Drie emo.gif's voor je post.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:08 schreef Gulmez het volgende:
Luister man dit is de plan:
We wachten tot hij naar zijn auto of naar buiten gaat, en zetten dan de achtervolging in(hij is niet sterk zei je al, zo zag hij er niet uit).
dit is het begin, als hij op zijn werk komt of bij familie zijn deur openhouden en dan heel goed zeggen dat hij of gelijk naar de pinautomaat met ons moet lopen, of dat hij vaker deze problemen on verwachts krijgt, hij kan niet de politie bellen want dit is onverwachts, hij heeft maar een keuze immers, hij is dit bedrag verschuldig, ken jij dat ene wijkcentrum van capelle ad ijssel? daar woont ook familie, dus er valt wel wat te regelen je moet het gewoon terug.
Als je zin hebt man, ik zeg nu gewoon maar watik weet niet hoe je het anders wilt doen.
waarschijnlijk komt het niet zo ver, ik blijf het volgen.
Wil ook geen problemen ik zelf![]()
Een M3 zeker.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:55 schreef Gulmez het volgende:
Ik heb de eerste paginas gelezen toen verloor ik mijn concentratie vermogen.
Maar ik zweer vriend als je gaat naar hem, dan wil ik echt mee man.![]()
pm me dan aksjeblieft echt gaaf om gewoon langs zijn huis te gaan en dan gewoon hem gewoon te confronteren.
Ik heb een auto desnoods, dus pm mij maar als je het nog van plan bent.
Thanks.
Oh ja, haal hem naar je eigen huis toequote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:13 schreef fespo het volgende:
haha nice.
hoee ga je die telefoon uit eindelijk teruggeven? ik zou hem laten ophalen.
zijn rekeningnummer levert op google nog geen andere slachtoffers op?
quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:13 schreef fespo het volgende:
kan je die brief niet inscannen of een foto maken.
ik wil lachen.
quote:ik ben zojuist gebeld door de advocaat
Dit dus! Een advocaat belt nooit zo maar.quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:12 schreef ThaKiller het volgende:
Als die "advocaat" werkelijk een advocaat is, dan had hij wel een aangetekende brief gestuurd, met een redelijke tijd er in vermeld.
Ik werd gebeld.quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:13 schreef fespo het volgende:
kan je die brief niet inscannen of een foto maken.
ik wil lachen.
Mijn eigen nummerquote:Op woensdag 25 mei 2011 15:22 schreef MobileSuit het volgende:
[..]
Dit dus! Een advocaat belt nooit zo maar.
Op welk nummer ben je trouwens gebeld? Jouw mobiel of zijn mobiel?
Ehr nee? Ik vroeg naar die agent, de mevrouw aan de balie belde maar hij had geen tijd, ik mocht de telefoon bij de balie-mevrouw achterlaten. Hoor ik een bewijs te krijgen dan?quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:34 schreef InTrePidIvity het volgende:
Heb je wel een bewijs van afgifte o.i.d. meegekregen?
Nouja, je hebt nu geen enkel bewijs dat je 'm hebt teruggegeven. Zal wel loslopen, maar stel dat die telefoon kwijtraakt op het bureau, dan sta jij in de stukken vermeld als degene die de telefoon heeft meegenomen na die worsteling en dat hij nooit is teruggegeven. Moet je een nieuwe telefoon betalen, dat zou wel een ultieme backfire zijnquote:Op woensdag 25 mei 2011 15:35 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
Ehr nee? Ik vroeg naar die agent, de mevrouw aan de balie belde maar hij had geen tijd, ik mocht de telefoon bij de balie-mevrouw achterlaten. Hoor ik een bewijs te krijgen dan?
Zal wel loslopen hoop ik :pquote:Op woensdag 25 mei 2011 15:38 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Nouja, je hebt nu geen enkel bewijs dat je 'm hebt teruggegeven. Zal wel loslopen, maar stel dat die telefoon kwijtraakt op het bureau, dan sta jij in de stukken vermeld als degene die de telefoon heeft meegenomen na die worsteling en dat hij nooit is teruggegeven. Moet je een nieuwe telefoon betalen, dat zou wel een ultieme backfire zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |