quote:
Op woensdag 4 mei 2011 20:27 schreef summer2bird het volgende:Ik heb er even goed overna zitten denken, ik ga de OP uitprinten en die aan de psygioloog geven. Ik moet daar dinsdag toch heen dus doe ik het dan.
Ik denk dat ik het gewoon even nodig had om even een een verhaal ervan te maken, in mijn hoofd loopt namelijk alles door elkaar heen. En ik hoop dan maar dat ze me geen aansteller vind.
Ik moest gewoon even mijn ei kwijt. Sorry als ik hier iemand mee irriteer

Maar ik ga de OP uitprinten en die aan haar geven.
Aan de reacties te zien is het idd beter als ik dat maar gewoon doe, anders kom ik ook niet vooruit.
Dit had ik even nodig, bedankt

Jemig ! Ik heb je hele OP gelezen en ik vind het een zeer indrukwekkend verhaal,
maar hoe kwam je erbij om de psycholoog te vertellen dat je stemmen hoorde toen je
pas 9 jaar was. Had iemand je dat verteld of had je daar iets over gelezen?
Normaal gesproken weet een kind van 9 jaar zoiets niet denk ik, dus misschien
heeft je moeder je dat gevraagd of je stemmen hoorde?
Tja, en dat je ''druk'' was als kind, jeetje mina, de meeste kinderen zijn ''druk'',
tegenwoordig wordt je meteen aangepraat dat je ADHD hebt, dat vind ik echt soms
schandelijk en dan krijgen die kinderen dan ook nog eens meteen medicijnen voor.
Dus het is heel goed dat je met een psycholoog gaat praten hoor, maar laat je niet
van alles aanpraten en je volstoppen met medicijnen !
Als ik je OP zo lees ben je echt niet gek! Je hebt gewoon zwaar pech gehad
en ik moet zeggen dat ik je neiging om Bob van de trap wilde duwen nog best kan begrijpen ook
Wel goed dat je het niet gedaan hebt hoor dat wil ik er nog wel even bij zeggen maar die
''neiging tot'' kan ik best begrijpen

misschien kun je hem alsnog een flinke schop
verkopen als je weer wat sterker in je schoen staat
Nee, dat is flauwekul natuurlijk daar schiet je niks mee op, de beste wraak naar Bob en al
die ander k.t-kinderen is weer je zelfvertrouwen terug te krijgen en je niet aan te laten praten
dat het allemaal aan jou ligt of heeft gelegen, als je als kind een hele groep tegen je krijgt
en je ouders dit dan ook nog eens niet goed aanpakken dan is dat eigenlijk wel heel logisch
dat je daar flink onzeker en depressief van wordt.
Ik wens je heel veel succes dinsdag, enne dit soort mensen
quote:
zijn de eerste die je moet leren negeren!
Nogmaals veel sterkte en succes !
[ Bericht 0% gewijzigd door FANNvanhetlaatsteuur op 05-05-2011 08:24:10 ]