quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:05 schreef NBT het volgende:
Ik kan mij heel goed voorstellen dat een vrouw niet wil zuigen als "het ding" smerig is.
quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:05 schreef NBT het volgende:
Ik kan mij heel goed voorstellen dat een man niet wil likken als "het ding" smerig is.
Hallo sukkeltje. Wat maakt jou zo blij vandaag?quote:
Uh ik zit te slapen met mijn heufd. Excuus collega.quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:16 schreef Internepper het volgende:
[..]
OMGOMGOMG niet weten dat je hont met een ''t'' schrijft![]()
.
Dan is de moeder van je kind, dezelfde persoon als de vrouw die je niet wilt pijpen. Lijkt me een verlies verlies situatiequote:Op donderdag 5 mei 2011 14:12 schreef Baksteen_Bult het volgende:
Neuk met haar als ze vruchtbaar is zonder condoom en verstop daarna al haar pillen.
Dat zal haar leren.
quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:02 schreef Smulbaard het volgende:
Je kan dingen die je vriendin niet leuk vindt het beste combineren met humor.
Laat dus eerst even deze instructievideo van het Poolse vrouwen bataljon zien.
NSFW voor mensen met werkgevers zonder humor.HahahahahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anders wil de oude 'Vrrrrroeeeeewooooesssshhh! Hier komt het vliegtuig, doe de hangar maar open!' truc wel werken.
Dat zit er al van kleins af aan ingestampt dus als het met een hap andijviestamppot werkt lukt het ook wel om een pulserende pogo-stick te force feeden.
Look for the girl with the sun in her eyes.
Kan ik me ook goed voorstellen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:05 schreef NBT het volgende:
[..]
Ik kan mij heel goed voorstellen dat een vrouw niet wil zuigen als "het ding" smerig is.
Dan maar de harde hand TS. Of vind ze dat weer wél lekker?quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:20 schreef taintless het volgende:
[..]
Kan ik me ook goed voorstellen.
Maar als ik met haar aan het douchen ben en alles is gewassen, kan het niet meer smerig zijn.
Slecht excuus!
Om daarna haar en je kind achter te laten als een echte negerquote:Op donderdag 5 mei 2011 14:17 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dan is de moeder van je kind, dezelfde persoon als de vrouw die je niet wilt pijpen. Lijkt me een verlies verlies situatie
Je bent zelf een faal-afficionado dat je hem niet snapt.quote:
Hoezo? Jij draagt dat kind toch niet, zodra je op de hoogte bent van het nieuws verkas je gewoon naar het zuidenquote:Op donderdag 5 mei 2011 14:17 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dan is de moeder van je kind, dezelfde persoon als de vrouw die je niet wilt pijpen. Lijkt me een verlies verlies situatie
Beetje chanant dit.quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:32 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Je bent zelf een faal-afficionado dat je hem niet snapt.
quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:36 schreef Chicha het volgende:
[..]
Hoezo? Jij draagt dat kind toch niet, zodra je op de hoogte bent van het nieuws verkas je gewoon naar het zuiden
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:08 schreef elkravo het volgende:
Broek zonder pijpen = korte broek
Relatie zonder pijpen = korte relatie
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |