Komt Humberto ook?quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:29 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Noteert: extra verlichting bestellen voor in tent
Je kan zijn naam niet eens schrijven man, wat de fak?quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:30 schreef Toverheks het volgende:
nou wat heet heet hahaahhh maar is gewoon een leuke vent mooi gekleed altijd geef mij ook eens een pretje
ik hoef ook zijn naam niet goed te schrijven hij hoeft zich ook niet voor te stellen hoor hij hoeft alleen maar ff te voelenquote:Op woensdag 4 mei 2011 23:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je kan zijn naam niet eens schrijven man, wat de fak?
Waar?quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:31 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik hoef ook zijn naam niet goed te schrijven hij hoeft zich ook niet voor te stellen hoor hij hoeft alleen maar ff te voelen
quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:33 schreef Copycat het volgende:
Somewhere is een pretentieuze kutfilm. Anywhere.
Is het die tijd van de maand?quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:34 schreef Copycat het volgende:
Humberto Tan is een Bounty van 1 meter 12. In een pretentieus pak.
Nu je het zegt ... ik hik ertegenaan.quote:
Donequote:Op woensdag 4 mei 2011 23:36 schreef Toverheks het volgende:
doe even een h voor zijn naam Remlof als het kan in de TT
Gisteravond gekeken, zeer matigquote:Op woensdag 4 mei 2011 23:33 schreef Copycat het volgende:
Somewhere is een pretentieuze kutfilm. Anywhere.
Hij kwispelde vast toen ie het typtequote:Op woensdag 4 mei 2011 23:40 schreef mootie het volgende:
[..]
Baasje? Baasje 'dat vind ik veel te ver'
Hij doet elke dag een dodenherdenking?quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:42 schreef Toverheks het volgende:
oh ik ben al afgeknapt, bij humberto moet je staan thuis met 2 minuten stilte, kijk 2 minuten stil oke kan ik inkomen maar er nog bij gaan staan beetje overdreven
volgens mij wel hij komt me nu te fanatiek over, nee humberto schrap ik van me lijstjequote:
Wil je een andere naam in de TT?quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]
volgens mij wel hij komt me nu te fanatiek over, nee humberto schrap ik van me lijstje
Ze staat liever altijd gebukt voor 'mquote:Op woensdag 4 mei 2011 23:44 schreef mootie het volgende:
[..]
En Heks wil niet eens 2 min per jaar voor hem staan, die liefde gaat hem niet worden.
nee zoiets vind ik echt overdreven, zie hem ook wel met zijn hand op zijn hart uit volle borst meezingen met ons Wilhelmusquote:Op woensdag 4 mei 2011 23:44 schreef mootie het volgende:
[..]
En Heks wil niet eens 2 min per jaar voor hem staan, die liefde gaat hem niet worden.
Ik vind het behoorlijk schandalig van haar eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:44 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik vind het wel weer strak van Gretta , die commentaren ook
Ja, maar als tegenhanger van die twee minuten stilte, die met gemak hysterische vormen begint aan te nemen, vind ik het weer heel prima.quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vind het behoorlijk schandalig van haar eerlijk gezegd.
Het was allemaal zo leeg. Dat was dan ook weer het motief, maar het werd zo slaapverwekkend letterlijk gebracht. En van die niksdingen zoals die sms'jes en paranoia met die SVU.quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
Gisteravond gekeken, zeer matig
Alleen wat alternatief camerawerk, dat was op zich wel grappig om te constateren.
Ik niet, vind het respectloos. Zeker van haar.quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:47 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, maar als tegenhanger van die twee minuten stilte, die met gemak hysterische vormen begint aan te nemen, vind ik het weer heel prima.
Je weet niet wat er gebeurt is Remlof, 't is de fucking rechtse Telegraaf. Het zal vast iets genuanceerder liggen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik niet, vind het respectloos. Zeker van haar.
*rochel, hoest!*quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:48 schreef Copycat het volgende:
En Stephen Dorff maakte ook wel het eea goed.
haahhahha maar marvin was een lekker ding, arme man is al een tijdje jammer genoeg niet meer onder ons zal ff mooi plaatje erbij zettenquote:
Leeg, inderdaad, maar toch ben ik blijven kijken.quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het was allemaal zo leeg. Dat was dan ook weer het motief, maar het werd zo slaapverwekkend letterlijk gebracht. En van die niksdingen zoals die sms'jes en paranoia met die SVU.
En op het eind gaat ie lopen. Naar nowhere.
Dan doet onze Piet het toch beter.
En Stephen Dorff maakte ook wel het eea goed.
't Is precies zoals Cc schrijft, een lege film, zo goed als geen verhaal. Als je er van houdt dan moet je kijken.quote:
quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:49 schreef Teun_ZHV het volgende:
Wat heeft die Fann lately toch met varkens
Zou ze uitgekeken zijn op die Griek?
ben de laatste tijd niet meer zo van films kijken, kijk liever een mooie doc. het liefst op belgie die zenden altijd goede uit en ik kijk Eastendersquote:Op woensdag 4 mei 2011 23:57 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
't Is precies zoals Cc schrijft, een lege film, zo goed als geen verhaal. Als je er van houdt dan moet je kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |