pics?quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:25 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Hahah idd brummie
Me ballen gaan nogben wel benieuwd naar het drogen met broek aan. Zit nu al 20min in bad
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We fear that which we cannot see
Hahah jah toen ik net eruit ging was het zwaarquote:Op woensdag 11 mei 2011 19:38 schreef T_Fuff het volgende:
Haha ali toch, vet hoor. Dat gaat wel even duren voordat ze droog zijn.
Heb je niet toevallig een tuin waar je rondjes in kan rennen, even cardio erbij.
Hoe voelt het, heavy as a mofo zeker?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ook van de sarcastische opmerkingen
quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:54 schreef bokkepoot het volgende:
Haha het soaken van een broek is inderdaad best wel grappig.
Past ie nog wel goed momenteel?
Nu ik erover nadenk..
Mythbusters had ooit een aflevering waarbij ze proberen met Levi 501 STF de ballen enzo afgeknepen te krijgen.Is zkrs grappigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.leuk om te doen iig.
Heb niet het idee dat die veel krimpt, misschien omdat die nog niet helemaal droog is.
Past gewoon zoals ervoor zeg maar. Misschien van de week alleen de broekspijpen doen.
Ok mythbusters heeft me nu dus gerustgesteld
We fear that which we cannot see
Dan is me bed echt blauw daarnaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:36 schreef T_Fuff het volgende:
Stop hem anders in de drogerDit ja...Is je droger ook nog eens een mooi kleurtje van de binnenkantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Win-win situatieAls ook van de sarcastische opmerkingen
Kan je hem zeker weten verkopen. Door de hitte krimpt ie dan nog meer dan dat een hot soak zou doen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:37 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Dit ja...Is je droger ook nog eens een mooi kleurtje van de binnenkant
Win-win situatie
Echt? nooit gewetenquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:40 schreef M1stral het volgende:
[..]
Kan je hem zeker weten verkopen. Door de hitte krimpt ie dan nog meer dan dat een hot soak zou doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ook van de sarcastische opmerkingen
quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:42 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Echt? nooit gewetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |