Goed, update tijd!
Gewapend met een kopie van mijn bank afschrift ben ik naar het bureau gegaan.
Meneer heeft verklaard dat ik idd aan zijn deur ben geweest, echter wist hij niets van de verkoop van een effectenpedaaltje. Uiteraard had ik ook geen geld naar hem overgemaakt. Sterker nog, ik kwam aan zijn deur en heb hem gelijk in elkaargeslagen met wel zeker 5 man. (

)
Ook loop ik hem en zijn familie al geruime tijd lastig te vallen, door ze midden in de nacht te bellen (

)
Hij had oom agent ook nog even verteld dat ik zijn telefoon had gejat. Ik verwees de agent die mij te woord stond naar mijn aangifte formulier, waar duidelijk in stond dat ik zijn telefoon nog heb en dat onze vriend deze ook pas terugkrijgt als ik mijn geld terug heb (ik heb de telefoon die dag zelfs laten zien aan de agent die mijn aangifte opnam).
> "Dus mijn collega's lieten u die telefoon houden? Die hoefde u niet in te leveren?"
< "Dat klopt, meneer"
> "Ok, dat is niet hoe het zou moeten gaan eigenlijk."
< "Oh?"
(ik had de telefoon vandaag maar thuis gelaten)
De agent bekeek de kopie van mijn bankafschrift, waar duidelijk de naam en het rekeningnummer van onze vriend op stond. "Deze gaan we even met meneer <naam> doornemen".
Wordt vervolgd!
Acht van de negen stemmen in mijn hoofd zeggen me dat ik niet gek ben, de negende neuriet de Tetris melodie.
ɹǝıɥ ɥɔız ʇpuıʌǝq n