ja houten fundering, dan zou ik niet lekker slapenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 01:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
Houten fundering die gaat rotten door dalend grondwater is een groter probleem dan betonrot.
Nee hoor ben je wel eens die kant op geweest?/quote:Op maandag 16 mei 2011 21:28 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Je wordt alleen wel gezien als wandelende portemonnee...
Zit je daar lekker met je gezinnetje, komen er ineens 5 man met bivakmutsen je vrouw net zolang de tyfus slaan totdat jij zegt waar die niet bestaande kluis staat.
Op weg naar de fabriek... de order werd gecancelledquote:Op dinsdag 17 mei 2011 06:56 schreef antfukker het volgende:
Vanochtend toch weer onverwacht veel bouwverkeer gezien op de weg. Allemaal vrachtwagens met pre-fab kozijntjes en erkertjes
Er staat in Holland meer op houten palen dan je denkt.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 07:00 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ja houten fundering, dan zou ik niet lekker slapen
Daarom is mijn huis gefundeerd op staal.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 07:00 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ja houten fundering, dan zou ik niet lekker slapen
staat je doos op de brug??quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:41 schreef skrn het volgende:
[..]
Daarom is mijn huis gefundeerd op staal.
Ik heb van de week gebeld met twee verschillende timmerfabrieken om een kozijn te laten maken, ze hadden allebei een wachttijd van circa 2 maanden (of het moest een spoed opdracht met bijbehorende factuur) zijn.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 14:57 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Op weg naar de fabriek... de order werd gecancelled
Dat is goed mogelijk hoor, het kan best zijn dat ze het momenteel erg druk hebben. Misschien leveren ze gewoon een goede kwaliteit tegen een redelijke prijs?quote:Op woensdag 18 mei 2011 08:43 schreef lutser.com het volgende:
Ik heb van de week gebeld met twee verschillende timmerfabrieken om een kozijn te laten maken, ze hadden allebei een wachttijd van circa 2 maanden (of het moest een spoed opdracht met bijbehorende factuur) zijn.
Moest zeker in china gemaakt worden en dan verscheept worden?quote:Op woensdag 18 mei 2011 08:43 schreef lutser.com het volgende:
[..]
Ik heb van de week gebeld met twee verschillende timmerfabrieken om een kozijn te laten maken, ze hadden allebei een wachttijd van circa 2 maanden (of het moest een spoed opdracht met bijbehorende factuur) zijn.
Het zijn de twee 'beste' timmerfabrieken in de buurt, zit er nog een om de hoek die een week levertijd heeft maar die zitten in een pand met scheve deuren (geeft niet echt vertrouwen).quote:Op woensdag 18 mei 2011 09:00 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Dat is goed mogelijk hoor, het kan best zijn dat ze het momenteel erg druk hebben. Misschien leveren ze gewoon een goede kwaliteit tegen een redelijke prijs?
Probeer het eens bij een timmerman i.p.v. een fabriek? Dan wordt je kleine order waarschijnlijk wel gewaardeerd.quote:Op woensdag 18 mei 2011 08:43 schreef lutser.com het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 18 mei 2011 09:08 schreef antfukker het volgende:
[..]
Moest zeker in china gemaakt worden en dan verscheept worden?
het begin van een kenteringquote:Op woensdag 18 mei 2011 20:46 schreef NiGeLaToR het volgende:
-1 - vandaag ons nieuwe huis 'in ontvangst' genomen
Nog twee weken dan nog een -1, dan kunnen de nieuwe eigenaren van ons oude huis aan de slag
Maarja, wat is -2 op 238k ofzo he.
quote:wo 18 mei 2011, 20:26 | \
Tweede Kamer steunt strengere regels hypotheken
AMSTERDAM - De Tweede Kamer heeft zich woensdag achter de bankencode geschaard die vanaf 1 augustus hypotheken maximeert op lagere niveaus dan nu. Bovendien verdwijnt dan de volledig aflossingsvrije hypotheek.
Jammer dat de markt zo stroperig is. De aandelenmarkt zou hier meteen op reageren. Bij de huizenmarkt duurt dit nog een jaar of meer!quote:
Ik verwacht dat de 300k volgend jaar al bereikt wordt. De markt begint door te krijgen dat het afgelopen is met het cashen. Een collega van mij is 20% gezakt met zijn prijs... kon makkelijk want hij had nog genoeg overwaarde, slimme zet.... want hij was de hele straat te slim af... die zitten nog met hun overgewaardeerde woningen. De buren zullen vast heel boos zijn over deze actie... want indirect schept dit een precedent voor andere kopers om niet meer dan zijn verkoopprijs te biedenquote:Op woensdag 18 mei 2011 21:32 schreef LXIV het volgende:
Overigens, die 240K waar we nu bijna op zitten met de teller is gevoelsmatig heel lang de top geweest waarop de teller zou komen. En vanuit daar weer naar beneden, om de ideale prijs/aanbodverhouding te hebben rond de 200K.
Nu denk ik dat we er ruim overheen zullen gaan. 280 of 300 is wel mogelijk tot medio volgend jaar.
marktbederfquote:Op woensdag 18 mei 2011 21:52 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Ik verwacht dat de 300k volgend jaar al bereikt wordt. De markt begint door te krijgen dat het afgelopen is met het cashen. Een collega van mij is 20% gezakt met zijn prijs... kon makkelijk want hij had nog genoeg overwaarde, slimme zet.... want hij was de hele straat te slim af... die zitten nog met hun overgewaardeerde woningen. De buren zullen vast heel boos zijn over deze actie... want indirect schept dit een precedent voor andere kopers om niet meer dan zijn verkoopprijs te bieden
Marktbederf? Hoor je daar de consument over klagen dan? Oei.... wat erg... de locale kruidenier doet aan marktbederf.... kom op mensen we gaan naar de lokale buurtsuper die 10% duurder is.....quote:
Jij had toch een uitkering?quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:52 schreef xenobinol het volgende:
Een collega van mij is 20% gezakt met zijn prijs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |