Instant kop dus?quote:Op maandag 9 mei 2011 20:27 schreef Sinji het volgende:
Ik heb met Gordon van Blue in Green gesproken en de S710BK wordt weer gestocked. Nog voor de zomer waarschijnlijk. YES!
Volgens mij had deze 3downsizedquote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:48 schreef bokkepoot het volgende:
Die gozer heeft ook een stel artist denim.
Iedereen weet toch wel dat #1 best wel taai is enzo?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou ik heb meestal in de zomer gewoon me jeans aan. Double cuffs en lage schoentjes.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:54 schreef T_Fuff het volgende:
600 dagen is flink, dan heb je 2 jaar één broek aan gehad (er vanuit gaande dat je in de zomer ook met blote beentjes de dag doorbrengt)
Ik ook hoor in de zomer vaak dry aan, maar op vakantie nooit (tenzij kutweer) en met de echt mooie dagen is een korte broek veel fijner imo.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:44 schreef Brummi3_NL het volgende:
[..]
Nou ik heb meestal in de zomer gewoon me jeans aan. Double cuffs en lage schoentjes.
Ik heb hem ook een goeie periode op me werk gedragen (wat ik normaal nooit doe)
Ik denk inderdaad wel dat het "the best bang for buck" is. Maargoed, als je eenmaal premium denim geproefd hebt, dan denk ik dat N&F er voor onder doet, maar anderzijds is het ook ruim de helft van de prijs van een A-merk.quote:
Zkrs, dat kan enorm schelenquote:@Ali, goede zaak dat hij ook de value laag kan houden, dat zint me wel! Ben benieuwd naar die pockets, ik wil die #2 denk ik.
Ja klopt..Maar hij heeft wel een goed argument.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:24 schreef M1stral het volgende:
Die zijn van IIIrd Icon op SF.Mynudies/Superfuture etc Maar hij heeft eerder eens toegezegd toch wel spray starch te gebruiken, dus zijn wear is niet 100% authentiek.
SF als in StyleForum, hij heeft als alias Brown Metallic op SuFu...quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:26 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Ja klopt..Maar hij heeft wel een goed argument.
Hij zegt zelf dat hij zijn tijd en broeken te kostbaar vind om terug te komen met waardeloze fades.
Ergens snap ik dat ook wel....
Die rechter had zo mijn STF kunnen zijn.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:23 schreef bokkepoot het volgende:
Ik vind N&F wel grappig..
Alleen als ik een broek van hun zou halen zou ik het doen omdat ie iets bijzonders heeft.
Zoals 10% staal/kevlar of reverse to fade etc...
Als je mooi fadende broeken wilt hebben kun je inderdaad beter naar andere merken kijken..
Zoals Momotaro..
Not mine
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |