Ninja edit gespot.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 01:59 schreef Baksteen_Bult het volgende:
[..]
Neuk met zijn beste vriend rond de tijd dat hij thuis komt. Als hij dan boos word loop je poedel naakt naar hem toe en roep je: Hey niet zo boos was toch maar een grapje.
Dat zal hem leren.
Sommige dingen gaan te ver.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 02:01 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Nee joh, hij heeft ook een goeie dosis humor, kan die allemaal heus wel waarderen achteraf
Haha, zou leuk zijn als hij dat serieus neemt en erover gaat praten. XDquote:Op vrijdag 6 mei 2011 02:00 schreef Phantomesse het volgende:
Zeggen dat ik zwanger ben inclusief echo
Schat ik ben zwanger van *insert naam van een vriend van hem*. Ik denk dat we een tijdje elkaar niet moeten zien.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 02:03 schreef Phantomesse het volgende:
Wat is een milde prank dan?
Fake staatsloterij ticket fixen en een dvdtje fixen met hoax trekking erop?
Schat, ik krijg net nieuws van Sanquin (bloeddonording) en ze hebben het afgekeurd want er is HIV gevonden.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 02:05 schreef Baksteen_Bult het volgende:
[..]
Schat ik ben zwanger van *insert naam van een vriend van hem*. Ik denk dat we een tijdje elkaar niet moeten zien.
Als je dat zegt met een opname van zijn reactie verstuur ik jou per post, niet 1, niet 2, maar 3 chocolate chip koekjes.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 02:06 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Schat, ik krijg net nieuws van Sanquin (bloeddonording) en ik heb HIV...
Een paar van z'n schoenen vervangen door dezelfde een maat kleinerquote:Op vrijdag 6 mei 2011 02:03 schreef Phantomesse het volgende:
Wat is een milde prank dan?
Fake staatsloterij ticket fixen en een dvdtje fixen met hoax trekking erop?
Mannen die niet gepijpt willen worden anno 2011.quote:
Dit noemen ze ook wel "begging the question"quote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:24 schreef Pipo1234 het volgende:
[..]
Mannen die niet gepijpt willen worden anno 2011.
Uitmaken. Het is de plicht van iedere vrouw om de lampetoeres van een man te zuigen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:28 schreef taintless het volgende:
Mijn vriendin vindt pijpen ordinair..![]()
Hoe de neuk kan pijpen ordinair zijn?
Over seks ofzo doet ze niet moeilijk, integendeel
Snap best dat het misschien niet lekker is ofzo, maar ik vind dat ze zich aanstelt.
Klacht: Er moet meer gepijpt worden.
Hoogstwaarschijnlijk wel.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:32 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Dit noemen ze ook wel "begging the question"
Ik hap: Bestaan die mannen dan?
quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:39 schreef kwiwi het volgende:
Lekker boeiend of iets in de slaapkamer al dan niet ordinair is
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |