Super dat je die stap hebt gemaakt, en heel fijn dat je je serieus genomen voelt. Ik mis alleen wel een stukje betrokkenheid van je moeder. Jammer dat ze niet echt medeleven toont, maar jou alleen maar allerlei handvaten in je mik probeert te schuiven om het 'beter' te maken. Ze hoeft het namelijk niet zozeer op te lossen, het is gewoon fijn als ze er voor je isquote:Op donderdag 5 mei 2011 13:45 schreef summer2bird het volgende:
even een update:
ikheb mijn moeder de uitgeprinte OP gegeven, heeft zij helemaal doorgelezen en toen vroeg ze wat ze met mij aan moest.
Want zij wist het ook niet meer.
Ze kon mij naar een cursus sturen waar ik kon leren hoe ik weer vrienden moest maken maar zei ze, dat zou toch niet helpen omdat dat al eerder geprobeerd was en dat ook niet hielp.
Ze zegt dat ik wat meer initatief moet nemen om contacten te leggen.
Ook vind ze het een goed idee dat ik de OP meeneem naar de psygoloog.
Ze zei dat zij zelf ook gepest was geweest en naar haar mening ieder kind wel eens is gebeurt. Ze snapt denk ik niet helemaal wat voor een indruk het op mij heeft gemaakt.
Ze snapte niet waarom ik dit nooit verteld heb.
Maar ze vond het geen zeik verhaal, ik heb dat nog gevraagd,
nu dinsdag de OP geven aan psygoloog.

quote:Op donderdag 5 mei 2011 13:45 schreef summer2bird het volgende:
even een update:
ikheb mijn moeder de uitgeprinte OP gegeven, heeft zij helemaal doorgelezen en toen vroeg ze wat ze met mij aan moest.
Ze kon mij naar een cursus sturen waar ik kon leren hoe ik weer vrienden moest maken maar zei ze, dat zou toch niet helpen omdat dat al eerder geprobeerd was en dat ook niet hielp.
Ze zei dat zij zelf ook gepest was geweest en naar haar mening ieder kind wel eens is gebeurt. Ze snapt denk ik niet helemaal wat voor een indruk het op mij heeft gemaakt.
 dapper
 dapper   

allebei, gewoon in hele kleine mate als je begrijpt wat ik bedoel.quote:Op donderdag 5 mei 2011 08:36 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Jij vindt het niet erg om te pesten of om gepest te worden?

Superquote:Op donderdag 5 mei 2011 13:45 schreef summer2bird het volgende:
even een update:

Goed gedaan, het aan je moeder laten zie is al een hele grote stap!quote:Op donderdag 5 mei 2011 13:45 schreef summer2bird het volgende:
even een update:

Vind je dat zwak?quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:29 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik ben al naar psygiater geweest, loop elke 2 weken bij de psygioloog. Maar daar durf ik niet helemaal te vertellen wat er echt speelt, omdat ik altijd bang ben dat ik mij aanstel en dat voelt als zwakte.

Je hoeft je niet schamen TS, want het is niet jou schuld. Je bent ook niet zwak, want tegen groepen kan niemand op. Pesters weten nauwelijks wat ze doen, daarvoor zijn ze te dom. Het liefst zou ik al die zwakzinnige pesters naar een heropvoedingskamp sturen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:24 schreef summer2bird het volgende:
Hi, dit wordt een lang verhaal, mijn excuses ervoor alvast.
Ik heb lang zitten twijfelen of ik dit topic wel zou openen, ik praat er namelijk ook nooit met iemand over, ik schaam mij ervoor.
Nu heb ik mijn verhaal zo ongeveer verteld,
kan iemand mij tips geven hoe ik uit deze situatie weer kan komen?
Ik wil niet meer verdrietig zijn, ik wil niet meer alles verbijten maar ik schaam mij zo als ik iets moet vertellen, voelt alsof ik zwak ben, alsof ik mij aanstel.
Iemand?

Je bent sterker dan je denktquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:27 schreef summer2bird het volgende:
Ik heb er even goed overna zitten denken, ik ga de OP uitprinten en die aan de psygioloog geven. Ik moet daar dinsdag toch heen dus doe ik het dan.
Ik denk dat ik het gewoon even nodig had om even een een verhaal ervan te maken, in mijn hoofd loopt namelijk alles door elkaar heen. En ik hoop dan maar dat ze me geen aansteller vind.
Ik moest gewoon even mijn ei kwijt. Sorry als ik hier iemand mee irriteer
Maar ik ga de OP uitprinten en die aan haar geven.
Aan de reacties te zien is het idd beter als ik dat maar gewoon doe, anders kom ik ook niet vooruit.
Dit had ik even nodig, bedankt
 Neem de ruimte om jezelf te laten zien. Je valt er niemand mee lastig. You go girl!
 Neem de ruimte om jezelf te laten zien. Je valt er niemand mee lastig. You go girl!  

quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:40 schreef GGMM het volgende:
Je stelt je niet aan, je bent niet zwak en je moet het wel aan je psycholoog vertellen.
Op fok zul je niet zo snel een oplossing vinden ben ik bang.

Je lichamelijke klachten lijken mij door de stress te komen, je wilt niet weten wat verdriet en stress met een lichaam kunnen doen...dus eerst je zelfvertrouwen terugkrijgen en dan verdwijnen die klachten ook wel weer!(het kan ook echt geen kwaad om hier even voor naar de huisarts te gaan, daar zijn ze voor)
  Je lichamelijke klachten lijken mij door de stress te komen, je wilt niet weten wat verdriet en stress met een lichaam kunnen doen...dus eerst je zelfvertrouwen terugkrijgen en dan verdwijnen die klachten ook wel weer!(het kan ook echt geen kwaad om hier even voor naar de huisarts te gaan, daar zijn ze voor) 

Veel succes!!!
 Veel succes!!!

Geloof dat je moeder eea nogal onderschat. Je weet zelf als geen ander wat dit voor impact op je heeft gemaakt, en hoeveel verdriet het je nog steeds doet. Niet meer over nadenken, gewoon doen!quote:Op maandag 9 mei 2011 16:32 schreef summer2bird het volgende:
Morgen ga ik dus naar de psygioloog. Ik zit nu al weer te twijfelen of ik de OP wel echt geven zal, omdat mijn moeder ook zo iets had van dat elk kind wel gepest wordt en ben een beetje bang voor de reacties eerlijk gezegd.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |