Ja doos, de halve finale champions league wasquote:Op woensdag 4 mei 2011 22:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb jij de liveshow en vooral mij gemist?
ja lol iddquote:Op woensdag 4 mei 2011 22:53 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ja doos, de halve finale champions league was!
De kwaliteit van dit nummer is klote trouwens
sam broadcast maar wel 4.5.6 pakkenquote:
das niet coldplayquote:
Ik dacht eigenlijk dat dat het nummer was dat ik op de achtergrond hoorde maar ik ben te simpel om nummers bij namen te bedenken vandaagquote:
lol maakt ook niet uitquote:Op woensdag 4 mei 2011 22:56 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk dat dat het nummer was dat ik op de achtergrond hoorde maar ik ben te simpel om nummers bij namen te bedenken vandaag
1996 - Infinite LP van Eminem ook hoor.quote:
Ik vind dit anders ook wel een tof nummerquote:Op woensdag 4 mei 2011 22:56 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk dat dat het nummer was dat ik op de achtergrond hoorde maar ik ben te simpel om nummers bij namen te bedenken vandaag
neequote:Op woensdag 4 mei 2011 22:56 schreef dragems het volgende:
hebben jullie nog een buffer gehad deze show?
trustenquote:Op woensdag 4 mei 2011 23:00 schreef Outpost76 het volgende:
Dragems andere dj's en de side kicks bedankt. Ik ga mn bedje op zoeken.
NPquote:Op woensdag 4 mei 2011 23:00 schreef Outpost76 het volgende:
Dragems andere dj's en de side kicks bedankt. Ik ga mn bedje op zoeken.
Haha, dit keer maakte je het er zelf naquote:
Op skaip!quote:
A preliminary survey found that Afghanistan may have 1.8 billion barrels of oil in the north of the country, an official said.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
De discussie is altijd Afghanistan en olie. Dat is bullshit.
Engerd!!quote:
Waarom zou ik hem verwijderen?quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:05 schreef 129383 het volgende:
[..]
rechter muis op de naam edruk daarna op verwijderen
that should do the job !
Ja wat een rare suggesties doet die man hequote:
Ja dat lijkt me niet verboden.quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:11 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Heeft ie gewoon het topic gepost![]()
Sommige dingen zouden wel verboden moeten zijnquote:
hey manquote:Op woensdag 4 mei 2011 23:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Sommige dingen zouden wel verboden moeten zijn
Yo hoe issie dan ?quote:
rustig man jewaitzquote:
Ja manquote:Op woensdag 4 mei 2011 23:13 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
rustig man jewaitz
naar de Kuip zondag?
hehe 2 finales voor jullie manquote:Op woensdag 4 mei 2011 23:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja man
Heb er zin in om daar weereens heen te gaan.
Treintje 1
Blijf uit onze stadquote:Op woensdag 4 mei 2011 23:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja man
Heb er zin in om daar weereens heen te gaan.
Treintje 1
Ja die beker kan mij echt gestolen worden verder.quote:
Stevenquote:Op woensdag 4 mei 2011 23:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja die beker kan mij echt gestolen worden verder.
Kampioenschap thuis vind ik belangrijker maar een tripje richting de Kuip is altijd leuk natuurlijk
Keertje naar een echt stadionquote:Op woensdag 4 mei 2011 23:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja die beker kan mij echt gestolen worden verder.
Kampioenschap thuis vind ik belangrijker maar een tripje richting de Kuip is altijd leuk natuurlijk
yoooquote:
Ja opzich wel jaquote:
De reden dat de bekerfinale daar wordt gespeeld is heel simpel.quote:
quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De reden dat de bekerfinale daar wordt gespeeld is heel simpel.
Die grasmat is het hele seizoen nog niet echt gebruikt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
in die jodentempel wil überhaupt geen gras groeienquote:Op woensdag 4 mei 2011 23:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Moet dat nu weer zo Hups?quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Leuk tochquote:
Zal gezellig zijn dan in je kroeg vol met ajaciedenquote:Op woensdag 4 mei 2011 23:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Moet dat nu weer zo Hups?
Nog ff zo doorgaan en ik hoop dat jullie verliezen
We hebben al 1.5jaar dezelfde matquote:Op woensdag 4 mei 2011 23:20 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
in die jodentempel wil überhaupt geen gras groeien
quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:20 schreef Snuf. het volgende:
Sparta kampioen.In welke divisie speelt Sparta eigenlijk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Who motivates the motivator?
Nieuw record?quote:
Ik zet gewoon Feyenoord op, dat zal ze leren.quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zal gezellig zijn dan in je kroeg vol met ajacieden
Soberso dat Twente gaat winnenquote:Op woensdag 4 mei 2011 23:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Moet dat nu weer zo Hups?
Nog ff zo doorgaan en ik hoop dat jullie verliezen
Jij bent je kroeg zat?quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zet gewoon Feyenoord op, dat zal ze leren.
Denk het wel jaquote:
quote:
Surequote:
Ik kom wel een keer goed zat worden in jouw kroegquote:Op woensdag 4 mei 2011 23:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben veel te weinig zat in mijn kroeg
welkom bij de club!quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:23 schreef humorduck28 het volgende:
ben er weer... ff crashende computer gehad...
quote:
Altijd welkom hups.quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kom wel een keer goed zat worden in jouw kroeg
Was het niet van planquote:Op woensdag 4 mei 2011 23:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Altijd welkom hups.
Als je maar niet de boel onderkotst
1e jwt bazen competitiequote:Op woensdag 4 mei 2011 23:22 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
In welke divisie speelt Sparta eigenlijk?
quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:26 schreef 129383 het volgende:
[..]hackers
* rolt over de grond van paniek
Trustenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1e divisie ja? Dan krijgen ze volgend seizoen nog serieus competitie van Willem IIquote:
Gezellig Tilburg is niet zo ver wegquote:Op woensdag 4 mei 2011 23:28 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
1e divisie ja? Dan krijgen ze volgend seizoen nog serieus competitie van Willem II
quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:27 schreef Snuf. het volgende:
Als je computer crasht is het een signaal van SteveApple is ook al vatbaar voor virussen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van mij wel.quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Was het niet van plan![]()
Mag ik een paar ajacieden meenemen?
Als je computer crasht is het een signaal van SteveLiever een crashende PC dan een mac.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Who motivates the motivator?
Als je computer crasht is het een signaal van SteveNee, mijn computer bevalt me nog wel, kan altijd nog naar de groenteboer...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Herman Finkers... He buurman, ik hier ?
Tof. Ik woon er om de hoekquote:
Ja dus?quote:
Ik hoopte dat het nog goed zou kunnen komen met jou spouwiequote:Op woensdag 4 mei 2011 23:28 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Liever een crashende PC dan een mac.
Als je computer crasht is het een signaal van Steveover m'n lijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Nemen we ons ajaxlinnengoed wel meequote:Op woensdag 4 mei 2011 23:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Van mij wel.
Moeten die ook allemaal blijven slapen dan?
Heb niet zoveel feyenoord dekbedden namelijk
Hehehe.. Was grapje jwt. Macs zijn wel oke, maar ik prefereer windows. Ben ik ook mee opgegroeid.quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:29 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ja dus?
[..]
Ik hoopte dat het nog goed zou kunnen komen met jou spouwie
Wat is er te doen in DKquote:Op woensdag 4 mei 2011 23:30 schreef Snuf. het volgende:
Bij de weg
mr green heeft een internationale uitzending want ik luister nu en ik ben in Denemarken
Zoonquote:Op woensdag 4 mei 2011 23:30 schreef Snuf. het volgende:
Bij de weg
mr green heeft een internationale uitzending want ik luister nu en ik ben in Denemarken
Dat komt er niet in he.quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nemen we ons ajaxlinnengoed wel mee
Geen ene flikkerquote:
Mja wel oke hoor op zich alleen niet super lekker weer ofzoquote:
ONZ radio gaat internationaalquote:Op woensdag 4 mei 2011 23:30 schreef Snuf. het volgende:
Bij de weg
please don't feed the hooligans !quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat komt er niet in he.
En je ajax slaapkleding ook niet
Ik slaap naaktquote:Op woensdag 4 mei 2011 23:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat komt er niet in he.
En je ajax slaapkleding ook niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is die griet waar je mee naar de bios was geweest nou je vriendin of niet?quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:31 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Geen ene flikker
[..]
Mja wel oke hoor op zich alleen niet super lekker weer ofzo
Wel deense chicksIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Een beetje nolijven. We hebben wel prive binnenzwembad + sauna en jacuzziquote:Op woensdag 4 mei 2011 23:32 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
ONZ radio gaat internationaal
Wat doe je daar eigenlijk?
genoeg reden om naar dk te gaanquote:Op woensdag 4 mei 2011 23:31 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Geen ene flikker
[..]
Mja wel oke hoor op zich alleen niet super lekker weer ofzo
Wel deense chicks
quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik slaap naakt
O ja dat is ook nog zoiets. Dinsdag de 10e heb ik 1 maand met haar moet ik dan iets speciaals doen of niet? Ze smst heel de tijd dat ze me mist epischSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Is die griet waar je mee naar de bios was geweest nou je vriendin of niet?
Nee niet doen, dan verwachten ze het elke keerquote:Op woensdag 4 mei 2011 23:34 schreef Snuf. het volgende:
[..]
O ja dat is ook nog zoiets. Dinsdag de 10e heb ik 1 maand met haar moet ik dan iets speciaals doen of niet? Ze smst heel de tijd dat ze me mist episch
Oke tof. Ik heb wel een goede dag uitgekozen. De 10e is een mooie datum want staatsloterij is dan dus makkelijk onthoudenquote:Op woensdag 4 mei 2011 23:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee niet doen, dan verwachten ze het elke keer
Dude, goed aangepakt manquote:Op woensdag 4 mei 2011 23:33 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Een beetje nolijven. We hebben wel prive binnenzwembad + sauna en jacuzziIk keek net voetbal en verder moet ik leren van mijn ouders voor examens
maar dat heb ik pas 2 uur gedaan ofzo
En verder onzin radio luisteren. Ik luisterde eergisteren ook naar draak maar was niet in topic want ik was te lui
ik moet nog steeds iets verzinnen waarmee de metadata (zo noem je de titels in mijn prog) auto kan laten streamen ofzoquote:Op woensdag 4 mei 2011 23:34 schreef Snuf. het volgende:
Mr Green geef je geen titel van songs door of ligt dat aan de deense internetverbinding hier?
Zook kan deensquote:Op woensdag 4 mei 2011 23:35 schreef Zokunen het volgende:
Hey Snuf, hvordan har du det?
Jeg har ikke set dig.
Fine aften.
Maar een heul klein beetje hoor, voor-/nadeel van online spelenquote:
Hi Zokunen Jij snakke ikke Danskquote:Op woensdag 4 mei 2011 23:35 schreef Zokunen het volgende:
Hey Snuf, hvordan har du det?
Jeg har ikke set dig.
Fine aften.
Het is eigenlijk: Jij snakke ikke Danskquote:Op woensdag 4 mei 2011 23:38 schreef 129383 het volgende:
[..]
ik hou wel van veel verschillende culturen op 1 topic
Hvem kan ikke dansk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |