Goed nieuws! Weet je ook al iets van een gig in België?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:07 schreef Haunter het volgende:
Hell yeah.... 23 november in de kleine zaal (woehoe) van de Melkweg; The Antlers.
http://www.melkweg.nl/art(...)&disciplineid=muziek
Naast Pukkelpop? Nope.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:10 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Goed nieuws! Weet je ook al iets van een gig in België?
kost e13 + lidmaatschap, valt me alles mee als je het vergelijkt wat ik voor Arcade Fire heb betaaldquote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:07 schreef Haunter het volgende:
Hell yeah.... 23 november in de kleine zaal (woehoe) van de Melkweg; The Antlers.
http://www.melkweg.nl/art(...)&disciplineid=muziek
Ja beetje vaag. Laag raten omdat het niet hetzelfde is als het vorige album...Meestal neem ik allmusic echt erg serieus (ben het bijna altijd wel eens met ze) maar nu....quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:01 schreef Arn0 het volgende:
Beetje lachwekkende recensie op Allmusic. Nét zo mooi dat hij van stijl is veranderd en naar mijn mening geheel succesvol.
Afgelopen weekend gezien op Hurricane, onbetaalbaar goedquote:Op woensdag 15 juni 2011 16:49 schreef Z het volgende:
Dat heb ik wel eens voor de Arcade Fire in de Melkweg betaald.
Tja, weet eerlijk gezegd niet wat ik van WU LYF moet vinden. Muzikaal zit het best goed in elkaar hoor, maar ze hebben wel een 180 graden wending gemaakt van hun muzikale koers van een jaar geleden. En van een 'eigen' sound zijn ze nu wel stevig richting bands als Wild Nothing en POBPAH getrokken. Ergens toch wel jammer.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:36 schreef Bol_Wan het volgende:
even iets anders dan Bon Iver (hoewel het erg goed is hoor).
Wat vinden we van WU LYF? eindelijk een hype uit Manchester die ik wel kan waarderen
Alles van voor het album vond ik wel tof. Het album heb ik nog niet geluisterd, en blijkbaar is dat wat anders, dus wat ik daarvan zal vinden moeten we nog zien.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:36 schreef Bol_Wan het volgende:
Wat vinden we van WU LYF? eindelijk een hype uit Manchester die ik wel kan waarderen
Hier staat een overzicht (april 2010): http://www.saidthegramophone.com/archives/wu_lyf.phpquote:Op woensdag 22 juni 2011 20:40 schreef Thijsssss het volgende:
Is er ergens een overzicht te krijgen van wat ze allemaal voor het album gemaakt hebben?
Die debuutEP was echt boss beyond words, zeker top tien dit jaar. Album staat nu in de download, we'll see.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:36 schreef Bol_Wan het volgende:
Ben nooit echt fan geweest van ze (of nooit echt in verdiept) maar dit klinkt inderdaad wel aardigquote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:06 schreef Arn0 het volgende:
Beirut is terug. En hoeNieuwe album is echt super.
En Intergalactic Lovers in het voorprogramma, tof!quote:Op maandag 4 juli 2011 17:12 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Vanavond naar TV on the Radio
Hopelijk spelen ze ook veel van Dear Science. Ook al is die bassist overleden. Maar dat probleem hebben ze ook bij de andere nieuwe nummers, want aan die cd had die ook gewoon meegewerkt.
Eens.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:06 schreef Arn0 het volgende:
Beirut is terug. En hoeNieuwe album is echt super.
Beste concert van het jaar!quote:Op maandag 4 juli 2011 17:12 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Vanavond naar TV on the Radio
Hopelijk spelen ze ook veel van Dear Science. Ook al is die bassist overleden. Maar dat probleem hebben ze ook bij de andere nieuwe nummers, want aan die cd had die ook gewoon meegewerkt.
Ik heb ook genoten, het was hard en gedreven!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:19 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Beste concert van het jaar!![]()
![]()
![]()
![]()
Zonder twijfel. Sterker nog in de top 5 van beste concerten ooit. Heb Paradiso niet vaak zo zien los gaan. Zelfs een dubbele toegift, een mini dan wel, maar toch. Vanaf het allereerste nummer tot het eind zat de sfeer er echt goed in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |