Voor ambtenaren welquote:Op donderdag 5 mei 2011 15:28 schreef Yreal het volgende:
Ja, maar het is dus geen nationale vrije dag, dat is zo krom..
http://www.nu.nl/economie(...)es-treinkaartje.htmlquote:De Europese Unie wil een Europees systeem om een internationaal treinkaartje te boeken. Ook het plannen van een treinreis in Europa moet makkelijker worden.
We moeten treinreizigers dezelfde naadloze boekingsfaciliteiten bieden als die van luchtvaartmaatschappijen, benadrukte Eurocommissaris Siim Kallas (Transport) donderdag.
Dat is nodig ''als we werkelijk willen dat mensen de trein nemen en het spoor op middellange afstanden werkelijk kan concurreren met het vliegtuig''.
Terug? Het is nooit weggeweest en zal ook nooit weggaan.quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:52 schreef Dr_Flash het volgende:
http://www.nu.nl/economie(...)es-treinkaartje.html
Hopla, daar komt het papieren kaartje terug
Geen horrorverhalen, want ik het gewoon betaald.quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga vast even popcorn maken voor de horrorverhalen van Ascendancy straks
Socios, get over it. Over 5 jaar bestaat het papieren treinkaartje alleen nog maar voor internationale reizen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:04 schreef Socios het volgende:
[..]
Terug? Het is nooit weggeweest en zal ook nooit weggaan.
Maar goed nieuws natuurlijk.
Absoluut niet waar.quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:17 schreef Ascendancy het volgende:
Over 5 jaar bestaat het papieren treinkaartje alleen nog maar voor internationale reizen.
Heb je enige argumentatie omdat te onderbouwen? Want het staat in alle planningen.quote:
Ik heb al meerdere keren (al jaren inmiddels) aangegeven dat men te allen tijde met een papieren treinkaartje kan blijven reizen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:38 schreef Ascendancy het volgende:
Heb je enige argumentatie omdat te onderbouwen? Want het staat in alle planningen.
Je kent het idee achter argumentatie?quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:51 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik heb al meerdere keren (al jaren inmiddels) aangegeven dat men te allen tijde met een papieren treinkaartje kan blijven reizen.
Ja ja. De EU gaat zich druk maken over of elke lidstaat wel een Bevrijdingsdag heeft. Tuurlijk. Nou, je zal vast wel een bron hebben. Kom maar opquote:Op donderdag 5 mei 2011 17:16 schreef Ascendancy het volgende:
Maar toch blijf ik het vreemd vinden, onder de meeste CAO's is 5mei helemaal geen feestdag. Dit was het officieel ook nooit, maar onder druk van de europese unie is het dit wel geworden,
Waren dat niet dezelfde gepen die een paar maanden geleden van 40 meter hoogte golfplaten lieten vallen vlakbij het spoor waar 20 seconden later een trein langs kwam?quote:121 Teletekst do 05 mei
Kort nieuws binnenland
In Groningen hebben kraanmachinisten
de Dodenherdenking verstoord.Ze waren
zo druk bezig met het slopen van twee
silo's van de oude SuikerUnie-fabriek
dat ze de tijd vergaten en tijdens de
twee minuten stilte doorwerkten.De twee
kraanmachinisten worden vanaf nu niet
meer door het sloopbedrijf ingehuurd.
volgende nieuws weer&verkeer sport
De kans dat de vervoerders naar jou luisteren is anders uiterst klein.quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:51 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik heb al meerdere keren (al jaren inmiddels) aangegeven dat men te allen tijde met een papieren treinkaartje kan blijven reizen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |