Ik vermoed dat hij het al jaren tevreden gebruikte voor hij er voor wilde betalen..quote:Op donderdag 5 mei 2011 02:27 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Heb je het wel in de winkel bekeken voor je het kocht dan?
quote:Op donderdag 5 mei 2011 02:27 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Heb je het wel in de winkel bekeken voor je het kocht dan?
Ja en, jij wil alles voor niets?quote:Op donderdag 5 mei 2011 02:30 schreef Peter het volgende:
[..]
Ik vermoed dat hij het al jaren tevreden gebruikte voor hij er voor wilde betalen..
Nee, zoals je kunt zien A: betaal ik ook voor FOK!, en B: draag ik vrijwillig iets nuttigs bij..quote:
Meerdere malen. Mijn pot slakkenslijm is weer vol.quote:Op donderdag 5 mei 2011 02:30 schreef boekenplank het volgende:
[..]
Ik hoop dat je klaarkomt op je "volgens jou" bijzonder spitse reply.
Mooi, welterusten dan maar.quote:Op donderdag 5 mei 2011 02:33 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Meerdere malen. Mijn pot slakkenslijm is weer vol.
Echt waar?quote:Op donderdag 5 mei 2011 02:33 schreef Peter het volgende:
[..]
B: draag ik vrijwillig iets nuttigs bij..
Moet die wel bellen anders de Fok!-faalhaas van 2011quote:Op donderdag 5 mei 2011 13:04 schreef Weissman het volgende:
TS, je hebt de kans om een legendarisch topic te vormen en de boeken in te gaan als een Fok!-held.
Een klein effectenpedaaltje, eigenlijk bedoeld voor gitaren maar ook zeer geschikt voor housemuziekquote:Op donderdag 5 mei 2011 14:22 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Wat heb je eigenlijk bijna gekocht dan?
Hmm nog niet druk over maken.quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:24 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
Een klein effectenpedaaltje, eigenlijk bedoeld voor gitaren maar ook zeer geschikt voor housemuziek
HAAL DIE FOTO VAN MIJN VADER EENS VAN DE INTERNETTEN AF HEUY !!!quote:Op donderdag 5 mei 2011 13:45 schreef Stuurver het volgende:
Zo'n gast had mij ook een keer opgelicht. Nu staat zijn naam+foto overal op google met oplichter ernaast
[ afbeelding ]
Ik heb 39 euro verloren en hij zijn hele reputatie/kans op werk
Hij zit bij dezelfde bank als ik, hij zou het dus direct moeten hebben. Hij reageert niet op mijn mails en ik krijg zo'n onderbuik gevoel...quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:26 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hmm nog niet druk over maken.
Misschien heeft hij nog geen tijd gehad om het op te sturen
Iets opsturen en ontvangen duurt sowieso al 2 dagen + wachten op het geld ook 1 dag...
je bent wel erg aan het dralen nu...quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:30 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
Hij zit bij dezelfde bank als ik, hij zou het dus direct moeten hebben. Hij reageert niet op mijn mails en ik krijg zo'n onderbuik gevoel...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |