SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oude Helden & Antihelden :
Ephenlania
'De Surinaamse Zenuwpees'
Rico
'De Labiele Clown'
Ibrahim
'De Gepassioneerde Mocro'
Pascal
'De Slinkse Saboteur'
Vorige deeltjes:![]()
http://forum.fok.nl/topicchain/289
Uitzending terugkijken :
http://www.rtl.nl/xl/#/a/201243/
Paul-89
[ Bericht 4% gewijzigd door Dekatria op 04-05-2011 22:33:17 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:05 schreef Dekatria het volgende:
Het was die of de zelfrijdende blender.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Verlatingsangstquote:Op woensdag 4 mei 2011 22:07 schreef roos85 het volgende:
wel raar dat Nicky op de site van topchef nog tussen de finalekandidaten staat
Bon chef! Wat gebruiken we voor de binding?quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:16 schreef roos85 het volgende:
[..]
dat geeft een zuur mondgevoel, users die je in de steek laten..
we maken een zoetje?
weet jij een goed product?quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:17 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Bon chef! Wat gebruiken we voor de binding?
Bon chef! Ik dacht dat het wellicht te jaren 70 zou zijn.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:26 schreef roos85 het volgende:
[..]
dat is wel creatief, want zonder creativiteit kom je niet ver!
creativiteit en een hoog ritme zijn van essentieel belang!quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:30 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Bon chef! Ik dacht dat het wellicht te jaren 70 zou zijn.
Ik ben zelf meer van de finesse, chefquote:Op woensdag 4 mei 2011 22:34 schreef roos85 het volgende:
[..]
creativiteit en een hoog ritme zijn van essentieel belang!
Ga lekker naar Onzin voor dit geleuter. Hoef je toch deze topics niet de hele dag door mee vol te spammen of wel?quote:
je moet wel luisteren naar Jaspers! anders schiet Kraan weer in Blitzkrieg modusquote:Op woensdag 4 mei 2011 22:35 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik ben zelf meer van de finesse, chef
neem lekker een Grolschquote:Op woensdag 4 mei 2011 22:36 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Ga lekker naar Onzin voor dit geleuter. Hoef je toch deze topics niet de hele dag door mee vol te spammen of wel?
Jaspers heeft niks te vertellen over mijn ritmequote:Op woensdag 4 mei 2011 22:37 schreef roos85 het volgende:
[..]
je moet wel luisteren naar Jaspers! anders schiet Kraan weer in Blitzkrieg modus
quote:
dat is in deze dagen wel te zien, mijn favorieten die mijn inziens goed met de druk kunnen omgaan:quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:42 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Jaspers heeft niks te vertellen over mijn ritme
Overigens zodat het een beetje ontopic blijft, Rooslijkt me Han zeker één van de kanshebbers. Die gast moest die cook-off doen in 10 minuten, nog geen spoor van spanning of zenuwen te ontdekken. Hij kan goed koken onder zware druk, en dat gaat anderen nog wel opbreken later.
Zeker waar. Alleen ben ik bang dat zoiets onopgemerkt blijft tijdens een beoordeling. Voor hetzelfde geld zit Han morgen weer in een cook-off doordat een duo-opdracht is mislukt.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:42 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Jaspers heeft niks te vertellen over mijn ritme
Overigens zodat het een beetje ontopic blijft, Rooslijkt me Han zeker één van de kanshebbers. Die gast moest die cook-off doen in 10 minuten, nog geen spoor van spanning of zenuwen te ontdekken. Hij kan goed koken onder zware druk, en dat gaat anderen nog wel opbreken later.
Eelco is sowieso een onbetwiste baas, als enige amateur. En dan ook die smile de hele tijd op z'n kop... bijna de Messi van Topchef. Maar dan een Vorki, ofzo.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:45 schreef roos85 het volgende:
[..]
dat is in deze dagen wel te zien, mijn favorieten die mijn inziens goed met de druk kunnen omgaan:
- Eelco
- Youri
- Han
dat zeker, zeker hoe hij bij de zwetheul heeft lopen kokenquote:Op woensdag 4 mei 2011 22:47 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Eelco is sowieso een onbetwiste baas, als enige amateur. En dan ook die smile de hele tijd op z'n kop... bijna de Messi van Topchef. Maar dan een Vorki, ofzo.
quote:
dat was Mike jaquote:Op woensdag 4 mei 2011 22:54 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Wie was ook alweer die baas van 18 die een Michelinwaardig gerecht neerzette? Dat was Mike toch?
zoals het er nu naar uit ziet gaat Youri het worden, en dan daar kan ik vrede mee hebben.quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:08 schreef SiGNe het volgende:
Ik ga nog steeds voor Youri, die is ook aardig naar de anderen toe, kan goed leiding geven maar ook goed onder leiding werken, is niet te beroerd om de anderen ook een beetje te helpen..
En hij kookt tot nu toe wel goed (als zie je dat minder goed met die duo-opdrachten)
En Stephanie zal het ook wel ver schoppen, die is volgens mij favoriet bij de chefs.
Aagje zit elke keer d'r medekandidaat te versieren
Ik ben er ook nog steeds heel blij mee, vind 'm ook helemaal te gek.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:13 schreef roos85 het volgende:
[..]
HAHAHAHAHA buikpijn van het lachen
die gif blijft geweldig
quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:05 schreef Dekatria het volgende:
Het was die of de zelfrijdende blender.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik snap de Eelco verheerlijking niet. Als hij met Han in de cook off had gestaan was hij eruit gevlogen hè. Hij zou ook niet de juiste volgorde gedaan hebben. Wat heeft hij gister gedaan? Wentelteefjes gebakken. Dat hadden wij ook wel goed gedaan hoor als wij niet met Mike een duo zouden vormenquote:Op woensdag 4 mei 2011 22:45 schreef roos85 het volgende:
[..]
dat is in deze dagen wel te zien, mijn favorieten die mijn inziens goed met de druk kunnen omgaan:
- Eelco
- Youri
- Han
Hij is de enige amateur in de finale, en dan heeft'ie in dat Michelinrestaurant ook de rest helemaal zoek gekookt, allemaal met een grote grijns op de melik. Dus ja, Eelco = baasquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ziehier de kleine Kranenborg.
quote:
Het bordje had schone randen die bij de chefs stond, dus dat moet wel.quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:58 schreef Cateye2011 het volgende:
ja, ik dacht haar gezien te hebben gisteren....
quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:58 schreef Drassss het volgende:
[..]
Het bordje had schone randen die bij de chefs stond, dus dat moet wel.
quote:
Wordt heel vaak gebruikt, erg lekkerquote:
Ja. Zeker in de betere restaurants gebruiken ze het regelmatig in visgerechten. Niet dominant ofzo, maar het is ook leuk voor de aankleding. Je kan er ook je risotto mee kleurenquote:
hm....nou ik hoef het nietquote:Op donderdag 5 mei 2011 19:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja. Zeker in de betere restaurants gebruiken ze het regelmatig in visgerechten.
GEEF ME INKT!!!1!!quote:
Voor de vuilnisbakquote:
quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:13 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Koorkneusje verstoten van de apenrots door een vrouw. You lose!
Zoals een echte ninja betaamtquote:
klopt, streep door zijn rekeningquote:Op donderdag 5 mei 2011 19:14 schreef Drassss het volgende:
Die Han is sociaal gewoon niet sterk, slechte eigenschap wil je chefkok worden in een restaurant. Gaat hem niet worden.
Idd, net zoals Stephanie. Net het idee alsof je tegen een muur praat. Ze moet toch op z'n minst 'bon chef' kunnen zeggenquote:Op donderdag 5 mei 2011 19:14 schreef Drassss het volgende:
Die Han is sociaal gewoon niet sterk, slechte eigenschap wil je chefkok worden in een restaurant. Gaat hem niet worden.
nogal, is geen leuk elementquote:Op donderdag 5 mei 2011 19:15 schreef Tim86 het volgende:
Debiel dat ze te weinig van die staafmixers hebben
Haha, iddquote:Op donderdag 5 mei 2011 19:16 schreef SiGNe het volgende:
Eelco lijkt op Matt Parkman uit Heroes.. die kan gedachten lezen en gedachten van anderen beïvloeden..
[ afbeelding ]
Robbie Muntzquote:Op donderdag 5 mei 2011 19:18 schreef Drassss het volgende:
Kan ik die gast van Ditzo echt afschieten.....
Han is Hiroquote:Op donderdag 5 mei 2011 19:16 schreef SiGNe het volgende:
Eelco lijkt op Matt Parkman uit Heroes.. die kan gedachten lezen en gedachten van anderen beïvloeden..
[ afbeelding ]
Dat is in de cookoff. Krijg je old amsterdam/ rode wijn, een paar groentjes en een fles pris melkquote:Op donderdag 5 mei 2011 19:18 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Waarom nou geen verrassende bereiding van placenta.
en een gynacoloog die een topclass geeft.quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:18 schreef Drassss het volgende:
[..]
Dat is in de cookoff. Krijg je old amsterdam/ rode wijn, een paar groentjes en een fles pris melk
Pas in de blackboxquote:Op donderdag 5 mei 2011 19:18 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Waarom nou geen verrassende bereiding van placenta.
Ik denk soms echt dat ze iets met der hart heeft.. elke keer hangt er zo'n mondhoek van der omlaagquote:Op donderdag 5 mei 2011 19:18 schreef padlarf het volgende:
Echt, elke keer als je denkt dat Stephanie niet zuurder kan kijken, doet ze het toch!
Een spreekbeurt over de gele paprikaquote:Op donderdag 5 mei 2011 19:19 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
en een gynacoloog die een topclass geeft.
En Elian, die heeft ook moeite met samenwerken, die is te individualistisch. Mike die gisteren eruit ging eigenlijk ook.quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:15 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Idd, net zoals Stephanie. Net het idee alsof je tegen een muur praat. Ze moet toch op z'n minst 'bon chef' kunnen zeggen
Elian heeft geen zelfinzicht, kan er niet tegen als iemand anders de leiding pakt, dat maakt hem geen topchefquote:Op donderdag 5 mei 2011 19:20 schreef Felagund het volgende:
[..]
En Elian, die heeft ook moeite met samenwerken, die is te individualistisch. Mike die gisteren eruit ging eigenlijk ook.
Onmogelijkquote:Op donderdag 5 mei 2011 19:22 schreef Tim86 het volgende:
Zitten flink wat autisten tussen ja. Nog een reden waarom Eelco moet winnen.
Eelco zal zeker verkomen, maar het amateurschap gaat hem toch een keer opbrekenquote:Op donderdag 5 mei 2011 19:22 schreef Tim86 het volgende:
Zitten flink wat autisten tussen ja. Nog een reden waarom Eelco moet winnen.
Ik hoop dan ook dat hij wintquote:Op donderdag 5 mei 2011 19:23 schreef Felagund het volgende:
Ik denk dat Youri een goede kans maakt. Kookt constant, lijkt ook sociaal één van de beste te zijn.
Wat een farcequote:
Het ding met de grootste wangenquote:
Tja, kan ook worden gezegd van Eelco, is namelijk een amateurquote:Op donderdag 5 mei 2011 19:33 schreef Tim86 het volgende:
Snap nog steeds niet waarom er een kerel van 42 bij de jonge professionals zit
Touchéquote:Op donderdag 5 mei 2011 19:34 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Tja, kan ook worden gezegd van Eelco, is namelijk een amateur
Als we het vandaag halen.quote:
quote:
Wazig ja..die hadden blijkbaar meer krediet opgebouwd..quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:37 schreef Dekatria het volgende:
Toch raar - de rauwe gerechten hebben ze niet gegeten maar zijn wel door?
is wel apart jaquote:Op donderdag 5 mei 2011 19:37 schreef Dekatria het volgende:
Toch raar - de rauwe gerechten hebben ze niet gegeten maar zijn wel door?
Ja, zie.. hij kan gedachten beinvloeden..quote:
Iets zegt mij van welquote:
Hoezo?quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:37 schreef Djokotron het volgende:
Catfight
Alle contactgestoorden bij mekaarAagje zal zich erg thuis voelen tussen die twee
Ja, en nu ineens 3 mensen in de cook-off. Het is een beetje random af en toe.quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:39 schreef Dekatria het volgende:
De waan van de dag regeert bij Topchef - gister vrouwelijkheid promoten, nu keihard afstraffen!
Ja dat bedoelde ik ookquote:Op donderdag 5 mei 2011 19:40 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Hoezo?![]()
Aagje is de normaalste en leukste van de 3 dames...
black box, wel opletten hequote:Op donderdag 5 mei 2011 19:40 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ja, en nu ineens 3 mensen in de cook-off. Het is een beetje random af en toe.
Terwijl krediet eerder geen obstakel was om bv Maurits eruit te laten vliegen...quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wazig ja..die hadden blijkbaar meer krediet opgebouwd..
Ja precies.quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:40 schreef ScottTracy het volgende:
En weer een hint van willekeur btw, drie dames in de BB. De beoordelingen van Eelco en Nelson kwamen mij slechter voor.
Ja, maar het komt in principe op hetzelfde neer.quote:
klopt..quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:41 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Terwijl krediet eerder geen obstakel was om bv Maurits eruit te laten vliegen...
Dan is het eerder "de lat is eerst hier en dan daar en dan issie kwijt en dan..."quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:41 schreef SiGNe het volgende:
Met "de lat ligt nog hoger"bedoelen ze zeker "de jury is nog onvoorspelbaarder"...
Aagje mag wel blijven vind ik, maakt me niet veel uit of Moniek of Stefanie eruit gaan. Die staan me beide niet aanquote:
Aspergesquote:Op donderdag 5 mei 2011 19:43 schreef Culthit. het volgende:
Hmmm asperges... Die heb ik dit jaar nog niet gegeten.
quote:
Zon bezorgt nu ook bij de plaatselijke c1000 zag ik, dus grijp je kansquote:Op donderdag 5 mei 2011 19:43 schreef Culthit. het volgende:
Hmmm asperges... Die heb ik dit jaar nog niet gegeten.
Vers van het landquote:Op donderdag 5 mei 2011 19:44 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Zon bezorgt nu ook bij de plaatselijke c1000 zag ik, dus grijp je kans
Buitengewoon vers!quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:44 schreef Djokotron het volgende:
[..]
ofnaarnickensimonquote:Op donderdag 5 mei 2011 19:44 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Stephanie schijnt ervaring in een sterren restaurant te hebbenquote:Op donderdag 5 mei 2011 19:47 schreef ScottTracy het volgende:
Ik denk dat Stephanie wel erin blijft, die kookt goed en kan die druk ook wel aan. Ik vrees voor Aagje.
quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:49 schreef Dekatria het volgende:
Christus te paard man wie heeft Stephanie's hond doodgereden?
quote:
quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:48 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Zag Juul net gebaren achter Moniek
Ze kan ook het beste koken, zeker van die drie.. maar ze is wel heel erg op zichzelf gericht.. wel een probleem als je samen moet werken. Of als chef orders moet uitdelenquote:Op donderdag 5 mei 2011 19:48 schreef roos85 het volgende:
[..]
Stephanie schijnt ervaring in een sterren restaurant te hebben
Het was weer legendarischquote:
Was Nelson niet aan het flirten met Aagje gisteren? Of was dat Jasper?quote:
Allebei deze week in ieder gevalquote:Op donderdag 5 mei 2011 19:50 schreef Felagund het volgende:
[..]
Was Nelson niet aan het flirten met Aagje gisteren? Of was dat Jasper?
das goedquote:Op donderdag 5 mei 2011 19:50 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik kan het niet echt beschrijven... kijk het in de herhaling nog maar 'ns
quote:
Volgens mij was het Jasper, Aagje was zijn ijsmeisje.quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Allebei deze week in ieder geval
Weet niet meer wie er gisteren bij de blackbox van Aagje aan de beurt was..
Moniek stond voor zich uit te staren en op de achtergrond wilde Jaspers haar zowat vooruit draaien zodat ze weer in beweging kwamquote:
quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:53 schreef Djokotron het volgende:
Kerels daar raken allemaal opgewonden van aagje volgens mij
wie nietquote:Op donderdag 5 mei 2011 19:53 schreef Djokotron het volgende:
Kerels daar raken allemaal opgewonden van aagje volgens mij
Dat is de normale gezichtsexpressie van Stephanie, kan ze niets aan doenquote:Op donderdag 5 mei 2011 19:52 schreef roos85 het volgende:
zo wat wisselden Moniek en Stephanie toch een vriendelijke blik uit
Ik. Verre van zelfs.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |