Hou het kort.quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:51 schreef gelestipjes het volgende:
Het is pas 2 dagen geleden dat TS betaald heeft. Om je dan al druk te gaan maken lijkt me wel erg voorbarig. Als degene waaraan TS betaald heeft bij een andere bank zit dan de TS zelf heeft die gast het geld waarschijnlijk gisteren pas ontvangen.
En ik vind geen reactie na 2 dagen nu niet bepaald zorgwekkend, als het nou 2 weken was, dan was het een ander verhaal. Nu kan er net zo goed gewoon sprake zijn van ziekte/even te druk/kapotte computer/geen internet/paar dagen weg
Denk aan je hart.quote:Op donderdag 5 mei 2011 02:17 schreef boekenplank het volgende:
Kom godverdomme je stinkhol eens uit, ga naar buiten en koop iets in een gewone toko waar je nog kunt zien wat je koopt lul.
Zegt iemand met een Full-abonnement op een forumquote:Op donderdag 5 mei 2011 02:17 schreef boekenplank het volgende:
Kom godverdomme je stinkhol eens uit, ga naar buiten en koop iets in een gewone toko waar je nog kunt zien wat je koopt lul.
Maak je geen zorgen, maar toch bedankt voor je bezorgdheid.quote:
Wat heeft dat er mee te maken?quote:Op donderdag 5 mei 2011 02:22 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Zegt iemand met een Full-abonnement op een forum
Eens met ^^quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:51 schreef gelestipjes het volgende:
Het is pas 2 dagen geleden dat TS betaald heeft. Om je dan al druk te gaan maken lijkt me wel erg voorbarig. Als degene waaraan TS betaald heeft bij een andere bank zit dan de TS zelf heeft die gast het geld waarschijnlijk gisteren pas ontvangen.
En ik vind geen reactie na 2 dagen nu niet bepaald zorgwekkend, als het nou 2 weken was, dan was het een ander verhaal. Nu kan er net zo goed gewoon sprake zijn van ziekte/even te druk/kapotte computer/geen internet/paar dagen weg
Heb je het wel in de winkel bekeken voor je het kocht dan?quote:Op donderdag 5 mei 2011 02:22 schreef boekenplank het volgende:
[..]
Wat heeft dat er mee te maken?
Ik steun deze toko nou en?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |