder geval binnen dertig dagen na de ontbinding plaatsvinden.

Deze dus?

Voor de volledigheid lid 1 erbij
Gedurende zeven werkdagen na de ontvangst van de zaak heeft de koper het recht de koop op afstand zonder opgave van redenen te ontbinden. Indien niet is voldaan aan alle in artikel 46c lid 2 gestelde eisen, bedraagt deze termijn drie maanden. De eerste zin is van overeenkomstige toepassing vanaf de voldoening binnen de in de tweede zin bedoelde termijn aan alle in artikel 46c lid 2 gestelde eisen.

Dit geldt ondanks de algemene voorwaarden die zeggen dat ze je iets van vergelijkbare prijs mag uitzoeken? Heb nl al aangegeven dat die algemene voorwaarden in strijd zijn met wat in de wet staat maar kon zo gauw het artikel niet vinden.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_96379983
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 11:09 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

In geval van ontbinding overeenkomstig lid 1 heeft de koper recht op kosteloze teruggave van het door hem aan de verkoper betaalde. De teruggave moet zo spoedig mogelijk en in ieder geval binnen dertig dagen na de ontbinding plaatsvinden.

Deze dus?

Voor de volledigheid lid 1 erbij
Gedurende zeven werkdagen na de ontvangst van de zaak heeft de koper het recht de koop op afstand zonder opgave van redenen te ontbinden. Indien niet is voldaan aan alle in artikel 46c lid 2 gestelde eisen, bedraagt deze termijn drie maanden. De eerste zin is van overeenkomstige toepassing vanaf de voldoening binnen de in de tweede zin bedoelde termijn aan alle in artikel 46c lid 2 gestelde eisen.

Dit geldt ondanks de algemene voorwaarden die zeggen dat ze je iets van vergelijkbare prijs mag uitzoeken? Heb nl al aangegeven dat die algemene voorwaarden in strijd zijn met wat in de wet staat maar kon zo gauw het artikel niet vinden.
Ja. De wet staat altijd boven welke algemene voorwaarden dan ook.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_96380506
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 11:09 schreef Ml-etje het volgende:

[..]
Heb nl al aangegeven dat die algemene voorwaarden in strijd zijn met wat in de wet staat maar kon zo gauw het artikel niet vinden.[/b]
Denk dat je artikel 6:236/237 bedoeld, hierin zijn voorbeelden van algemene voorwaarden opgenomen die onredelijk bezwarend zijn (236) of dit vermoed worden te zijn (237)
  maandag 9 mei 2011 @ 23:08:30 #21
344472 seo15
wees slim en voorbereid
pi_96576700
Het is eigenlijk simpel. Als een webwinkel beslist geen geld te retourneren maar wel een 'code' of een kadoobon of iets dergelijks, en datgene is vastgelegd in de algemene voorwaarden. Dan kun jij hier helaas niks aan doen.
www.eigenwebwinkelbeginnen.org
pi_96576977
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 23:08 schreef seo15 het volgende:
Het is eigenlijk simpel. Als een webwinkel beslist geen geld te retourneren maar wel een 'code' of een kadoobon of iets dergelijks, en datgene is vastgelegd in de algemene voorwaarden. Dan kun jij hier helaas niks aan doen.
Eigenlijk is het niet zo simpel. De koop of afstand wet is niet iets wat een webwinkel gewoon naast zich neer kan leggen. Dat zou wat zijn zeg :')
Nobody knows what's going to happen. And then we film it. That's the whole concept.
pi_96583098
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 23:13 schreef Trommeldaris het volgende:

[..]

Eigenlijk is het niet zo simpel. De koop of afstand wet is niet iets wat een webwinkel gewoon naast zich neer kan leggen. Dat zou wat zijn zeg :')
Dus eigenlijk is het wel heel simpel: hetgeen seo15 en de webwinkel stellen, klopt gewoon niet en is onrechtmatig, TS moet zonder gezeur haar geld terug krijgen. Punt.

En idd: BW7:46d is de grondslag.
pi_96583873
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 02:47 schreef r_one het volgende:

[..]

Dus eigenlijk is het wel heel simpel: hetgeen seo15 en de webwinkel stellen, klopt gewoon niet en is onrechtmatig, TS moet zonder gezeur haar geld terug krijgen. Punt.

En idd: BW7:46d is de grondslag.
Voorlopig doen ze dat helaas wel.
Sterker nog er is een gemeente die die webwinkel financiert (een begeleidingstraject noemen ze het) en de begeleider roept dat de verkoopster in haar recht staat :')
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_96583909
En doet die begeleidster ook de moeite om te vermelden waarom (behalve de algemene voorwaarden die dus niet stroken met de wet?), of waarom de gemeente c.q. de webwinkel zich gerechtmatigd voelt om de wet met voeten te treden?
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
pi_96583964
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 07:36 schreef Ordos20 het volgende:
En doet die begeleidster ook de moeite om te vermelden waarom (behalve de algemene voorwaarden die dus niet stroken met de wet?), of waarom de gemeente c.q. de webwinkel zich gerechtmatigd voelt om de wet met voeten te treden?
Dat is wat ik me ook afvraag :) maar heb alleen contact met de verkoopster die eruit flapte dat de webwinkel een traject is. Die zal nu wel zo zitten :X nu ik daarop door ga.

-edit- ze heeft het besproken en ze blijft erbij dat ze gelijk heeft.
Echt ik ben in staat die gemeente te bellen :|W

[ Bericht 11% gewijzigd door Ml-etje op 10-05-2011 08:39:01 ]
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_96586363
Hahaha :P Dat zou ik dan ook doen inderdaad.
Op vrijdag 28 september 2012 20:00 schreef roos85 het volgende:
Je kunt wel merken dat JJ wel verstand van zaken heeft..
pi_96586533
Even ter aanvulling van hetgeen hierboven genoemd is. 7:46d verplicht inderdaad de verkoper om ingeval van koop op afstand bij retour van het product het geld te retourneren. Dat in de algemene voorwaarden iets anders staat, is niet relevant. Art. 7:46d is namelijk dwingendrechtelijk van aard, wat betekent dat hier niet van kan worden afgeweken.
pi_96586538
http://www.consuwijzer.nl(...)_een_internetaankoop

Ohja, dit geld alleen binnen de 7 dagen bedenktijd, ben je later dan die 7 dagen dan wordt het gewoon coulance van die winkel
pi_96587043
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 09:57 schreef Ra-z het volgende:
http://www.consuwijzer.nl(...)_een_internetaankoop

Ohja, dit geld alleen binnen de 7 dagen bedenktijd, ben je later dan die 7 dagen dan wordt het gewoon coulance van die winkel
Tenzij eea niet goed is aangegeven op de website van de aanbieder (en als ik het zo lees is dat zo), dan wordt de termijn ineens 30 dagen :)
There are times we will remember, there are nights we won't forget.
If we value every moment we will never feel regret.
pi_96602449
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 10:13 schreef mcintosh het volgende:

[..]

Tenzij eea niet goed is aangegeven op de website van de aanbieder (en als ik het zo lees is dat zo), dan wordt de termijn ineens 30 dagen :)
3 maanden :)

En voor de volledigheid: de voornoemde '7 dagen' betreffen '7 werkdagen'
  woensdag 11 mei 2011 @ 21:19:42 #32
344472 seo15
wees slim en voorbereid
pi_96669970
ik denk dat jullie iets verder moeten lezen hier in. TS kan hier een klacht voor gaan indienen, of naar de advocaat gaan. En die zegt precies hetzelfde. Het is dus wel SIMPEL, ze krijgt haar geld niet terug!
www.eigenwebwinkelbeginnen.org
pi_96670097
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 21:19 schreef seo15 het volgende:
ik denk dat jullie iets verder moeten lezen hier in. TS kan hier een klacht voor gaan indienen, of naar de advocaat gaan. En die zegt precies hetzelfde. Het is dus wel SIMPEL, ze krijgt haar geld niet terug!
:') omdat?

Volgens mij is het een aankoop via internet en valt die binnen de WET kopen op afstand. Kan je alles in algemene voorwaarden schrijven maar uiteindelijk is het de WET die dingen afdwingt en niet de algemene voorwaarden van één of ander webwinkeltje.
Op vrijdag 28 september 2012 20:00 schreef roos85 het volgende:
Je kunt wel merken dat JJ wel verstand van zaken heeft..
  woensdag 11 mei 2011 @ 21:35:22 #34
60574 Joran-Joran
Denkt er het zijne van
pi_96671028
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 21:19 schreef seo15 het volgende:
ik denk dat jullie iets verder moeten lezen hier in. TS kan hier een klacht voor gaan indienen, of naar de advocaat gaan. En die zegt precies hetzelfde. Het is dus wel SIMPEL, ze krijgt haar geld niet terug!
* Joran-Joran checkt postgeschiedenis + aanmelddatum

Ben jij soms van die webwinkel :') Wat een onzin kraam jij hier allemaal uit!
pi_96673191
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 21:19 schreef seo15 het volgende:
ik denk dat jullie iets verder moeten lezen hier in. TS kan hier een klacht voor gaan indienen, of naar de advocaat gaan. En die zegt precies hetzelfde. Het is dus wel SIMPEL, ze krijgt haar geld niet terug!
nou, dat 'slim en voorbereid' zou ik maar snel uit je subtitle weghalen :{
pi_96674736
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 21:19 schreef seo15 het volgende:
ik denk dat jullie iets verder moeten lezen hier in. TS kan hier een klacht voor gaan indienen, of naar de advocaat gaan. En die zegt precies hetzelfde. Het is dus wel SIMPEL, ze krijgt haar geld niet terug!
Jij weet wat een willekeurige advocaat zegt. Knap

Anyway. Kleding valt natuurlijk niet onder de beperkende voorwaarden, dus je staat hier in je recht. Wanneer je je recht niet krijgt, komt de fase waarin je je gaat afvragen "vind ik het de moeite waard om mijn recht te halen". Na de periode van 30 dagen kan je 'zaak uit handen geven' en de kosten ervan meenemen in de vordering. Dit is natuurlijk wel risicovol, want krijg je geen gelijk of blijft de kip kaal, komen er ook kosten naar jou.
pi_96675826
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 21:19 schreef seo15 het volgende:
ik denk dat jullie iets verder moeten lezen hier in. TS kan hier een klacht voor gaan indienen, of naar de advocaat gaan. En die zegt precies hetzelfde. Het is dus wel SIMPEL, ze krijgt haar geld niet terug!
TS heeft wettelijk recht op geld terug. En er is geen advocaat die iets anders gaat roepen, zeker niet als TS het wetsartikel al aandraagt. Die wet geldt ook voor jou en is hier al meerdere keren genoemd. Mocht je het gemist hebben, lees dan het hele topic nog maar eens door.
pi_96676425
seo15 is van de desbetreffende webwinkel lijkt het.
pi_96678373
:D ben wel bereid een eindje te gaan hoor, genoeg collega studenten die dit inmiddels als hun vakgebied mogen beschouwen.
Eerst morgen de betreffende gemeente maar eens bellen of zal ik maar zeggen de "soos" .
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_96685482
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 21:19 schreef seo15 het volgende:
ik denk dat jullie iets verder moeten lezen hier in. TS kan hier een klacht voor gaan indienen, of naar de advocaat gaan. En die zegt precies hetzelfde. Het is dus wel SIMPEL, ze krijgt haar geld niet terug!
Je hebt gelijk: ze krijgt haar geld idd niet terug!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_96703487
Om wat voor bedrag praten we hier?

TS staat in ieder geval in haar recht het bedrag te vorderen onder de wet "koop op afstand". Zover ik weet vallen alleen verbruiksgoederen (die je eenmalig kunt gebruiken) en software hier niet onder (tenzij de software in de orininele seal zit).
pi_96704786
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 16:45 schreef muhahaha het volgende:
Om wat voor bedrag praten we hier?

TS staat in ieder geval in haar recht het bedrag te vorderen onder de wet "koop op afstand". Zover ik weet vallen alleen verbruiksgoederen (die je eenmalig kunt gebruiken) en software hier niet onder (tenzij de software in de orininele seal zit).
Tussen de 30 en 40 euro ;)
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  donderdag 12 mei 2011 @ 17:55:17 #43
229849 klusfoobje
Fokke & Sukke zeggen;
pi_96706190
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 16:23 schreef r_one het volgende:

[..]

3 maanden :)

En voor de volledigheid: de voornoemde '7 dagen' betreffen '7 werkdagen'
en om HEUL erug volledig te zijn... Die 7 werkdag en gaan pas in na ontvangst.

Ga maar ff bij uitzendingemist zoeken naar tros radar. Daar was laatst ook een dergelijk geval en daar werd uitvoerig ingegaan op wat je dan moet doen.

Typisch geval van "recht hebben is 1, recht krijgen is 2

Je kunt er een principe zaak van maken, via vriendjes gratis hulp hebben, maar bedenk wel dat de griffie(?) kosten onlangs stevig zijn verhoogd en het best mogelijk is dat je daar een deel van moet dokken.
We willen wel kindertjes ontvoeren, maar probeer vandaag de dag maar eens een vergunning voor een kelder te krijgen...
pi_96706969
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 16:45 schreef muhahaha het volgende:
Om wat voor bedrag praten we hier?

TS staat in ieder geval in haar recht het bedrag te vorderen onder de wet "koop op afstand". Zover ik weet vallen alleen verbruiksgoederen (die je eenmalig kunt gebruiken) en software hier niet onder (tenzij de software in de orininele seal zit).
Kranten en tijdschriften vallen ook niet onder die wet, en maatwerkproducten ook niet. Dat laatste gaat dan over dingen die volgens specificatie van de klant op maat worden gemaakt. Denk bijvoorbeeld aan gordijnen die op maat worden gemaakt (hoogte en breedte door de klant op te geven) of aan een sleutelhanger met een foto die door de klant is aangeleverd.
  donderdag 12 mei 2011 @ 18:20:03 #45
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_96707077
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 18:17 schreef Light het volgende:

[..]

Kranten en tijdschriften vallen ook niet onder die wet, en maatwerkproducten ook niet. Dat laatste gaat dan over dingen die volgens specificatie van de klant op maat worden gemaakt. Denk bijvoorbeeld aan gordijnen die op maat worden gemaakt (hoogte en breedte door de klant op te geven) of aan een sleutelhanger met een foto die door de klant is aangeleverd.
Ook gewoon een lap stof die op gewenste lengte is afgeknipt is al voldoende voor 'maatwerk'.

Maar goed, een kledingstuk waar het hier om gaat valt niet onder maatwerk :)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_96708570
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 10:55 schreef Ml-etje het volgende:
TS heeft iets bijgeleerd, nl niets kopen bij een webwinkel met bijzondere algemene voorwaarden.
En TS is stom geweest, heeft niet alle algemene voorwaarden doorgeploeterd.

Wel heeft TS bij een kledingwebwinkel een kledingstuk besteld en dat viel dermate tegen dat TS het kledingstuk diezelfde dag weer geretourneerd heeft.
Wel heeft TS moeten vragen naar het retouradres want dat was helaas nergens te vinden op de betreffende site.

Inmiddels een ontvangstbevestiging gekregen en een code om iets nieuws te bestellen.
Geld terugkrijgen doen ze niet aan is de mededeling en staat ook in de algemene voorwaarden.

Mijn vraag; strookt dit wel met de regels omtrent koop op afstand?
Graag met verwijzing naar een wetsartikel :)
Beetje laat misschien maar nee dit strook niet met de regels. Een webwinkel is verplicht om het bedrag volledig te retourneren. De webwinkel kan ook in overleg met de klant een gelijkwaardig product toesturen :)
pi_96708872
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 21:19 schreef seo15 het volgende:
ik denk dat jullie iets verder moeten lezen hier in. TS kan hier een klacht voor gaan indienen, of naar de advocaat gaan. En die zegt precies hetzelfde. Het is dus wel SIMPEL, ze krijgt haar geld niet terug!
Je moet je er niet mee bemoeien als je er geen verstand van hebt.

Als TS binnen 7 werkdagen NA ONTVANGST VAN HET PAKKET aangeeft het te willen retourneren heeft ze daar volledig het recht toe. Zelfs zonder opgaaf van redenen. Ze krijgt dan het volledige bedrag door inclusief verzendkosten van webwinkel naar klant. De enige kosten die de klanten maken zijn de kosten van het terugsturen.
pi_96709091
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 18:55 schreef PeterPastoor het volgende:

[..]

Beetje laat misschien maar nee dit strook niet met de regels. Een webwinkel is verplicht om het bedrag volledig te retourneren. De webwinkel kan ook in overleg met de klant een gelijkwaardig product toesturen :)
Een gelijkwaardig product?
Hoe moet dat dan bij kleding? :)
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_96709187
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 19:05 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Een gelijkwaardig product?
Hoe moet dat dan bij kleding? :)
Ik doelde nu eigenlijk in het algemeen. Het is altijd in overleg met de klant. Wil de klant geen vervangend product, heb je recht op volledige teruggave van het geld.
pi_96709239
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 19:07 schreef PeterPastoor het volgende:

[..]

Ik doelde nu eigenlijk in het algemeen. Het is altijd in overleg met de klant. Wil de klant geen vervangend product, heb je recht op volledige teruggave van het geld.
Zoals de wet zegt ja ;) maar dan de uitvoer nog.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')