SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier vind je de OP.
..
....nachtrijder...Nachtzwelgje!
Ja godver. Volgende keer nog creatiever zijnquote:Op woensdag 4 mei 2011 23:23 schreef maen het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip, maar zelfs dat was al genoeg om m in mn hoofd te krijgen
Je zit erop te wachten he? Maar komt goedquote:
Sorryquote:Op donderdag 5 mei 2011 00:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja godver. Volgende keer nog creatiever zijn...
[..]
Je zit erop te wachten he? Maar komt goed...
Ook dat komt goedquote:Op donderdag 5 mei 2011 00:07 schreef maen het volgende:
[..]
Sorry
Ja, intussen ben ik zo nieuwsgierig geworden...
Tiehd zat!quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Ook dat komt goed!
En je plant maar vast een keer tijd vrij
*Zucht..quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:17 schreef maen het volgende:
[..]
Joa, de eerste pagina moet vol want die heeft altijd moeite met laden
Moet lukken, toch?quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:16 schreef maen het volgende:
[..]
Als het maar voor september is, anders wordt het wel heel lastig
Geen probleem! Hoeveel posts per pagina heb je ingesteld?quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:17 schreef maen het volgende:
[..]
Das altijd goedquote:
Zet gewoon ff bij "Posts per pagina" (zie instellingen) het aantal posts op 301, ben je van die vervelende vaginapagina's af..quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:17 schreef maen het volgende:
[..]
En dan komt er zo'n blauw of rood stuk schorem dat na het slotje doorpost en heb je alsnog een volgende paginaquote:Op donderdag 5 mei 2011 00:21 schreef Tism het volgende:
[..]
Zet gewoon ff bij "Posts per pagina" (zie instellingen) het aantal posts op 301, ben je van die vervelende vaginapagina's af..
Oh ja, maar wat die zeggen lees ik toch nooit..quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:22 schreef MPG het volgende:
[..]
En dan komt er zo'n blauw of rood stuk schorem dat na het slotje doorpost en heb je alsnog een volgende pagina.
Dan kan ik hier dus wel stoppen met posten, zekerquote:Op donderdag 5 mei 2011 00:24 schreef Tism het volgende:
[..]
Oh ja, maar wat die zeggen lees ik toch nooit..
Mn telefoon heeft gewoon moeite met de afbeeldingen in de opquote:Op donderdag 5 mei 2011 00:21 schreef Tism het volgende:
[..]
Zet gewoon ff bij "Posts per pagina" (zie instellingen) het aantal posts op 301, ben je van die vervelende vaginapagina's af..
Ja, en daarom ben ik mod in o.a. FB en MEDquote:Op donderdag 5 mei 2011 00:27 schreef Tism het volgende:
Jij mag toch niet modden, of wel dan!?..Jij bent alleen een Manager Nieuws Frontpage toch?..
Daar gaan we maar gewoon vanuitquote:
Oh, gelukkig, goed om te weten, dan kan ik hier in STA lekker rustig door gaan met aan kloten zonder officieel toezicht!..quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, en daarom ben ik mod in o.a. FB en MED..
Ik klik niet bij Tiekquote:Op donderdag 5 mei 2011 00:30 schreef Tism het volgende:
[..]
Oh, gelukkig, goed om te weten, dan kan ik hier in STA lekker rustig door gaan met aan kloten zonder officieel toezicht!..Niet gaan klikken bij Misstique hé!?..
Ja, anders dump ik jou FOK!profiel in Overzicht privacy-inperkende maatregelen/wet/voorstellen #2..quote:
Komt goed. Ben nu toch bezig met regeltechniekquote:
Whehehehehehequote:Op donderdag 5 mei 2011 00:36 schreef Tism het volgende:
[..]
Ja, anders dump ik jou FOK!profiel in Overzicht privacy-inperkende maatregelen/wet/voorstellen #2..
#Lol..![]()
Alles komt goed he, volgens jou? Je zegt het zo vaakquote:Op donderdag 5 mei 2011 00:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Komt goed. Ben nu toch bezig met regeltechniek.
Ja, dan begin ik er zelf ook in te gelovenquote:Op donderdag 5 mei 2011 00:45 schreef maen het volgende:
[..]
Alles komt goed he, volgens jou? Je zegt het zo vaak
CEquote:Op donderdag 5 mei 2011 01:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
TVP vanuit het hotel hier.
Vandaag de Everglades niet gezien omdat ik een paar afslagen gemist hadErg dom.
Nog belangrijk nieuws in NL gemist?
Hey Tism, slaap je alquote:Op donderdag 5 mei 2011 01:12 schreef Tism het volgende:
Ik ben nu al bezig iets met wat morgen heel waarschijnlijk minder is uitgevallen, op het bevrijdingsfestival @ Markt te Roermond, weer goed (proberen te) maken (met een extra toegift), en terug in balans brengen..
..quote:Op donderdag 5 mei 2011 01:30 schreef nattermann het volgende:
Morgen samen met mijn lieve vriendinnetje kijken voor een nieuw appartementje. Deze keer in Geleen.
Roermond heeft (meer) jongeren nodig, om de stad spannend en levendig te houden, met die grijze massa hier komt het niet vooruit..quote:
Druk festival natuurlijk, want puik weer. Enne, dat defilé, bestaat dat nog?quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:54 schreef maen het volgende:
Goeiemorge!
Zo maar eens kijken wat er hier weer te doen is, ik hoop dat het niet al te druk wordt.. Kleine kans natuurlijk
Ja, er is toch weer een defilé. Toch jammer, na 3 keer heb ik dat wel zo'n beetje gezien... Snap het idee er achter wel, maar ik kan me amper voorstellen dat die oudjes er zelf nog plezier in hebben. EN anders is het een mooi moment om thuis te gaan etenquote:Op donderdag 5 mei 2011 11:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Druk festival natuurlijk, want puik weer. Enne, dat defilé, bestaat dat nog?
Mijn dag is iig helemaal gevuld, moet van 14.30 tot 22.30 werken. Extra dienst.
Volgens mij is het voor die oudjes ook vooral een reuniequote:Op donderdag 5 mei 2011 11:21 schreef maen het volgende:
[..]
Ja, er is toch weer een defilé. Toch jammer, na 3 keer heb ik dat wel zo'n beetje gezien... Snap het idee er achter wel, maar ik kan me amper voorstellen dat die oudjes er zelf nog plezier in hebben. EN anders is het een mooi moment om thuis te gaan eten
Krijg je vandaag weer zo veel betaald?
Op de woonboulevard. Moet je wel nog een stukje lopen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 12:09 schreef De-Hamster het volgende:
Kent iemand gratis parkeerplaatsen in de buurt van het centrum van Heerlen?
Koekjequote:
Bron: L1Nieuws Twitter..quote:Zojuist was er een flinke knal te horen in Zuid-Limburg. De politie zoekt het momenteel uit. Tips graag naar @L1
Ben er nu voor de vierde dag, dus nog 6 te gaan.quote:Op donderdag 5 mei 2011 01:18 schreef nattermann het volgende:
[..]
CE
Niks schokkends hier. Hoe lang ben je al in de states en hoe lang blijf je nog? Zwaar relax!
En ga je verhuizen uit Roermond?quote:Op donderdag 5 mei 2011 13:34 schreef nattermann het volgende:Zo, om 5 uur in Geleen voor een nieuw appartementje,daarna bier drinken op de markt hier in Roermond
Ja, al onze vrienden wonen in het zuiden en wij komen daar ook zelf vandaan, dusja..quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:26 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En ga je verhuizen uit Roermond?
Haha, nee geen optiequote:Op donderdag 5 mei 2011 23:44 schreef de_boswachter het volgende:
Dan laat je je vrienden toch hier naartoe verhuizen?
Hoe kom je hier dan terecht?
Woon je trouwens in de neukbunker?
Vriend van mij woont daarquote:Op donderdag 5 mei 2011 23:50 schreef de_boswachter het volgende:
Aha ok.
Neukbunker is Ursulacomplex.
Ook wel Tranendal voor insiders.
Daar woon ik dus tegenover!quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:50 schreef de_boswachter het volgende:
Aha ok.
Neukbunker is Ursulacomplex.
Ook wel Tranendal voor insiders.
Daar gaat je nachtrust...quote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:54 schreef maen het volgende:
mijn huisgenoten hebben besloten dat hier de afterparty is.
Dat blijkt nog wel mee te vallen. De schuinbovenburen hebben besloten dat het tijd is voor gabberparty XL en dat vooral het hele complex moet meegenietenquote:
Dan moet je mij wel tegen gekomen zijn!..quote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:34 schreef nattermann het volgende:
[..]
b]Sta nu in de azijnfabriek. Eerste keer. Wat een bizarre tent[/b]
Ik was even mijn centen laten rollenquote:
Een econoom in jouquote:
uhm juistquote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Een econoom in jou? He bah
!
Ik dacht meer aan de levensgenieter...
Ben er samen met Gezicht tot sluiting geweestquote:Op vrijdag 6 mei 2011 02:12 schreef Tism het volgende:
[..]
Dan moet je mij wel tegen gekomen zijn!..
Klinkt goedquote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
Een goeie morgen vanuit de Tampa Bay Area. Vandaag doorkruisen we de staat weer naar Daytona Beach.
Werk ze dalijkquote:
Werk, mag ik hopen...quote:Op zaterdag 7 mei 2011 06:15 schreef maen het volgende:
Goeiemorge! Ik mag vandaag 12uur in de trein zitten...
Ja, 9uur werken, en dan nog 3 om in Limburg zien te komen... en zelfs die 3 krijg ik betaald, ze hadden me nodig!quote:
Zag dat jullie in NL vandaag ook mooie temperaturen gingen halen inderdaad.quote:
Doe je goedquote:Op zaterdag 7 mei 2011 09:49 schreef maen het volgende:
[..]
Ja, 9uur werken, en dan nog 3 om in Limburg zien te komen... en zelfs die 3 krijg ik betaald, ze hadden me nodig!
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 02:12 schreef Tism het volgende:
[..]
Dan moet je mij wel tegen gekomen zijn!..
Typisch Azijnfabriek nummertje dit..quote:
werdt met dtquote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:06 schreef Tism het volgende:
[..]
Typisch Azijnfabriek nummertje dit..![]()
Boh gek, het was echt wel een sexy party daar..
Ik werdt me daar toch gehosseld door een leuk grietje, het leek wel alsof we weer 16 jaar oud waren..
Ik had haar al eerder die dag ontmoet op de markt, zijn later samen naar de Azijnfabriek gegaan, daar gingen we los..quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:23 schreef de_boswachter het volgende:
Uhm ... Leuk grietje en azijnfabriek?
Gaat dat samen?
Laat eerst die van jou maar eens fatsoenlijk nederlands lerenquote:
Stuur meer jong, idiootquote:
Jij was toch niet die gast met dat "nusex" ipv "durex" t-shirt aan he?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:06 schreef Tism het volgende:
[..]
Typisch Azijnfabriek nummertje dit..![]()
Boh gek, het was echt wel een sexy party daar..
Ik werd me daar toch gehosseld door een leuk grietje, het leek wel alsof we weer 16 jaar oud waren..
Nee, was ik niet..quote:Op zondag 8 mei 2011 06:00 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Jij was toch niet die gast met dat "nusex" ipv "durex" t-shirt aan he?
Dat veegt lekkerquote:
Jepquote:
Mwoa, vandaag gewerkt en heb nu alweer weekendquote:Op maandag 9 mei 2011 23:52 schreef MPG het volgende:
Iedereen bij aan het komen van een zwaar weekend ofzo?
wat een luxe...quote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:11 schreef nattermann het volgende:
[..]
Mwoa, vandaag gewerkt en heb nu alweer weekendDonderdag pas weer werken.
ff bikkelenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:22 schreef nattermann het volgende:
[..]
Maar dan wel donderdag t/m woensdag hè
En dan weer lang weekend?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:22 schreef nattermann het volgende:
[..]
Maar dan wel donderdag t/m woensdag hè
Woensdagochtend uit de nachtdienst, dus woensdag-donderdag-vrijdag-zaterdag vrij, zondag weer een vroege dienst.quote:
de koffie is opquote:
Inderdaad.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:37 schreef de_boswachter het volgende:
Echt mongolen idd.
Net als die kut van Hak en Cora van de Mora.
Alle drie wens ik ze een faillisement.
Mooizoquote:
WTF?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:33 schreef nattermann het volgende:
Wat een achterlijke reclame van Mona
"Hoie!" zeg je als je ergens vertrekt. Niet als je een bekende ziet staan!
Niets gehoord in Elsloo, waarschijnlijk omdat mijn muziek keihard staat.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:36 schreef Tocadisco het volgende:
Mensen uit (omgeving) Geleen, hoorden jullie net ook die knal?
ongeluk #a2 #maasbracht #roermond steeds meer ambulances naar ongeval op A2 , ernstige beknelling , beide rijrichtingen afgeslotenquote:
Pfffffwhehehehehequote:Op woensdag 11 mei 2011 00:37 schreef Tism het volgende:
[..]
ongeluk #a2 #maasbracht #roermond steeds meer ambulances naar ongeval op A2 , ernstige beknelling , beide rijrichtingen afgesloten
ongeval op #A2. Dus alles omgeleid via #A73. En wat gebeurt? Juist... Te hoge vrachtwagen. Tunnel dicht. Nu kan er niks meer naar het noorden!
..![]()
Arme wij, opgescheept met die Hollandersquote:Op woensdag 11 mei 2011 00:39 schreef maen het volgende:
iedereen moet in Limburg blijven! Arme Hollanders
dat is inderdaad nog erger! Sorry!quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Arme wij, opgescheept met die Hollanders!
Weg d'rmitquote:Op woensdag 11 mei 2011 00:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Arme wij, opgescheept met die Hollanders!
Omleiden via dat kermiswegennet van die belgenquote:
quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Omleiden via dat kermiswegennet van die belgen
En Belgen, Polen, de Duitsersch, Fransen en Roffadrugskoeriers, en helaas is er natuurlijk niemand van rijkswaterstaat in de buurt om de tunnel te lossen..quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:39 schreef maen het volgende:
iedereen moet in Limburg blijven! Arme Hollanders
Overdag hebben we blijkbaar een leven (of posten we andere delen van FOK! volquote:Op woensdag 11 mei 2011 00:47 schreef nattermann het volgende:
Typisch wel, overdag is hier geen fuck te doen en 's nachts wordt iedereen actief in dit topic
..quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:47 schreef nattermann het volgende:
Typisch wel, overdag is hier geen fuck te doen en 's nachts wordt iedereen actief in dit topic
Zoiets zou goed kunnen jaquote:Op woensdag 11 mei 2011 00:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Overdag hebben we blijkbaar een leven (of posten we andere delen van FOK! vol) ...
Ah, dat vond ik de leukste lessen! Die ga je in de praktijk heel hard nodig hebbenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:34 schreef sproetjes het volgende:
[..]
tot nu toe nog wel
morgen eerste echte juridische lessen... ben benieuwd...
wat is dat?quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Overdag hebben we blijkbaar een leven ...
Ja, iets met bier drinken, geloof ikquote:
hmm, dan kunnen we beter wakker zijn ja, dan maken we het tenminste mee....quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:54 schreef nattermann het volgende:
Nog even wakkerblijven trouwens, vannacht gaan we allemaal dood:
'Morgen 1 miljoen doden bij grote ramp'
een Taiwanese profeet,quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:54 schreef nattermann het volgende:
Nog even wakkerblijven trouwens, vannacht gaan we allemaal dood:
'Morgen 1 miljoen doden bij grote ramp'
Alsof er iets gaat gebeurenquote:Op woensdag 11 mei 2011 01:00 schreef Tism het volgende:
[..]
een Taiwanese profeet,
in het Verre Oosten,
de meeste landen rond de Stille Oceaan,
het Oceanische eiland Vanuatu....
Denk niet dat ik er last van ga krijgen of iets van zal merken, alleen een hoop gezeik met goede doelen op televiesie wellicht..next!..
Dat kan best hoor!quote:
In de zon, op een terras, ik zie het bezwaar niet zo.quote:
daar heb je weer een goed punt...quote:Op woensdag 11 mei 2011 01:06 schreef MPG het volgende:
[..]
In de zon, op een terras, ik zie het bezwaar niet zo.
quote:Op woensdag 11 mei 2011 01:09 schreef maen het volgende:
[..]
wijn drinken in een kroeg als het regent?
Ik ga een boswandeling maken denk ik..quote:Op woensdag 11 mei 2011 01:09 schreef maen het volgende:
[..]
wijn drinken in een kroeg als het regent?
quote:
Nee, niet zoeen, iets actiefs gaan doen bedoel ik eigenlijk..quote:
Een stuk fietsen, misschien?quote:Op woensdag 11 mei 2011 01:13 schreef Tism het volgende:
[..]
Nee, niet zoeen, iets actiefs gaan doen bedoel ik eigenlijk..Een boswandeling is het meest relaxte wat in mij opkomt voor nu, vandaar de vraag, iemand leuke tips..
ik kan op het moment niets relax bedenken...:( kan ook wel wat tips gebruiken!quote:Op woensdag 11 mei 2011 01:13 schreef Tism het volgende:
[..]
Nee, niet zoeen, iets actiefs gaan doen bedoel ik eigenlijk..Een boswandeling is het meest relaxte wat in mij opkomt voor nu, vandaar de vraag, iemand leuke tips..
Ik heb maar 1 Solex..quote:
dat is toch geen fietsenquote:Op woensdag 11 mei 2011 01:15 schreef Tism het volgende:
[..]
Ik heb maar 1 Solex..Misschien kan ik nog wel een 2e huren ergens..
Solexquote:Op woensdag 11 mei 2011 01:15 schreef Tism het volgende:
[..]
Ik heb maar 1 Solex..Misschien kan ik nog wel een 2e huren ergens..
Maar wel gaafquote:
En weer een tevreden klant.quote:
Ja, en nog sjieker is dat je er van terrasje naar terrasje kunt knorren terwijl je lekker geniet van de natuur waaardoor je heen rijdt, van terrasje naar terrasje..quote:
maar dat biertje moet je dan overslaan?quote:Op woensdag 11 mei 2011 01:33 schreef Tism het volgende:
[..]
Ja, en nog sjieker is dat je er van terrasje naar terrasje kunt knorren terwijl je lekker geniet van de natuur waaardoor je heen rijdt, van terrasje naar terrasje..
Hahaha, dan wel aan de koffie jaquote:Op woensdag 11 mei 2011 01:33 schreef Tism het volgende:
[..]
Ja, en nog sjieker is dat je er van terrasje naar terrasje kunt knorren terwijl je lekker geniet van de natuur waaardoor je heen rijdt, van terrasje naar terrasje..
Dat geloof ik best, maar ik ga mijn rijbewijs er niet voor riskerenquote:Op woensdag 11 mei 2011 01:39 schreef Tism het volgende:
Ach, Zolang wij niet boven de 0,5 promil zitten is er niks aan de hand..en met die dingen haal je met moeite een fietser in..Althans met dat ding van mij..zo lastig is dat niet met eeen slok op..
nah toch. uit principe zou ik dan niet drinkenquote:Op woensdag 11 mei 2011 01:39 schreef Tism het volgende:
Ach, Zolang wij niet boven de 0,5 promil zitten is er niks aan de hand..en met die dingen haal je met moeite een fietser in..Althans met dat ding van mij..zo lastig is dat niet met eeen slok op..
Ja..quote:Op woensdag 11 mei 2011 01:44 schreef maen het volgende:
[..]
nah toch. uit principe zou ik dan niet drinken
Wacht maar tot je avondblokken krijgtquote:Op woensdag 11 mei 2011 06:27 schreef sproetjes het volgende:
enige nadeel van de opleidingvroeg opstaan
oh en vandaag schooldag eindigen met ''gym'' van 15-17
ach, als dat alles is..quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:10 schreef nattermann het volgende:
[..]
Ik hoop van niet, morgen weer werken
Als het vannacht niet weer zo laat wordt welquote:
aangezien we naar een feestje in rotterdam gaan denk ik dat het nog wel een uurtje of 12 duurt voor deze dag om is.quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Als het vannacht niet weer zo laat wordt wel...
En dat feestje is geen lichtpuntje op deze nare dagquote:Op woensdag 11 mei 2011 15:23 schreef maen het volgende:
[..]
aangezien we naar een feestje in rotterdam gaan denk ik dat het nog wel een uurtje of 12 duurt voor deze dag om is.
En, ja dit is echt een heeeeeele nare dag
nee, zelfs de zin daarin is overquote:Op woensdag 11 mei 2011 15:25 schreef MPG het volgende:
[..]
En dat feestje is geen lichtpuntje op deze nare dag?
Dat is wel ernstig danquote:Op woensdag 11 mei 2011 15:26 schreef maen het volgende:
[..]
nee, zelfs de zin daarin is overalleen dat bier daar is aantrekkelijk, maar of dat nou zo'n goed idee is...
ik ging in eerste instantie mee voor de gezelligheid, wat vrienden zien die ik anders nooit zie etc. Nu nog steeds, maar ik hoop dat ze me op kunnen vrolijkenquote:Op woensdag 11 mei 2011 15:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat is wel ernstig dan...
En als alleen het bier aantrekkelijk is, ga je volgens mij indd met een verkeerde insteek....
Dat hoop ik ook voor jequote:Op woensdag 11 mei 2011 15:37 schreef maen het volgende:
[..]
ik ging in eerste instantie mee voor de gezelligheid, wat vrienden zien die ik anders nooit zie etc. Nu nog steeds, maar ik hoop dat ze me op kunnen vrolijken
Jaquote:Op woensdag 11 mei 2011 15:45 schreef maen het volgende:
[..]
maar nu genoeg gechagrijnd... tijd voor gezelligheid
Jep, vanavond laatste nachtquote:
DF, zat in ploeg 3, begin morgen dus in 5quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:56 schreef vosss het volgende:
Ik zit in ploeg 5-2
Waar zat jij ook alweer?
Anders zei ik het nietquote:
Ik heb zin in aankomende zaterdagquote:
nice!quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik heb zin in aankomende zaterdag.
Dan is het weer ouderwets nostalgisch losgaan op jeugdsentiment. Want nineties party in café Central in Venlo
.
Maar ook:
Of:
En niet te vergeten:
Waarom nou Noord-Drenthequote:Op woensdag 11 mei 2011 16:26 schreef maen het volgende:
[..]
nice!
als ik in de buurt was geweest zou ik wel langskomenmaar ik zit ergens in Noord-Drenthe
En dat moet in de middle of nowhere?quote:
Watvoor bizarre eisen moet de locatie dan wel niet aan voldoen zeg?quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:58 schreef maen het volgende:
[..]
blijkbaar... er was geen andere geschikte locatie :s zeggen ze.
tsja, ik weet t ook niet. vooral niet te duur (studenten he) en er moet een orkest van 50 man in kunnen repeterenquote:Op woensdag 11 mei 2011 17:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Watvoor bizarre eisen moet de locatie dan wel niet aan voldoen zeg?
Dat heb ik volgens mij in venlo gewoon in de aanbiedingquote:Op woensdag 11 mei 2011 17:52 schreef maen het volgende:
[..]
tsja, ik weet t ook niet. vooral niet te duur (studenten he) en er moet een orkest van 50 man in kunnen repeteren
ja bah kijk er nu al naar uitquote:Op woensdag 11 mei 2011 13:45 schreef nattermann het volgende:
[..]
Wacht maar tot je avondblokken krijgt
Zei het tochquote:Op woensdag 11 mei 2011 18:17 schreef sproetjes het volgende:
[..]
ja bah kijk er nu al naar uit![]()
![]()
mijn meest gevreesde docent blijkt gewoon een toffe peer(dus je had gelijk in je pm natterman!)
Maar dat is vanuit Wageningen net zo verquote:Op woensdag 11 mei 2011 18:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat heb ik volgens mij in venlo gewoon in de aanbieding
mag ook wel, want hij is onze hoofd docentquote:
De politie heeft tot taak in ondergeschiktheid aan het bevoegd gezag en in overeenstemming met de geldende rechtsregels te zorgen voor de daadwerkelijke handhaving van de rechtsorde en het verlenen van hulp aan hen die deze behoeven.quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:23 schreef sproetjes het volgende:
[..]
mag ook wel, want hij is onze hoofd docentsoms 6 uur per dag les van em ofzo
oh en t eerste artikel mag in t kupke gestampt worden.. t befaamde artikel 2 natuurlijk
jep exact diequote:Op woensdag 11 mei 2011 19:27 schreef nattermann het volgende:
[..]
De politie heeft tot taak in ondergeschiktheid aan het bevoegd gezag en in overeenstemming met de geldende rechtsregels te zorgen voor de daadwerkelijke handhaving van de rechtsorde en het verlenen van hulp aan hen die deze behoeven.
Zoiets
Boeiend, daarna weekendquote:Op woensdag 11 mei 2011 19:29 schreef vosss het volgende:
Godver. Ik heb geen flikker zin om straks de nachtdienst in te gaan
Eerst nog maar ff een uurtje slapen denk ik
Hij die, met het oogmerk, wederrechtelijk toe-eigenen, dat soort fratsen hèquote:Op woensdag 11 mei 2011 19:31 schreef sproetjes het volgende:
[..]
kan t me voorstellen
definitie van een verdachte, en een 310 lijkt me ook wel bijv
juist jaquote:Op woensdag 11 mei 2011 19:34 schreef nattermann het volgende:
[..]
Hij die, met het oogmerk, wederrechtelijk toe-eigenen, dat soort fratsen hè
Daar ken ik er nog wel een aantal van uit m'n kop ja
Maar wel Limburg en niet noord drenthequote:Op woensdag 11 mei 2011 19:23 schreef maen het volgende:
[..]
Maar dat is vanuit Wageningen net zo ver
Dat is waar. Had ik ook liever heen gegaan!quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Maar wel Limburg en niet noord drenthe![]()
.
Chauvinist tot in de kist
Moe van de wandeling over de Roerkade?..quote:Op donderdag 12 mei 2011 01:13 schreef nattermann het volgende:
Ga maar eens slapen, om 6 uur weer in de auto
quote:Op donderdag 12 mei 2011 02:59 schreef maen het volgende:
Deze avond was zo mogelijk nog erger.....nu maar gauw slapen
ZOEPE TOT WE KROEPE!quote:
Nice!quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:58 schreef nattermann het volgende:
Om 18.00 uur huurcontract tekenen voor nieuw appartement.
quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:33 schreef nattermann het volgende:
Zo. Vanaf 1 juli inwoner van Geleen. Weer terug naar het zuiden
Aovend!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |