Ja doos, de halve finale champions league wasquote:Op woensdag 4 mei 2011 22:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb jij de liveshow en vooral mij gemist?
ja lol iddquote:Op woensdag 4 mei 2011 22:53 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ja doos, de halve finale champions league was!
De kwaliteit van dit nummer is klote trouwens
sam broadcast maar wel 4.5.6 pakkenquote:
das niet coldplayquote:
Ik dacht eigenlijk dat dat het nummer was dat ik op de achtergrond hoorde maar ik ben te simpel om nummers bij namen te bedenken vandaagquote:
lol maakt ook niet uitquote:Op woensdag 4 mei 2011 22:56 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk dat dat het nummer was dat ik op de achtergrond hoorde maar ik ben te simpel om nummers bij namen te bedenken vandaag
1996 - Infinite LP van Eminem ook hoor.quote:
Ik vind dit anders ook wel een tof nummerquote:Op woensdag 4 mei 2011 22:56 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk dat dat het nummer was dat ik op de achtergrond hoorde maar ik ben te simpel om nummers bij namen te bedenken vandaag
neequote:Op woensdag 4 mei 2011 22:56 schreef dragems het volgende:
hebben jullie nog een buffer gehad deze show?
trustenquote:Op woensdag 4 mei 2011 23:00 schreef Outpost76 het volgende:
Dragems andere dj's en de side kicks bedankt. Ik ga mn bedje op zoeken.
NPquote:Op woensdag 4 mei 2011 23:00 schreef Outpost76 het volgende:
Dragems andere dj's en de side kicks bedankt. Ik ga mn bedje op zoeken.
Haha, dit keer maakte je het er zelf naquote:
Op skaip!quote:
A preliminary survey found that Afghanistan may have 1.8 billion barrels of oil in the north of the country, an official said.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
De discussie is altijd Afghanistan en olie. Dat is bullshit.
Engerd!!quote:
Waarom zou ik hem verwijderen?quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:05 schreef 129383 het volgende:
[..]
rechter muis op de naam edruk daarna op verwijderen
that should do the job !
Ja wat een rare suggesties doet die man hequote:
Ja dat lijkt me niet verboden.quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:11 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Heeft ie gewoon het topic gepost![]()
Sommige dingen zouden wel verboden moeten zijnquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |