nee het verhaal is helemaal echt hoor...alleen Dordrecht was een 'schuilnaam' want geef liever niet de echte plaatsnaam doorquote:Op zaterdag 7 mei 2011 09:08 schreef BrandX het volgende:
[..]
We zijn gefopt Isa, er is heul geen circus in Dort geweest.
Het is niet zo dat je adv je woonplaats getraceerd kan worden.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:32 schreef Sofiesofie het volgende:
[..]
nee het verhaal is helemaal echt hoor...alleen Dordrecht was een 'schuilnaam' want geef liever niet de echte plaatsnaam dooriig het circus stond vorige week ergens in Noord Holland.
Ik geloof er niets meer van, gezien het door jou geschetste tijdspad.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:32 schreef Sofiesofie het volgende:
[..]
nee het verhaal is helemaal echt hoor...alleen Dordrecht was een 'schuilnaam' want geef liever niet de echte plaatsnaam dooriig het circus stond vorige week ergens in Noord Holland.
welk tijdspad heb ik geschetst dan? Ik zeg toch dat dit allemaal vorige week was, alleen Dordrecht was een schuilnaam omdat ik geen mensen uit mijn eigen stad hier tegen wil komen die dat circus ws kennen, snapje. geloof me het verhaal is 100% waarquote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:10 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ik geloof er niets meer van, gezien het door jou geschetste tijdspad.
En het is nu wel heel makkelijk een bestaand iets te zoeken om bij je verhaal in te gieten natuurlijk
Je gaat het circus achterna voor die jongen!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:44 schreef Sofiesofie het volgende:
[..]
welk tijdspad heb ik geschetst dan? Ik zeg toch dat dit allemaal vorige week was, alleen Dordrecht was een schuilnaam omdat ik geen mensen uit mijn eigen stad hier tegen wil komen die dat circus ws kennen, snapje. geloof me het verhaal is 100% waarzou nieteens tijd eraan verspillen om zoiets te verzinnen.
@ Enneacanthus_Obesus: volgende week ja inderdaad, en dat circus verplaats inderdaad om de paar weken naar een andere stad, maar is nooit ver weg van de vorige plaats.
Stil nou.. We doen gewoon alsof we ieder woord gelovenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 17:13 schreef formerjellybean het volgende:
Ik denk toch dat je wat minder Water voor de olifanten moet gaan lezen of kijken in de bios.
En nog maagd ook!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 17:28 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Stil nou.. We doen gewoon alsof we ieder woord geloven
Dit is echt leuk, een hypothetisch probleem van naief meisje en player paardentrainer van een rondtrekkend circus..
Eigenlijk best wel een drama
Ik had popcorn moeten kopen vanmiddagquote:Op zaterdag 7 mei 2011 17:28 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Stil nou.. We doen gewoon alsof we ieder woord geloven
Dit is echt leuk, een hypothetisch probleem van naief meisje en player paardentrainer van een rondtrekkend circus..
Eigenlijk best wel een drama
Ze ging niet met een vrouw in de bosjes, hè.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 17:42 schreef Hakki het volgende:
je kan toch vragen of ze mee wil en weg uit die circusals ze dat niet doet houdt ze niet van je en moet je een andere vrouw zoeken
ummmmm het gaat om een meisje die zo gek is op iemand van het circus , maar hij betoverd mensen met zijn circuskunsten en is ze om de tuin geleid.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 17:42 schreef Hakki het volgende:
je kan toch vragen of ze mee wil en weg uit die circusals ze dat niet doet houdt ze niet van je en moet je een andere vrouw zoeken
nee ik heb besloten toch nog 1 weekje te wachten met bellen en langsgaan...dan zijn er 3 weken verstreken want nu heb ik het gevoel dat t te snel is en dat de woede nog niet helemaal gezakt isquote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:07 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Sofietje is met het circus mee, inmiddels?
Eind goed, al goed?
Mens, hij is je over 3 weken al lang vergeten en heeft al 3 andere meisjes gezoend met dezelfde charmesquote:Op donderdag 12 mei 2011 14:09 schreef Sofiesofie het volgende:
nee ik heb besloten toch nog 1 weekje te wachten met bellen en langsgaan...dan zijn er 3 weken verstreken want nu heb ik het gevoel dat t te snel is en dat de woede nog niet helemaal gezakt is
Ik ga nu toch met Sofie mee, ik denk dat ze best een kansje maakt. Misschien ontpopt zich wel een bloeiende romance.quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mens, hij is je over 3 weken al lang vergeten en heeft al 3 andere meisjes gezoend met dezelfde charmes(incl vragen om pijpbeurt in de bosjes)
Hoelang blijven circussen staan bij jou?quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:09 schreef Sofiesofie het volgende:
[..]
nee ik heb besloten toch nog 1 weekje te wachten met bellen en langsgaan...dan zijn er 3 weken verstreken want nu heb ik het gevoel dat t te snel is en dat de woede nog niet helemaal gezakt is
quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mens, hij is je over 3 weken al lang vergeten en heeft al 3 andere meisjes gezoend met dezelfde charmes(incl vragen om pijpbeurt in de bosjes)
hij trekt, maar allemaal nog redelijk in de buurt de komende tijdquote:Op donderdag 12 mei 2011 14:20 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Hoelang blijven circussen staan bij jou?
nouja...dan kom ik aangelopen met mijn wapperende haren en dan herkent hij me welquote:Op donderdag 12 mei 2011 14:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Laat je niet tegenhouden door de negatieve reacties hier hoor, Sofie, you go girl.quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:29 schreef Sofiesofie het volgende:
[..]
hij trekt, maar allemaal nog redelijk in de buurt de komende tijd
[..]
nouja...dan kom ik aangelopen met mijn wapperende haren en dan herkent hij me weldenk niet dattie na mij nog veel in de bossen heeft liggen rollen, misschien issie wakkergeschud toen zn vriendin het uitmaakte....of misschien ook niet...tja
Jij leeft echt in een fantasiewereld.quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:29 schreef Sofiesofie het volgende:
[..]
hij trekt, maar allemaal nog redelijk in de buurt de komende tijd
[..]
nouja...dan kom ik aangelopen met mijn wapperende haren en dan herkent hij me weldenk niet dattie na mij nog veel in de bossen heeft liggen rollen, misschien issie wakkergeschud toen zn vriendin het uitmaakte....of misschien ook niet...tja
Quasimodo was ook ontzettend knap, op zijn bochel en misvormde gezicht na dan!quote:en ik weet ook dat hij op dit grote vreemdgaan/beschuldigings mankement na, wel een lieve en leuke jongen is.
quote:Water For Elephants vertelt het verhaal van een verboden liefde tussen de jonge Jacob (Robert Pattinson) en de beeldschone Marlena (Reese Witherspoon). Jacob is een student dierengeneeskunde uit een armere buurt, die door toeval terecht komt in de magische wereld van een rondreizend circus. Daar wordt hij verliefd op de grote ster, Marlena. Samen ontdekken ze in moeilijke tijden de schoonheid van het leven en komen ze nog dichter tot elkaar door de liefde en toewijding voor een speciale olifant. Tegen alle verwachtingen in weerstaan ze de woede van Marlena’s charismatische, maar gevaarlijke echtgenoot August (Christopher Waltz). Jacob weet haar te redden uit haar ongelukkige huwelijk en nu kunnen ze voor altijd samen zijn. Water For Elephants is een verfilming van de gelijknamige bestseller.
Vind ik ook! Ik laat me weleens wat cynisch uit, maar laat je daardoor niet uit het veld slaan.quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:33 schreef OeJ het volgende:
[..]
Laat je niet tegenhouden door de negatieve reacties hier hoor, Sofie, you go girl.
Dat zou zomaar eens kunnen gebeuren!quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:58 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Ik hoop alleen niet dat je komt opdraven op het moment dat het net weer goed is gemaakt met zijn vriendin..
ik kom heus niet echt met wapperende haren aangelopen hoor...ik leef absoluut niet in een fantasiewereld, heb nooit gezegd dat ik verwacht dat hij me wilt. dom ben ik ook niet, heb vwo gedaan en ik studeer, ik klink misschien perongeluk te positief, maar de meesten hier doen ook alleen maar negatief hierover. alsof iemand ook maar kan weten of hij in elk stadje een ander schatje heeft. vast wel eens vaker gebeurd ja...maar vind niet dat de conclusie over wie en hoe hij is zomaar getrokken moeten worden omdat ik 1 nacht met hem gehad heb en hij meteen wilde pijpen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:35 schreef Dauntl3ss het volgende:
[..]
Jij leeft echt in een fantasiewereld.
Schrijf een boek ofzo, is het toch nog ergens goed voor.
Als de caravan schudt, heeft hij het al druk.quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:05 schreef Sofiesofie het volgende:
[..]
ik kom heus niet echt met wapperende haren aangelopen hoor...ik leef absoluut niet in een fantasiewereld, heb nooit gezegd dat ik verwacht dat hij me wilt. dom ben ik ook niet, heb vwo gedaan en ik studeer, ik klink misschien perongeluk te positief, maar de meesten hier doen ook alleen maar negatief hierover. alsof iemand ook maar kan weten of hij in elk stadje een ander schatje heeft. vast wel eens vaker gebeurd ja...maar vind niet dat de conclusie over wie en hoe hij is zomaar getrokken moeten worden omdat ik 1 nacht met hem gehad heb en hij meteen wilde pijpen.
ik vind het wel een leuk avontuur zo dus ik ga nog even door met dat circusjongen mensen moeten dingen proberen toch, goede en slechte keuzes maken...spijt krijgen of juist niet...
Of als de bosjes ritselen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:08 schreef OeJ het volgende:
[..]
Als de caravan schudt, heeft hij het al druk.
thanks. nee dat hoop ik ook niet. ik en die ex bellen van te voren ook voordat ik daar aankom en dan vraag ik natuurlijk hoe alles nu staat. ik weet het jongens...het is een rare situatie...maar de meest rare situaties lopen soms goed af. sommige ook niet...dus ik ben neutraal totdat ik daar langs ben geweestquote:Op donderdag 12 mei 2011 14:58 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Vind ik ook! Ik laat me weleens wat cynisch uit, maar laat je daardoor niet uit het veld slaan.
Ik hoop alleen niet dat je komt opdraven op het moment dat het net weer goed is gemaakt met zijn vriendin..
Waarom open je er dan een topic over!?!quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:05 schreef Sofiesofie het volgende:
ik vind het wel een leuk avontuur zo dus ik ga nog even door met dat circusjongen mensen moeten dingen proberen toch, goede en slechte keuzes maken...spijt krijgen of juist niet...
Je hebt gelijk, we snappen er allemaal niks van. Als je alles beter weet en graag zelf ondervindt, moet je inderdaad maar gewoon op je bek gaan, en had je je de moeite van je verhaal posten kunnen besparen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:05 schreef Sofiesofie het volgende:
[..]
ik kom heus niet echt met wapperende haren aangelopen hoor...ik leef absoluut niet in een fantasiewereld, heb nooit gezegd dat ik verwacht dat hij me wilt. dom ben ik ook niet, heb vwo gedaan en ik studeer, ik klink misschien perongeluk te positief, maar de meesten hier doen ook alleen maar negatief hierover. alsof iemand ook maar kan weten of hij in elk stadje een ander schatje heeft. vast wel eens vaker gebeurd ja...maar vind niet dat de conclusie over wie en hoe hij is zomaar getrokken moeten worden omdat ik 1 nacht met hem gehad heb en hij meteen wilde pijpen.
Volgens mij zijn die inmiddels al hartsvriendinnen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:10 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Waarom open je er dan een topic over!?!
En boeken wijsheid is geen wijsheid in het leven. Dus dat je vwo hebt gedaan en studeert wil nog niet zeggen dat je weet hoe Deense paardenhosselaars in elkaar zitten!Praat anders nog even met zijn 'ik denk niet dat dit de eerste keer was'-ex-vriendin... Die kan het beter beoordelen dan wij!
nee maar zowieso ben ik niet dom. en levenservaring heb ik ook genoeg. hoe ik me gedraag in deze situatie staat los van hoe ik me gedraag tegenover andere situatiesquote:Op donderdag 12 mei 2011 15:10 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Waarom open je er dan een topic over!?!
En boeken wijsheid is geen wijsheid in het leven. Dus dat je vwo hebt gedaan en studeert wil nog niet zeggen dat je weet hoe Deense paardenhosselaars in elkaar zitten!Praat anders nog even met zijn 'ik denk niet dat dit de eerste keer was'-ex-vriendin... Die kan het beter beoordelen dan wij!
Oh oké, dan is het goed.quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:19 schreef Sofiesofie het volgende:
[..]
nee maar zowieso ben ik niet dom. en levenservaring heb ik ook genoeg. hoe ik me gedraag in deze situatie staat los van hoe ik me gedraag tegenover andere situaties
nee hoor ik vind jullie posts zeker wel hulpzaam, en ik kijk ook anders tegenover de situatie dan toen ik hem hier nog niet had gepost. en tuurlijk snappen jullie de situatie voor een deel, maar erger me er alleen een beetje aan dat iedereen maar zegt dat ik zowieso op mijn bek ga, terwijl niemand weet (ik ook niet) hoe deze jongen nou eigenlijk in elkaar zit of hoe het gaat lopen als ik daar weer ben. en zeg nou niet "ik kan al voorspellen hoe het gaat lopen blabla"..want dat kunnen we toch niet. ik wacht nou maar af he.quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:16 schreef Dauntl3ss het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, we snappen er allemaal niks van. Als je alles beter weet en graag zelf ondervindt, moet je inderdaad maar gewoon op je bek gaan, en had je je de moeite van je verhaal posten kunnen besparen.
Ja precies.quote:
Houd je ons op de hoogte!?!quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:25 schreef Sofiesofie het volgende:
groetjes Sofie, aka. voor jullie het meest naieve en eigenwijze meisje ter wereld
Goede vraag, wat wil TS eigenlijk bereiken?quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:19 schreef Lienekien het volgende:
Ik snap er niks van, is dit een poging tot wraak of voel je het als je plicht om die jongen eens een lesje te leren?
Dit is waar ik me een beetje aan erger. Jij hoort niet wat je wil horen, en daarom doe je alsof het onzin is. Als iedereen die jongen de hemel in had geprezen, had je je niet zo sceptisch opgesteld.quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:25 schreef Sofiesofie het volgende:
[..]
erger me er alleen een beetje aan dat iedereen maar zegt dat ik zowieso op mijn bek ga, terwijl niemand weet (ik ook niet) hoe deze jongen nou eigenlijk in elkaar zit of hoe het gaat lopen als ik daar weer ben. en zeg nou niet "ik kan al voorspellen hoe het gaat lopen blabla"..want dat kunnen we toch niet.
dat ligt er maar helemaal aan of hij ondertussen al heeft opgebiecht wat hij gedaan heeft. als hij nogsteeds liegt dat er niks is gebeurd en mij weer gaat afsnauwen dan heb ik nieteens meer behoefte om hem een lesje te leren, dan is het klaar. ik heb niet perse een doel, ik wil het gewoon uitpraten als ik daar ben, en zien hoe het nu is..op dit moment is het zo half half afsloten en dat voelt gewoon slecht.quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Goede vraag, wat wil TS eigenlijk bereiken?
jazekerquote:
jawel ik hoor het allemaal. zullen we maar nietmeer verder discussieren over hoe deze jongen is, want we weten het niet.Ik hou jullie hier op de hoogte over hoe het verder verloopt. tot die tijd ben ik hier even klaarquote:Op donderdag 12 mei 2011 15:30 schreef Dauntl3ss het volgende:
[..]
Dit is waar ik me een beetje aan erger. Jij hoort niet wat je wil horen, en daarom doe je alsof het onzin is. Als iedereen die jongen de hemel in had geprezen, had je je niet zo sceptisch opgesteld.
Ok, ik was al even bang dat je hoopte dat hij alsnog met jou een relatie zou willenquote:Op donderdag 12 mei 2011 16:13 schreef Sofiesofie het volgende:
dat ligt er maar helemaal aan of hij ondertussen al heeft opgebiecht wat hij gedaan heeft. als hij nogsteeds liegt dat er niks is gebeurd en mij weer gaat afsnauwen dan heb ik nieteens meer behoefte om hem een lesje te leren, dan is het klaar. ik heb niet perse een doel, ik wil het gewoon uitpraten als ik daar ben, en zien hoe het nu is..op dit moment is het zo half half afsloten en dat voelt gewoon slecht.
Mogelijk ga je door de ervaring leren dat er misschien wel niks 'uit te praten' valt. Dat je dat afsluiten ook gewoon lekker in je eentje kunt doen, zonder eerst nog meer energie te steken in het sjorren aan een dood paard.quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:13 schreef Sofiesofie het volgende:
[..]
dat ligt er maar helemaal aan of hij ondertussen al heeft opgebiecht wat hij gedaan heeft. als hij nogsteeds liegt dat er niks is gebeurd en mij weer gaat afsnauwen dan heb ik nieteens meer behoefte om hem een lesje te leren, dan is het klaar. ik heb niet perse een doel, ik wil het gewoon uitpraten als ik daar ben, en zien hoe het nu is..op dit moment is het zo half half afsloten en dat voelt gewoon slecht.
[..]
ja natuurlijk. mocht t vreemd lopen en ik trek daar in dan zijn alle mensen die nooit zeiden "blijf daar weg" uitgenodigdquote:Op donderdag 12 mei 2011 20:45 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Maar mocht het verhaal onverwacht heel anders uitpakken, dan kun je toch wel vrijkaartjes regelen omdat we aleemaal steun en toeverlaat zijn, toch? Dan doen we een R&P circus-meet
ik voel vooral een verbinding bij het stukje "tintelend gevoel en kriebel in mijn bloed"quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:14 schreef Miracle_Drug het volgende:
Ik moet steeds aan dit liedje denken wanneer ik dit topic zie![]()
Want als het circus komt, en je blijft thuis, dan is er als je het mij vraagt iets niet pluis
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |