Mijn OZB daalde een maand nadat ik mijn huis kocht. In de 15 jaar dat ik huurde heb ik nog NOOIT een daling van mijn woonlasten meegemaakt.quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:13 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
De OZB gaat natuurlijk nooit omhoog...
De HRA gaat de komende jaren sneuvelen, de Grieken hebben dat geld immers harder nodigquote:Op vrijdag 13 mei 2011 08:05 schreef Whuzz het volgende:
Mijn OZB daalde een maand nadat ik mijn huis kocht. In de 15 jaar dat ik huurde heb ik nog NOOIT een daling van mijn woonlasten meegemaakt.
En daarnaast weet jij net zo goed als ik dat deen eventuele stijging van de OZB in het niet valt bij de jaarlijkse gegarandeerde huurstijgingen.
Ik denk eerder dat we alle scheefhuurders deporteren naar siberie en hun huizen aan gepensioneerde grieken doneren om zo de kosten van al die 45-plusser-grieken te drukkenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 08:18 schreef xenobinol het volgende:
[..]
De HRA gaat de komende jaren sneuvelen, de Grieken hebben dat geld immers harder nodig
Nee het huurwaardefofait zal flink oplopen, dat is de eenvoudigste manier om die Griekse miljarden los te peuterenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 08:18 schreef xenobinol het volgende:
[..]
De HRA gaat de komende jaren sneuvelen, de Grieken hebben dat geld immers harder nodig
Hey, heb je je stokpaardje weer gevonden op zolder?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 08:57 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Nee het huurwaardefofait zal flink oplopen, dat is de eenvoudigste manier om die Griekse miljarden los te peuteren
Ik vind het anders een briljant plan, die bankslaven kunnen geen kant op en kunnen dus prima gedwongen worden voor de banken in Griekenland te betalen. Stel je voor dat de banken hun verlies moeten nemen.... the horrorquote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:18 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Hey, heb je je stokpaardje weer gevonden op zolder?![]()
Nah, laat de corpsters maar eens belasting betalen. Kunnen ze makkelijk betalen als ze al die scheefhuurder marktconforme huren laten betalen. Het heet niet voor niks huurwaardeforfait. Ik zeg: fiscale bijtelling voor degenen die te goedkoop huren agv van al die zwaar gesubsidieerde stichtingskosten....quote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:36 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Ik vind het anders een briljant plan, die bankslaven kunnen geen kant op en kunnen dus prima gedwongen worden voor de banken in Griekenland te betalen. Stel je voor dat de banken hun verlies moeten nemen.... the horror
Juist en de woonlasten, rente / huur, fiscaal aftrekbaar maken.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:52 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
Nah, laat de corpsters maar eens belasting betalen. Kunnen ze makkelijk betalen als ze al die scheefhuurder marktconforme huren laten betalen. Het heet niet voor niks huurwaardeforfait. Ik zeg: fiscale bijtelling voor degenen die te goedkoop huren agv van al die zwaar gesubsidieerde stichtingskosten....
237.457 huizen te koopquote:Op vrijdag 13 mei 2011 08:20 schreef xenobinol het volgende:
237.458 huizen te koop
Still going strong
Volgens mij moeten de corpsters en banksters dan eerst maar eens een marktconforme rente gaan betalen. Nu word het geld gratis uitgereikt door de centrale banken. Alles om de banksters aan woekerwinsten te helpen.... zodra er betaald moet worden omdat ze wederom falen kloppen ze weer bij xeno aanquote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:52 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
Nah, laat de corpsters maar eens belasting betalen. Kunnen ze makkelijk betalen als ze al die scheefhuurder marktconforme huren laten betalen. Het heet niet voor niks huurwaardeforfait. Ik zeg: fiscale bijtelling voor degenen die te goedkoop huren agv van al die zwaar gesubsidieerde stichtingskosten....
zo dan is die ex-corporatieflat met betonrot, blokverwarming en 140 euro servicekosten toch verkocht voor 125.000 euro, dankzij de garantstelling van de overheid.quote:
1.5% ten opzichte van duitslandquote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:48 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
zo dan is die ex-corporatieflat met betonrot, blokverwarming en 140 euro servicekosten toch verkocht voor 125.000 euro, dankzij de garantstelling van de overheid.
Daar zal die corporatie dankbaar voor zijn, nu is het te hopen dat het bankkartel deze garantie kan gebruiken om hem een hypotheek aan te smeren met 1 % boven de normen in het buitenland
Dat zou wel erg snel zijn, maar deze maand zeker, de opgaande lijn is ook veel steiler dan vorig jaar.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:42 schreef WammesWaggel het volgende:
Volgend weekend gaan we in met zeker 240k?
Dit is precies wat projectontwikkelaars nu proberen: geef geen korting, maar geef een "uitgestelde betaling". Uiteraard zijn dit de laatste uitwassen van totaal uit de hand gelopen prijzen, en de laatste wanhopige pogingen om de prijzen nog hoog te houden.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 06:16 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Als ik nu iets wilde verkopen, dan zou ik adverteren met het achterlaten van een deel renteloze financiering in het huis.
En accoord gaan met betaling van de laatste 25.000 euro over tien jaar, uiteraard via de notaris, want daar zit het probleem
Iedereen wil zijn woning nog kwijt voordat deze aan groot onderhoud toe is, als ik zie in welke slechte staat sommige woningen zijn en wat men er voor durft te vragenquote:
De laatste loodjes wegen het zwaarst... daarna komt de boel in vrije val, als je wilt kopen zou ik het gewoon uitstellen om de markt verder onder druk te zetten. Al dat gelul over 'nu woongenot, later de zorgen over afbetalen' is afkomstig van mensen die deelgenomen hebben aan het grootste pyramidespel van de lage landen. Laat je niet van de weg lokken!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 09:48 schreef RemcoDelft het volgende:
Dit is precies wat projectontwikkelaars nu proberen: geef geen korting, maar geef een "uitgestelde betaling". Uiteraard zijn dit de laatste uitwassen van totaal uit de hand gelopen prijzen, en de laatste wanhopige pogingen om de prijzen nog hoog te houden.
Stel je hetzelfde eens voor bij een TV: "Ja, ik weet dat-ie belachelijk duur is, maar als je nu 500 euro geeft en over 10 jaar de rest ben je nu goedkoop uit"...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |