Ach wel nee joh. Indien niet passend verpatsen aan mijquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:26 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Jah beetje gek idd![]()
![]()
Size 31 dit keer dat is 33 volgens BIG tabel
Dan dus shrinken
Dit zijn maten na wash bij Samurai
http://translate.googleus(...)EHFEAqrBRHUUubsj1rdw
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:28 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ach wel nee joh. Indien niet passend verpatsen aan mijik heb een TTS waist van (32) 33.
Hahaha jah kan idd weer resellenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:29 schreef Sinji het volgende:
Ik twijfel nog steeds of ik voor de S5000VX 24oz ga of the S710BK. Helaas is die laatste dus niet 19oz maar 17oz. Zelfde 17oz als ze bij de S5000BK hebben gebruikt:
[ afbeelding ]
Maar als je het in een gemiddelde winkel had zien liggen was je misschien niet zo super psyched als nu.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:32 schreef bokkepoot het volgende:
Black denim van Samurai is de enige die ik tot nu mooi heb zien faden.>dus zou ik daarvoor gaan.
Die schijnen wel gigantische te krimpen na een soak maar ook
Het is zo jammer dat er in nederland geen Samurai verkocht word.
Ik denk dat ik echt niet in de beurt moet komen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:37 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Maar als je het in een gemiddelde winkel had zien liggen was je misschien niet zo super psyched als nu.
Anderzijds is het niet goed voor je portemonnee.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:39 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Ik denk dat ik echt niet in de beurt moet komen.
Van tdn word ik ook altijd zo hebberig van..
En een bijkomend voordeel is.
Ik denk dat je een van de enige in nederland bent met zo'n broek..
Mensen begrijpen sowieso niet dat je een broek van 200+ koopt..quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:40 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Anderzijds is het niet goed voor je portemonnee.
Staat deels op hun blog, verder had ik die eigenaar of medewerker erover gesproken toen ik daar was. Binnen 2mnd ofzo zullen ze denk in de winkel liggen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:43 schreef bokkepoot het volgende:
Heej ali ik las net dat jij meer wist van de Tdn collab met Naked and famous..
[..]
Mensen begrijpen sowieso niet dat je een broek van 200+ koopt..
Draagt ze ook Raw? Weinig vrouwen in deze thread namelijkquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:46 schreef don-diablo het volgende:
Gelukkig begrijpt m'n vriendin het wel.
Eentje een Nudie Super slim Kim dry die inmidds te groot is. Verder heeft ze geen dry denim hahah. Afgelopen weekend heb ik haar een Levi's curve id cadeau gegeven.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:01 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Draagt ze ook Raw? Weinig vrouwen in deze thread namelijk
Nice van jequote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:08 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Eentje een Nudie Super slim Kim dry die inmidds te groot is. Verder heeft ze geen dry denim hahah. Afgelopen weekend heb ik haar een Levi's curve id cadeau gegeven.
Pure blue japan ,Momotaro en naked and famous hebben wel een paar leuke daarvoor.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:11 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Nice van jeVolgende aankoop een mooie raw voor haar
Ik vind de supahskinny juist wel goed staan bij de Mrs. en andere fits totaal niet want die passen ook totaal niet bij haar aangezien ze heel slim is.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:24 schreef T_Fuff het volgende:
Mijn vriendin had een ALD in de uitverkoop gekocht met 50% korting, dus was maar een schamele 100 eckies. Alleen hij liep net teveel uit waardoor ze de fit niet meer erg mooi vond, hij is opzich best mooi gefade, ik vond het erg vet eruit zien
Verder vrouwen met raw denim is erg tof, zolang het maar geen supahskinny is.
Ali, pas op je geld manZometeen heb je meer broeken dan shirts
![]()
M1stral, #0 is inderdaad erg mooi, heel erg mooie kleur en 50% sugarcane, alleen ik vind het voor mij net té, misschien als AD me bevalt dat er volgend jaar een in #0 komt
Vind het stiekem wel de mooiste en beste denim die erbij zit
Hahaha thanks voor je adviesquote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:24 schreef T_Fuff het volgende:
Mijn vriendin had een ALD in de uitverkoop gekocht met 50% korting, dus was maar een schamele 100 eckies. Alleen hij liep net teveel uit waardoor ze de fit niet meer erg mooi vond, hij is opzich best mooi gefade, ik vond het erg vet eruit zien
Verder vrouwen met raw denim is erg tof, zolang het maar geen supahskinny is.
Ali, pas op je geld manZometeen heb je meer broeken dan shirts
![]()
M1stral, #0 is inderdaad erg mooi, heel erg mooie kleur en 50% sugarcane, alleen ik vind het voor mij net té, misschien als AD me bevalt dat er volgend jaar een in #0 komt
Vind het stiekem wel de mooiste en beste denim die erbij zit
Ja supahskinny =quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:28 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik vind de supahskinny juist wel goed staan bij de Mrs. en andere fits totaal niet want die passen ook totaal niet bij haar aangezien ze heel slim is.
M'n ogen wat doe je met die ventquote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:58 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
Ja supahskinny = [ afbeelding ]
Skinny = top
edit: Is dit geen kerel trouwens
Ik had het er vanavond met m'n oma over, had m'n Edwin aan, ze vond het helemaal geweldig. Ging d'r vertellen over Artist Denim, site helemaal laten zien, zegt ze: "Nou, dan valt 150 euro me reuze mee, ik dacht minimaal 300 euro ofzo". Wat bleek nou, ze heeft vroeger jaren in een kledingzaak gewerkt (jaren '70) waar ze Levi verkochten, en ook STF's, dat ze moest adviseren om ermee in bad te gaan zitten en te groot te kopen enzo.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:43 schreef bokkepoot het volgende:
Heej ali ik las net dat jij meer wist van de Tdn collab met Naked and famous..
[..]
Mensen begrijpen sowieso niet dat je een broek van 200+ koopt..
Gast.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:58 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
Ja supahskinny = [ afbeelding ]
Skinny = top
edit: Is dit geen kerel trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |