abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 7 mei 2011 @ 09:11:19 #151
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_96465835
Ik mag toch idd hopen dat dit niet echt is...jezus ik heb nog nooit zo'n dom naief kind meegemaakt :') |:(
*I'm not perfect but parts of me are incredible*
guess that's what happens when a tornado meets a vulcano
pi_96466145
Maar TS is nog steeds welkom om de afloop te komen vertellen hoor, ook als het fictie is :P
Ze/hij moet er toch ietwat moeite in hebben gestoken om zo'n verhaal te bedenken.
  Boks-Chick zaterdag 7 mei 2011 @ 09:41:39 #153
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_96466225
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 09:36 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Maar TS is nog steeds welkom om de afloop te komen vertellen hoor, ook als het fictie is :P
Ze/hij moet er toch ietwat moeite in hebben gestoken om zo'n verhaal te bedenken.
Das waar :Y.
lolwut
pi_96467001
Sofie, ik weet niet wat jou ooit is overkomen in je jeugd, maar jezus chistus hoe dom/naïef kun je zijn. Ook denken dat je het bij het rechte eind heb. :')
Lees dit nog maar even.
pi_96472622
quote:
19s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 09:08 schreef BrandX het volgende:

We zijn gefopt Isa, er is heul geen circus in Dort geweest :').
* Isabeau zucht

Ik was al bang dat er echt zulke naïeve, domme, bouquetreeksmeisjes bestonden. Ga jij me nu vertellen, dat ik het mis heb? *;

(en ik dacht dat ts te dom was om zich te realiseren dat een circus maar kort blijft en ze niet over een week nog eens stampij kon gaan maken :') )
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zaterdag 7 mei 2011 @ 14:39:30 #156
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_96472735
Ban voor Sofietje dus!
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_96474184
quote:
19s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 09:08 schreef BrandX het volgende:

[..]

We zijn gefopt Isa, er is heul geen circus in Dort geweest :').
nee het verhaal is helemaal echt hoor...alleen Dordrecht was een 'schuilnaam' want geef liever niet de echte plaatsnaam door ;) iig het circus stond vorige week ergens in Noord Holland.
pi_96474977
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 15:32 schreef Sofiesofie het volgende:

[..]

nee het verhaal is helemaal echt hoor...alleen Dordrecht was een 'schuilnaam' want geef liever niet de echte plaatsnaam door ;) iig het circus stond vorige week ergens in Noord Holland.
Het is niet zo dat je adv je woonplaats getraceerd kan worden. ;)
Maar je wilde volgende week nog bij hem langs gaan?
Leuk dat je nog reageert trouwens. :P
  Boks-Chick zaterdag 7 mei 2011 @ 16:10:21 #159
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_96475114
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 15:32 schreef Sofiesofie het volgende:

[..]

Ik geloof er niets meer van, gezien het door jou geschetste tijdspad.
En het is nu wel heel makkelijk een bestaand iets te zoeken om bij je verhaal in te gieten natuurlijk :')
lolwut
pi_96475272
qua amusementswaarde vind ik het nog steeds leuk. :P
pi_96476220
quote:
19s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 16:10 schreef BrandX het volgende:

[..]

Ik geloof er niets meer van, gezien het door jou geschetste tijdspad.
En het is nu wel heel makkelijk een bestaand iets te zoeken om bij je verhaal in te gieten natuurlijk :')
welk tijdspad heb ik geschetst dan? Ik zeg toch dat dit allemaal vorige week was, alleen Dordrecht was een schuilnaam omdat ik geen mensen uit mijn eigen stad hier tegen wil komen die dat circus ws kennen, snapje. geloof me het verhaal is 100% waar :) zou nieteens tijd eraan verspillen om zoiets te verzinnen.

@ Enneacanthus_Obesus: volgende week ja inderdaad, en dat circus verplaats inderdaad om de paar weken naar een andere stad, maar is nooit ver weg van de vorige plaats.
pi_96476990
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 16:44 schreef Sofiesofie het volgende:

[..]

welk tijdspad heb ik geschetst dan? Ik zeg toch dat dit allemaal vorige week was, alleen Dordrecht was een schuilnaam omdat ik geen mensen uit mijn eigen stad hier tegen wil komen die dat circus ws kennen, snapje. geloof me het verhaal is 100% waar :) zou nieteens tijd eraan verspillen om zoiets te verzinnen.

@ Enneacanthus_Obesus: volgende week ja inderdaad, en dat circus verplaats inderdaad om de paar weken naar een andere stad, maar is nooit ver weg van de vorige plaats.
Je gaat het circus achterna voor die jongen! :P
Oh lieve schat, je bent geniaal. Hier kun je zo een boek of een tv-serie van maken.
Ongeacht of het echt is of niet ^O^
pi_96477020
Ik denk toch dat je wat minder Water voor de olifanten moet gaan lezen of kijken in de bios.
pi_96477447
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 17:13 schreef formerjellybean het volgende:
Ik denk toch dat je wat minder Water voor de olifanten moet gaan lezen of kijken in de bios.
Stil nou.. We doen gewoon alsof we ieder woord geloven :P
Dit is echt leuk, een hypothetisch probleem van naief meisje en player paardentrainer van een rondtrekkend circus..
Eigenlijk best wel een drama :Y
pi_96477472
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 17:28 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

Dit is echt leuk, een hypothetisch probleem van naief meisje en player paardentrainer van een rondtrekkend circus..
En nog maagd ook!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_96477532
Het zou nog mooier worden als ze nu besloot dit is de liefde van mijn leven nu ga ik bij het circus en word ik koort-danseres.
Het is belangrijk dat ik uit liefde voor hem bij het circus ga.
pi_96477537
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 17:28 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Ik had popcorn moeten kopen vanmiddag :Y
pi_96477797
Een achtergrond muziekje met dramatische violen is doet het ook wel goed als sfeerzetter.
  zaterdag 7 mei 2011 @ 17:42:16 #169
343419 Hakki
kom je halen in een CLS
pi_96477905
je kan toch vragen of ze mee wil en weg uit die circus :) als ze dat niet doet houdt ze niet van je en moet je een andere vrouw zoeken
One day my mortal body will turn to dust, but the Turkish Republic will stand forever.
  zaterdag 7 mei 2011 @ 17:45:00 #170
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_96477965
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 17:42 schreef Hakki het volgende:
je kan toch vragen of ze mee wil en weg uit die circus :) als ze dat niet doet houdt ze niet van je en moet je een andere vrouw zoeken
Ze ging niet met een vrouw in de bosjes, hè.
The love you take is equal to the love you make.
pi_96478002
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 17:42 schreef Hakki het volgende:
ummmmm het gaat om een meisje die zo gek is op iemand van het circus , maar hij betoverd mensen met zijn circuskunsten en is ze om de tuin geleid.
Zijn relatie is uit met zijn vriendin , juist door haar en nu zweert het meisje op wraak, want ze wilde helemaal niet verleid worden door zijn circuskunsten en gaat ze het circus achterna.
Dat is een beetje de samenvatting van het topic.
pi_96617713
Sofietje is met het circus mee, inmiddels?
Eind goed, al goed? :P
pi_96696621
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 21:07 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Sofietje is met het circus mee, inmiddels?
Eind goed, al goed? :P
nee ik heb besloten toch nog 1 weekje te wachten met bellen en langsgaan...dan zijn er 3 weken verstreken want nu heb ik het gevoel dat t te snel is en dat de woede nog niet helemaal gezakt is :P
pi_96696714
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 14:09 schreef Sofiesofie het volgende:

nee ik heb besloten toch nog 1 weekje te wachten met bellen en langsgaan...dan zijn er 3 weken verstreken want nu heb ik het gevoel dat t te snel is en dat de woede nog niet helemaal gezakt is :P
Mens, hij is je over 3 weken al lang vergeten en heeft al 3 andere meisjes gezoend met dezelfde charmes :') (incl vragen om pijpbeurt in de bosjes)
pi_96696884
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 14:12 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Mens, hij is je over 3 weken al lang vergeten en heeft al 3 andere meisjes gezoend met dezelfde charmes :') (incl vragen om pijpbeurt in de bosjes)
Ik ga nu toch met Sofie mee, ik denk dat ze best een kansje maakt. Misschien ontpopt zich wel een bloeiende romance.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')