Soms kunnen oplossingen zooo voor de hand liggen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:39 schreef SpecialK het volgende:
Hond ontvoeren, losgeld brief sturen naar de huurders.
Ondertussen laat je de hond africhten door professionals om piemels er af te scheuren.
Losgeld innen en hond teruggeven.
Gaat om huisdieren, niet persé een hond..quote:Op donderdag 5 mei 2011 01:13 schreef strikeforce het volgende:
Janken om een hond hekel aan honden TS???
Waarom zou TS geen hekel aan honden mogen hebben?quote:Op donderdag 5 mei 2011 01:13 schreef strikeforce het volgende:
Janken om een hond hekel aan honden TS???
Zij vinden het wel leuk. En dan?quote:Op donderdag 5 mei 2011 01:38 schreef FredvZ het volgende:
Ik zou even spontaan op bezoek gaan, "om uit vriendelijkheid even te kijken of alles naar wens is". Dan zie je snel geneig dat ze een hond hebben en kan je ze er direct op aanspreken dat je ditmniet zo leuk vind.
Lees de post van klipper maar eens, of is dat te veel tekst?quote:Op donderdag 5 mei 2011 07:58 schreef LompeHork het volgende:
Hond eruit of mensen eruit. Als het contractueel is vastgelegd hebben ze pech.
Dat kan hem dan achteraf nog veel duurder komen te staan.quote:
moeilijk gaan doen om een trouwe 4 voeterquote:Op donderdag 5 mei 2011 00:33 schreef jhubel het volgende:
Ik heb een paar nieuwe huurders in m'n huurpand sinds 1 maand.
Prima mensen verder maar nu kom ik er net achter dat ze toch een huisdier hebben (labrador) terwijl dat contractueel was uitgesloten.
Wat kan ik hieraan doen?
TS geeft ook duidelijk aan waarom: ervaringen uit het verleden.quote:Op donderdag 5 mei 2011 13:12 schreef rubje het volgende:
[..]
moeilijk gaan doen om een trouwe 4 voeter![]()
![]()
Maar als je echt er werk van wilt maken dan moet je ff de boel hier aanmelden.![]()
Daarnaast geur, kans op 'water'overlast, etcetera. Allemaal dingen die de woning mogelijk minder waard en/of lastiger te verhuren in de toekomst maken. Ik zou er niet zo'n moeite mee hebben, maar ik ben dan ook TS niet.quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:10 schreef Ikzanik het volgende:
[..]
TS geeft ook duidelijk aan waarom: ervaringen uit het verleden.
En een hond kan inderdaad flinke schade aan bijvoorbeeld deurposten veroorzaken.
Een huis waar een hond in heeft gezeten is vrij gemakkelijk schoon te krijgen, geur zou het issue dan ook niet echt kunnen zijn.quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:47 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Daarnaast geur, kans op 'water'overlast, etcetera. Allemaal dingen die de woning mogelijk minder waard en/of lastiger te verhuren in de toekomst maken. Ik zou er niet zo'n moeite mee hebben, maar ik ben dan ook TS niet.
Maar als TS na de verhuur nu meer werk heeft aan het geurvrij maken van de woning, om maar iets te noemen, dan zijn dat kosten die TS van de borg mag inhouden
quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:27 schreef jhubel het volgende:
Bedankt allemaal voor jullie suggesties - Klipper met name !
We zijn overeengekomen met de huurder dat hij een extra borg van Euro 600 zal storten voor eventuele schoonmaakkosten.
En in m'n volgende huurcontract neem ik FredvZ's suggestie mee om een huurtoeslag toe te passen als ze onderverhoopt toch een dier in huis nemen; dan sta ik een stuk sterker bij een eventuele rechtzaak.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |