Leg es uit dan.quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:23 schreef goofy_goober het volgende:
Is helemaal niet moeilijk. Met Social Networking is het alleen maar makkelijker geworden. Kennelijk ben je gewoon te schijterig om er op eentje af te stappen.
Positieve uitstraling en een gezonde dosis humor is ook belangrijk.quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:28 schreef Kabolter het volgende:
Bij mij gaat het de laatste paar jaren alleen maar makkelijker. En ik heb daarvoor nooit mijn internetverbinding gebruikt.
Misschien komt dat juist door het benaderen. Bij mij hebben ze denk ik nooit het idee: "Wat moet die gast van mij?". Zoals ze dat naar mijn idee wel bij andere mannen hebben. Of ze hebben te duidelijk het idee wat je van ze wilt.
Daarom raad ik ook alle mannen aan om openingszinnen te gebruiken. En goed om zich heen te kijken met wie ze allemaal wel geen contact gaan leggen. Vooral alleen maar focussen op de vrouwen.
Paar maand geleden in de trein. Ik zat toevallig tegenover haar en ze was in gesprek met een vriendin die naast haar zat. Ze praatte over onderwerp wat niet totaal onbekend was voor mij en ik schatte haar wel redelijk spontaan in, dus ik heb me dan ook zonder problemen bij het gesprek gemengd. Alleen verreweg de meesten zitten daar naar ervaring niet op te wachten; een onbekende die tegen je aanlult. Daarna stapte ze uit en was het overigens "doei" "doei" en heb ik haar nooit weer gezien.quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:28 schreef goofy_goober het volgende:
Wanneer is de laatste keer geweest dat je op een voor jou leuke meid bent afgestapt en er een praatje mee hebt aangeknoopt (je moeder/zus uitgezonderd)? En dan bedoel ik niet via Facebook, Hyves, Twitter o.i.d.
En niet focussen op het per se contact moeten maken. Die vrouwen hebben 9 van de 10 keer wel door dat je ze al een paar minuten zit aan te staren voordat je eindelijk op ze af stapt.quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:29 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Positieve uitstraling en een gezonde dosis humor is ook belangrijk.
Dus niet zoals TS gaan zitten sikkeneuren dat vrouwen maar moeilijk bereikbaar zijn, want nee, dan bereik je ook niets.
In de trein is het zaak om juist wat later in te stappen en dan heel casually plaats te nemen naast één van de mooiste vrouwen die ook nog eens niet weggedoken zit in haar mobiele telefoon, MP3-spelert etc. Tijdens het oogcontact bij het plaatsnemen naast haar vriendelijk gedag zeggen (en eventueel bedanken voor het verwijderen van haar tas dan wel het vrijmaken van de plaats naast haar) en een praatje aanknopen. Zo meeste kans op succes `in het openbaar´.quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:33 schreef Kabolter het volgende:
Wanhopig staren ze alles aan wat maar tieten heeft en beginnen ze bij de knapste en gaan zo langzaam naar beneden, naar de minder knappe exemplaren. Dit zal buiten de uitgaansgelegenheden wel precies hetzelfde gaan.
Je maakt het meest succes als je altijd tijdens de spits op het zelfde tijdstip het OV neemt. Op een gegeven moment kom je steeds de zelfde mensen tegen en dan wordt het ook wat makkelijker om een praatje te maken. Als je af en toe met de trein gaat is de kans veel kleiner dat je die persoon weer tegenkomt. Maarja, je hebt wel even een praatje kunnen maken. Zelf vind ik het ook niet erg als vreemden tegen mij gaan praten. Zeker niet als het een interessant gesprek wordt.quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:32 schreef Aheyo het volgende:
[..]
Paar maand geleden in de trein. Ik zat toevallig tegenover haar en ze was in gesprek met een vriendin die naast haar zat. Ze praatte over onderwerp wat niet totaal onbekend was voor mij en ik schatte haar wel redelijk spontaan in, dus ik heb me dan ook zonder problemen bij het gesprek gemengd. Alleen verreweg de meesten zitten daar naar ervaring niet op te wachten; een onbekende die tegen je aanlult. Daarna stapte ze uit en was het overigens "doei" "doei" en heb ik haar nooit weer gezien.
Hoezo moet dat?quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:22 schreef captainkid het volgende:
Wat mij meer irriteert is dat je blijkbaar niet gewoon een meisje die je leuk vind, en een paar keer gesproken hebt, zo maar mee uit kan vragen.
Dan moet je eerst een paar week sms'en, msn'en, Hyven of weet ik veel wat. En daar doe ik niet aan..
quote:Op donderdag 5 mei 2011 09:35 schreef Waaghals het volgende:
ik erger me ook mateloos aan al die hoofdtelefoonzombies tegenwoordig.
Dit.quote:Op donderdag 5 mei 2011 09:56 schreef vosss het volgende:
Jezus wat negatief zeg. Spreek er gewoon eens eentje aan. Je zult verbaast staan over hoeveel meiden (en mensen in het algemeen) altijd wel in zijn voor een onschuldig praatje
Inderdaad. Laat me gewoon lekker chillen in de trein.quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:14 schreef Catbert het volgende:
Wat een gezeik. De meeste mensen staan niet open voor 'sociaal' contact in het OV omdat ze op dat moment gewoon even in hun eigen coconnetje muziek willen luisteren, lezen of gewoon uit het raam willen staren. Ik heb ook geen zin in een wildvreemde mafkees die tegen me aan gaat lullen.
Ik leer zelf meer dan genoeg meiden kennen via m'n hobbies. Misschien moet je eens wat dingen gaan doen waarbij je in contact komt met vrouwen in plaats van de illusie te hebben dat mensen het leuk zouden moeten vinden dat je in de trein aan hun hoofd gaat zitten zeuren.
Die kun je toch gewoon negeren?quote:Op donderdag 5 mei 2011 09:35 schreef Waaghals het volgende:
ik erger me ook mateloos aan al die hoofdtelefoonzombies tegenwoordig.
BS juist timen gewoon...quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:22 schreef captainkid het volgende:
Wat mij meer irriteert is dat je blijkbaar niet gewoon een meisje die je leuk vind, en een paar keer gesproken hebt, zo maar mee uit kan vragen.
Dan moet je eerst een paar week sms'en, msn'en, Hyven of weet ik veel wat. En daar doe ik niet aan..
moet ook het geluk hebben dat je der nog een keer ziet hèquote:Op donderdag 5 mei 2011 00:32 schreef Aheyo het volgende:
[..]
Paar maand geleden in de trein. Ik zat toevallig tegenover haar en ze was in gesprek met een vriendin die naast haar zat. Ze praatte over onderwerp wat niet totaal onbekend was voor mij en ik schatte haar wel redelijk spontaan in, dus ik heb me dan ook zonder problemen bij het gesprek gemengd. Alleen verreweg de meesten zitten daar naar ervaring niet op te wachten; een onbekende die tegen je aanlult. Daarna stapte ze uit en was het overigens "doei" "doei" en heb ik haar nooit weer gezien.
Dit ja. Met random passanten kletsen is geen grondrecht ofzo.quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:14 schreef Catbert het volgende:
Wat een gezeik. De meeste mensen staan niet open voor 'sociaal' contact in het OV omdat ze op dat moment gewoon even in hun eigen coconnetje muziek willen luisteren, lezen of gewoon uit het raam willen staren. Ik heb ook geen zin in een wildvreemde mafkees die tegen me aan gaat lullen.
Juist. Als je met het OV reist om vrouwen te ontmoeten doe je toch iets verkeerd.quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:14 schreef Catbert het volgende:
Juist. Erg zelfmedelijdend om dat als excuus te gebruikenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:23 schreef Garisson72 het volgende:
Nu is het allemaal weer de schuld van de social media en de smart phones dat we geen vrouwen durven aan te spreken hoor..
Sterk staaltje zelfverdediging dit. Als vrouwen 'asociaal' of 'bang' voor contact zouden zijn zouden zij ook wel dit soort topics aanmaken. TS, als vrouwen in de trein geen praatje met je aangaan vinden de vrouwen waar je tegenover zat je gewoon niet interessant, en hebben ze waarschijnlijk al voldoende mannen om hen heen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:09 schreef Socios het volgende:
Terechte klacht. Ik kaart dit ook al zo lang aan!
Veel vrouwen zijn `asociaal´ dan wel bang voor sociale interactie in het openbaar.
En dan wegduiken in de mobiele telefoon voor Hyves, Facebook, Twitter, weet ik veel wat.
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:29 schreef Taurus het volgende:
[..]
Sterk staaltje zelfverdediging dit. Als vrouwen 'asociaal' of 'bang' voor contact zouden zijn zouden zij ook wel dit soort topics aanmaken. TS, als vrouwen in de trein geen praatje met je aangaan vinden de vrouwen waar je tegenover zat je gewoon niet interessant, en hebben ze waarschijnlijk al voldoende mannen om hen heen.
Als ik in de trein zit zit ik inderdaad niet te wachten op een flirtgesprek van een kerel, ik heb genoeg mannen, ik kies ze zelf uit. En dat geldt voor alle vrouwen. En waarschijnlijk geldt dat ook voor mannen (die niets te kort komen aan aandacht van vrouwen, en dus niet in dit topic klagen). Kortom, het ligt aan jou, niet aan de social media of aan bange vrouwen
quote:Op zondag 15 mei 2011 05:54 schreef picardmike het volgende:
Beetje onzin TS vrouwen kan je makkelijk aanspreken. Alleen maakt het vrouwen meestal niet uit door wie ze aangesproken worden als het maar gebeurd. Vrouwen kijken namelijk minder dan ze denken naar de kwaliteit van hun partner. En meestal zitten ze er op ten duur aan vast en maken ze zichzelf wijs dat er toch bijna geen betere mannen rondlopen. Dan kom jij langs rond je 25, de zoveelste man die geen verschil kan maken. Want vrouwen weten het allemaal beter.
Als je een vrouw op die leeftijd wil spreken, is het gewoon not done om meteen voor een relatie te gaan. Of je moet heel veel mazzel hebben. Kortom vrouwen zijn gewoon debiel en gestoord en ik ben het met je eens dat vrouwen binnen enige tijd is goed aan de tand gevoeld moeten worden. Want dit gaat nog geen 50jr goed.
Niet op ingaan. Hij is gewoon gefrustreerd dat ie nog steeds geen blijvende date aan de haak heeft weten te slaan en ze hem allemaal afwijzen (zie datingtopic).quote:Op zondag 15 mei 2011 06:00 schreef zusterclivia het volgende:
[..]
![]()
Aan de tand gevoeld.....hoe stel ik me dat voor?
Oh gij koene ridder *zwijmel* uw respect is zoveel dieper dan mijn ongeschonden vagijn!quote:Op donderdag 5 mei 2011 09:53 schreef semexo het volgende:
Misschien komt het feit dat vrouwen in het openbaar terughoudend doen om met mannen/jongens te praten wel omdat 10% van de mannen juist heel brutaal zijn en alleen maar seks willen. Dit verpest het voor de 90% van de andere mannen die wel respect hebben voor haar.
Hij wil informatie van me... *ieks* wat een engerd!quote:Op zondag 15 mei 2011 09:38 schreef PolkaDots het volgende:
Maar als je bijvoorbeeld in de trein zit, zou ik het echt niet erg vinden als een jongen/man vraagt hoe laat de trein aankomt in ..... of vraagt waar hij de bus moet nemen bij ..... en dan kan hij best vragen waar ik heen ga en of ik daar vaak kom/waar ik woon etc. En dan is het leuk als hij zich voorstelt, en wat over zichzelf vertelt.
Dan begint het heel onschuldig, zonder dat de vrouw het idee heeft dat je haar alleen aanspreekt omdat je iets van haar wil.
Voorwaarde is wel dat je er verzorgd uitziet en dus niet stinkt of heel veel puisten heb die je eigenlijk had moeten uitknijpen. Dat schrikt natuurlijk wel een beetje af.quote:Op zondag 15 mei 2011 09:38 schreef PolkaDots het volgende:
Maar als je bijvoorbeeld in de trein zit, zou ik het echt niet erg vinden als een jongen/man vraagt hoe laat de trein aankomt in ..... of vraagt waar hij de bus moet nemen bij ..... en dan kan hij best vragen waar ik heen ga en of ik daar vaak kom/waar ik woon etc. En dan is het leuk als hij zich voorstelt, en wat over zichzelf vertelt.
Dan begint het heel onschuldig, zonder dat de vrouw het idee heeft dat je haar alleen aanspreekt omdat je iets van haar wil.
Je merkt het gauw genoeg als iemand het niet wil geven.quote:Op zondag 15 mei 2011 09:39 schreef Transport_Ink het volgende:
[..]
Hij wil informatie van me... *ieks* wat een engerd!
Hmmmm... geil.quote:Op zondag 15 mei 2011 09:40 schreef PolkaDots het volgende:
[..]
Je merkt het gauw genoeg als iemand het niet wil geven.
Je moet natuurlijk wel uitkijken als vrouw zijnde, straks vertel je waar je woont en stapt hij daar ook uit, loop je door een donker steegje ...
Haha dat is niet echt de reactie die ik zou verwachten.quote:
Dat valt best mee en het is gewoon tijdverdrijf. Net zoals een boek lezen in de trein.quote:Op zondag 15 mei 2011 13:28 schreef schaal_9 het volgende:
De gemiddelde, assertieve en zelfverzekerde, Nederlandse vrouw is nu eenmaal moeilijk te krijgen. Openbaar vervoer, vrouwen en mannen zijn daar tegenwoordig telefoonzombies.
Zeg je dat ook recht in het gezicht van je moeder of oma?quote:Op zondag 15 mei 2011 15:13 schreef smikels187 het volgende:
in mij ogen zijn egt alle vrouwen gwn vieze kk sletten die niet weten wat ze willen
quote:Op zondag 15 mei 2011 15:13 schreef smikels187 het volgende:
in mij ogen zijn egt alle vrouwen gwn vieze kk sletten die niet weten wat ze willen
jongen, de ware liefde bestaat niet meer
gr, mike
Emotionele chantage.quote:Op zondag 15 mei 2011 16:27 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Zeg je dat ook recht in het gezicht van je moeder of oma?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |