4 mei ? Inderdaad.quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:18 schreef Shieldz het volgende:
Blijft gewoon compleet kansloos en erg respectloos ..
Inderdaad. Wel jammer natuurlijk dat iemand de rust verstoort maar het is altijd afwachten op zo'n nutcase die weer iets gaat flikken.quote:
Kan jij niet naar ONZ?quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:24 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
VET LEUK MAN ECHT HANDIG DIT TOPIC.
Zoals..quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:29 schreef ouderejongere het volgende:
ik heb al een paar berichtkoppen in hoofdletters klaarstaan voor zometeen, ik wil per se de eerste zijn die het nieuws brengt.
Het is te hopen dat mijn kat niet op mijn toetsenbord springt, want dan word ik nog opgepakt door de aivd ook.
Zie jij ONZ staan in mijn recente postgeschiedenis?quote:
ONZ Vertel hier wat je net hebt gedaanquote:Op woensdag 4 mei 2011 19:31 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
[..]
Zie jij ONZ staan in mijn recente postgeschiedenis?
Ik vind dit gewoon een nutteloos topic.
Toch na elk feest.quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:24 schreef Verras het volgende:
Bij ons in het dorp is het heel typisch dat iedereen na dodenherdenking gaat lopen zuipen in het café,
Dan rot je toch lekker opquote:Op woensdag 4 mei 2011 19:31 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
[..]
KONINGIN DOODGESCHOTEN TIJDENS HERDENKINGquote:
Aansteller.quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:33 schreef Creeg het volgende:
[..]
ONZ Vertel hier wat je net hebt gedaan
Wat een faalhaas. Rot nu maar op
Dan post je niet.quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:31 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
[..]
Totaal niet, ik snap alleen niet wat je opmerking toevoegt, meer niet.quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:43 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
[..]
Iedereen een beetje geprikkeld?
Dat is ze volgens mij de afgelopen 40 jaar....quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:54 schreef ouderejongere het volgende:
ooooohhhh , de koningin, knap hoor, dat zij gekomen is.
ze had ook niet kunnen komen, na de gebeurtenis van vorig jaar en de aanslag op haar tijdens Prinsjesdag.quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:55 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dat is ze volgens mij de afgelopen 40 jaar....
dat dus, er gebeurt echt niks. Er zijn meer dan 300 mensen preventief vastgezet vandaag.quote:
Natuurlijk niet!quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:56 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
ze had ook niet kunnen komen, na de gebeurtenis van vorig jaar en de aanslag op haar tijdens Prinsjesdag.
Commando'squote:Op woensdag 4 mei 2011 19:57 schreef Paxcon het volgende:
Ligt het aan mij of waren er weer schreeuwers?
die zijn er elk jaar, maar ze draaien het echte geluid weg en in plaats daarvan horen wij een opname van een rustige zondagochtend, zes uur 's morgens.quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:57 schreef Paxcon het volgende:
Ligt het aan mij of waren er weer schreeuwers?
Ik nietquote:Op woensdag 4 mei 2011 19:58 schreef nathan3020 het volgende:
Wie gaat er in dit topic posten om 8 uur?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Typefouten, ik maak ze met trots.
Dit.quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:02 schreef ouderejongere het volgende:
goedzo, allemaal netjes stil geweest, niemand heeft gepost tijdens de stilte, ik ben trots op jullie
Fok was op zwartquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:03 schreef FireFox1 het volgende:
Iedereen in dit topic heeft netjes aan de 2 minuten gehouden.
Chapeau
Heb je ze al neergeknald?quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:04 schreef VacaLoca het volgende:
Ik hoorde 2 min lang enkel wat nieuwe nederlanders in mn straat dingen roepen naar elkaar, al toeterend op hun brommers. Nog geeneens expres volgens mij.
stilte is het geluid van het gedicht. je stem is het geluid van je vrijheid.quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:04 schreef Creeg het volgende:
Gedichtenwedstrijd gewonnen, en dan je bek houden
quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:04 schreef Teal het volgende:
Aan het eind snijd ze haar polsen door, toch een dam giller
WIN!quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:05 schreef YazooW het volgende:
http://www.facebook.com/profile.php?id=100000674598474
EMO dus
overbelastquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:05 schreef YazooW het volgende:
EMO dus
goed speurwerkquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:05 schreef YazooW het volgende:
EMO dus
de fuck heb geen facebookquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:05 schreef YazooW het volgende:
EMO dus
Regisseur is ieder geval niet 2 minuten stil danquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:05 schreef Stranger het volgende:
Hmm ik had de tv voor het eerst in jaren op nederland 1 staan maar ik vind het een beetje raar dat ze zo vaak van shot wisselen tijdens de twee minuten stilte, doen ze bij rtl beter gewoon één beeld.
Scherpquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:05 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Regisseur is ieder geval niet 2 minuten stil dan
Allang geweest. Je sliepquote:
Nee, dat bedacht ik me net ookquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:05 schreef Ame_thyst het volgende:
Natuurlijk, nederlands' hoogst onderscheidde militair. Lijkt me logisch dat hij er bij is.quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:05 schreef Specularium het volgende:
Baas Kroon was er ook gewoon, zoals het hoort, ergens vooraan.
Dat is inderdaad wat ik dacht, zit er dan iemand in de regiekamer te schreeuwen: "We hebben ook een multiculti gezicht nodig, zoom in op dat donkere meisje!!!"quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:05 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
quote:
Ze staat op facebook in precies dezelfde houdingquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:06 schreef Creeg het volgende:
Onze Esmee komt uit Arnhem.
http://esmeeexplosion.hyves.nl/
quote:naaah, anyway, word lid, dan ben je bijna net zo geweldig als haar
Hyves..quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:08 schreef Teal het volgende:
HOe komen jullie op haar facebook, ik moet eerst vriendjes zijn
dit is niet live hoor. ik kijk hier uit op de dam. er is niks te doenquote:
Want op Fok zitten enkel emo's en autistenquote:
quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:09 schreef Teal het volgende:
Deze esmee topic kaap maakt me aan het lachen
hahaquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:10 schreef Meddo het volgende:
[..]
dit is niet live hoor. ik kijk hier uit op de dam. er is niks te doen
Mij ook jaquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:09 schreef Teal het volgende:
Deze esmee topic kaap maakt me aan het lachen
voornamelijkquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:10 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Want op Fok zitten enkel emo's en autisten
quote:hoi esmee
je het het goed gedaan op tv.
ik en mijn mam moesten huilen
zo,n mooi gedicht had je gescheven en gelezen
met vriendelijke groet tara
ps:wil je a.u.b. vragen hoe het met je zusje gaat susan?
zo ja dankjewel
SMERIGquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:11 schreef Creeg het volgende:
ESMEE HEEFT EEN ALIEN!!! AAAAH ZE BESTAAN!
[ afbeelding ]
Wat zielig, die kat is ziekquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:11 schreef Creeg het volgende:
[ afbeelding ]
teh fuckquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:11 schreef Creeg het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:11 schreef Creeg het volgende:
[ afbeelding ]
Beter dan Esmee.quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:11 schreef Creeg het volgende:
[ afbeelding ]
GADVERDAMMEquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:11 schreef Creeg het volgende:
[ afbeelding ]
triest he, je zou denken in zo'n topic... helaasquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:11 schreef Shieldz het volgende:
Stelletje kansloze paupers hiergeen greintje respect hier.
We openen wel een esmee fan topicquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:12 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
triest he, je zou denken in zo'n topic... helaas
Jaaaaaquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:13 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Poll: Esmee is lekker!
• JA!
• Nee....
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Idd beetje jammer. Maar was wel te verwachten op dit forum..quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:12 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
triest he, je zou denken in zo'n topic... helaas
Schindlers Listquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:13 schreef VacaLoca het volgende:
He kut Schindlers List is al 10 minuten bezig
Ik ga zo canibal holocaust kijkenquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:14 schreef nattermann het volgende:
[..]
Schindlers List
Gewoon GTST kijken jong!
Wat boeit dat nou. We zijn allemaal twee minuten stil geweest.quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:13 schreef Shieldz het volgende:
[..]
Idd beetje jammer. Maar was wel te verwachten op dit forum..
En hij verneukt zijn eigen topic en klaagt over anderen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:11 schreef Creeg het volgende:
[ afbeelding ]
Haar hofdamequote:Op woensdag 4 mei 2011 20:14 schreef iBenny het volgende:
Wie was die vrouw die naast Beatrix stond tijdens die 2 minuten?
Sommige mensen begrijpen het ook niet ookquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:15 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Wat boeit dat nou. We zijn allemaal twee minuten stil geweest.
haar .... hoe noem je dat ook al weer....quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:14 schreef iBenny het volgende:
Lach me wel de tering hier.quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:11 schreef Shieldz het volgende:
Ach, het is maar hoe serieus je de opmerkingen opneemt. En als dit te verwachten viel op dit forum, wat doe je hier dan nog?quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:13 schreef Shieldz het volgende:
[..]
Idd beetje jammer. Maar was wel te verwachten op dit forum..
Dat heeft hier niks mee te maken.quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:15 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
[..]
En hij verneukt zijn eigen topic en klaagt over anderen.![]()
Sukkel.
Margriet volgens mij. Beatrix der zus toch?quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:14 schreef iBenny het volgende:
Wacht even, respectquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:11 schreef Shieldz het volgende:
Scooterkleaudzakjequote:Op woensdag 4 mei 2011 20:17 schreef nattermann het volgende:
[..]
Wacht even, respect? Dat heb ik wel op mijn eigen manier.
Right..quote:Ze heeft een gedicht geschreven over haar overgrootvader die in het leger heeft gezeten.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:17 schreef vaasinbloem het volgende:
Zelfs de regeerders van Geenstijl hebben niet zo weinig fatsoen als sommige mensen hier.
Had je dat gedacht dan?quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:16 schreef das_phantom het volgende:
http://www.arentheemcolle(...)dodenherdenking.html
geen vwo verdomme
Geenstijl erg vindenquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:17 schreef vaasinbloem het volgende:
Zelfs de reageerders van Geenstijl hebben niet zo weinig fatsoen als sommige mensen hier.
Volgend jaar staat er weer een gast met puistenquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:17 schreef RedFever007 het volgende:
Laatste keer dit, volgend jaar zijn ze wegbezuinigd
Denk nou maar lekker wat jij wil denken.quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:16 schreef Creeg het volgende:
[..]
Dat heeft hier niks mee te maken.
Sukkel.
Inderdaad. Er is een groot verschil tussen alles bashen wat je ziet, en wat er hier in dit topic gebeurt.quote:
Ga jij nou maar je respect verdienen bij je homeboysquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:18 schreef nattermann het volgende:
[..]
Pleur maar weer gauw op naar geenstijl, newbie![]()
quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:19 schreef Shieldz het volgende:
[..]
Ga jij nou maar je respect verdienen bij je homeboys
het zou je kind maar zijnquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:20 schreef YazooW het volgende:
1 op de 10 kinderen op die school is Nederlander
dat zijn dan ook meteen de lelijkste kinderenquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:20 schreef YazooW het volgende:
quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:20 schreef YazooW het volgende:
Ik wil ook liever een geile Marokkaansequote:Op woensdag 4 mei 2011 20:20 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
dat zijn dan ook meteen de lelijkste kinderen
Nee, idiote veiligheidsmaatregelen, zelfs de parkeergarage is al sinds gisterenavond afgesloten.quote:
Wat een editquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:20 schreef nattermann het volgende:
[..][ afbeelding ]
Weet je moeder wel dat je zo laat nog op het internet zit?
quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:23 schreef ouderejongere het volgende:
Mooi, ik heb 10 euro gewonnen, ik heb gewed dat er geen incidenten waren tijdens de herdenking.
Ga je nog reageren of niet?quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:23 schreef Shieldz het volgende:
[..]
Wat een edit
Nu niet whinen. Ga je runner maar opvoeren met je homies
Hufters.quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:23 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Nee, idiote veiligheidsmaatregelen, zelfs de parkeergarage is al sinds gisterenavond afgesloten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |