abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96387122
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 14:15 schreef Pinguino81 het volgende:

[..]

Die zijn er opzeker wel. Kep zelfs meegemaakt dat ik gevoel kreeg maar die meiden alleen maar van jetje wilden en verder niet |:(
Das altijd klote natuurlijk.. Maar je hebt jezelf hier toch wel overheen kunnen zetten neem ik aan?
;)
pi_96387194
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 14:17 schreef Spijker83 het volgende:

[..]

Das altijd klote natuurlijk.. Maar je hebt jezelf hier toch wel overheen kunnen zetten neem ik aan?
;)
Bij mij is dat nu mijn ex :9
vrijdag 6 mei 2011 11:06 schreef Psy-freak het volgende:
Ik heb net serieus - door mc.chicken - een kipburger gehaald bij de supermarkt. :')
pi_96387252
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 14:19 schreef Mc.Chicken het volgende:

[..]

Bij mij is dat nu mijn ex :9
Dit weekend is dan weer een nieuwe ronde en een nieuwe kans :Y
pi_96387294
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 14:20 schreef Spijker83 het volgende:

[..]

Dit weekend is dan weer een nieuwe ronde en een nieuwe kans :Y
Ben al ruim 3 maanden verder dus zie het allemaal wel :D weekend word weer leuk ja :@
Ik heb net serieus - door mc.chicken - een kipburger gehaald bij de supermarkt. :')
pi_96387385
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 14:21 schreef Mc.Chicken het volgende:

[..]

Ben al ruim 3 maanden verder dus zie het allemaal wel :D weekend word weer leuk ja :@
Ik heb het idee dat als je op zon manier met elkaar opm blijft gaan je nooit helemaal loslaat? Of heb ik dat nou mis?
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_96387447
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 14:23 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Ik heb het idee dat als je op zon manier met elkaar opm blijft gaan je nooit helemaal loslaat? Of heb ik dat nou mis?
Het gaat met ups en downs. Ik hoef haar niet terug .. er is een ander :D
Toch als ik haar af en toe zie is het wel fijn. Even een knuffel en een kus en door :)
pi_96387506
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 14:23 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Ik bedoelde niet weer de ex uiteraard, weet niet hoe Mc.Chicken het bedoeld maar ja..
Uitgaan en een nieuwe dame ontmoeten das toch beter/verstandiger denk ik.. Gewoon lekker stappen en praatje maken met wellicht wel een leuke nieuwe vlam :)
pi_96387563
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 14:25 schreef Spijker83 het volgende:

[..]

Ik bedoelde niet weer de ex uiteraard, weet niet hoe Mc.Chicken het bedoeld maar ja..
Uitgaan en een nieuwe dame ontmoeten das toch beter/verstandiger denk ik.. Gewoon lekker stappen en praatje maken met wellicht wel een leuke nieuwe vlam :)
Nee dat snap ik. Maar zelfs dat wil nog wel eens gebeuren.
Zeker weten! Erg leuk om nieuwe ander soort meisjes te ontmoeten. Het is echt genieten. :D
pi_96387718
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 14:26 schreef Mc.Chicken het volgende:

[..]

Nee dat snap ik. Maar zelfs dat wil nog wel eens gebeuren.
Zeker weten! Erg leuk om nieuwe ander soort meisjes te ontmoeten. Het is echt genieten. :D
Sowieso rond deze tijd van het jaar. De lente/zomer is echt een mooie tijd.. :D
Zaterdag sinds tijden weer stappen! Echt zin in!!
pi_96388018
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 14:13 schreef Spijker83 het volgende:

[..]

Eens, het verliefde gevoel is altijd goed. Als je het enkel voor de lust doet, vind ik wel dat de ander dit zeker moet weten en er ook zo over denkt. Anders krijg je geheid heibel in de tent.

Vraag me eigenlijk wel af of er uberhaupt dames het bed met je delen als je al aangeeft dat dit pure lust is. Denk zelf namelijk van niet.. (correct me if i'm wrong)
Jawel hoor, haha.
pi_96388321
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 14:37 schreef LuxorBeetroots het volgende:

[..]

Jawel hoor, haha.
Mooi om te weten.. Ik kom ze echter nooit tegen.. raar toch hoor :P
pi_96388602
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 14:44 schreef Spijker83 het volgende:

[..]

Daar moet je een neus voor hebben :D
pi_96388609
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 14:44 schreef Spijker83 het volgende:

[..]

Naja, je moet ze natuurlijk wel op de juiste plek zoeken. Right time, right place.

Net zo als dat ik denk dat er weinig jongens zijn tijdens het uitgaan die iets long terms willen beginnen.
pi_96388752
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 14:50 schreef Mc.Chicken het volgende:

[..]

Daar moet je een neus voor hebben :D
Dacht echt dat ik die had.. Wellicht toch een "loopneus"?

quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 14:50 schreef LuxorBeetroots het volgende:

[..]

Naja, je moet ze natuurlijk wel op de juiste plek zoeken. Right time, right place.

Net zo als dat ik denk dat er weinig jongens zijn tijdens het uitgaan die iets long terms willen beginnen.
Ja das wel waar. Voor die avond is altijd leuk :)
Maar er zit altijd een kans in..
pi_96389013
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 12:48 schreef missconfessions het volgende:

[..]

en als iemand het verdient, ben jij het wel, je bent echt een aardige kerel (weet ik nu zeker na gisteravond) ! Hoop dat je snel iemand vindt waarmee je eindeloos kan zoenen !
Wat lief van je missconfessions O+
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_96389130
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 14:50 schreef LuxorBeetroots het volgende:

[..]

Ik wil :Y Ik heb eigenlijk nog nooit een dame ontmoet tijdens het uitgaan waar ik later een relatie mee zal krijgen. Vrijwel al mijn relaties heb ik ontmoet op verjaardagsfeestjes :P
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_96389603
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 14:59 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Ik wil :Y Ik heb eigenlijk nog nooit een dame ontmoet tijdens het uitgaan waar ik later een relatie mee zal krijgen. Vrijwel al mijn relaties heb ik ontmoet op verjaardagsfeestjes :P
Al veel verjaardagen gehad dan? ;)
pi_96389942
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 15:08 schreef Spijker83 het volgende:

[..]

Al veel verjaardagen gehad dan? ;)
De laatste tijd niet ;(

Bij de laatste verjaardag waar ik was (februari) sprak ik de hele avond met een fantastisch mooie meid met dito karakter. Alles leuk en aardig, en net voor ik de moed bij elkaar had geschraapt om haar te zoenen vertelde ze dat ze net 2 weken een vriendje had -O-

Ik kon wel door de grond heen zakken :'(
pi_96390036
quote:
13s.gif Op donderdag 5 mei 2011 15:15 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

De laatste tijd niet ;(

Bij de laatste verjaardag waar ik was (februari) sprak ik de hele avond met een fantastisch mooie meid met dito karakter. Alles leuk en aardig, en net voor ik de moed bij elkaar had geschraapt om haar te zoenen vertelde ze dat ze net 2 weken een vriendje had -O-

Ik kon wel door de grond heen zakken :'(
Das wel zuur inderdaad. Heel erg herkenbaar ook. zucht...
pi_96390335
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 14:59 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Oh, ik wel tijdens het uitgaan. Maar er zijn zoveel idioten, het is echt het kaf van het koren scheiden. Tijdens verjaardagen zie ik alleen maar mensen die ik al ken of te ver weg wonen.
pi_96390437
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 15:24 schreef LuxorBeetroots het volgende:

[..]

Oh, ik wel tijdens het uitgaan. Maar er zijn zoveel idioten, het is echt het kaf van het koren scheiden. Tijdens verjaardagen zie ik alleen maar mensen die ik al ken of te ver weg wonen.
Nou, ik snap best wat je bedoeld. Als ik in Amsterdam uitga en soms zie wat voor proleten en macho's er rondlopen die denken dat de wereld voor hun is geschapen krijg ik kostneigingen.

En op het eind van de avond lopen ze wel weg met de mooiste meiden :')
pi_96390521
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 15:24 schreef LuxorBeetroots het volgende:

[..]

ja dat probleem heb ik dus ook. ach ja komt allemaal weg goed. misschein dat er een keer 1tje met stappen is die er in trapt en blijft hangen
pi_96390722
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 15:27 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Nou, ik snap best wat je bedoeld. Als ik in Amsterdam uitga en soms zie wat voor proleten en macho's er rondlopen die denken dat de wereld voor hun is geschapen krijg ik kostneigingen.

En op het eind van de avond lopen ze wel weg met de mooiste meiden :')
Die zogenaamde mooiste meiden zijn dan ook niet relatie materiaal hoor. Dat klinkt kattig maar zo is het wel.

quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 15:29 schreef Pinguino81 het volgende:

[..]

ja dat probleem heb ik dus ook. ach ja komt allemaal weg goed. misschein dat er een keer 1tje met stappen is die er in trapt en blijft hangen
Niet zo laag van jezelf denken. Tja, tijdens het uitgaan iemand ontmoeten is toch altijd maar weer toevallig en gebeurt niet zo vaak. Daarom bleef ik ook zo lang hangen bij mijn ex, ik had niet het idee dat er zo veel anderen waren die ik tijdens het uitgaan zou ontmoeten, een goede klik meehad en iets van langere duur zouden willen beginnen!
pi_96390785
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 15:29 schreef Pinguino81 het volgende:

[..]

Ze hoeven er neem ik aan toch niet "in te trappen"? Gewoon zijn zoals je bent en dan vallen ze voor je.
pi_96391019
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 15:33 schreef LuxorBeetroots het volgende:

[..]

Die zogenaamde mooiste meiden zijn dan ook niet relatie materiaal hoor. Dat klinkt kattig maar zo is het wel.

[..]

Niet zo laag van jezelf denken. Tja, tijdens het uitgaan iemand ontmoeten is toch altijd maar weer toevallig en gebeurt niet zo vaak. Daarom bleef ik ook zo lang hangen bij mijn ex, ik had niet het idee dat er zo veel anderen waren die ik tijdens het uitgaan zou ontmoeten, een goede klik meehad en iets van langere duur zouden willen beginnen!
waar ga jij altijd stappen dan :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')