Denk wel dat het een goede aanwinst is voor Ajax. Is veelzijdig en heel erg bewegelijk.quote:'Sigthórsson en Ajax min of meer rond over salaris, akkoord nadert'
Volgens De Telegraaf is het een kwestie van tijd, voordat Ajax en Kolbeinn Sigthórsson een persoonlijk akkoord bereiken voor een samenwerking. In dat geval moet de Amsterdamse club er alleen nog uit zien te komen met AZ over een afkoopsom. De IJslandse spits, dit seizoen goed voor vijftien goals, ligt nog een jaar vast en staat in de belangstelling van meerdere clubs.
Eerder deze week werd duidelijk dat AZ's technisch directeur Earnest Stewart al groen licht gaf om Ajax te laten onderhandelen met Sigthórsson. Over het salaris zouden beide partijen al rond zijn; de Alkmaarse club wacht nu af of er een vergelijk komt, maar alle voortekenen wijzen daarop. Sigthórsson kan na Mounir El Hamdaoui (2010) en Demy de Zeeuw (2009) de derde AZ-speler op rij worden die Alkmaar verlaat voor de hoofdstad.
Na de eerste gesprekken is er door Ajax een conceptovereenkomst naar Sigthórssons zaakwaarnemer en broer Andri gestuurd. AZ kan bij een akkoord tussen speler en club ook nog besluiten te wachten tot Borussia Dortmund en Newcastle United in actie komen. De kampioen van Duitsland en Engelse middenmoter willen wellicht dieper in de buidel tasten voor de aanvaller dan Ajax.
Het schijnt dat hij wel een beetje heeft stil gestaan in zijn reactie. Maar goed, Belgen en Ajax is de laatste tijd sowieso wel een goede combi.quote:'Tweejarig contract ligt klaar bij Ajax voor toptalent uit België'
Vorige week werd al duidelijk dat Ajax één van de geïnteresseerde clubs voor Mats Rits (17) was en dat de speler zelf wel oren had naar een overgang naar Amsterdam. Nu meldt het Algemeen Dagblad dat Ajax snel gehandeld heeft en reeds een tweejarig contract voor Rits heeft laten opstellen. Als hij daar zijn handtekening onder zet, heeft Ajax de strijd om het talent gewonnen.
Twee jaar geleden probeerde Ajax de talentvolle aanvallende middenvelder van Germinal Beerschot reeds aan te trekken. Rits was toen nog een speler in de jeugd bij Lierse SK en gaf er de voorkeur aan zich in eigen land verder te ontwikkelen. Ook Real Madrid en Anderlecht hadden toen het oog laten vallen op de jeugdinternational.
Het contract dat hij destijds tekende bij GBA, loopt komende zomer ten einde. Rits debuteerde er als zestienjarige in de hoofdmacht en scoorde direct twee keer bij zijn vuurdoop. Sindsdien speelde hij nog 21 wedstrijden, maar scoren zat er niet meer in voor de nu zeventienjarige middenvelder.
quote:Nog geen nieuwe geschikte bestuursleden Ajax
De ledenraad van Ajax vergadert komende maandag nog niet over nieuwe bestuursleden en commissarissen. De benoemingscommissie van de Amsterdamse club kan nog geen geschikte kandidaten voordragen.
De benoemingscommissie werd vorige week in het leven geroepen omdat alle huidige leden van het bestuur en de raad van commissarissen hun vertrek hebben aangekondigd.
Zij konden zich niet helemaal vinden in het technische plan waarmee Johan Cruijff zijn geliefde club wil hervormen. De beroemde nummer veertien heeft al aangekondigd dat hij zitting neemt in het nieuwe bestuur en de raad van commissarissen.
Rob Been, Cees van Oevelen, Mark Geestman, Keje Molenaar en Cees Vervoorn zijn op zoek naar andere kandidaten. Ze kunnen die maandag tijdens de reguliere vergadering van de ledenraad nog niet presenteren. Daarom zal er binnenkort een bijzondere vergadering van de ledenraad worden uitgeschreven.
Sigthórsson zeker.quote:Op donderdag 5 mei 2011 09:29 schreef King_of_cubes het volgende:
Rits en Sigthórsson zijn welkom wat mij betreft.
Spelers van AZ zijn tot nu toe niet bijster succesvol gebleken.quote:Op donderdag 5 mei 2011 09:29 schreef King_of_cubes het volgende:
Rits en Sigthórsson zijn welkom wat mij betreft.
De Zeeuw eerste seizoen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 09:54 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Spelers van AZ zijn tot nu toe niet bijster succesvol gebleken.
quote:Van den Boog scheurt achillespees
5 mei 2011
In het Algemeen Dagblad laat algemeen directeur Rik van den Boog weten dat hij bij een zaalvoetbalwedstrijdje zijn achillespees heeft gescheurd. Hij zit nu in het gips. Om de bekerfinale niet te missen, wordt hij pas aanstaande maandag geopereerd. Hij zal zes tot acht maanden moeten revalideren.
ad.nlquote:Ajax aast op international Joris Mathijsen. De 31-jarige verdediger van Hamburger SV moet in de Amsterdam Arena na dit seizoen de opvolger worden van Jan Vertonghen, die hoogstwaarschijnlijk naar Arsenal vertrekt.
Dat meldt Sport1.
Mocht Ajax Vertonghen gaan verkopen, dan levert dat de club vermoedelijk een bedrag van rond de twaalf miljoen euro op. Mathijsen heeft in Hamburg nog een verbintenis van een jaar en kost niet meer dan drie miljoen euro.
Frank de Boer kent Mathijsen van zijn tijd als assistent-trainer van Bert van Marwijk bij Oranje.
Heel goedquote:Op donderdag 5 mei 2011 11:52 schreef Tarado het volgende:
Ik was dus niet de enige die dit dacht;
'Ajax wil Mathijsen als opvolger van Vertonghen'
[..]
ad.nl
Zou wel mooi zijn. Alhoewel hij al oud is en ze willen toch geen oude spelers meer aantrekken? Kunnen we ook niet meer doorverkopen hiernaquote:Op donderdag 5 mei 2011 11:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
ad.nl
Zal mooi zijn als dat door gaat!quote:Op donderdag 5 mei 2011 11:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
ad.nl
muah, ben niet zo'n matthijsen fan, kan wel wat toevoegen dat dan weer wel..quote:Op donderdag 5 mei 2011 11:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
ad.nl
Ik vond hem tijdens het wk toch nagenoeg foutloos, misschien geen absolute top maar voor dit Ajax echt wel een aanwinst als Vertonghen vertrektquote:Op donderdag 5 mei 2011 12:13 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Kan je wel nee zeggen, maar een beter alternatief is er niet. Sowieso is hij misschien niet de beste verdediger maar zeker goed genoeg tegen europese subtop.
Dat zou inderdaad het beste zijn. Ben bang dat hij nu gewend is aan een salaris van een miljoen of 4/5 in het jaar.quote:
Laten we dan meteen Sneijder ook terug halen, is altijd leuk die speculaties over spelers die niet haalbaar zijnquote:
Ze willen best oudere spelers aantrekken indien ze gelijk een toegevoegde waarde hebben voor Ajax 1.quote:Op donderdag 5 mei 2011 12:11 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Zou wel mooi zijn. Alhoewel hij al oud is en ze willen toch geen oude spelers meer aantrekken? Kunnen we ook niet meer doorverkopen hierna
Maar het zou wel een goede aankoop zijn voor de komende 2 jaar denk ik.
Heitinga terug halen is realistischer dan Sneijder terug halenquote:Op donderdag 5 mei 2011 12:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Laten we dan meteen Sneijder ook terug halen, is altijd leuk die speculaties over spelers die niet haalbaar zijn
Mathijsen vind ik een stuk beter dan Heitinga, die vooral verdedigend nogal wat steken laat vallen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 12:17 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad het beste zijn. Ben bang dat hij nu gewend is aan een salaris van een miljoen of 4/5 in het jaar.
Dat zeg ik tochquote:Op donderdag 5 mei 2011 12:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vond hem tijdens het wk toch nagenoeg foutloos, misschien geen absolute top maar voor dit Ajax echt wel een aanwinst als Vertonghen vertrekt
Ja ik q(l)uote de verkeerdequote:Op donderdag 5 mei 2011 12:22 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch
Overigens is dat wel eigenlijk de plek van Boilesen, maar ik denk dat die beter linksback kan blijven staan dan kan hij tenminste opkomen, dat is z'n sterke punt.
Anders moeten we sowieso ook een nieuwe linksback halen als Boilesen doorschuift als CV
minder onrealistisch okquote:Op donderdag 5 mei 2011 12:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Heitinga terug halen is realistischer dan Sneijder terug halen
Mathijsen is verdedigend inderdaad beter maar vind ik minder in de opbouw. Heitinga is wat dat betreft wel meer een Ajax verdediger. Die ook nog wel eens het lef heeft om voor de goal te verschijnen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 12:22 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Mathijsen vind ik een stuk beter dan Heitinga, die vooral verdedigend nogal wat steken laat vallen.
Heitinga speelt zijn beste wedstrijden als verdedigende middenvelder.quote:Op donderdag 5 mei 2011 12:29 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Mathijsen is verdedigend inderdaad beter maar vind ik minder in de opbouw. Heitinga is wat dat betreft wel meer een Ajax verdediger.
Ja leuk, in de Eredivisie zou hij prima voldoen als centrum verdediger.quote:Op donderdag 5 mei 2011 12:30 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Heitinga speelt zijn beste wedstrijden als verdedigende middenvelder.
En de opbouw van Mathijsen vind ik erg ondergewaardeerd.
Inderdaad + dat hij linksbenig isquote:Op donderdag 5 mei 2011 12:30 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Heitinga speelt zijn beste wedstrijden als verdedigende middenvelder.
En de opbouw van Mathijsen vind ik erg ondergewaardeerd.
Ja en in de Eredivisie is de opbouw van Mathijsen ook gewoon goed genoeg.quote:Op donderdag 5 mei 2011 12:30 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ja leuk, in de Eredivisie zou hij prima voldoen als centrum verdediger.
In de EL ook wel.quote:Op donderdag 5 mei 2011 12:32 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ja en in de Eredivisie is de opbouw van Mathijsen ook gewoon goed genoeg.
Ik beweer ook nergens dat dat niet zo zou zijn.quote:Op donderdag 5 mei 2011 12:32 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ja en in de Eredivisie is de opbouw van Mathijsen ook gewoon goed genoeg.
Net als dat ik nergens beweer dat Heitinga verdedigend niet goed genoeg zou zijn voor de Eredivisiequote:Op donderdag 5 mei 2011 12:33 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ik beweer ook nergens dat dat niet zo zou zijn.
Oké.quote:Op donderdag 5 mei 2011 12:33 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Net als dat ik nergens beweer dat Heitinga verdedigend niet goed genoeg zou zijn voor de Eredivisie
Nou ja, als Braafheid zou komen zou ik zeker niet blij zijnquote:
Met 3 miljoen heb je weinig kapitaalvernietiging. Aangenomen dat hij dan een jaar of 3-4 nog volop speelt. Ben alleen bang voor zijn salaris, je hebt er dan weer een grootverdiener bij.quote:Op donderdag 5 mei 2011 12:11 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Zou wel mooi zijn. Alhoewel hij al oud is en ze willen toch geen oude spelers meer aantrekken? Kunnen we ook niet meer doorverkopen hierna
Maar het zou wel een goede aankoop zijn voor de komende 2 jaar denk ik.
Is dan ook geen vergelijking natuurlijkquote:Op donderdag 5 mei 2011 12:36 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Nou ja, als Braafheid zou komen zou ik zeker niet blij zijn
Maar er verdwijnt ook weer een grootverdiener dan met Vertonghen. Plus qua salaris ga je er sowieso volgend seizoen op vooruit. Sno, Wielaert, Oleguer gaan allemaal weg. Stekelenburg zal ook wel vertrekken.quote:Op donderdag 5 mei 2011 12:36 schreef Adames het volgende:
[..]
Met 3 miljoen heb je weinig kapitaalvernietiging. Aangenomen dat hij dan een jaar of 3-4 nog volop speelt. Ben alleen bang voor zijn salaris, je hebt er dan weer een grootverdiener bij.
Laat ik het zo zeggen: Ik denk dat het realistischer is dat Maarten nog één jaar blijft dan Gregory.quote:Op donderdag 5 mei 2011 12:39 schreef Vjenne12345 het volgende:
Aan de ene kant hoop ik ook dat Van der Wiel vertrekt, die lijkt uitgespeeld te zijn bij Ajax. Maar zomaar even een opvolger vinden is dan ook weer zoiets.
Ik dacht dat hij allang al weg wasquote:Op donderdag 5 mei 2011 12:39 schreef msnk het volgende:
Met het vertrek van Oleguer heb je ruimte voor tien nieuwe spelersGast verdient ~100.000 per maand
...
[..]
Laat ik het zo zeggen: Ik denk dat het realistischer is dat Maarten nog één jaar blijft dan Gregory.
Tja, dat gun ik Vermeer dan weer niet. Dat is zo zonde om nog een jaar Tweede keeper te zijn, voor Ajax goed uiteraard. Vermeer kan gewoon 2e keeper van Oranje worden als hij een heel jaar in de basis speelt.quote:Op donderdag 5 mei 2011 12:39 schreef msnk het volgende:
Met het vertrek van Oleguer heb je ruimte voor tien nieuwe spelersGast verdient ~100.000 per maand
...
[..]
Laat ik het zo zeggen: Ik denk dat het realistischer is dat Maarten nog één jaar blijft dan Gregory.
Inderdaad, ergens was het nog wel positief dat Vermeer geblesseerd was dit seizoen, anders had hij wel op een vertrek geaasd. Hij is te goed om reservekeeper te zijn.quote:Op donderdag 5 mei 2011 12:41 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Tja, dat gun ik Vermeer dan weer niet. Dat is zo zonde om nog een jaar Tweede keeper te zijn, voor Ajax goed uiteraard. Vermeer kan gewoon 2e keeper van Oranje worden als hij een heel jaar in de basis speelt.
Komt omdat het andere Ajax topic helemaal verkloot was door wat pubers die aan het slowchatten waren.quote:
Moet je nu huilen?quote:Op donderdag 5 mei 2011 12:51 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Komt omdat het andere Ajax topic helemaal verkloot was door wat pubers die aan het slowchatten waren.
Voor slowchat heb je toch gewoon een Slowchat topic? Volgens mij staat er hier Ajax in de TT en geen SC.quote:Op donderdag 5 mei 2011 12:52 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Moet je nu huilen?
Al de voetbaltopics hier zijn dan ook eigenlijk slowchats voor de fans.
Dat sowieso, moet hij wel leren afstandsschoten op te vangen overigens.quote:Op donderdag 5 mei 2011 12:41 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Tja, dat gun ik Vermeer dan weer niet. Dat is zo zonde om nog een jaar Tweede keeper te zijn, voor Ajax goed uiteraard. Vermeer kan gewoon 2e keeper van Oranje worden als hij een heel jaar in de basis speelt.
Dat mag jij vinden, ik denk dat het dezelfde soort keepers zijn. Maar ik vind Vermeer beter op de lijn met zijn reflexen.quote:
Is ook niet gek met een wedstrijdje of 130 meer ervaring in het betaalde voetbal.quote:
Tja... Emanuelson was ook erg goed als links back in zijn eerste seizoen maar heeft er later niks meer van gekund. Dus misschien is verkopen nu het nog kan toch het beste.quote:Op donderdag 5 mei 2011 13:05 schreef Godtje het volgende:
Elke goede speler die weg gaat is balen. Steek is alleen echt wel op de leeftijd en heel erg goed.
Ik hoop voor hem dat hij naar ManU mag en Edwin mag gaan vervangen. Hij schijnt op de shortlist te staan.
Greg ja wat moet je van greg vinden. Van mij mag hij nog een jaartje blijven. Hij is ook nog jong.
Een extra jaartje zou lekker zijn voor Ajax en misschien ook voor hem. Ik denk dat hij misschien wel blijft als Ajax kampioen gaat worden en CL gaat spelen.
Ajax derde en EL denk ik dat hij weg is.
Bij Greg kan je nauwelijks stellen dat het zijn eerste seizoen is.quote:Op donderdag 5 mei 2011 13:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tja... Emanuelson was ook erg goed als links back in zijn eerste seizoen maar heeft er later niks meer van gekund. Dus misschien is verkopen nu het nog kan toch het beste.
Als Emanuelson zich eerder in zijn carriere alleen op de linksbackpositie had geconcentreerd had hij waarschijnlijk al een paar jaar gespeeld bij een topclub (dus meedoen ipv kijken).quote:Op donderdag 5 mei 2011 13:33 schreef Godtje het volgende:
[..]
Bij Greg kan je nauwelijks stellen dat het zijn eerste seizoen is.![]()
Die is echt wel talent af terwijl urby wat mij betreft altijd is blijven hangen bij potentieel.
Nooit duidelijk geworden wat hij is en wat hij kan. Het mij ook een raadsel waarom hij naar Milan mocht. Vermoedelijk als snelle winstpakker.
Kopen voor weinig, ac milan op cv, voor 2/3 miljoen extra de deur weer uit.
Mwa hij is ooit weggehaald van de linksback positie omdat hij tackles in het strafschopgebied begon te maken etc. Terwijl ik mij echt kan herinneren dat hij het in zijn eerste seizoen geweldig deed.quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als Emanuelson zich eerder in zijn carriere alleen op de linksbackpositie had geconcentreerd had hij waarschijnlijk al een paar jaar gespeeld bij een topclub (dus meedoen ipv kijken).
Greg lijkt nu een beetje stil te staan dus ik denk dat het voor hem en voor Ajax beter is als hij een nieuwe uitdaging zoekt. De kwaliteiten heeft ie maar het lijkt af en toe of hij zich te goed voelt en daarom niet geconcentreerd is.
Met Bogarde is het ook gelukt, als Emanuelson er echt voor gegaan was denk ik ookquote:Op donderdag 5 mei 2011 14:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mwa hij is ooit weggehaald van de linksback positie omdat hij tackles in het strafschopgebied begon te maken etc. Terwijl ik mij echt kan herinneren dat hij het in zijn eerste seizoen geweldig deed.
Wel ben ik het met je eens dat Van der Wiel toe is aan een nieuwe uitdaging. En dat komt dat voornamelijk omdat hij dit zelf vindt en zich daarom tegen mindere tegenstander slecht kan concentreren dan dat het werkelijk zo is.
El Hamdaoui weer, wat een toeval.quote:El Hamdaoui mist drukbezochte training
5 mei 2011
Mounir El Hamdaoui heeft donderdag de groepstraining van Ajax overgeslagen. De aanvaller heeft last van een hamstring en verscheen niet op het speelveld. Het is onduidelijk of hij vrijdag wel voluit kan gaan.
Ajax stelde de training open voor publiek. Een kleine tweeduizend supporters maakte gebruik van de gelegenheid hun favorieten in de aanloop naar de bekerfinale van zondag tegen FC Twente nog eens aan het werk te zien. Ze zagen Miralem Sulejmani een aangepast programma afwerken. De Serviër heeft lichte spierklachten maar is naar verwachting op tijd fit voor de eindstrijd van de KNVB-beker.
Rodney Sneijder blesseerde een hamstring tijdens een training van Jong Ajax. De middenvelder verwacht dat hij minimaal vier weken is uitgeschakeld.
Zolang hij de sfeer niet verziekt zie ik het probleem niet in. Ook al heeft hij aan zichzelf te danken begrijp ik wel volkomen dat ook El Ham zo snel mogelijk weg wil bij Ajax. Daarbij is het natuurlijk onzin om met zekerheid te stellen dat hij echt geen last heeft hij had er laatst ook al last van.quote:
17.500 geloof ikquote:Op donderdag 5 mei 2011 14:14 schreef Santello het volgende:
Hoeveel Ajax supporters mogen er mee naar de Kuip?
Er gaan overigens maar rond de 125000.quote:
Hoop goed nieuws de laatste tijd.quote:
Daar is het het Ajax topic voor. Happel de Feyenoorder vind ons niet zo tofquote:Op donderdag 5 mei 2011 14:31 schreef heloef het volgende:
WTF? Het mag hier alleen over Ajax gaan blijkbaar.
Gek zeg in het ajax topic.quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:31 schreef heloef het volgende:
WTF? Het mag hier alleen over Ajax gaan blijkbaar.
Niet alle kaarten zijn verkocht,quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:14 schreef Santello het volgende:
Hoeveel Ajax supporters mogen er mee naar de Kuip?
Ja maar af en toe s'nachts mag je het toch wel over iets anders hebben moet kunnen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:32 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Daar is het het Ajax topic voor. Happel de Feyenoorder vind ons niet zo tof.
Nee. Genoeg topics daar voor.quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja maar af en toe s'nachts mag je het toch wel over iets anders hebben moet kunnen.
Alleen nachtbagger is s'nachts nog een beetje levend de rest is dood en dat is het dankzij die overdreven actie van Happel nu hier ook.quote:
Terecht.quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Alleen nachtbagger is s'nachts nog een beetje levend de rest is dood en dat is het dankzij die overdreven actie van Happel nu hier ook.
Onzin.quote:
Dat lijkt mij een prima oplossing.quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:39 schreef Jojoortje het volgende:
Als je wat over Ajax wil lezen, moet je dankzij teveel slowchat pagina's terug gaan kijken, dat leest ook niet fijn.
We laten wel wat slowchat staan, maar als het te gek wordt, ruimen we op
Nou ja, wel redelijk terecht. Op zich ging het wel goed maar toen begon iedereen ineens halfnaakte vrouwen te posten, denk dat het daar een beetje mis ging.quote:
Dat was mijn schuld met mijn gelul over Gerrie toen vond iedereen dat geen lekker wijf en gingen ze pics posten van in hun ogen lekkere wijven. Toen liep het inderdaad uit de hand daarvoor hadden we het nog over Milan-Ajax in 2003 enzo.quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:40 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Nou ja, wel redelijk terecht. Op zich ging het wel goed maar toen begon iedereen ineens halfnaakte vrouwen te posten, denk dat het daar een beetje mis ging.
Ah ja, over wedstrijden waar jij nog te jong voor was.quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat was mijn schuld met mijn gelul over Gerrie toen vond iedereen dat geen lekker wijf en gingen ze pics posten van in hun ogen lekkere wijven. Toen liep het inderdaad uit de hand daarvoor hadden we het nog over Milan-Ajax in 2003 enzo.
Seedorf kunnen we nog beter gebruiken de perfecte leider voor dit jonge Ajax.quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:44 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ah ja, over wedstrijden waar jij nog te jong voor was.
Maar goed, wanneer komt van der vaart ook al weer terug naar Ajax? We kunnen hem wel gebruiken
Mathijsen halen acht ik nog wel mogelijk, die is ook al wat ouder en dan is een stapje terug niet zo erg meer. Maar ik denk niet dat Huntelaar nu naar Ajax wil, die wil gewoon naar een goeie club denk ik zoquote:Op donderdag 5 mei 2011 14:56 schreef ajacied4lf het volgende:
Als we nou eens Mathijsen (voor Vertonghen) en Hunterlaar (voor Mounir) kunnen halen
Ik zie Mathijsen alleen komen als zijn familie geen zin in Engeland of iets dergelijks heeft. Want zover ik weet is er meer interesse voor hem, maar het zou wel een mooie aankoop zijn zolang er maar een beetje voetballende verdediger naast kom te staan. Anders krijg je weer Wielaert - Oleguer taferelen namelijk de bal 100 keer overspelen op elkaar voordat ze naar voren spelenquote:Op donderdag 5 mei 2011 14:57 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Mathijsen halen acht ik nog wel mogelijk, die is ook al wat ouder en dan is een stapje terug niet zo erg meer. Maar ik denk niet dat Huntelaar nu naar Ajax wil, die wil gewoon naar een goeie club denk ik zo.
Of Mathijsen naast Verthongenquote:Op donderdag 5 mei 2011 14:56 schreef ajacied4lf het volgende:
Als we nou eens Mathijsen (voor Vertonghen) en Hunterlaar (voor Mounir) kunnen halen
Nog beter:quote:
Inderdaad met Imbicillio en Sulejmani er naast heb je er geen hol aan. Dan moet je Boerrigter en Verhoek er meteen bij halen dan legt ie er 35 in.quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:06 schreef DeNummer10 het volgende:
Huntelaar... Haal dan ook even 3 lopers voor op het middenveld en 2 buitenspelers met krijt aan hun schoenen.
Miki is baas.quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Inderdaad met Imbicillio en Sulejmani er naast heb je er geen hol aan. Dan moet je Boerrigter en Verhoek er meteen bij halen dan legt ie er 35 in.
Dat vraag ik me ten zeerste af. RUIMTE.quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Inderdaad met Imbicillio en Sulejmani er naast heb je er geen hol aan. Dan moet je Boerrigter en Verhoek er meteen bij halen dan legt ie er 35 in.
Dat zeker maar heeft gewoon geen goede voorzet.quote:
Dan maar aan één kant geen goede voorzet.quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat zeker maar heeft gewoon geen goede voorzet.
Euh..jawel. Alleen dat zie je niet omdat hij niet op links staat.quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Eens maar is iemand die het sterkst is als ie naar binnen kan trekken. Het is simpelweg geen vleugelspeler die aan de zijlijn blijft plakken en 10 voorzetten per wedstrijd geeft.quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:20 schreef stevenmac26 het volgende:
Sulejmani is beter dan Boerrigter of Verhoek hoor
Sulejmani heeft zeker wel een goede voorzet alleen heeft een voorzet in dit Ajax zo weinig zin.quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:18 schreef heloef het volgende:
[..]
+1quote:
Deze had hij ook best mogen houdenquote:
[HOOLS] De VBL Kroeg #1966: Langs de lijn in het zonnetjequote:Op donderdag 5 mei 2011 14:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja maar af en toe s'nachts mag je het toch wel over iets anders hebben moet kunnen.
Het begon niet goed. Dit topic gaat over Ajax en dan verwachten mensen die hier komen ook zaken over Ajax te lezen, geen verhalen over wie wat is en zeker geen afbeeldingen van halfnaakte vrouwen, hoe lekker ook. Dus nee, er is geen ruimte voor slowchat. Daar bestaan andere topics voor.quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:40 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Nou ja, wel redelijk terecht. Op zich ging het wel goed maar toen begon iedereen ineens halfnaakte vrouwen te posten, denk dat het daar een beetje mis ging.
Doe eens niet zo moeilijk.quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:32 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
[HOOLS] De VBL Kroeg #1966: Langs de lijn in het zonnetje
Dat doe ik niet, maar als ik in het Ajax topic kom dan wil ik discussies en nieuwtjes over Ajax zien en niet wie waar vandaan komt of wie wat waar heeft gedaan en welk wijf jij lekker vindt en wat je lievelingseten is. Lijkt me heel redelijk van mij toch?quote:
Geen ruimte slowchat eerst was het nog gematigde slowchat?quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:33 schreef Happel het volgende:
[..]
Het begon niet goed. Dit topic gaat over Ajax en dan verwachten mensen die hier komen ook zaken over Ajax te lezen, geen verhalen over wie wat is en zeker geen afbeeldingen van halfnaakte vrouwen, hoe lekker ook. Dus nee, er is geen ruimte voor slowchat. Daar bestaan andere topics voor.
Pff overdrijven is ook een kunst.quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:35 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Dat doe ik niet, maar als ik in het Ajax topic kom dan wil ik discussies en nieuwtjes over Ajax zien en niet wie waar vandaan komt of wie wat waar heeft gedaan en welk wijf jij lekker vindt en wat je lievelingseten is. Lijkt me heel redelijk van mij toch?
Je bent een topgozer, al denk ik nog steeds dat Ajax ervaring/routine kan gebruiken bij het vertrek van enkele belangrijke spelersquote:Op donderdag 5 mei 2011 15:35 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Dat doe ik niet, maar als ik in het Ajax topic kom dan wil ik discussies en nieuwtjes over Ajax zien en niet wie waar vandaan komt of wie wat waar heeft gedaan en welk wijf jij lekker vindt en wat je lievelingseten is. Lijkt me heel redelijk van mij toch?
Kijk, niet elk bericht wat offtopic is wordt per direct verwijderd. Maar er is in dit soort topics geen ruimte voor meerdere berichten over totaal onrelevante zaken. Zoals eerder gezegd, daar is elders ruimte voor.quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Geen ruimte slowchat eerst was het nog gematigde slowchat?
Volgens mij heeft Happel een heel topic weg kunnen gooien omdat er geen enkele zinnige ontopic post over Ajax bij zat. Maar goed, Happel leek mij duidelijk zatquote:
Nou daar ben ik het eens maar Happel zegt weer wat anders dus zo wordt het ook onduidelijk.quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:37 schreef Jojoortje het volgende:
In elk clubtopic vind je iets slowchat, maar dat van die halfnaakte chicks ging te ver.
Dat denk ik ook, daarom zou Mathijsen (Al zie ik die toch niet komen) de perfecte vervanger van Vertonghen vinden. Kan Boilesen zich primair op de linksbackpositie richten en ondertussen in de leer gaan bij Mathijsen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je bent een topgozer, al denk ik nog steeds dat Ajax ervaring/routine kan gebruiken bij het vertrek van enkele belangrijke spelers
Eeeeuh ik heb het niet fout hoor. Die berichten blijven gewoon staan, dat is al jaren zo. Pas als er heen en weer continue geslowchat wordt, wordt het verwijderd.quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:37 schreef Happel het volgende:
[..]
Kijk, niet elk bericht wat offtopic is wordt per direct verwijderd. Maar er is in dit soort topics geen ruimte voor meerdere berichten over totaal onrelevante zaken. Zoals eerder gezegd, daar is elders ruimte voor.
Verder reageren in FB trouwens, voordat dit topic ook weer verzand in een oeverloze discussie.
Inderdaad het is gisterennacht uit de hand gelopen daar kunnen we het over eens zijn halfnaakte vrouwen horen hier niet thuis. Het zal wel eens offtopic gaan dat is gewoon zo als Ajax maar wel het hoofdonderwerp blijft is daar ook niks mis mee.quote:
Ja, doe dan tenminste helemaal naakt.quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:37 schreef Jojoortje het volgende:
In elk clubtopic vind je iets slowchat, maar dat van die halfnaakte chicks ging te ver.
Idd, hoofdzaak is altijd Ajax geweest. Één slippertje en mensen beginnen te zeiken, man man man...quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Inderdaad het is gisterennacht uit de hand gelopen daar kunnen we het over eens zijn halfnaakte vrouwen horen hier niet thuis. Het zal wel eens offtopic gaan dat is gewoon zo als Ajax maar wel het hoofdonderwerp blijft is daar ook niks mis mee.
Volgens mij een onzinbericht want voor zover ik weet verlengt hij zijn contract niet.quote:Zaakwaarnemer Stekelenburg: ‘Geen concrete interesse’
Zijn naam mag dan wel voorkomen op bijna elk lijstje van een topclub die een keeper zoekt, concrete interesse is er nog niet in Maarten Stekelenburg. Rob Jansen geeft tegen de Italiaanse website calciomercato.it aan dat er op dit moment niets speelt rondom zijn de doelman. Hij sluit zelfs een contractverlenging bij Ajax niet uit.
Carrousel
"Er is geen contact geweest met Italiaanse teams of andere buitenlandse ploegen. Of hij een voorkeur heeft voor een buitenlandse competitie? Ik kan dat niet bevestigen. Er is ook nog de mogelijkheid dat hij zijn contract bij Ajax verlengt," zegt Jansen tegen de Italiaanse website.
Het contract van Stekelenburg loopt nog tot 2012. Dit seizoen komt Stekelenburg niet meer in actie voor Ajax. Hij herstelt momenteel van een duimblessure.
Ik zeg: Vermeerquote:Op donderdag 5 mei 2011 15:47 schreef Jojoortje het volgende:
Ik zeg: op zoek naar een nieuwe keeper!
+1quote:
Nou ja, hij heeft nog een jaar. Maar dit soort berichten brengen ze sowieso altijd de wereld in als er nog niks op papier staat. Hopen ze denk ik dat er meer clubs langskomen omdat ze denken dat ze nog kans maken of zo. Sowieso heeft hij zelf aangegeven dat hij niet meer z'n contract wil verlengen, dus ik snap dat bericht inderdaad totaal nietquote:Op donderdag 5 mei 2011 15:45 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Volgens mij een onzinbericht want voor zover ik weet verlengt hij zijn contract niet.
Ik denk dat Vermeer op zich wel goed genoeg kan worden. Sowieso heeft hij de reflexen en dergelijke al. Maar het zal nooit een echte topkeeper worden zoals Stekelenburg nee. Maar wel goed genoeg.quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:47 schreef Jojoortje het volgende:
Ja, misschien heeft ie door de komst van Cruijff en de Boer eindelijk ingezien dat hij toch ook met Ajax de CL kan winnen en daarom bijtekent.quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:50 schreef Saekerhett het volgende:
Ik zeg: contract Steek openbreken en verlengen
Je kan altijd op zoek gaan naar een nieuwe keeper mits een toptalent voor een redelijke prijs, er zit alleen niet zoveel druk achter omdat je met Vermeer al een goede keeper hebt.quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:47 schreef Jojoortje het volgende:
Was Stekelenburg volgens mij ookquote:Op donderdag 5 mei 2011 15:54 schreef Santello het volgende:
Vermeer is supergoed op de lijn, ik vind hem nog steeds minder in de lucht.
En de Gea als vervanger van verhoeven, toch?quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:55 schreef ajacied4lf het volgende:
Neuer is wel een leuke keeper, misschien als 2e keeper halen ..
gisteren is hij wel een paar miljoen gezakt in prijs maar wel een irritant mannetje als het niet loopt zag ikquote:Op donderdag 5 mei 2011 15:55 schreef ajacied4lf het volgende:
Neuer is wel een leuke keeper, misschien als 2e keeper halen ..
Beide keepers van de B1 zijn redelijk talentvol.quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je kan altijd op zoek gaan naar een nieuwe keeper mits een toptalent voor een redelijke prijs, er zit alleen niet zoveel druk achter omdat je met Vermeer al een goede keeper hebt.
Zit er in de jeugd nog een talentvolle keeper aan te komen?
Hij had wel gelijk, Valencia ging met de hand naar de bal .. daarom werd 'ie boos.quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
gisteren is hij wel een paar miljoen gezakt in prijs maar wel een irritant mannetje als het niet loopt zag ik
Klopt, maar Stekelenburg kon het compenseren met zijn lengte. Hoge ballen bij Vermeer betekend standaard wegboksen en niet altijd in de juist richting. Natuurlijk doet hij het geweldig, maar als je naar een nieuwe eerste keeper kijkt moet je ook de mindere punten in je achterhoofd houden.quote:
Ja, maar voordat keepers uit de B1 klaar zijn voor het eerste zit nog wel een jaartje of 4/5 tussen. Dat is meestal pas rond je 20e pas of zo.quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:56 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Beide keepers van de B1 zijn redelijk talentvol.
Ben ook benieuwd of Hahn zich nog weet door te ontwikkelen. Was toen bij Sparta een van de grootste keeperstalenten maar bij Ajax vond ik hem niet altijd zeker overkomen.
Hm, denk wel dat het goedkomt. Hij kan goed springen ..quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Klopt, maar Stekelenburg kon het compenseren met zijn lengte. Hoge ballen bij Vermeer betekend standaard wegboksen en niet altijd in de juist richting. Natuurlijk doet hij het geweldig, maar als je naar een nieuwe eerste keeper kijkt moet je ook de mindere punten in je achterhoofd houden.
Met Stekelenburg zijn we imo gewoon verwend geweest afgelopen jaren, Vermeer is een meer dan prima keeper voor een Eredivisieclub als Ajax. Als we hem weer als 2e keeper gebruiken gaat hij weg en groot gelijk heeft hij.quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Klopt, maar Stekelenburg kon het compenseren met zijn lengte. Hoge ballen bij Vermeer betekend standaard wegboksen en niet altijd in de juist richting. Natuurlijk doet hij het geweldig, maar als je naar een nieuwe eerste keeper kijkt moet je ook de mindere punten in je achterhoofd houden.
Dat weet ik, ik gaf alleen antwoord op de vraag die Tarado stelde.quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:59 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ja, maar voordat keepers uit de B1 klaar zijn voor het eerste zit nog wel een jaartje of 4/5 tussen. Dat is meestal pas rond je 20e pas of zo.
Casillias en?quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:59 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hm, denk wel dat het goedkomt. Hij kan goed springen ..
De beste keepers zijn rond de 1.80
Dat sowieso. Maar we moeten ook verder kijken hé, met Cruijff willen we ook redelijk presteren op Europees niveau. Dat moet hij ook aankunnenquote:Op donderdag 5 mei 2011 15:59 schreef Adames het volgende:
[..]
Met Stekelenburg zijn we imo gewoon verwend geweest afgelopen jaren, Vermeer is een meer dan prima keeper voor een Eredivisieclub als Ajax. Als we hem weer als 2e keeper gebruiken gaat hij weg en groot gelijk heeft hij.
ff snel .. Iker, César,Valdes, Llorisquote:Op donderdag 5 mei 2011 16:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Casillias en?, maar ik maak me ook geen zorgen om de keeperspositie.
Als je gewoon hoog genoeg kan springen maakt het inderdaad weinig uit. Je hoeft maar tot net iets boven de lat te komenquote:Op donderdag 5 mei 2011 16:11 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
ff snel .. Iker, César,Valdes, Lloris
Denk niet dat het veel uit maakt, de lengte
Lloris is alweer 1,88, maar boeiend het punt is dat Vermeer gewoon nog figuurlijk kan groeien in het wegwerken van hogeballenquote:Op donderdag 5 mei 2011 16:11 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
ff snel .. Iker, César,Valdes, Lloris
Denk niet dat het veel uit maakt, de lengte
Corners wegplukken etc. is ook belangrijk dan hoef je al minder tot lathoogtes te duikenquote:Op donderdag 5 mei 2011 16:13 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Als je gewoon hoog genoeg kan springen maakt het inderdaad weinig uit. Je hoeft maar tot net iets boven de lat te komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |