quote:Op donderdag 5 mei 2011 09:27 schreef J0ycie88 het volgende:
Ja firefox, even de op aan passen en de orginele OP posten, die was er niet voor niet!
Fixedquote:Op donderdag 5 mei 2011 08:54 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
En waar is de o zo handige orginele OP? Zeker voor nieuwelingen waarbij net het hart is gebroken....
Hartelijk dankquote:
Hoezo? Ging toch juist zo goed?quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:42 schreef Pinguino81 het volgende:
update: voel me zwaar klote vandaag!
alsof ik opnieuw moet beginnen me ex uit me hoofd te zetten etc.
*Bitchslap*quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:42 schreef Pinguino81 het volgende:
update: voel me zwaar klote vandaag!
alsof ik opnieuw moet beginnen me ex uit me hoofd te zetten etc.
Volgens mij was deze site niet helemaal goed voor je Pinguino81....quote:Op donderdag 5 mei 2011 08:18 schreef Pinguino81 het volgende:
hey mensen ben ik weer.
weet je welke site mij in het begin goed geholpen heeft:
www.lovesagame.com
helaas ben ik zelf niet sterk genoeg blijkbaar om te doen wat er allemaal op die site werd verteld.
Toch is het wel heel normaal dat het af en toe gebeurd. Het is nu ruim 3 maanden uit met mijn ex en eigenlijk gaat het heel goed. De ene dag iets minder dan de ander natuurlijk, zeker omdat ik haar nog (steeds sporadischer) zie.. maar ik wil haar niet terug en dat helpt ontzettend.quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:53 schreef Pinguino81 het volgende:
ja idd. heb ik echt ff nodig. schop onder me reet weer. je blijft in een circeltje zitten en waarom? omdat zij ff een zwak momentje had en mij zo nodig ff weer t hoofd op hol moest brengen
Zo gaat dat. Zeker (no offence) wanneer vrouwen hun zin niet krijgen kunnen ze zowat helemaal doordraaien. Wat een negatieve kwaliteiten zeg.. als ik jou was zou ik er goed klaar mee zijn nu. Moet het alleen maar makkelijker maken met het verwerken. You're better off without.quote:Op donderdag 5 mei 2011 11:02 schreef Pinguino81 het volgende:
klopt ze speelt met me inderdaad. En weet dat ik het niet moet willen weten maar vraag me af waarom ze dat doet? als ik haar dat zeg dan word ze boos en reageert ze dat ik haar niet begrijp blablabalba. Ze reageerde gisteren alleen maar geirriteerd en alles. Snap niet dat ze zo kan veranderen. Dat ze me niet moet prima maar laat me dan ook met rust en ga me niet opeens als je dronken bent sturen dat je me mist en me opzoeken steeds
Nobody said it was gonna be easy.quote:Op donderdag 5 mei 2011 11:19 schreef Pinguino81 het volgende:
yep dat zegt iedereen. opzouten met dat mens met der labiele gedrag. en met der paragnosten shit.
maja easy to say.. hard to do
Dat is het bij veel mensen. Die aandacht is gewoon leuk. Ik heb dat zelf ook. Ja en dan kan het nog wel eens wat uit de hand lopen. Ik heb namelijk gezoend met de beste vriendin van mijn ex.. maaaaaar was niet geheel alleen ik die moves maakte. Haha.quote:Op donderdag 5 mei 2011 11:34 schreef Pinguino81 het volgende:
I know, dat werkte ook echt prima voor me. Ging ook steeds beter met me! Stomme was dat toen ik der zaterdag zag ik ook totaal geen behoefte aan haar had en lekker bezig was met andere vrouwen. Voelde juist lekker dat ze opeens achter mij aan begon te lopen.
Komt wel weer goed. Wil gewoon aandacht denk
pff zaterdag gezoend met 2 zussen van vrienden van me. was ook geen succes achterafquote:Op donderdag 5 mei 2011 11:41 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Dat is het bij veel mensen. Die aandacht is gewoon leuk. Ik heb dat zelf ook. Ja en dan kan het nog wel eens wat uit de hand lopen. Ik heb namelijk gezoend met de beste vriendin van mijn ex.. maaaaaar was niet geheel alleen ik die moves maakte. Haha.
Natuurlijk komt het weer goed, maak je daar maar geen zorgen om.
ja daar ben ik weer, niet zo het hoofd laten hangen joh, jij hebt tenminste nog vrouwen die met je willen zoenen. Kijk anders even onder NMLK, leuke site, misschien zitter er leuke dingen voor je tussen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 12:23 schreef Pinguino81 het volgende:
[..]
pff zaterdag gezoend met 2 zussen van vrienden van me. was ook geen succes achteraf![]()
Inderdaad dude, niet zo zeuren. Ik heb al in tijden niet meer gezoend met een damequote:Op donderdag 5 mei 2011 12:23 schreef Pinguino81 het volgende:
[..]
pff zaterdag gezoend met 2 zussen van vrienden van me. was ook geen succes achteraf![]()
Hmm, ja ach. Ik vond het wel leuk. Ze is ook best wel knap dusquote:Op donderdag 5 mei 2011 12:23 schreef Pinguino81 het volgende:
[..]
Dat komt toch vanzelf weer.. ?quote:Op donderdag 5 mei 2011 12:40 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Inderdaad dude, niet zo zeuren. Ik heb al in tijden niet meer gezoend met een dame
Precies. Je moet eerst weer jezelf helemaal terug vinden en weer zijn. Maar in die tijd zou ik me als ik jou was niet inhouden. Kom nou..quote:Op donderdag 5 mei 2011 12:40 schreef Pinguino81 het volgende:
nee ik ben niet zo van het internet daten volgens mij. Ik ben beter in real life!
maar goed. Ik kan pas weer verder met evt een ander als ik weer vrede en gelukkig met mijzelf ben.
Iedereen hier overigens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |