abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96370919
Waarom is het zo moeilijk om in contact te komen met vrouwen/meiden voor een jongen van 25 zoals ik? We leven in het gouden tijdperk van social networking, facebook, twitter, maar een praatje in de trein zit er niet in want we zitten met onze hoofd in onze smartphone gedoken op (ironisch genoeg) zulke social network sites. Of we luisteren naar onze ipod terwijl we glashard uit het raam staren, afgesloten om ook maar een onschuldig praatje mee te maken, en dat irriteert me mateloos. De laatste keer dat ik iets met een meid gehad heb is al weer bijna 8 jaar geleden, en dat was ook meer via via/introductie van een vriend gegaan.

Ik krijg heel sterk de indruk dat er tegenwoordig geacht wordt om de vrijdag- en zaterdagavonden lamlending in de kroeg of disco te hangen voordat je überhaupt contact maakt bij een vrouw, laat staan een kans maakt op meer. Het probleem is alleen, ik ben geen kroegtijger en ik drink sowieso geen (0,0) alcohol. Ik heb ook de indruk dat je een precies goede volgorde qua lichaamstaal en openings-/vervolgzinnen moet gebruiken (als je al contact hebt) wil ze je interessant vinden. Een ding verkeerd zeggen en je hebt het definitief verknald.

Ligt het nou aan mij of ben ik echt contactgestoord? Ik voel me (nog) niet wanhopig, maar het frustreert me alleen in wat voor een (schijnbaar) gesloten maatschappij we leven anno 2011. Wat moet ik doen om überhaupt in contact te komen met andere mensen? Verschillende lokale sportverenigingen heb ik op gezeten, maar daar heb ik niet eens vrienden aan over gehouden. En zo ver/laag gaan om online datingsites te bezoeken moet je altijd betalen met CC of SMS, en dan is het ook maar nog de vraag dat het geen nep site is (zoals waarschijnlijk 99% van die sites wel zijn).
pi_96371027
Terechte klacht. Ik kaart dit ook al zo lang aan!

Veel vrouwen zijn `asociaal´ dan wel bang voor sociale interactie in het openbaar.

En dan wegduiken in de mobiele telefoon voor Hyves, Facebook, Twitter, weet ik veel wat. :')
pi_96371108
Niet alleen vrouwen, ook mannen zitten vaak in een ipod/boek/smartphone gedoken, terwijl je soms best interessante gesprekken kan hebben (zonder verdere intenties, tevens bij vrouwen). Maar het is echt net of de gehele massa er zich voor sociale contacten afsluit in het openbaar.
pi_96371188
Ohw, dat weet ik niet. Zelf begeef ik mij op geen enkele `sociale netwerksite´ en heb ik geen `smartphone´. Wel ga ik af en toe wat lezen als blijkt dat er geen vrouwen zijn die zin hebben in `een praatje´.
pi_96371496
Ik ontmoet mensen altijd in de kroeg of op huisfeesten, maar ik ben nog jong en ik drink wel alcohol. Sowieso werkt alcohol erg goed als je contact wil maken.
pi_96371543
Wat mij meer irriteert is dat je blijkbaar niet gewoon een meisje die je leuk vind, en een paar keer gesproken hebt, zo maar mee uit kan vragen.
Dan moet je eerst een paar week sms'en, msn'en, Hyven of weet ik veel wat. En daar doe ik niet aan..
pi_96371594
Heel erg herkenbaar, vooral het idee dat je straalbezopen in een kroeg moet zijn om de drempel laag genoeg te hebben. Merk gewoon dat je heel snel als vreemd wordt aangezien als je wel een praatje maakt. En het is toch bezopen (lekkere woordspeling :') ) dat we alcohol daarvoor nodig zouden moeten hebben. Gewoon een enorme keerzijde van alle mogelijke momenten om je tijd mee te verdrijven; je aandacht is altijd verdeeld (zelfs al zit je nu met een vriend te reizen kan hij nog hele tijd zitten pingen) en daarmee komt sociaal gedrag gewoon in gevaar. Slechte ontwikkeling...

Wat een opluchting misschien mag zijn TS: diegene waar ik dan toch een praatje mee kan maken, zijn vaak ook wel de spontane open types, dus dat is wel leuk :)
"We do not measure a culture by its output of undisguised trivialities, but by what it claims as significant"
Neil Postman - Amusing Ourselves to Death
  donderdag 5 mei 2011 @ 00:23:26 #8
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_96371596
Is helemaal niet moeilijk. Met Social Networking is het alleen maar makkelijker geworden. Kennelijk ben je gewoon te schijterig om er op eentje af te stappen en betrek je er van alles bij om je punt te verduidelijken, terwijl het allemaal zo simpel kan zijn.
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_96371647
Ik zit er wel af en toe op rond te neuzen (facebook), maar ook meer om mijn goede contacten die ik al wel heb te "onderhouden". Ik ga niet ala Hyves 300 willekeurige mensen uitnodigen om mijn volledige profiel te bekijken omdat ze toevallig in de buurt wonen of via via via via via iemand kennen, etc.

Ik krijg een beetje de indruk dat vrouwen mij totaal niet zien staan óf al bezet zijn. Ik bedoel, wat is er mis met een goed verzorgde, niet verkeerd uitziende, rustig (luisterend / gentlemen) jongen van 25? Natuurlijk, ik heb ook zo mijn minpunten. Er mag wel wat meer gesport worden van mijn kant en mijn huis mag ook wat netter opgeruimd worden, maar het is echt niet zo dat ik een lage eigendunk heb of er onverzorgd uit zie.

En natuurlijk, er hoeft na wat gezellig gepraat niet gelijk in bed gedoken te worden, dat zeer zeker niet. Ik ben iemand die graag andere mensen eerst beter wilt leren kennen en ook oprechte interesse in mensen en diens verhalen toont. Desinteresse merk ik ook vaak aan mensen. Dat gesloten gevoel.
pi_96371674
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 00:23 schreef goofy_goober het volgende:
Is helemaal niet moeilijk. Met Social Networking is het alleen maar makkelijker geworden. Kennelijk ben je gewoon te schijterig om er op eentje af te stappen.
Leg es uit dan.
pi_96371791
Bij mij gaat het de laatste paar jaren alleen maar makkelijker. En ik heb daarvoor nooit mijn internetverbinding gebruikt.

Misschien komt dat juist door het benaderen. Bij mij hebben ze denk ik nooit het idee: "Wat moet die gast van mij?". Zoals ze dat naar mijn idee wel bij andere mannen hebben. Of ze hebben te duidelijk het idee wat je van ze wilt.

Daarom raad ik ook alle mannen aan om openingszinnen te gebruiken. En goed om zich heen te kijken met wie ze allemaal wel geen contact gaan leggen. Vooral alleen maar focussen op de vrouwen. ;)
  donderdag 5 mei 2011 @ 00:28:15 #12
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_96371794
Wanneer is de laatste keer geweest dat je op een voor jou leuke meid bent afgestapt en er een praatje mee hebt aangeknoopt (je moeder/zus uitgezonderd)? En dan bedoel ik niet via Facebook, Hyves, Twitter o.i.d.
  donderdag 5 mei 2011 @ 00:29:31 #13
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_96371850
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 00:28 schreef Kabolter het volgende:
Bij mij gaat het de laatste paar jaren alleen maar makkelijker. En ik heb daarvoor nooit mijn internetverbinding gebruikt.

Misschien komt dat juist door het benaderen. Bij mij hebben ze denk ik nooit het idee: "Wat moet die gast van mij?". Zoals ze dat naar mijn idee wel bij andere mannen hebben. Of ze hebben te duidelijk het idee wat je van ze wilt.

Daarom raad ik ook alle mannen aan om openingszinnen te gebruiken. En goed om zich heen te kijken met wie ze allemaal wel geen contact gaan leggen. Vooral alleen maar focussen op de vrouwen. ;)
Positieve uitstraling en een gezonde dosis humor is ook belangrijk. :)

Dus niet zoals TS gaan zitten sikkeneuren dat vrouwen maar moeilijk bereikbaar zijn, want nee, dan bereik je ook niets.
pi_96371990
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 00:28 schreef goofy_goober het volgende:
Wanneer is de laatste keer geweest dat je op een voor jou leuke meid bent afgestapt en er een praatje mee hebt aangeknoopt (je moeder/zus uitgezonderd)? En dan bedoel ik niet via Facebook, Hyves, Twitter o.i.d.
Paar maand geleden in de trein. Ik zat toevallig tegenover haar en ze was in gesprek met een vriendin die naast haar zat. Ze praatte over onderwerp wat niet totaal onbekend was voor mij en ik schatte haar wel redelijk spontaan in, dus ik heb me dan ook zonder problemen bij het gesprek gemengd. Alleen verreweg de meesten zitten daar naar ervaring niet op te wachten; een onbekende die tegen je aanlult. Daarna stapte ze uit en was het overigens "doei" "doei" en heb ik haar nooit weer gezien.
pi_96372005
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 00:29 schreef goofy_goober het volgende:

[..]

Positieve uitstraling en een gezonde dosis humor is ook belangrijk. :)

Dus niet zoals TS gaan zitten sikkeneuren dat vrouwen maar moeilijk bereikbaar zijn, want nee, dan bereik je ook niets.
En niet focussen op het per se contact moeten maken. Die vrouwen hebben 9 van de 10 keer wel door dat je ze al een paar minuten zit aan te staren voordat je eindelijk op ze af stapt.

Daarnaast is het in uitgaansgelegenheden helemaal duidelijk wat de meeste mannen willen. De meeste afgewezen mannen hebben amper tijd om lol te maken met hun vrienden. Wanhopig staren ze alles aan wat maar tieten heeft en beginnen ze bij de knapste en gaan zo langzaam naar beneden, naar de minder knappe exemplaren. Dit zal buiten de uitgaansgelegenheden wel precies hetzelfde gaan.
pi_96372468
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 00:33 schreef Kabolter het volgende:
Wanhopig staren ze alles aan wat maar tieten heeft en beginnen ze bij de knapste en gaan zo langzaam naar beneden, naar de minder knappe exemplaren. Dit zal buiten de uitgaansgelegenheden wel precies hetzelfde gaan.
In de trein is het zaak om juist wat later in te stappen en dan heel casually plaats te nemen naast één van de mooiste vrouwen die ook nog eens niet weggedoken zit in haar mobiele telefoon, MP3-spelert etc. Tijdens het oogcontact bij het plaatsnemen naast haar vriendelijk gedag zeggen (en eventueel bedanken voor het verwijderen van haar tas dan wel het vrijmaken van de plaats naast haar) en een praatje aanknopen. Zo meeste kans op succes `in het openbaar´. :P

Op straat of elders is het haast helemaal ondoenlijk.

In uitgaansgelegenheden zijn veel vrouwen veel te arrogant en verwaand. Als je hen daar probeert aan te spreken, krijg je rare blikken en lopen ze weer verder.
pi_96372882
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 00:32 schreef Aheyo het volgende:

[..]

Paar maand geleden in de trein. Ik zat toevallig tegenover haar en ze was in gesprek met een vriendin die naast haar zat. Ze praatte over onderwerp wat niet totaal onbekend was voor mij en ik schatte haar wel redelijk spontaan in, dus ik heb me dan ook zonder problemen bij het gesprek gemengd. Alleen verreweg de meesten zitten daar naar ervaring niet op te wachten; een onbekende die tegen je aanlult. Daarna stapte ze uit en was het overigens "doei" "doei" en heb ik haar nooit weer gezien.
Je maakt het meest succes als je altijd tijdens de spits op het zelfde tijdstip het OV neemt. Op een gegeven moment kom je steeds de zelfde mensen tegen en dan wordt het ook wat makkelijker om een praatje te maken. Als je af en toe met de trein gaat is de kans veel kleiner dat je die persoon weer tegenkomt. Maarja, je hebt wel even een praatje kunnen maken. Zelf vind ik het ook niet erg als vreemden tegen mij gaan praten. Zeker niet als het een interessant gesprek wordt.
signatuurloos
  donderdag 5 mei 2011 @ 01:07:56 #18
251735 Lort
Je weet dat ik gelijk heb
pi_96373166
Op fok schijnen hele leuke vrouwen te zitten.
How does it feel? To treat me like you do.
  donderdag 5 mei 2011 @ 08:18:57 #19
262 Re
Kiss & Swallow
pi_96375775
er is een hele reeks hierover geloof ik :P

en het is natuurlijk niet de maatschappij alleen die verantwoordelijk is voor die individualisering, daar ben je zelf natuurlijk ook bij aanwezig
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_96375968
Wat is jouw aanpak als een vrouw wel 'beschikbaar' is voor een praatje?
pi_96376844
Ik begrijp TS wel een beetje.. tegenwoordig zit iedereen met oordopjes in zn hoofd muziek te luisteren of op social networksites te spammen. Zomaar onderbreken doe je niet dus er is geen kans om een praatje te maken.

Daar kunnen we met zn allen om mopperen maar we kunnen er ook aan werken. Laten we bijvoorbeeld zelf wel een open houding hebben, onze medereizigers begroeten en behulpzaam zijn waar nodig. Het is trouwens niet verplicht om een praatje te maken met een jongen of meisje van je eigen leeftijd, wat is er mis mee om een praatje te doen met een wat ouder of jonger persoon? Op deze manier geef je een voorbeeld voor de anderen en tevens werk je aan je eigen skills. Niet persé flirtskills (:P) maar social skills. En daar is niks mis mee.

Mocht je wel een persoon tegenkomen die je ziet zitten, dan begint het bij begroeten. Wees zelfverzekerd en straal dat ook uit, zonder arrogant te zijn. Voel je jezelf niet zelfverzekerd, dan moet alsnog een poging wagen. Het is een leerproces, dan mag je wel eens struikelen! Denk niet al te veel na en maak dat praatje!! 'Wat zijn dat voor een leuke schoenen', 'zo het is wel weer uitzonderlijk goed weer he', '* kijkend naar de tas: kom je ook net terug uit school?' etc etc. Het is echt niet zo moeilijk. De rest is aan jou, maar ben creatief en zorg voor voldoende humor.
  donderdag 5 mei 2011 @ 09:35:30 #22
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_96376903
ik erger me ook mateloos aan al die hoofdtelefoonzombies tegenwoordig.
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
  donderdag 5 mei 2011 @ 09:50:23 #23
253853 Grimbert
Bleep bleep boem!
pi_96377335
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 00:22 schreef captainkid het volgende:
Wat mij meer irriteert is dat je blijkbaar niet gewoon een meisje die je leuk vind, en een paar keer gesproken hebt, zo maar mee uit kan vragen.
Dan moet je eerst een paar week sms'en, msn'en, Hyven of weet ik veel wat. En daar doe ik niet aan..
Hoezo moet dat?
Als ik iemand leuk vind na een paar keer te hebben gesproken dan vraag ik diegene gewoon mee uit, dan ga ik niet eerst weken zitten te sms'en etc..
Ja, behalve soms.
pi_96377419
Misschien komt het feit dat vrouwen in het openbaar terughoudend doen om met mannen/jongens te praten wel omdat 10% van de mannen juist heel brutaal zijn en alleen maar seks willen. Dit verpest het voor de 90% van de andere mannen die wel respect hebben voor haar.
Veni vidi foetsie
pi_96377480
Jezus wat negatief zeg. Spreek er gewoon eens eentje aan. Je zult verbaast staan over hoeveel meiden (en mensen in het algemeen) altijd wel in zijn voor een onschuldig praatje :Y
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  donderdag 5 mei 2011 @ 10:14:37 #26
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_96377975
Wat een gezeik. De meeste mensen staan niet open voor 'sociaal' contact in het OV omdat ze op dat moment gewoon even in hun eigen coconnetje muziek willen luisteren, lezen of gewoon uit het raam willen staren. Ik heb ook geen zin in een wildvreemde mafkees die tegen me aan gaat lullen.

Ik leer zelf meer dan genoeg meiden kennen via m'n hobbies. Misschien moet je eens wat dingen gaan doen waarbij je in contact komt met vrouwen in plaats van de illusie te hebben dat mensen het leuk zouden moeten vinden dat je in de trein aan hun hoofd gaat zitten zeuren.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  donderdag 5 mei 2011 @ 10:25:36 #27
343569 PanicQueen
Zo. En nu koffie
pi_96378305
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 09:35 schreef Waaghals het volgende:
pi_96379023
quote:
7s.gif Op donderdag 5 mei 2011 09:56 schreef vosss het volgende:
Jezus wat negatief zeg. Spreek er gewoon eens eentje aan. Je zult verbaast staan over hoeveel meiden (en mensen in het algemeen) altijd wel in zijn voor een onschuldig praatje :Y
Dit.
No resentment ever evened out a weaker hand
  donderdag 5 mei 2011 @ 11:13:28 #29
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_96379947
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 10:14 schreef Catbert het volgende:
Wat een gezeik. De meeste mensen staan niet open voor 'sociaal' contact in het OV omdat ze op dat moment gewoon even in hun eigen coconnetje muziek willen luisteren, lezen of gewoon uit het raam willen staren. Ik heb ook geen zin in een wildvreemde mafkees die tegen me aan gaat lullen.

Ik leer zelf meer dan genoeg meiden kennen via m'n hobbies. Misschien moet je eens wat dingen gaan doen waarbij je in contact komt met vrouwen in plaats van de illusie te hebben dat mensen het leuk zouden moeten vinden dat je in de trein aan hun hoofd gaat zitten zeuren.
Inderdaad. Laat me gewoon lekker chillen in de trein.

Vrouwen ontmoeten doe je op festivals, in kroegen, op Koninginnedag, in de sportschool, op de sportvereniging, etc. Er zijn er duizenden.
Gourmetten of steengrillen?
pi_96381082
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 09:35 schreef Waaghals het volgende:
Die kun je toch gewoon negeren?
signatuurloos
pi_96383657
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 00:22 schreef captainkid het volgende:
BS juist timen gewoon...
Rustig aan.
  donderdag 5 mei 2011 @ 12:55:18 #32
33189 RM-rf
1/998001
pi_96383786
geen contact schijnbaar kunnen leggen met een vrouw, erover miepen, en dan het 'laag' noemen om je aan te melden op een datingsite ...?

ehm, die mensen die het kennelijk wel nodig vinden zich daar aan te melden kiezen ervoor niet ergens zielig te blijven miepen en zichzelf zo in een hoekje te stellen, maar doen er iig zélf iets aan.
en mits je niet total onbetrouwbare sites kiest, maar gewoon één of andere algemene zijn dat geen 'fake-sites'.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_96383798
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 00:32 schreef Aheyo het volgende:

[..]

moet ook het geluk hebben dat je der nog een keer ziet hè ;)

nouja of wel social network - naam toevoegen op facebook en gwoon lekker tegenaan lullen, dan kan je misschien nog wel wat afspreken
Rustig aan.
pi_96384462
quote:
Dit ja. Met random passanten kletsen is geen grondrecht ofzo.
  vrijdag 6 mei 2011 @ 21:13:56 #35
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_96451660
quote:
Juist. Als je met het OV reist om vrouwen te ontmoeten doe je toch iets verkeerd. :')
  vrijdag 6 mei 2011 @ 21:29:23 #36
257041 Editeur
I LOVE MUDKIP K?
pi_96452624
Alles hierboven is dusver terecht
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
  vrijdag 6 mei 2011 @ 23:23:15 #37
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_96458603
Nu is het allemaal weer de schuld van de social media en de smart phones dat we geen vrouwen durven aan te spreken hoor. :').
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  zaterdag 7 mei 2011 @ 00:45:34 #38
324937 Sardonical-Jope
De tijd vliegt slecht.
pi_96461843
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 23:23 schreef Garisson72 het volgende:
Nu is het allemaal weer de schuld van de social media en de smart phones dat we geen vrouwen durven aan te spreken hoor. :').
Juist. Erg zelfmedelijdend om dat als excuus te gebruiken

OT:
Maar zelf nooit last van, zat meisjes die niet met andere dingen bezig zijn in de trein. Maar om daar nou onwijs te gaan zitten regelen, met een bejaard toeristenstelletje naast je... beetje sad. Wel een keer of drie een date gehad door treinen, maar dat was per toeval, ik lul net zo lief met gasten. Als je gaat praten met de instelling van een chick regelen is het automatisch triest.

En nul alcohol? Dat hou ik geen week vol, hoe is dat zover gekomen?
Alleen als lichaam en geest vrij zijn van angst en pijn kan de storm in het ziel tot rust komen.
Begeerte is het enige van waarde. Veel eten, geld, drank, drugs: allemaal lachwekkende pogingen dit te vergeten. Elk mini-zelfmoorden, zonder bevrediging.
  zaterdag 14 mei 2011 @ 17:21:44 #39
313849 Tonyvanheemschut
Een artiest van formaat!&#
pi_96799088
Er zijn genoeg mensen die contact leggen met vrouwen moeilijk/lastig vinden, ik persoonlijk moet meestal aantal biertjes gehad hebben, om wat slap te lullen met het vrouwelijk geslacht... :P

maar goed dat levert soms leuke resultaten op :9

maar nu alweer tijd single... :@
  zaterdag 14 mei 2011 @ 17:53:28 #40
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_96800250
Gast, je vaart zelf keihard tegen de maatschappij in en gaat daarna klagen dat de maatschappij zich niet aanpast aan jouw wensen. Het werkt nou eenmaal zo.
zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
pi_96801529
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 00:09 schreef Socios het volgende:
Terechte klacht. Ik kaart dit ook al zo lang aan!

Veel vrouwen zijn `asociaal´ dan wel bang voor sociale interactie in het openbaar.

En dan wegduiken in de mobiele telefoon voor Hyves, Facebook, Twitter, weet ik veel wat. :')
Sterk staaltje zelfverdediging dit. Als vrouwen 'asociaal' of 'bang' voor contact zouden zijn zouden zij ook wel dit soort topics aanmaken. TS, als vrouwen in de trein geen praatje met je aangaan vinden de vrouwen waar je tegenover zat je gewoon niet interessant, en hebben ze waarschijnlijk al voldoende mannen om hen heen.
Als ik in de trein zit zit ik inderdaad niet te wachten op een flirtgesprek van een kerel, ik heb genoeg mannen, ik kies ze zelf uit. En dat geldt voor alle vrouwen. En waarschijnlijk geldt dat ook voor mannen (die niets te kort komen aan aandacht van vrouwen, en dus niet in dit topic klagen). Kortom, het ligt aan jou, niet aan de social media of aan bange vrouwen :')
pi_96827494
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 18:29 schreef Taurus het volgende:

[..]

Sterk staaltje zelfverdediging dit. Als vrouwen 'asociaal' of 'bang' voor contact zouden zijn zouden zij ook wel dit soort topics aanmaken. TS, als vrouwen in de trein geen praatje met je aangaan vinden de vrouwen waar je tegenover zat je gewoon niet interessant, en hebben ze waarschijnlijk al voldoende mannen om hen heen.
Als ik in de trein zit zit ik inderdaad niet te wachten op een flirtgesprek van een kerel, ik heb genoeg mannen, ik kies ze zelf uit. En dat geldt voor alle vrouwen. En waarschijnlijk geldt dat ook voor mannen (die niets te kort komen aan aandacht van vrouwen, en dus niet in dit topic klagen). Kortom, het ligt aan jou, niet aan de social media of aan bange vrouwen :')
:?
Rustig aan.
pi_96827546
Beetje onzin TS vrouwen kan je makkelijk aanspreken. Alleen maakt het vrouwen meestal niet uit door wie ze aangesproken worden als het maar gebeurd. Vrouwen kijken namelijk minder dan ze denken naar de kwaliteit van hun partner. En meestal zitten ze er op ten duur aan vast en maken ze zichzelf wijs dat er toch bijna geen betere mannen rondlopen. Dan kom jij langs rond je 25, de zoveelste man die geen verschil kan maken. Want vrouwen weten het allemaal beter.

Als je een vrouw op die leeftijd wil spreken, is het gewoon not done om meteen voor een relatie te gaan. Of je moet heel veel mazzel hebben. Kortom vrouwen zijn gewoon debiel en gestoord en ik ben het met je eens dat vrouwen binnen enige tijd is goed aan de tand gevoeld moeten worden. Want dit gaat nog geen 50jr goed.
UITGESCHREVEN
pi_96827559
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 05:54 schreef picardmike het volgende:
Beetje onzin TS vrouwen kan je makkelijk aanspreken. Alleen maakt het vrouwen meestal niet uit door wie ze aangesproken worden als het maar gebeurd. Vrouwen kijken namelijk minder dan ze denken naar de kwaliteit van hun partner. En meestal zitten ze er op ten duur aan vast en maken ze zichzelf wijs dat er toch bijna geen betere mannen rondlopen. Dan kom jij langs rond je 25, de zoveelste man die geen verschil kan maken. Want vrouwen weten het allemaal beter.

Als je een vrouw op die leeftijd wil spreken, is het gewoon not done om meteen voor een relatie te gaan. Of je moet heel veel mazzel hebben. Kortom vrouwen zijn gewoon debiel en gestoord en ik ben het met je eens dat vrouwen binnen enige tijd is goed aan de tand gevoeld moeten worden. Want dit gaat nog geen 50jr goed.
Aan de tand gevoeld.....hoe stel ik me dat voor?
  zondag 15 mei 2011 @ 07:38:55 #45
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_96827824
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 06:00 schreef zusterclivia het volgende:

[..]

Aan de tand gevoeld.....hoe stel ik me dat voor?
Niet op ingaan. Hij is gewoon gefrustreerd dat ie nog steeds geen blijvende date aan de haak heeft weten te slaan en ze hem allemaal afwijzen (zie datingtopic). ;)
  zondag 15 mei 2011 @ 09:08:52 #46
337757 Transport_Ink
...is een gaar man
pi_96828125
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 09:53 schreef semexo het volgende:
Misschien komt het feit dat vrouwen in het openbaar terughoudend doen om met mannen/jongens te praten wel omdat 10% van de mannen juist heel brutaal zijn en alleen maar seks willen. Dit verpest het voor de 90% van de andere mannen die wel respect hebben voor haar.
Oh gij koene ridder *zwijmel* uw respect is zoveel dieper dan mijn ongeschonden vagijn!
My heart is broke
May I have some glue?
Help me inhale
And mend it with you
  zondag 15 mei 2011 @ 09:38:06 #47
263519 PolkaDots
inevitability
pi_96828343
Maar als je bijvoorbeeld in de trein zit, zou ik het echt niet erg vinden als een jongen/man vraagt hoe laat de trein aankomt in ..... of vraagt waar hij de bus moet nemen bij ..... en dan kan hij best vragen waar ik heen ga en of ik daar vaak kom/waar ik woon etc. En dan is het leuk als hij zich voorstelt, en wat over zichzelf vertelt.
Dan begint het heel onschuldig, zonder dat de vrouw het idee heeft dat je haar alleen aanspreekt omdat je iets van haar wil.
  zondag 15 mei 2011 @ 09:39:28 #48
337757 Transport_Ink
...is een gaar man
pi_96828357
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 09:38 schreef PolkaDots het volgende:
Maar als je bijvoorbeeld in de trein zit, zou ik het echt niet erg vinden als een jongen/man vraagt hoe laat de trein aankomt in ..... of vraagt waar hij de bus moet nemen bij ..... en dan kan hij best vragen waar ik heen ga en of ik daar vaak kom/waar ik woon etc. En dan is het leuk als hij zich voorstelt, en wat over zichzelf vertelt.
Dan begint het heel onschuldig, zonder dat de vrouw het idee heeft dat je haar alleen aanspreekt omdat je iets van haar wil.
Hij wil informatie van me... *ieks* wat een engerd!
My heart is broke
May I have some glue?
Help me inhale
And mend it with you
  zondag 15 mei 2011 @ 09:39:38 #49
263519 PolkaDots
inevitability
pi_96828358
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 09:38 schreef PolkaDots het volgende:
Voorwaarde is wel dat je er verzorgd uitziet en dus niet stinkt of heel veel puisten heb die je eigenlijk had moeten uitknijpen. Dat schrikt natuurlijk wel een beetje af.
  zondag 15 mei 2011 @ 09:40:32 #50
263519 PolkaDots
inevitability
pi_96828365
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 09:39 schreef Transport_Ink het volgende:

[..]

Hij wil informatie van me... *ieks* wat een engerd!
Je merkt het gauw genoeg als iemand het niet wil geven.
Je moet natuurlijk wel uitkijken als vrouw zijnde, straks vertel je waar je woont en stapt hij daar ook uit, loop je door een donker steegje ...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')