Komt Humberto ook?quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:29 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Noteert: extra verlichting bestellen voor in tent
Je kan zijn naam niet eens schrijven man, wat de fak?quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:30 schreef Toverheks het volgende:
nou wat heet heet hahaahhh maar is gewoon een leuke vent mooi gekleed altijd geef mij ook eens een pretje
ik hoef ook zijn naam niet goed te schrijven hij hoeft zich ook niet voor te stellen hoor hij hoeft alleen maar ff te voelenquote:Op woensdag 4 mei 2011 23:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je kan zijn naam niet eens schrijven man, wat de fak?
Waar?quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:31 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik hoef ook zijn naam niet goed te schrijven hij hoeft zich ook niet voor te stellen hoor hij hoeft alleen maar ff te voelen
quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:33 schreef Copycat het volgende:
Somewhere is een pretentieuze kutfilm. Anywhere.
Is het die tijd van de maand?quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:34 schreef Copycat het volgende:
Humberto Tan is een Bounty van 1 meter 12. In een pretentieus pak.
Nu je het zegt ... ik hik ertegenaan.quote:
Donequote:Op woensdag 4 mei 2011 23:36 schreef Toverheks het volgende:
doe even een h voor zijn naam Remlof als het kan in de TT
Gisteravond gekeken, zeer matigquote:Op woensdag 4 mei 2011 23:33 schreef Copycat het volgende:
Somewhere is een pretentieuze kutfilm. Anywhere.
Hij kwispelde vast toen ie het typtequote:Op woensdag 4 mei 2011 23:40 schreef mootie het volgende:
[..]
Baasje? Baasje 'dat vind ik veel te ver'
Hij doet elke dag een dodenherdenking?quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:42 schreef Toverheks het volgende:
oh ik ben al afgeknapt, bij humberto moet je staan thuis met 2 minuten stilte, kijk 2 minuten stil oke kan ik inkomen maar er nog bij gaan staan beetje overdreven
volgens mij wel hij komt me nu te fanatiek over, nee humberto schrap ik van me lijstjequote:
Wil je een andere naam in de TT?quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]
volgens mij wel hij komt me nu te fanatiek over, nee humberto schrap ik van me lijstje
Ze staat liever altijd gebukt voor 'mquote:Op woensdag 4 mei 2011 23:44 schreef mootie het volgende:
[..]
En Heks wil niet eens 2 min per jaar voor hem staan, die liefde gaat hem niet worden.
nee zoiets vind ik echt overdreven, zie hem ook wel met zijn hand op zijn hart uit volle borst meezingen met ons Wilhelmusquote:Op woensdag 4 mei 2011 23:44 schreef mootie het volgende:
[..]
En Heks wil niet eens 2 min per jaar voor hem staan, die liefde gaat hem niet worden.
Ik vind het behoorlijk schandalig van haar eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:44 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik vind het wel weer strak van Gretta , die commentaren ook
Ja, maar als tegenhanger van die twee minuten stilte, die met gemak hysterische vormen begint aan te nemen, vind ik het weer heel prima.quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vind het behoorlijk schandalig van haar eerlijk gezegd.
Het was allemaal zo leeg. Dat was dan ook weer het motief, maar het werd zo slaapverwekkend letterlijk gebracht. En van die niksdingen zoals die sms'jes en paranoia met die SVU.quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
Gisteravond gekeken, zeer matig
Alleen wat alternatief camerawerk, dat was op zich wel grappig om te constateren.
Ik niet, vind het respectloos. Zeker van haar.quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:47 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, maar als tegenhanger van die twee minuten stilte, die met gemak hysterische vormen begint aan te nemen, vind ik het weer heel prima.
Je weet niet wat er gebeurt is Remlof, 't is de fucking rechtse Telegraaf. Het zal vast iets genuanceerder liggen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik niet, vind het respectloos. Zeker van haar.
*rochel, hoest!*quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:48 schreef Copycat het volgende:
En Stephen Dorff maakte ook wel het eea goed.
haahhahha maar marvin was een lekker ding, arme man is al een tijdje jammer genoeg niet meer onder ons zal ff mooi plaatje erbij zettenquote:
Leeg, inderdaad, maar toch ben ik blijven kijken.quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het was allemaal zo leeg. Dat was dan ook weer het motief, maar het werd zo slaapverwekkend letterlijk gebracht. En van die niksdingen zoals die sms'jes en paranoia met die SVU.
En op het eind gaat ie lopen. Naar nowhere.
Dan doet onze Piet het toch beter.
En Stephen Dorff maakte ook wel het eea goed.
't Is precies zoals Cc schrijft, een lege film, zo goed als geen verhaal. Als je er van houdt dan moet je kijken.quote:
quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:49 schreef Teun_ZHV het volgende:
Wat heeft die Fann lately toch met varkens
Zou ze uitgekeken zijn op die Griek?
ben de laatste tijd niet meer zo van films kijken, kijk liever een mooie doc. het liefst op belgie die zenden altijd goede uit en ik kijk Eastendersquote:Op woensdag 4 mei 2011 23:57 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
't Is precies zoals Cc schrijft, een lege film, zo goed als geen verhaal. Als je er van houdt dan moet je kijken.
Gyrosquote:Op donderdag 5 mei 2011 00:00 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
en die ga jij straks opvreten....
Jep, dan kan ie ook niet meer zielig kijken, probleem opgelostquote:Op donderdag 5 mei 2011 00:00 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik ook. Lekker uitbuiken in de bioscoopstoelquote:Op woensdag 4 mei 2011 23:51 schreef Teun_ZHV het volgende:
Leeg, inderdaad, maar toch ben ik blijven kijken.
Ja, ik weet nog dat je altijd zat te vloeken op die kutduiven op je balkonquote:Op donderdag 5 mei 2011 00:01 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
was ik altijd al... alleen het viel jullie nooit op
quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:00 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
schaam me diep maar een stukje vlees vind ik lekkerquote:Op donderdag 5 mei 2011 00:00 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Die film ken ik niet. Is dat ook maar beter?quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:50 schreef Ian_Nick het volgende:
*rochel, hoest!*
Stephen Dorff Alone-in-the-Dark-Stephen-Dorff!?
Nouhou ik heb een piepklein balkonnetje geen tuin zoals jij en ik heb me opgeofferd heur,quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, ik weet nog dat je altijd zat te vloeken op die kutduiven op je balkon
Het begint al tenenkrommend, na ieder rondje met die Ferrari denk je "Het zal nu toch wel afgelopen zijn"quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ook. Lekker uitbuiken in de bioscoopstoel.
Uwe Boll.quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die film ken ik niet. Is dat ook maar beter?
ja,nou daarom heb ik het er hier verder ook niet over hoor dus je hoeft je nietquote:Op donderdag 5 mei 2011 00:02 schreef Toverheks het volgende:
[..]
[..]
schaam me diep maar een stukje vlees vind ik lekker
'zo dat dan? Wat heeft die uienpeller nu weer gedaan?quote:
Ik schijt enkel in de SC, maar jij baggert zo ongeveer overal, da's veel lastiger opruimenquote:Op donderdag 5 mei 2011 00:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Wedden dat Teun wint !![]()
Wist jij bijvoorbeeld dat iedere Nederlander jaarlijks 16 dieren "ver"bruikt?
Dat deze dieren 580 kilo veevoer opeten?
En 60 badkuipen vol mest produceren?
Meer weten?
Doe de test en kijk hoeveel mest jij produceert!
http://www.animalfreedom.org/tests/mesttest.html
[ afbeelding ]
ja ja ik ben al weer weg![]()
![]()
quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:34 schreef Copycat het volgende:
Humberto Tan is een Bounty van 1 meter 12. In een pretentieus pak.
Ik denk dat ikzelf wel 60 badkuipen volschijt in een jaar.quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Wedden dat Teun wint !![]()
Wist jij bijvoorbeeld dat iedere Nederlander jaarlijks 16 dieren "ver"bruikt?
Dat deze dieren 580 kilo veevoer opeten?
En 60 badkuipen vol mest produceren?
Meer weten?
Doe de test en kijk hoeveel mest jij produceert!
http://www.animalfreedom.org/tests/mesttest.html
[ afbeelding ]
ja ja ik ben al weer weg![]()
![]()
Halal poep'squote:Op donderdag 5 mei 2011 00:22 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik denk dat ikzelf wel 60 badkuipen volschijt in een jaar.
Coos, heb je je al bedacht? Je hoeft niet te blijven slapen joh!quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:22 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik denk dat ikzelf wel 60 badkuipen volschijt in een jaar.
quote:Met de mest die door de dieren geproduceerd wordt, kun je een laag van 63 centimeter over heel Amsterdam uitstorten.
Dat moet je in de Feeback daar doen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:32 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Remlof ken je die onzin effe weghalen uit mijn topic....
De Bio-industrie
zo niet dan niet...
ik gaat slapen![]()
doei
Gewoon al die kippen opeten, sneller dan ze ze kunnen fokken, dan worden die boeren helemaal gekquote:Op donderdag 5 mei 2011 00:37 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik vind dat we moeten gaan rellen tegen de Bio-industrie, maar dan niet als hippies. Gewoon als Bazen.
Jij krijgt alleen maar sla op de bbqquote:Op donderdag 5 mei 2011 00:37 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik vind dat we moeten gaan rellen tegen de Bio-industrie, maar dan niet als hippies. Gewoon als Bazen.
En dat vind ik ook geen probleem. Ik ben niet zo'n heel fanatiek BBQ-er. Vind het veel leuker om te zien dat anderen het leuk hebben, ik kijk wel toe.quote:
Wmhahh voor de Indianen zijn we hier ook niet de doelgroep. Ze steekt daar best een boel tijd en energie in. Vlees is een ander geval jaquote:Op donderdag 5 mei 2011 00:41 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Topic loopt niet echt, zo kan Fann nog even spammen
ze zijn gevuld....diverse smaakjes voor elk wat wilsquote:Op donderdag 5 mei 2011 00:43 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Komt er bij jou chocolade uit
Puur of melk......
Juist!quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:40 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Gewoon al die kippen opeten, sneller dan ze ze kunnen fokken, dan worden die boeren helemaal gek
Vanmiddag vroeg liep ik even het dorp in, geld halen. Stond daar ook zo'n kippenboer, zes euro voor een hele, in één keer opgevreten (had nog niets gehad) en tot op dit moment nog geen trek gehad in eten.quote:Op donderdag 5 mei 2011 01:06 schreef Laysa het volgende:
Hmmmm binnenkort maar weer wat gebraden haantjes halen over de grens
Iemand die met en in de natuur leeft doet niet anders Remlof. Eén gerichte tik en het is klaar, net zoals het al eeuwen gedaan wordt.quote:Op donderdag 5 mei 2011 01:52 schreef remlof het volgende:
Al vrees ik dat een amateuristische veluwse kippenboer alleen een bijl gebruikt
Ik weet het, maar ik zou het niet kunnen. Heb nog nooit een gewerveld organisme dood gemaakt. Behalve dan misschien per ongeluk met m'n auto over een salamander geredenquote:Op donderdag 5 mei 2011 01:58 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Iemand die met en in de natuur leeft doet niet anders Remlof. Eén gerichte tik en het is klaar, net zoals het al eeuwen gedaan wordt.
Dat gaat zo:quote:Op donderdag 5 mei 2011 01:58 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Iemand die met en in de natuur leeft doet niet anders Remlof. Eén gerichte tik en het is klaar, net zoals het al eeuwen gedaan wordt.
In dienst moest ik er eentje slachten. Eén kip per militair, een drama bij al die stadsenquote:Op donderdag 5 mei 2011 02:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik weet het, maar ik zou het niet kunnen. Heb nog nooit een gewerveld organisme dood gemaakt. Behalve dan misschien per ongeluk met m'n auto over een salamander gereden
quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
Er gaat niets boven zo'n pruttelding.
Als de kippenboeren ergens niet amateuristisch zijn dan is het wel op de Veluwe....quote:Op donderdag 5 mei 2011 01:52 schreef remlof het volgende:
Dat is dan wel weer een pre van die verrekte gristenen, ze vereisen niet dat dieren onverdooft worden geslacht.
Al vrees ik dat een amateuristische veluwse kippenboer alleen een bijl gebruikt
Goed dat je voor je heimat opkomtquote:Op donderdag 5 mei 2011 11:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als de kippenboeren ergens niet amateuristisch zijn dan is het wel op de Veluwe....
Nou, het is niet zozeer opkomen, want die megakippenflats op de Veluwe zijn niet bepaald het teken van diervriendelijkheid, maar daarmee is ook gelijk duidelijk dat ze zeker niet amateuristisch zijn, want als keuterboertje heb je geen megakippenflats nodig.quote:Op donderdag 5 mei 2011 12:21 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Goed dat je voor je heimat opkomt![]()
Mensen zijn hier sowieso zo ongeveer het vriendelijkst van heel Nederland
Moet je voor bij Fann zijn, die weet dat wel.quote:Op donderdag 5 mei 2011 12:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
Kippen, kippen! Waar zijn de haantjes?
Ow ze doen het met een grasmaaier?quote:Op donderdag 5 mei 2011 11:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als de kippenboeren ergens niet amateuristisch zijn dan is het wel op de Veluwe....
quote:Op donderdag 5 mei 2011 12:32 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Moet je voor bij Fann zijn, die weet dat wel.
Naast die blikken bioscoop had je vroeger zo'n kippenzaak, verkocht ze in allerlei soorten en maten. Zelfs met overheerlijke satésaus, kwam jij daar wel eens?quote:
Je bent zo oud als je je voelt!quote:
Ze gaan je keuken en je badkamer doen? Dan kom je flink in de zooi te zitten, voordat je er iets moois voor terug krijgt.quote:Op donderdag 5 mei 2011 12:45 schreef Copycat het volgende:
Binnen nu en twee maanden begint de verbouwing.
Ik heb in vijf minuten tijd alle tegels, kastjes en grepen uitgekozen ... dus die genomen besluiten zal ik straks wel vervloeken.
Ja. Eerst zo'n drie weken de badkamer en dan een zelfde soort termijn voor de keuken (incl. tegelwerk van halletje bij achterdeur en toilet). Die zooi neem ik maar voor lief: ik heb nu een badhok van 2 bij 1 ofzo, zonder raam.quote:Op donderdag 5 mei 2011 12:47 schreef Deisyy het volgende:
Ze gaan je keuken en je badkamer doen? Dan kom je flink in de zooi te zitten, voordat je er iets moois voor terug krijgt.
Altijd leuk, impulsaankopen
Gaat je huur straks ook omhoog?quote:Op donderdag 5 mei 2011 12:45 schreef Copycat het volgende:
Ik heb in vijf minuten tijd alle tegels, kastjes en grepen uitgekozen ... dus die genomen besluiten zal ik straks wel vervloeken.
Ja. Door de badkamerverbouwing, die komt voor eigen rekening. De keuken is aan renovatie toe en voor dat deel hoef ik alleen het tegelwerk deels te financieren.quote:
Nope. Ben zelf ook niet zo'n kippefan.quote:Op donderdag 5 mei 2011 12:39 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Naast die blikken bioscoop had je vroeger zo'n kippenzaak, verkocht ze in allerlei soorten en maten. Zelfs met overheerlijke satésaus, kwam jij daar wel eens?
Weet niet of je huurt of een koopwoning hebt? Maar wij hebben onze keuken gekocht op een veiling van een keukenboer die failliet was. We hebben nog niet eens de apparatuur betaald. Stond in de showroom en was compleet ingericht. Bij een andere keukenboer hebben we er nog een ladenblok en kast bijgekocht.quote:Op donderdag 5 mei 2011 12:59 schreef Teun_ZHV het volgende:
Zou ook wel een nieuwe keuken willen, de mijne is langzaam maar zeker aan het instorten
Doorheen lopen om naar de achtertuin te gaan. Met een koud biertje.quote:
Meestal is de eerste keus de beste. Tenminste dat is mijn ervaring.quote:Op donderdag 5 mei 2011 12:45 schreef Copycat het volgende:
Ja, dat is wel zo. Maar ik kan nog wel eens hele logische dingen over het hoofd zien.quote:Op donderdag 5 mei 2011 13:13 schreef spuitje het volgende:
Meestal is de eerste keus de beste. Tenminste dat is mijn ervaring.
Ik drink geen bier!quote:
Je Fristi dan.quote:
Ik huur van de bank, in mijn geval Aegonquote:Op donderdag 5 mei 2011 13:11 schreef spuitje het volgende:
[..]
Weet niet of je huurt of een koopwoning hebt? Maar wij hebben onze keuken gekocht op een veiling van een keukenboer die failliet was. We hebben nog niet eens de apparatuur betaald. Stond in de showroom en was compleet ingericht. Bij een andere keukenboer hebben we er nog een ladenblok en kast bijgekocht.
Hmzz, dat weerhoudt jullie soort er anders niet van om nog 3400 keukenboeren te bezoekenquote:Op donderdag 5 mei 2011 13:13 schreef spuitje het volgende:
[..]
Meestal is de eerste keus de beste. Tenminste dat is mijn ervaring.
De twee mannen waren aangenaam verrast door mijn snelle keuzes. "Meestal wordt de hele familie erbij gehaald en dan weten ze het na een uur nog niet."quote:Op donderdag 5 mei 2011 13:21 schreef Teun_ZHV het volgende:
Hmzz, dat weerhoudt jullie soort er anders niet van om nog 3400 keukenboeren te bezoeken
nee hoor je eerste keus blijkt meestal de beste niet twijfelenquote:Op donderdag 5 mei 2011 12:45 schreef Copycat het volgende:
De twee mannen onderschrijven mijn standpunt, jij bent de uitzonderingquote:Op donderdag 5 mei 2011 13:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
De twee mannen waren aangenaam verrast door mijn snelle keuzes. "Meestal wordt de hele familie erbij gehaald en dan weten ze het na een uur nog niet."
Ik kan niet tegen lummelen en wikken en wegen. Geen geduld voor.
LOL, dat is wat de meesten doen, maar die zitten het liefst hele AEX topics vol te lullen waarin ze neerkijken op mensen die huren.... en degenen met een aflossingsvrije hypotheek schreeuwen het hardstquote:Op donderdag 5 mei 2011 13:20 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik huur van de bank, in mijn geval Aegon
Hypotheek is deels aftrekbaar, probeer dat maar eens met de huur!quote:Op donderdag 5 mei 2011 13:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
LOL, dat is wat de meesten doen, maar die zitten het liefst hele AEX topics vol te lullen waarin ze neerkijken op mensen die huren.... en degenen met een aflossingsvrije hypotheek schreeuwen het hardst
Jep, ik moet daar ook eens naar gaan kijken. Los ook maar een derde af en erger nog, ik heb al vanaf 1990 een hypotheek, dus ik heb nog maar een jaar of tien aftrek.quote:Op donderdag 5 mei 2011 13:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
LOL, dat is wat de meesten doen, maar die zitten het liefst hele AEX topics vol te lullen waarin ze neerkijken op mensen die huren.... en degenen met een aflossingsvrije hypotheek schreeuwen het hardst
Die mensen krijgen huursubsidie en lopen verder nul risico. Plus..ze missen onderhoudskostenquote:Op donderdag 5 mei 2011 13:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hypotheek is deels aftrekbaar, probeer dat maar eens met de huur!
Ik krijg geen huursubsidie.quote:Op donderdag 5 mei 2011 13:33 schreef Teun_ZHV het volgende:
Die mensen krijgen huursubsidie en lopen verder nul risico. Plus..ze missen onderhoudskosten
Dat hangt af van het gezamenlijke inkomen. Veel mensen huren zonder huurtoeslag. Daarnaast zijn de onderhoudskosten binnenzijde voor eigen rekening mits daar niemand anders aansprakelijk voor is.quote:Op donderdag 5 mei 2011 13:33 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Die mensen krijgen huursubsidie en lopen verder nul risico. Plus..ze missen onderhoudskosten
Daar ben ik allang mee in het reine.quote:Op donderdag 5 mei 2011 13:35 schreef Teun_ZHV het volgende:
Alleenstaanden zijn sowieso de lul, wen er maar aan
Ik vind het wel logisch. Iedereen is iemands kind tenslotte, ook volwassenen. En hij woont in dit huurhuis, met een eigen salaris.quote:Op donderdag 5 mei 2011 13:35 schreef Toverheks het volgende:
ik zal ook nooit kopen, als me dak lekt zo de woningbouw bellen, alleen jammer ik krijg geen huursubsidie want Hans wordt aangerekend als mijn fiscale patner echt he is gewoon mijn kind maar de regering vind dat hij maar een groot deel moet mee betalen nou vind dat zo belachelijk kind moet sparen en wat opbouwen niet de huur betalen
Bron: CBS (2006). Is nu alleen maar meer.quote:Op donderdag 5 mei 2011 13:36 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat hangt af van het gezamenlijke inkomen. Veel mensen huren zonder huurtoeslag. Daarnaast zijn de onderhoudskosten binnenzijde voor eigen rekening mits daar niemand anders aansprakelijk voor is.
quote:In 2006 ontvingen bijna 1 miljoen huishoudens een huurtoeslag op grond van de nieuwe Wet op de huurtoeslag, opvolger van de Wet individuele huursubsidie. In totaal keerde de belastingdienst 1,8 miljard euro uit. Huurders die voor een toeslag in aanmerking kwamen, ontvingen gemiddeld 150 euro per maand.
40 procent van de huurlasten gecompenseerd
De bijna 1 miljoen huishoudens die in 2006 een huurtoeslag ontvingen, ruim 30 procent van alle huurders, betaalden gemiddeld 380 euro huur per maand. Zij ontvingen gemiddeld 150 euro per maand aan huurtoeslag.
Daarmee droeg de Nederlandse Staat voor bijna 40 procent bij in hun huurlasten. Het gemiddelde inkomen van de huishoudens met een huurtoeslag bedroeg 12,2 duizend euro. Van de 1,8 miljard euro werd ruim 700 miljoen euro gebruikt voor de huurtoeslag aan 65-plus huishoudens. Zij ontvingen gemiddeld 155 euro toeslag.
hij betaalt wel kostgeld maar gewoon weinig ( hoor bedragen van andere die echt het helft van hun kinderen salaris innemen) vind ik ben zijn moeder en vind hij werkt al zo hard moet ie leuke en mooie dingen van doen en sparen voor laterquote:Op donderdag 5 mei 2011 13:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik vind het wel logisch. Iedereen is iemands kind tenslotte, ook volwassenen. En hij woont in dit huurhuis, met een eigen salaris.
Ik zou m meteen om kostgeld gaan vragen!
Vonden mijn ouders ook, dus spaarde ik flink bij een paar kroegen. Dat was prima (wat mij betreft dan)quote:Op donderdag 5 mei 2011 13:39 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hij betaalt wel kostgeld maar gewoon weinig ( hoor bedragen van andere die echt het helft van hun kinderen salaris innemen) vind ik ben zijn moeder en vind hij werkt al zo hard moet ie leuke en mooie dingen van doen en sparen voor later
Ik zou ook blijven zitten hoor, waarom zou je jezelf tekort doenquote:Op donderdag 5 mei 2011 13:43 schreef Copycat het volgende:
Ik zit net op de scheve grens. Maar straks gaat mijn huur 60 euro per maand omhoog en wordt het weer wat rechtgetrokken.
Oh, de hypotheekrenteaftrek was ik nog vergeten.... die moet van de aflossingsvrije schreeuwers uiteraard blijven, maar de huursubsidie moet wel afgeschaft worden... alsof dat laatste niet allang niet meer van toepassing is als je genoeg verdient om te kunnen kopen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 13:32 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jep, ik moet daar ook eens naar gaan kijken. Los ook maar een derde af en erger nog, ik heb al vanaf 1990 een hypotheek, dus ik heb nog maar een jaar of tien aftrek.
"Jullie soort????"quote:Op donderdag 5 mei 2011 13:21 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Hmzz, dat weerhoudt jullie soort er anders niet van om nog 3400 keukenboeren te bezoeken
Dat is een nette prijs, mijn ouders betalen bijna ¤ 1.200,-, maar dat is dan wel inclusief gas, water en licht plus avondeten en een zuster die twee keer per dag komt vragen of het goed gaat (bejaardentehuis).quote:Op donderdag 5 mei 2011 13:48 schreef Toverheks het volgende:
ach ik zit op een huur van ( in juli) 402 per maand mag niet klagen he,
wat duur he, krijgen zeker ook zakgeld ( zei mijn oma altijd) kon ze in het bejaardewinkeltje haar boodschapjes halen wat ook duur was.quote:Op donderdag 5 mei 2011 13:52 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat is een nette prijs, mijn ouders betalen bijna ¤ 1.200,-, maar dat is dan wel inclusief gas, water en licht plus avondeten en een zuster die twee keer per dag komt vragen of het goed gaat (bejaardentehuis).
Alsof niet driekwart van Nederland compleet klem zit vanwege EU regels m.b.t. sociale huur en banken die veel zuiniger zijn met leningen verstrekken. Dat gaat de komende jaren volgens mij echt een drama wordenquote:Op donderdag 5 mei 2011 13:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
lsof dat laatste niet allang niet meer van toepassing is als je genoeg verdient om te kunnen kopen.
Jou kind heeft een inkomen en dus wordt hij geacht mee te betalen. Lijkt me ook vrij logisch eigenlijk.quote:Op donderdag 5 mei 2011 13:35 schreef Toverheks het volgende:
ik zal ook nooit kopen, als me dak lekt zo de woningbouw bellen, alleen jammer ik krijg geen huursubsidie want Hans wordt aangerekend als mijn fiscale patner echt he is gewoon mijn kind maar de regering vind dat hij maar een groot deel moet mee betalen nou vind dat zo belachelijk kind moet sparen en wat opbouwen niet de huur betalen
Realiseer je je wel hoe pauperig die groep gemiddeld woont?quote:Op donderdag 5 mei 2011 13:38 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Bron: CBS (2006). Is nu alleen maar meer.
[..]
Nee, ze hebben het relatief gezien nog ruim.Maar dat komt dan vooral en alleen door een nog redelijk gevulde bankrekening.quote:Op donderdag 5 mei 2011 13:54 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wat duur he, krijgen zeker ook zakgeld ( zei mijn oma altijd) kon ze in het bejaardewinkeltje haar boodschapjes halen wat ook duur was.
We hebben nadien de Vogelaarwijken gekregen. Er is miljarden gestoken in pauperwijken. Wat dan ook direct inhoudt dat de huursubsidie uitgaven ook enorm gestegen moet zijn.quote:Op donderdag 5 mei 2011 13:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Realiseer je je wel hoe pauperig die groep gemiddeld woont?
Gemiddelde huur 380 en gemiddelde toeslag 150.... daar red je het niet mee in een buurt waar je je kinderen wel zou willen laten opgroeien.
vind ik niks logisch aan hoor, hij kan er niks aan doen dat er niks te huren valt in amsterdam ja woningen van 1000 p. m. maar dat is gewoon te belachelijk voor woorden, lid van woningnet is hij ook nou 13 jaar wachttijd.quote:Op donderdag 5 mei 2011 13:55 schreef spuitje het volgende:
[..]
Jou kind heeft een inkomen en dus wordt hij geacht mee te betalen. Lijkt me ook vrij logisch eigenlijk.
Als je achttien bent en werkt ben je volwassen hoor. In vind het dan redelijk normaal dat je (mee)betaald voor geleverde diensten en onderdakquote:Op donderdag 5 mei 2011 14:00 schreef Toverheks het volgende:
nee hoor hij is niet op de wereld gezet om zijn moeder te onderhouden
Bij een huur van 650 kom je sowieso al niet meer in aanmerking voor huursubsidie... en dankzij die aflossingsvrije hypotheken zijn de huizen nog absurder veel duurder dan ze zouden moeten zijn.quote:Op donderdag 5 mei 2011 13:55 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Alsof niet driekwart van Nederland compleet klem zit vanwege EU regels m.b.t. sociale huur en banken die veel zuiniger zijn met leningen verstrekken. Dat gaat de komende jaren volgens mij echt een drama worden
Ook zoiets: de woningstichtingen hebben die wijken jarenlang laten verpauperen, en dan zijn ze ineens verbaasd dat de bewoners ook denken "fuck you, als het jullie niet kan schelen, dan boeit het ons ook niet".quote:Op donderdag 5 mei 2011 13:59 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
We hebben nadien de Vogelaarwijken gekregen. Er is miljarden gestoken in pauperwijken. Wat dan ook direct inhoudt dat de huursubsidie uitgaven ook enorm gestegen moet zijn.
Die nieuwe wet m.b.t. recreatiewoningen en eigenaren/bewoners van voor 2003 zal waarschijnlijk geblokkeerd gaan worden door de eerste kamer. Men denkt in Den Haag dat gemeenten het probleem zo goed als opgelost hebben en dat het om nog maar om en de nabij 300 mensen gaat die onder die nieuwe wet gaan vallenquote:Op donderdag 5 mei 2011 14:03 schreef Leandra het volgende:
En omdat er in NL zo debiel wordt omgegaan met het wel mogen neerzetten van een recreatiewoning, maar er niet permanent mogen wonen.
hij betaald 150 p. m. nou genoeg hahah nou ja genoeg maar hij moet nog zoveel moet ook sparen voor later en leuke dingen doen lekker uit naar de kroeg leuke kleren etc. en zijn playstation spelletjes, het kost allemaal geld,maar het gaat prima zo dus heb niks te klagen en als ik echt iets nodig heb kan ik aankloppen maar zolang het nog niet hoeft.quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:03 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Als je achttien bent en werkt ben je volwassen hoor. In vind het dan redelijk normaal dat je (mee)betaald voor geleverde diensten en onderdak
Nee, maar als hij bij zijn moeder woont en een normaal inkomen heeft, dan zou het ook te gek voor woorden zijn als zijn moeder nog alle kortingen en toeslagen krijgt, terwijl hij prima dat verschil kan bijleggen, en dan nog stukken goedkoper uit is dan wanneer hij op zichzelf zou wonen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:00 schreef Toverheks het volgende:
[..]
vind ik niks logisch aan hoor, hij kan er niks aan doen dat er niks te huren valt in amsterdam ja woningen van 1000 p. m. maar dat is gewoon te belachelijk voor woorden, lid van woningnet is hij ook nou 13 jaar wachttijd.
de oudste heeft via een part. makelaar nou die betaald al 700 voor een kippenhok slaapkamer huiskamer met open keuken waar je niet eens je bank kan verplaatsen zo klein.
nee hoor hij is niet op de wereld gezet om zijn moeder te onderhouden
Ik blijf me afvragen of dat verbod wat in NL geldt niet in strijd is met de Europese regels....quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:06 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Die nieuwe wet m.b.t. recreatiewoningen en eigenaren/bewoners van voor 2003 zal waarschijnlijk geblokkeerd gaan worden door de eerste kamer. Men denkt in Den Haag dat gemeenten het probleem zo goed als opgelost hebben en dat het om nog maar om en de nabij 300 mensen gaat die onder die nieuwe wet gaan vallen![]()
![]()
Daarom vind de eerste kamer die wet overbodig
Mijn balkonnetje is serieus 1,5x1,5 meter, je kan er net met z'n tweeën op zittenquote:Op donderdag 5 mei 2011 13:51 schreef Toverheks het volgende:
o ja 1 minpuntje, had wel groter balkonnetje gewild is echt klein
Veiligheidshalve laat Europa dat maar over aan de landen zelf, branden ze hun vingers niet aan. Maar het is natuurlijk een enorm drama dossier waar niemand goed raad mee weet.quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik blijf me afvragen of dat verbod wat in NL geldt niet in strijd is met de Europese regels....
quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:13 schreef mootie het volgende:
Voor- en achtertuin, maar niks lekkers om op te zitten.
Mijn buren hebben wel een banksje in de voortuin. kratje bier d'r neffe ...quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:13 schreef mootie het volgende:
Voor- en achtertuin, maar niks lekkers om op te zitten.
dan moet je wel over een rijbewijs beschikken zijn werk is in Amsterdam.quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, maar als hij bij zijn moeder woont en een normaal inkomen heeft, dan zou het ook te gek voor woorden zijn als zijn moeder nog alle kortingen en toeslagen krijgt, terwijl hij prima dat verschil kan bijleggen, en dan nog stukken goedkoper uit is dan wanneer hij op zichzelf zou wonen.
En ja, als hij een normaal inkomen heeft dan is een huur van 700 in de maand niet echt verbazingwekkend, daarbij is het natuurlijk niet zo dat hij verplicht is in Amsterdam te blijven.... in Almere is het een stuk goedkoper.
Maar goed, niet in Almere willen wonen kan ik dan wel weer begrijpen
Mijn buren hebben 3 heel erg luide kinderen, wat de achtertuin meestal ongeschikt maakt. Buuv wast ook de hele dag door, waardoor de voortuin ongeschikt is, want wasverzachterlucht.quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mijn buren hebben wel een banksje in de voortuin. kratje bier d'r neffe ...
Ik hang achter rond.
Nee, maar ik moet zeggen dat de gemeentes het zich ook onnodig moeilijk maken.quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:12 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Veiligheidshalve laat Europa dat maar over aan de landen zelf, branden ze hun vingers niet aan. Maar het is natuurlijk een enorm drama dossier waar niemand goed raad mee weet.
quote:ACTIE Eerste Kamer !!!!!
Iedereen die deze website bezoekt heeft in het verslag van de Eerste Kamer (zie artikel startpagina) kunnen lezen dat de ‘Wet vergunning onrechtmatige bewoning recreatiewoningen’ voor alle partijen in de Eerste Kamer een groot probleem is in verband met het aantasten van de gemeentelijke beleidsvrijheid en volgens de minister het geringe (300) aantal mensen waarvoor deze wet van toepassing is.
dan heb je net zo een groot balkonnetje als mij maar is wel proppen hoor maar ook op het zuiden tot sàvonds tot de zon ondergaatquote:Op donderdag 5 mei 2011 14:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Mijn balkonnetje is serieus 1,5x1,5 meter, je kan er net met z'n tweeën op zitten
Wel op het zuiden trouwens![]()
En daarna is het balkon weer weg tot de volgende morgenquote:Op donderdag 5 mei 2011 14:19 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dan heb je net zo een groot balkonnetje als mij maar is wel proppen hoor maar ook op het zuiden tot sàvonds tot de zon ondergaat
Ik snap wel wat je bedoelt, maar voor je natje en je droogje zorgen, en betalen voor het dak boven je hoofd is ook onderdeel van volwassen zijn.quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:18 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dan moet je wel over een rijbewijs beschikken zijn werk is in Amsterdam.
en hij is van baan veranderd en een stapje naar beneden gegaan salaris en werk omdat hij juist hogerop wil komen en daar kan ik alleen maar veel respekt voor hebben.
zal ik dan als moeder gaan zeuren omdat hij meer zou moeten betalen, ik ben juist trots dat hij deze stap heeft gezet om later als hij * groot* is gewoon zijn hele passie te kunnen uitoefenen, om zijn droom waar te maken.
wilde dat mijn ouders dat hadden gedaan bij hun kinderen.
hahahhaha of het moet naar beneden storten omdat het allemaal achterstallig onderhoud hier is, maar bedoelde heb zon op balkon ( en ook dus in de huiskamer) tot de zon ondergaatquote:Op donderdag 5 mei 2011 14:21 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
En daarna is het balkon weer weg tot de volgende morgen
Je mag wel bij mij komen hangen! Mijn buurman is alleen nog wel van de werklust. Met name klussen en tuinwerk. Hij zit nu ook weer fijn te hameren.quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:19 schreef mootie het volgende:
Mijn buren hebben 3 heel erg luide kinderen, wat de achtertuin meestal ongeschikt maakt. Buuv wast ook de hele dag door, waardoor de voortuin ongeschikt is, want wasverzachterlucht.
Moots is mn buurvrouw!quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Mijn buren hebben 3 heel erg luide kinderen, wat de achtertuin meestal ongeschikt maakt. Buuv wast ook de hele dag door, waardoor de voortuin ongeschikt is, want wasverzachterlucht.
Oo jouw buurman is mijn andere buurman! Maar die vind ik lief, daar kan ik het wel van hebben.quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je mag wel bij mij komen hangen! Mijn buurman is alleen nog wel van de werklust. Met name klussen en tuinwerk. Hij zit nu ook weer fijn te hameren.
als je 5000 p. m. verdiend dan kan je huren, maar stel hij huurt een huis voor 1000 dan zijn gas en licht 150 zijn ziekenfonds en verzekeringen, watergeld etc.etc. nou geloof me Leandra dan heeft ie niet meer te eten zoveel verdiend hij niet en dan heb ik het nog niet eens over de belasting want ik wordt gewoon aangerekend als een 3 persoons huishouden he.quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik snap wel wat je bedoelt, maar voor je natje en je droogje zorgen, en betalen voor het dak boven je hoofd is ook onderdeel van volwassen zijn.
De regels gelden nou eenmaal zoals ze zijn, jouw zoon mag dan geen ¤ 5.000,= bruto per maand verdienen, maar wat als iemand dat wel doet, of zelfs netto.... mag die dan ook nog bij z'n bijstandsmoeder in huis blijven zonder dat met zijn inkomen rekening wordt gehouden?
Het is allemaal wat doorgeschoten met verplichte nok-dakgoothoogtes, verplichte kleur pannen, vierkante meters raam, kleurstelling kozijnen, etc.quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, maar ik moet zeggen dat de gemeentes het zich ook onnodig moeilijk maken.
Mijn neefjes willen een huis bouwen (riante 2 onder 1 kap) op het erf van hun ouders, en laten we om te beginnen even stellen dat:
• De tuin meer dan ruim genoeg is.
• Het aan een doorgaande weg is.
• Er geen zicht van omwonenden door verhinderd wordt.
En als ik dan kijk wat voor oeverloos, pietluttig, en vooral nutteloos gezeik je eerst krijgt voor er eindelijk een goedkeuring is van het haat en nijd ambtenaartje van de gemeente dat er kennelijk niet mee om kan gaan dat een ander dat wel kan doen, daar word je echt helemaal gestoord van.
Dan gaat het dus echt om zaken zoals dat de gemeente vindt dat de voordeur niet aan kant X mag komen, omdat daar de "achtertuin" is.... ja, de achtertuin is dan dus langs de straat
Nee, maar nu hij zo op die kosten bespaard door onder jouw dak te blijven wonen, zou het toch van de zotte zijn als jij financiële voordeeltjes krijgt, gebaseerd op enkel jouw inkomen?quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:25 schreef Toverheks het volgende:
als je 5000 p. m. verdiend dan kan je huren, maar stel hij huurt een huis voor 1000 dan zijn gas en licht 150 zijn ziekenfonds en verzekeringen, watergeld etc.etc. nou geloof me Leandra dan heeft ie niet meer te eten zoveel verdiend hij niet en dan heb ik het nog niet eens over de belasting want ik wordt gewoon aangerekend als een 3 persoons huishouden he.
en ik heb geen bijstand hoor.
dat heb ik ook niet gevraagd he het ging over huren etc.etc. mij hoor je ook niet klagen dat ik buiten de boot met alles val maar soms denk ik wel eens waarom die wel en ik niet.quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, maar nu hij zo op die kosten bespaard door onder jouw dak te blijven wonen, zou het toch van de zotte zijn als jij financiële voordeeltjes krijgt, gebaseerd op enkel jouw inkomen?
zet je teiltje voor haar neer kan ze af en toe in poedelen............ zou toch om te gillen wezen als je wel naast haar woonde zonder dat jullie het van elkaar wetenquote:
Daar gaat het niet om, het gaat erom of er wel of geen onderscheid in gemaakt kan worden.quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]
als je 5000 p. m. verdiend dan kan je huren, maar stel hij huurt een huis voor 1000 dan zijn gas en licht 150 zijn ziekenfonds en verzekeringen, watergeld etc.etc. nou geloof me Leandra dan heeft ie niet meer te eten zoveel verdiend hij niet en dan heb ik het nog niet eens over de belasting want ik wordt gewoon aangerekend als een 3 persoons huishouden he.
en ik heb geen bijstand hoor.
Je geeft zelf de redenen aan Heks, je zoon woont bij je in en die heeft een inkomen. Je bent echt geen dief of slechte moeder als je die tegemoetkoming die je anders zou krijgen bij hem weghaalt.quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:29 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dat heb ik ook niet gevraagd he het ging over huren etc.etc. mij hoor je ook niet klagen dat ik buiten de boot met alles val maar soms denk ik wel eens waarom die wel en ik niet.
zie genoeg om me heen, mensen die fraude plegen die van alles krijgen je kan het zo gek niet opnoemen enzo.
Oh, over de dakgoten cq kozijnen... das helemaal van de zotte:quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:27 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Het is allemaal wat doorgeschoten met verplichte nok-dakgoothoogtes, verplichte kleur pannen, vierkante meters raam, kleurstelling kozijnen, etc.
De overheid is er in veel gevallen niet voor de burgers, maar voornamelijk voor zichzelf. Ze houden zichzelf wel lekker bezig. Al besef ik ook wel weer dat er regels moeten zijn.
laat ik er maar over ophouden, mijn mening is gewoon hij werkt niet voor zijn moeder en wie of wat het niet met me eens is kan er niks aan doen, heb kennissen die hun kinderen helemaal uitkleden vind dat gewoon niet normaal.quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:31 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je geeft zelf de redenen aan Heks, je zoon woont bij je in en die heeft een inkomen. Je bent echt geen dief of slechte moeder als je die tegemoetkoming die je anders zou krijgen bij hem weghaalt.
OMG Cc toch.... ik heb het maar even aangepastquote:Op donderdag 5 mei 2011 14:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, maar nu hij zo op die kosten bespaart door onder jouw dak te blijven wonen, zou het toch van de zotte zijn als jij financiële voordeeltjes krijgt, gebaseerd op enkel jouw inkomen?
quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:33 schreef Leandra het volgende:
Wat denk je? Moeten die dakkappellen met plat dak worden![]()
![]()
En nee, niet uit esthetische overwegingen, maar omdat het huis anders een paar cm³ te groot is
Hij werkt ook niet voor zijn moeder, maar als hij werkt mag hij best de kosten betalen die zijn moeder door zijn inkomen niet meer vergoed krijgt.quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:33 schreef Toverheks het volgende:
[..]
laat ik er maar over ophouden, mijn mening is gewoon hij werkt niet voor zijn moeder en wie of wat het niet met me eens is kan er niks aan doen, heb kennissen die hun kinderen helemaal uitkleden vind dat gewoon niet normaal.
wat ik eerder zei heb het goed, misschien wel beter als mensen die maandelijks bakken met geld uitgeven en alles zo kunnen betalen zonder blikken of blozen.
Iedereen in Nederland werkt voor moeders, ouderen, kinderen van anderen, dus werkt hij ook voor jou. Collectiviteit en zulks.quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:33 schreef Toverheks het volgende:
[..]
laat ik er maar over ophouden, mijn mening is gewoon hij werkt niet voor zijn moeder en wie of wat het niet met me eens is kan er niks aan doen, heb kennissen die hun kinderen helemaal uitkleden vind dat gewoon niet normaal.
wat ik eerder zei heb het goed, misschien wel beter als mensen die maandelijks bakken met geld uitgeven en alles zo kunnen betalen zonder blikken of blozen.
Het is toch dieptriest dat je een huis van een paar ton wilt bouwen (ex grondkosten) en dat een paar van die kloterige ambenaartjes dan beslissen dat je dakkappellen een plat dak moeten hebben omdat ze vinden dat je anders iets teveel bergruimte onder je schuine dak op de eerste verdieping hebt....quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:35 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik lach er om, maar als je beseft hoeveel ambtenaren met dat geneuzel bezig zijn, dan wordt je terstond weer minder vrolijk. Die ambtenaren kunnen er dan ook weer niets aan doen, want die voeren beleid uit dat voor het grootste deel weer in de steigers is gezet door weer anderen ambtenaren. Triest maar waar.
Ik vind dat je het zo een beetje riskant neerzet, voor je het weet leest het UWV mee, en beschouwen ze het als een dienstbetrekking, en wordt de uitkering dientengevolge gekortquote:Op donderdag 5 mei 2011 14:38 schreef Teun_ZHV het volgende:
Maar hij werkt niet direct voor jou als hij je betaald voor onderdak, een bak voer en het wassen van z'n kleding. Integendeel, je werkt dan voor hem en hij betaald je.
Jep, iedereen roept het, maar niemand doet er echt iets aan. Dus zal het wel goed zijnquote:Op donderdag 5 mei 2011 14:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is toch dieptriest dat je een huis van een paar ton wilt bouwen (ex grondkosten) en dat een paar van die kloterige ambenaartjes dan beslissen dat je dakkappellen een plat dak moeten hebben omdat ze vinden dat je anders iets teveel bergruimte onder je schuine dak op de eerste verdieping hebt....
Ja gut, je zou er toch een spaarvarken neerzetten waar ze dan geen zicht op hebben
Alsof de VVD daar al lang niet mee bezig isquote:Op donderdag 5 mei 2011 14:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik vind dat je het zo een beetje riskant neerzet, voor je het weet leest het UWV mee, en beschouwen ze het als een dienstbetrekking, en wordt de uitkering dientengevolge gekort
ach leandra jij kan zo makelijk over alles heen stappen, vet huis ergens waar je oudste woond, jij die heen en weer peddelt tussen 2 huizen. ach ik zeg maar niks meer.quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik vind dat je het zo een beetje riskant neerzet, voor je het weet leest het UWV mee, en beschouwen ze het als een dienstbetrekking, en wordt de uitkering dientengevolge gekort
Ze valt je toch niet aan?quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:45 schreef Toverheks het volgende:
ach leandra jij kan zo makelijk over alles heen stappen, vet huis ergens waar je oudste woond, jij die heen en weer peddelt tussen 2 huizen. ach ik zeg maar niks meer.
Het gras bij de buren lijkt altijd groenerquote:Op donderdag 5 mei 2011 14:45 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ach leandra jij kan zo makelijk over alles heen stappen, vet huis ergens waar je oudste woond, jij die heen en weer peddelt tussen 2 huizen. ach ik zeg maar niks meer.
Of is het kunstgrasquote:Op donderdag 5 mei 2011 14:49 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Het gras bij de buren lijkt altijd groener![]()
Soms is dat trouwens ook echt groener, maar dan stelen we dat gras
Absoluut heeft het met elkaar te maken. Ze mist die kortingen juist omdat haar zoon voordeurdeler is en inkomen inbrengt.quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:48 schreef Deisyy het volgende:
Toverheks heeft het over 2 verschillende dingen:
1. Over het feit dat ze haar zoon het vel niet over zijn neus wilt trekken.
2. Dat ze niet begrijpt waarom ze bij bepaalde kortingen buiten de boot valt.
Het 1 heeft niet met het ander te maken.
zie je je moest eerder komen ik kan het nooit zo goed verwoorde wat ik bedoel.quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:48 schreef Deisyy het volgende:
En met deze opmerking geef je aan weer helemaal niets van mijn situatie te weten, en het alleen maar in te vullen zoals jij denkt dat het is....quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:45 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Maar, het is niet eerlijk om te verwachten dat jij die kortingen ook krijgt als je zoon, die een eigen inkomen heeft, bij jou woont.quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:50 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zie je je moest eerder komen ik kan het nooit zo goed verwoorde wat ik bedoel.
Ik snap het wel, maar ik begrijp ook waarom de regels zijn zoals ze zijn....quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:48 schreef Deisyy het volgende:
En om een bijdrage vragen, waarmee zoon alsnog minder geld mee kwijt is en hem het vel over de neus trekken is een heel groot verschil.quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:50 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Absoluut heeft het met elkaar te maken. Ze mist die kortingen juist omdat haar zoon voordeurdeler is en inkomen inbrengt.
Bahama's of de Seychellenquote:Op donderdag 5 mei 2011 14:51 schreef Leandra het volgende:
Het liefst zouden wij ook allang samen ergens anders zitten, maar dat zal dus nog wel even duren.
Ha, ik weet zeker dat ik je verslaquote:Op donderdag 5 mei 2011 14:50 schreef Copycat het volgende:
Het gras is groener bij mijn buren. Maar ik heb meer onkruid.
Ik weet niet exact waar die grens ligt tussen een normale bijdrage en vel over neus trekken. Voor mijn gevoel zal dat best meevallen, maar moeders denkt er anders over.quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En om een bijdrage vragen, waarmee zoon alsnog minder geld mee kwijt is en hem het vel over de neus trekken is een heel groot verschil.
Nah, ergens iets dichterbij mag ook wel hoor...quote:
weet je dan zal ik het wel verkeerd hebben begrepen dus excuus maar jij komt bij mij altijd over als de geslaagde vrouw, die ook een beetje neer kijkt op mensen zoals ik met dure woorden dure aannames etc.,etc. of over een opleiding wat geen opleiding blijkt te wezen ach ik kan dat allemaal niet zo goed verwoorden, ik bedoelde wat deisyy zei, ik ben er niet om mijn kind kaal te plukken, dat kind moet wat bereiken in deze maatschappij, wil wat opbouwen en als ik daar dan later als ik bejaard ben op terug kan kijken dat mijn kinderen alles hebben gehad wat in mijn vermogen lag sluit ik tevreden mijn ogen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
En met deze opmerking geef je aan weer helemaal niets van mijn situatie te weten, en het alleen maar in te vullen zoals jij denkt dat het is....
En ja, leuk huis waarin m'n oudste woont, dat is ook een van de redenen dat ik dat huis absoluut niet wil opgeven voordat N. en ik samen ergens anders kunnen gaan wonen, want ik wil echt niet meer in de Randstadwonen, daar word ik zielsongelukkig van.
Overigens is dat heen en weer pendelen ook geen feest, maar als ik 24/7 in de randstad zou moeten zitten dan zou ik gillend gek worden. Ik ben hier omdat ik bij N. wil zijn, maar zeker niet omdat ik hier wil zijn, ik zou 10 keer liever permanent in m'n eigen huis zitten.
Maar dat is met N. z'n werk even geen optie, de huizenmarkt is op dit moment ook niet zo dat het een geschikt moment is om te verkopen.
Het liefst zouden wij ook allang samen ergens anders zitten, maar dat zal dus nog wel even duren.
ze vraagt 150 begrijp ik,quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En om een bijdrage vragen, waarmee zoon alsnog minder geld mee kwijt is en hem het vel over de neus trekken is een heel groot verschil.
Dat is mooi! Want ik bedoelde ook wat Leandra zei en begrijpen we elkaar.quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:56 schreef Toverheks het volgende:
[..]
weet je dan zal ik het wel verkeerd hebben begrepen dus excuus maar jij komt bij mij altijd over als de geslaagde vrouw, die ook een beetje neer kijkt op mensen zoals ik met dure woorden dure aannames etc.,etc. of over een opleiding wat geen opleiding blijkt te wezen ach ik kan dat allemaal niet zo goed verwoorden, ik bedoelde wat deisyy zei, ik ben er niet om mijn kind kaal te plukken, dat kind moet wat bereiken in deze maatschappij, wil wat opbouwen en als ik daar dan later als ik bejaard ben op terug kan kijken dat mijn kinderen alles hebben gehad wat in mijn vermogen lag sluit ik tevreden mijn ogen.
wordt er nog verdrietig van dat ik juist niet kan zeggen wat ik ermee bedoelde.
Maar dat is toch prima? Je verward nu alleen eigen vermogen wat met vreemd vermogen (geld en tegemoetkomingen uit potjes opgebracht door derden).quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:56 schreef Toverheks het volgende:
Wil wat opbouwen en als ik daar dan later als ik bejaard ben op terug kan kijken dat mijn kinderen alles hebben gehad wat in mijn vermogen lag sluit ik tevreden mijn ogen.
Het kan me niet zoveel schelen hoeveel ze vraagt, ik probeerde aan te geven dat een bijdrage vragen heel iets anders is dan je kind financieel uit te kleden.quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:59 schreef Marrije het volgende:
[..]
ze vraagt 150 begrijp ik,
300 zou de max zijn, zo ff vanachter mn computer
Ten eerste kijk ik niet zo snel neer op mensen, en het feit dat ik bepaalde termen gebruik zegt niets over het al dan niet hebben (of denken te hebben) van een bepaalde status.quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:56 schreef Toverheks het volgende:
[..]
weet je dan zal ik het wel verkeerd hebben begrepen dus excuus maar jij komt bij mij altijd over als de geslaagde vrouw, die ook een beetje neer kijkt op mensen zoals ik met dure woorden dure aannames etc.,etc. of over een opleiding wat geen opleiding blijkt te wezen ach ik kan dat allemaal niet zo goed verwoorden, ik bedoelde wat deisyy zei, ik ben er niet om mijn kind kaal te plukken, dat kind moet wat bereiken in deze maatschappij, wil wat opbouwen en als ik daar dan later als ik bejaard ben op terug kan kijken dat mijn kinderen alles hebben gehad wat in mijn vermogen lag sluit ik tevreden mijn ogen.
wordt er nog verdrietig van dat ik juist niet kan zeggen wat ik ermee bedoelde.
daar gaat het juist om ik mopper niet over die kortingen al vind ik sommige wel oneerlijk, ik wordt sinds ik alleen ben dat is al heel erg lang gewoon als een gezin aangerekend, ik kreeg niet eens studiefin. voor de kids omdat ik ietsje meer verdienden dacht 20 gulden in die tijd per maand.quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is mooi! Want ik bedoelde ook wat Leandra zei en begrijpen we elkaar.
Als jij je zoon niet wilt laten bijdragen in de kosten is dat jouw keuze, maar dan is het onterecht om te mopperen over de kortingen die je niet krijgt.
en ik heb het ff over de grensquote:Op donderdag 5 mei 2011 15:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het kan me niet zoveel schelen hoeveel ze vraagt, ik probeerde aan te geven dat een bijdrage vragen heel iets anders is dan je kind financieel uit te kleden.
Met jou eens isquote:Op donderdag 5 mei 2011 15:04 schreef Marrije het volgende:
[..]
en ik heb het ff over de grens![]()
150 vind ik erg weinig, fijn als het zo kan.
750 e vind ik aardig financieel uitkleden
Dat ligt er weer aan hoeveel het kind verdientquote:Op donderdag 5 mei 2011 15:04 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik las terug en vatte dit op als een moppertje. Maar dan heb ik dat blijkbaar verkeerd beoordeeld.quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:02 schreef Toverheks het volgende:
[..]
daar gaat het juist om ik mopper niet over die kortingen al vind ik sommige wel oneerlijk, ik wordt sinds ik alleen ben dat is al heel erg lang gewoon als een gezin aangerekend, ik kreeg niet eens studiefin. voor de kids omdat ik ietsje meer verdienden dacht 20 gulden in die tijd per maand.
en het ging eigenlijk gewoon over wel of geen huursubside en heb gezegt dat ik niks te klagen heb met mijn huurtje en huis lees maar terug.
quote:Op donderdag 5 mei 2011 13:35 schreef Toverheks het volgende:
Ik zou willen dat de dames ook zo waren als het over alimentatie ging, zou een zegen zijn voor die ex mannenquote:Op donderdag 5 mei 2011 15:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat ligt er weer aan hoeveel het kind verdient
Eens. 150 euro is inderdaad weinig, al kan ik me voorstellen dat ouders niet meer willen vragen omdat ze het geld niet echt hard nodig hebben. Maar het betalen van kostgeld vind ik ook een stukje voorbereiding op het zelfstandig wonen, die kindertjes schrikken zich rot als ze er achter komen hoeveel ze kwijt zijn aan huur/hypotheek, energie, verzekeringen e.d. Het betaalde kostgeld zou dan ook door de ouders in een spaarvarken gestopt kunnen worden voor hun kind.quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:04 schreef Marrije het volgende:
[..]
Daar heb ik geen ervaring mee, ik heb voor mijn oudste nog nooit een cent alimentatie gevraagd of ontvangen, en voor mezelf al helemaal niet.quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik zou willen dat de dames ook zo waren als het over alimentatie ging, zou een zegen zijn voor die ex mannen
nou zoals ik heks begrijp is ie net wat minder gaan verdienen en ja als dat nu 2000 netto is ipv 2500 netto dan is 750 nog te weinig, maar daar ga ik niet vanuitquote:Op donderdag 5 mei 2011 15:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat ligt er weer aan hoeveel het kind verdient
nou laat ik daar maar niks over zeggen nog nooit een rooie cent gehad voor alle 3 en heb het gered ze hebben bijna alles gehad oke geen dure merken maar als dat alles wasquote:Op donderdag 5 mei 2011 15:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik zou willen dat de dames ook zo waren als het over alimentatie ging, zou een zegen zijn voor die ex mannen
dat laatste is misschien een goed idee voor Heks?quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Eens. 150 euro is inderdaad weinig, al kan ik me voorstellen dat ouders niet meer willen vragen omdat ze het geld niet echt hard nodig hebben. Maar het betalen van kostgeld vind ik ook een stukje voorbereiding op het zelfstandig wonen, die kindertjes schrikken zich rot als ze er achter komen hoeveel ze kwijt zijn aan huur/hypotheek, energie, verzekeringen e.d. Het betaalde kostgeld zou dan ook door de ouders in een spaarvarken gestopt kunnen worden voor hun kind.
Nee, maar je weet het niet, en de belastingdienst weet iig wel dat het meer is dan de grens voor huurtoeslag.... dus de vergoedingen die wegvallen zullen iig door het kind moeten worden bijgelegd, en dat zal vrijwel altijd veel minder zijn dan zelfstandig elders gaan wonen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:11 schreef Marrije het volgende:
[..]
nou zoals ik heks begrijp is ie net wat minder gaan verdienen en ja als dat nu 2000 netto is ipv 2500 netto dan is 750 nog te weinig, maar daar ga ik niet vanuit
Katten hebben dan ook personeelquote:Op donderdag 5 mei 2011 15:12 schreef mootie het volgende:
Mijn katten weigeren categorisch om ook maar een cent bij te dragen... en een poot uitsteken in het huishouden, ho maar.
De grap is ook dat het bij heel veel jongeren toch direct opgaat in de kroeg en aan mobieltjes of dat soort van meuk. Die mekkeren bij hun ouders om het kostgeld (zo ook ik vroeger), maar gooien het vervolgens gelijk over de balkquote:Op donderdag 5 mei 2011 15:12 schreef Juud79 het volgende:
Je kan als ouder toch ook vrij gemakkelijk uitrekenen wat je extra een je kind kwijt bent per maand aan eten, wasvoorziening ed.
En dan nog iets vragen voor het vertek waar ze in slapen.
Ik denk dat 350 euro per maand vrij normaal is als kostgeld.
En als iemand dan bijv 1000 euro netto per maand verdiend, dan blijft er toch meer dan genoeg over om te sparen...
quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:17 schreef Deisyy het volgende:
Mijn zoon (15) vroeg gisteren of ik de kinderbijslag de volgende keer naar zijn rekening over wilde maken![]()
Als ik dat doe weet ik zeker dat er 1 juli een blackberry in huis is
Als ik hem was zou ik het ook proberen. Ik heb overigens nooit geen moer gekregen, behalve dan voer en onderdak (waar ik ook gelijk voor ging betalen toen ik full-time ging werken). En ik vind het prima, achteraf alleen maar meer prima.quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:17 schreef Deisyy het volgende:
Mijn zoon (15) vroeg gisteren of ik de kinderbijslag de volgende keer naar zijn rekening over wilde maken![]()
Heb je gezegd dat je het in mindering zou brengen op de huur die hij je verschuldigd is?quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:17 schreef Deisyy het volgende:
Dan weet ik zeker dat hij een kleinere kamer wilt, waardoor de huur lager wordt.quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Heb je gezegd dat je het in mindering zou brengen op de huur die hij je verschuldigd is?
De garage is nog goedkoperquote:Op donderdag 5 mei 2011 15:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan weet ik zeker dat hij een kleinere kamer wilt, waardoor de huur lager wordt.
Have fun!quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:41 schreef Copycat het volgende:
Ik heb ze wel weer verdiend voor vandaag, vind ik.
Weg achter de laptop, met een boek op de bank is een relaxter plan.
dan gaat ie in het fietsenhok pittenquote:Op donderdag 5 mei 2011 15:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan weet ik zeker dat hij een kleinere kamer wilt, waardoor de huur lager wordt.
Komop Heks. je zoon werkt en heeft dus neem ik aan tenminste het minimum loon. Hij woont bij jou, eet bij jou, jij doet zijn was en ga zo maar door. En daar mag dan best een redelijke vergoeding tegen over staan. Als hij op zich zelf zou wonen zou hij met die ¤ 150,-- die jij van hem vraagt echt niet klaar zijn! En hij weet dat en jij weet dat ook! Jij vindt dat hij leuke dingen moet kunnen doen van zijn salaris. Maar dat heeft dus wel tot gevolg dat jij niet in aanmerking komt voor huursubsidie etc. Jou keus.quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:45 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Heksie bedoeld eigenlijk dat ze vooral wil dat haar zoon spaart voor later.quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:02 schreef spuitje het volgende:
[..]
Komop Heks. je zoon werkt en heeft dus neem ik aan tenminste het minimum loon. Hij woont bij jou, eet bij jou, jij doet zijn was en ga zo maar door. En daar mag dan best een redelijke vergoeding tegen over staan. Als hij op zich zelf zou wonen zou hij met die ¤ 150,-- die jij van hem vraagt echt niet klaar zijn! En hij weet dat en jij weet dat ook! Jij vindt dat hij leuke dingen moet kunnen doen van zijn salaris. Maar dat heeft dus wel tot gevolg dat jij niet in aanmerking komt voor huursubsidie etc. Jou keus.
Onze jongste studeert en werkt in Groningen en ziet kans maandelijks bijna ¤ 400,-- op te hoesten voor huur etc. Jou Hansje mag zijn handjes dicht knijpen met zijn ¤ 150,-- bijdrage!!
Dat asbest hebben ze hier er een aantal jaren geleden al uitgeslooptquote:Op donderdag 5 mei 2011 16:12 schreef Toverheks het volgende:
nee hoor ben er nog en was geen oude hobby he teun maar dagelijkse kost dat schoonmaken, vergeet niet voor die 150 per maand heeft hij ook nog een werkster/wasvrouw/boodschappenmeisje/klusser en o ja ook een moeder...................... geintje hoor!!!!
en FANN jullie woningbouwvereniging delen nog wel eens keukens uit al vallen de deurtjes er bij wijze van spreken uit, hier moet eerst de kueken ontploffen voordat Ymere eens denkt ach daar kan wel een leuk nieuw keukenblok geplaatst worden..........
zijn naast mij (balkon grenst aan elkaar) de woning aan het renoveren, allemaal mannetjes in witte pakken wat asbest dus als ik niet meer antwoord dan is de asbest door de kieren en gaten mijn huis ingedrongen, want achterstallig is het hier wel, heel slotermeer wordt opgeknapt alleen ons bejaarde buurtje niet heel vaag allemaal maar geld is op de koopwoningenbouw hebben ze ook even stopgezet, want de koopwoningen die gebouwd werden verleden jaar zijn aan de straatstenen niet kwijt te raken niemand komt toch een koopwoning in zo een armoedige buurt
Dat kan nog, misschien kun je Hans overnemenquote:Op donderdag 5 mei 2011 16:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
jeetje... ik had moeder moeten worden
quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:15 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat kan nog, misschien kun je Hans overnemen
hahahha nou je lijkt me best een leuke moederquote:Op donderdag 5 mei 2011 16:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Heksie bedoeld eigenlijk dat ze vooral wil dat haar zoon spaart voor later.
Dat hij straks dus een spaarpotje heeft om alles wat hij nodig heeft te kunnen kopen.
Ik weet niet wat het inkomen van haar zoon is, maar zojuist las ik dat dat inkomen
zelfs omlaag was gegaan, en wat wachttijden op woningen betreft heeft ze gelijk,
die zijn heeeeeeeeeeeeeel lang voor een betaalbare woning.
Ik kreeg deze woning (die helemaal niet zo pauper is heur) omdat ik 15 jaar
hoe heet zoiets? nah jah in ieder geval 15 jaar lid was van de woningbouwvereniging.
Dus zelfs als haar zoon nu zelfstandig zou willen wonen dat zou dat echt niet zo
gemakkelijk als je denkt hoor, tenminste niet in Amsterdam![]()
Ja, of je moet op een zolderkamertje gaan zitten, nah, kan me voorstellen dat
ze dat liever niet heeft, als het nou een kutkind waswas het misschien wat ander
maar volgens mij heeft ze het prima met zoonlief.
jeetje... ik had moeder moeten worden
overnemen, ze mag hem helemaal gratis en voor niks komen ophalen............geef er nog geld bijquote:Op donderdag 5 mei 2011 16:15 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat kan nog, misschien kun je Hans overnemen
quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:16 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
dan gaat Heks hem missen
Preciesquote:Op donderdag 5 mei 2011 16:17 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahahha nou je lijkt me best een leuke moeder![]()
maar snap iedereen wel, kijk buiten amsterdam alles goedkoop kom ga in amsterdam wonen, die oudste ziet er nu al tegenop buiten amsterdam straks te gaan wonen als de kleine groter is, ze kunnen niet blijven in hun kippenhok maar er is gewoon niks te krijgen hier, ja of heel duur, oudste deed optie in bos en lommer 996 per maand,klien huiskamer keukentje en 2 slaapkamertjes wat je geen slaapkamer mag noemen eerder een bezemkast nou daar wil je toch niet dood gevonden worden.
nah... zo uit wat ik heb kunnen lezen lijkt hij me heel lief voor zijn moedertje maarquote:Op donderdag 5 mei 2011 16:18 schreef Toverheks het volgende:
[..]
overnemen, ze mag hem helemaal gratis en voor niks komen ophalen............geef er nog geld bij![]()
hahahha FANN hij is wel sterrekok maar een echte kok kookt thuis niet he, dan is het meer de febo
maar Kim mag je zo hebben hoor, en hebben is hebben en houden is houden niet terug sturen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:16 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
dan gaat Heks hem missen
Dat is dat kut neefie van mijquote:Op donderdag 5 mei 2011 16:20 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou maak je een grapje he, het enigste wat hij thuis doet is slapen, spelletje spelen douschen en klagen als zijn witte shirtjes op zijn, nee eerlijk niet om mij, maar hans is het ideale kind altijd geweest lief rustig normaal houd niet van poes pas is echt doe gewoon normaal dan ben je al zo gek als een deur.
Ken je mijn zwager toevalligquote:Op donderdag 5 mei 2011 16:23 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
hadden broers kenne zijn
hahhahaquote:Op donderdag 5 mei 2011 16:23 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat is dat kut neefie van mij![]()
hadden broers kenne zijn
We hebben alle boeren weggejaagd Heks,quote:
hhahaha dag FANNquote:Op donderdag 5 mei 2011 16:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
We hebben alle boeren weggejaagd Heks,
mijn taak zit er weer op![]()
ik ga effe dingen doen enzo...
xxx
Hier wordt de koopprijs kunstmatig hooggehouden o.a. door middel van de hypotheek-aftrek et cetera. In Duitsland krijg je meer waar voor je geld. Nederlanders willen helemaal niet betalen wat hun huis echt waard is, want dan is het ineens 20-40% minder waard.quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:42 schreef Leandra het volgende:
Je zou er vanuitgaan dat die lange wachtlijsten zich vanzelf oplossen met die nieuwe EU-regels over sociale huurwoningen: tegen de tijd dat iemand ervoor in aanmerking komt, verdient hij teveel.
Maar goed, overal zijn wachtlijsten, en overal is vrije sector huren duur; het probleem is vooral dat mensen denken dat ¤ 500,= per maand een normale huur is.... terwijl dat absurd weinig is voor een woning; je zou die woning immers niet voor dat bedrag kunnen kopen.
En ik snap wel dat er sociaal het meest gehuurd wordt door mensen die sowieso niet kunnen kopen, maar dat betekent dus ook dat de woningen die ze huren op een of andere manier goedkoper gehouden worden dan hun marktwaarde huurprijs zou zijn.
Dus verwachten dat iemand met een normaal inkomen een woning zal kunnen huren tegen een bedrag wat kunstmatig laaggehouden is, is ook niet reëel.
Ik woon niet in een sociale huurwoning hoor...quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:42 schreef Leandra het volgende:
Je zou er vanuitgaan dat die lange wachtlijsten zich vanzelf oplossen met die nieuwe EU-regels over sociale huurwoningen: tegen de tijd dat iemand ervoor in aanmerking komt, verdient hij teveel.
Maar goed, overal zijn wachtlijsten, en overal is vrije sector huren duur; het probleem is vooral dat mensen denken dat ¤ 500,= per maand een normale huur is.... terwijl dat absurd weinig is voor een woning; je zou die woning immers niet voor dat bedrag kunnen kopen.
En ik snap wel dat er sociaal het meest gehuurd wordt door mensen die sowieso niet kunnen kopen, maar dat betekent dus ook dat de woningen die ze huren op een of andere manier goedkoper gehouden worden dan hun marktwaarde huurprijs zou zijn.
Dus verwachten dat iemand met een normaal inkomen een woning zal kunnen huren tegen een bedrag wat kunstmatig laaggehouden is, is ook niet reëel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |