SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vorige topics:Die plaatjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En nu ff eten
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Auw, mijn vinger zat tussen het klapbordquote:
Weet je wat ook happiness is. Met melkchocolade omhulde marshmellows.quote:
Oh sorryquote:Op woensdag 4 mei 2011 18:16 schreef wonderer het volgende:
[..]
Auw, mijn vinger zat tussen het klapbord
Negerzoenen dus?quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:19 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Weet je wat ook happiness is. Met melkchocolade omhulde marshmellows.![]()
![]()
![]()
Nog nooit gehad en in Frankrijk een vet grote doos vol gekocht. ZO GOED.
Neeee, zonder wafeltje sowieso. En dan is de marshmellow suuuuper chewy... veel steviger dan die nederlandse aftreksels van spekkies. Hmmmmm.quote:
Flufffffffquote:Op woensdag 4 mei 2011 18:26 schreef wonderer het volgende:
Ik hou eigenlijk niet zo van spekkies/marshmellows. Maar ik ga straks wel fluff kopen
Zal ik een potje (hihi) voor je meenemen tzt of kun je dat spul ook in NL krijgen?quote:
Heb je ook in Nederland, in bepaalde winkels.quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:40 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zal ik een potje (hihi) voor je meenemen tzt of kun je dat spul ook in NL krijgen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |