o ze doen het hier aan de lopende band, levert flink geld opquote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Kantoren ombouwen dan, ow wacht dat kan niet vanwege bestemmingsplan. ( Veel goedkopere grond.)
Dat is geen ombouwen....quote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:59 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
o ze doen het hier aan de lopende band, levert flink geld op
Zelfs de gemeentewerf gaat eraan, die wordt verplaatst naar een stuk weiland, en op de gemeentewerf komen 450 appartementen, en een stel vrijstaanden, alles voor de poen
Er is ook al gepraat over de hockeyvelden en dat is een verdikkes mooie grote lap grond, die is wel 200 miljoen waard
En het gemeentekantoor is gesloopt en zijn appartementen gekomen
Dat komt vaak door het optimum zoeken dan is slopen beter en zo bouwen dat iedere meter wordt benut zowel in de grond als in de hoogte en breedtequote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:08 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Dat is geen ombouwen....
Dat is slopen en opnieuw optrekken...![]()
Nee, met anti-kraak kan het dus ook niet. Altans deels, alleen de eerste 3 lagen van een kantoorpand mogen anti-kraak bewoond worden. Alles wat daarboven zit en wordt verhuurd als anti-kraak is volgens brandweer regulatie illegaal.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ze noemen het antikraak en dan kan het ineens wel.?
Nu de wethouders en de gemeenteraad nog meekrijgenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:19 schreef LXIV het volgende:
Toch vallen veel kantoren ook wel om te bouwen natuurlijk. Ik vraag me alleen af of dat economisch rendabel is, aangezien de indeling toch heel anders is.
Dat bestemmingsplan is natuurlijk met een pennenstreek te wijzigen. Nood breekt wet. Als ik burgemeester was van een gemeente met een overschot aan kantoren (verpaupering) en een tekort aan betaalbare starterswoningen dan wist ik het wel.
In hoofddorp hebben ze een paar jaar terug 2 kantoorpanden omgebouwd naar appartementen, Jammer dat er zoveel erfpacht op zit...quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:34 schreef inXs het volgende:
[..]
Nu de wethouders en de gemeenteraad nog meekrijgenBestemmingsplan wijzigen kan zo een jaar in beslag nemen. Dan hebben we het nog niet over inspraak termijnen, voorlopig bestemmingsplan, definitief bestemmingsplan en planschade.
Het kan ook heel goed, maar stellen dat het '1 druk op de knop is', is helaas niet realiteit. Ik ben overigens sterk voor het verbouwen van kantoorpanden, jammer dat de meeste alleen erg 'steriel' zijn, ik ben altijd wel gecharmeerd van de amerikaanse lofts, met van die mooie liften.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:15 schreef oinkoink12 het volgende:
[..]
In hoofddorp hebben ze een paar jaar terug 2 kantoorpanden omgebouwd naar appartementen, Jammer dat er zoveel erfpacht op zit...
Mooi topicquote:Op zondag 8 mei 2011 00:27 schreef WammesWaggel het volgende:
luie makelaars of sukkels van eigenaars?
Tja, makelaars..... Daar heb ik ook weinig goede woorden voor over.. Ps. wat doe jij nog op zo laat?quote:
Klopt, er zijn zogenaamde huizen in het systeem met de status "vertrouwelijk". Deze staan wel in het systeem, maar worden niet openbaar gepubliceerd.:)quote:Op maandag 9 mei 2011 17:15 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Er staan er wel meer niet op, zo staan er in de straat achter ons ook twee of drie te koop die ik niet terug kan vinden op funda. Jammer, want het zijn mooie huisjes.
Gedeeltelijk, er staat tegenwoordig zogenaamd extern aanbod op, zijn er volgens mij 30.000 deze komen bij zoekresultaten ook altijd achteraan.quote:Op maandag 9 mei 2011 17:48 schreef antfukker het volgende:
Zijn toch ook huizen die niet via een (NVM-) makelaar verkocht worden. Die staan ook niet op funda
jaap.nl is volgens mij daarom vollediger.quote:Op maandag 9 mei 2011 17:48 schreef antfukker het volgende:
Zijn toch ook huizen die niet via een (NVM-) makelaar verkocht worden. Die staan ook niet op funda
Dan ga je toch naar Spanje als de locatie niet uitmaakt?quote:Op maandag 9 mei 2011 22:56 schreef Jane het volgende:
En dan zit je naar 'Droomhuis gezocht' te kijken en dan zie je de prachtigste villa's in Spanje voorbij komen voor een luttele 150.000 euro. Groot genoeg voor 2 gezinnen. Mét een stuk land.
Voor dat bedrag krijg je bij mij in de buurt alleen een verlepte 2-kamerflat.
Er is alleen geen werk daar in de buurt. Als je daar wil wonen moet je toch wel wat eigen vermogen hebben.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:56 schreef Jane het volgende:
En dan zit je naar 'Droomhuis gezocht' te kijken en dan zie je de prachtigste villa's in Spanje voorbij komen voor een luttele 150.000 euro. Groot genoeg voor 2 gezinnen. Mét een stuk land.
Voor dat bedrag krijg je bij mij in de buurt alleen een verlepte 2-kamerflat.
Idd. Dat is het enige wat het tegenhoudt. Wat mij betreft dan. Dat ligt natuurlijk voor iedereen anders.quote:Op maandag 9 mei 2011 23:02 schreef LXIV het volgende:
Maar als je er nog bij moet werken is het toch anders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |