Headset met bluetooth. Is dus geen probleem. Als ik jou moet bellen is dat theoretisch iets gevaarlijker, omdat ik dan je nummer/contact moet opzoeken tijdens het rijden.quote:Op donderdag 5 mei 2011 06:28 schreef Bastard het volgende:
Lijkt me handig als je mij dan belt.. kan jou wel bellen maar als je op de snelweg zit heeft dat geen zin met een mobieltje aan je helm
Yep.quote:Heb je navi? Hoef ik alleen maar een straatnaam door te geven toch
Ben niet zo'n eter eigenlijkquote:
Ik neem ook wat zakken zoutjes meequote:
Pics.quote:
Ja jij zdegt dat je lekker bentquote:
En dan zien jullie zondag ook al niet hoe lekker ik ben.. zou bijna medelij krijgenquote:Op donderdag 5 mei 2011 11:47 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ja jij zdegt dat je lekker bentOns een beetje gek lopen maken en dan lopen te dode mussen he
Bijna huilen zo ergquote:Op donderdag 5 mei 2011 11:52 schreef Blaadje11 het volgende:
[..]
En dan zien jullie zondag ook al niet hoe lekker ik ben.. zou bijna medelij krijgen
Nee, want voorlopig probeer ik blaadje11 nog over te halen wel te komenquote:Op donderdag 5 mei 2011 12:04 schreef vogeltjesdans het volgende:
Hee Ronin pas je de OP even aan nu blaadje niet komt en je dus waarschijnlijk wel op tijd zult zijn?
Ja bijnaquote:
quote:Op donderdag 5 mei 2011 12:20 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Nee, want voorlopig probeer ik blaadje11 nog over te halen wel te komen
quote:Op donderdag 5 mei 2011 12:22 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ja bijnaMaar nog niet helemaal. Dans voor me! Dans voor mijn vermaak!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |