Launcherpro kan eigenlijk alles (beter) wat sense kan, en neemt veel minder ram in gebruik..quote:Op maandag 16 mei 2011 00:05 schreef Farenji het volgende:
Ik heb eerst de Android Revolution rom geinstalleerd maar daar deed om mij onbekende redenen de wifi-verbinding het niet. Connecten lukte wel en ik kreeg een ip-adres, was zelfs pingbaar, en kon ipadressen in het interne netwerk pingen maar daarbuiten ho maar.... vage shit. Lukte me niet om te fixen, dus daarna heb ik de Clean DHD rom geinstalleerd, een basic rom zonder HTC Sense, en dat bevalt me vooralsnog prima. Die toegevoegde waarde van HTC Sense is eigenlijk erg beperkt.
Dat kan komen omdat jij de Lite-versie gebruikt. Je zou de betaalde versie kunnen proberen/downloaden.quote:Op maandag 16 mei 2011 09:27 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Heeft iemand trouwens hier die GBA emulator voor htc, GameBoid lite? Ik kan mijn files niet saven van pokemon op deze versie.. is er een andere goeie emulator die dat wel kan?
Welke handelingen heb je hiervoor verricht?quote:Op maandag 16 mei 2011 11:12 schreef Mimony het volgende:
ik heb wifi en alle dataverbindingen afgezet
ik heb alleen altijd het idee dat Sense wel op de achtergrond blijft draaien, want Launcherpro is naarmate mijn telefoon langer aan staat steeds trager...quote:Op maandag 16 mei 2011 00:14 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Launcherpro kan eigenlijk alles (beter) wat sense kan, en neemt veel minder ram in gebruik..
Kan je force-closenquote:Op maandag 16 mei 2011 13:30 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
ik heb alleen altijd het idee dat Sense wel op de achtergrond blijft draaien, want Launcherpro is naarmate mijn telefoon langer aan staat steeds trager...
Die is er, maar niet voor 2.2.1 of 2.3quote:Op maandag 16 mei 2011 16:14 schreef tuut-chips het volgende:
prrrfftt, rooten wil niet. Moet nou toch nog eerst een goldcard makenwat een gezeik zeg.
Er zou iemand gewoon een app moeten maken waarmee het in 1 klik gedaan is, net zoals bij de iPhone.
Die fabrikanten zouden het gewoon zonder meer mogelijk moeten maken om te rooten, of nog beter: gewoon rooted verkopen! Het is vrij debiel dat je een apparaat koopt voor honderden euro dat door de fabrikant expres is dichtgetimmerd zodat je niet alle mogelijkheden kan gebruiken.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:14 schreef tuut-chips het volgende:
prrrfftt, rooten wil niet. Moet nou toch nog eerst een goldcard makenwat een gezeik zeg.
Er zou iemand gewoon een app moeten maken waarmee het in 1 klik gedaan is, net zoals bij de iPhone.
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 | Microsoft Windows [versie 6.1.7600] Copyright (c) 2009 Microsoft Corporation. Alle rechten voorbehouden. C:\Users\gebruikersnaam>cd .. C:\Users>cd .. C:\>cd downgrade C:\Downgrade>adb push misc_version /data/local/tmp 1546 KB/s (15837 bytes in 0.010s) C:\Downgrade>adb push gingerbreak /data/local/tmp 1494 KB/s (16830 bytes in 0.011s) C:\Downgrade>adb shell chmod 777 /data/local/tmp/misc_version C:\Downgrade>adb shell chmod 777 /data/local/tmp/gingerbreak C:\Downgrade>adb shell $ ./data/local/tmp/gingerbreak ./data/local/tmp/gingerbreak [**] Gingerbreak/Honeybomb -- android 2.[2,3], 3.0 softbreak [**] (C) 2010-2011 The Android Exploid Crew. All rights reserved. [**] Kudos to jenzi, the #brownpants-party, the Open Source folks, [**] Zynamics for ARM skills and Onkel Budi [**] donate to 7-4-3-C@web.de if you like [**] Exploit may take a while! [+] Plain Gingerbread mode! [+] Found system: 0xafd17fd5 strcmp: 0xafd38065 [+] Found PT_DYNAMIC of size 232 (29 entries) [+] Found GOT: 0x00014360 [+] Using device /devices/platform/goldfish_mmc.0 [*] vold: 10992 GOT start: 0x00014360 GOT end: 0x000143a0 |
Geen idee, ik heb geen ervaring met downgraden vanaf gingerbread. Maar er is een alternatieve manier, misschien werkt dat wel:quote:
Wat een kutrom is datquote:
Je kunt ze wel weghalen, gewoon long pressquote:Op maandag 16 mei 2011 20:20 schreef Markster het volgende:
[..]
Wat een kutrom is dat
Alles wat je installeert, zet ie standaard als snelkoppeling op je homescreens en kan je niet weghalen. Ook heb ik nergens kunnen vinden hoe ik zelf bepaal wat erop mijn homescreen komt.
Wat was er loos?quote:Op maandag 16 mei 2011 18:53 schreef tuut-chips het volgende:
OH MY GOD na een hele hoop kloten IS HET GELUKT YEAAAAH
ben de hele middag bezig geweest met dat kankerding, jeeeuj
Geen idee, maar op een gegeven moment ging het met een heleboel rebooten en cmd-ellende opeens goedquote:
Zou die niet zo onderhand als ROM te downloaden zijn?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 09:06 schreef sjoemie1985 het volgende:
alleen jammer dat ze de nieuwe sense niet uitbrengen voor de DHD
RCMix HD van RC Team heeft Sense 3.0.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 09:52 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Zou die niet zo onderhand als ROM te downloaden zijn?
Wat nieuwe widgets, weer heeft een fullscreen animatie ipv een icoontje, je kan social updates weergeven op de flipclock ipv weer, en een ander lockscreen. Meer heb ik in ieder geval niet kunnen ontdekken afgelopen week.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:17 schreef svann het volgende:
Wat heeft de nieuwe sense eigenlijk voor extra's?
Kan toch nooit zoveel zijn dat onze hardware dat niet trekt?
@zargon, ik denk dat ik mij zorgen om niks gemaakt, hij laadt namelijk het weer ineens voor een paar dagen op, dus vandaag heeft toont hij het weer van dinsdag zoals het gisteren was voorspeld; het uur van de update staat er trouwens bij.quote:Op maandag 16 mei 2011 12:41 schreef zarGon het volgende:
[..]
Welke handelingen heb je hiervoor verricht?
Mijne zei dat ik hem opnieuw moest installeren omdat er iets mis was, maar een paar uur later deed hij het weerquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hmm, mijn WhatsApp doet het niet meer zoals hij het moet doen.Hebben meerdere mensen last van?
Misschien ga ik dat ook maar doen dan ja.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:15 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mijne zei dat ik hem opnieuw moest installeren omdat er iets mis was, maar een paar uur later deed hij het weer
Vet vervelend gewoon.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:17 schreef ukga het volgende:
whatsapp werkt sinds de update(van whatsapp) best slecht
berichten komen soms uren later aan
Heeft niets met de update te maken. Sinds gisteren doet hij gewoon raar. Op meerdere toestellen. Ligt gewoon aan Whatsapp.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:17 schreef ukga het volgende:
whatsapp werkt sinds de update(van whatsapp) best slecht
berichten komen soms uren later aan
Geen idee, heb zelf geen last van gehad met RCMix HD, ook niet met CM7quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:36 schreef Farenji het volgende:
Ik heb nu al met twee verschillende roms het probleem dat wifi niet werkt. Ik kan wel connecten met een AP en krijg een ip en alles, maar internet werkt niet. Kan alleen ipadressen binnen het interne netwerk bereiken, niks daarbuiten. Dit probleem had ik met de revolution rom en nu ook exact hetzelfde met LeeDrOiD. Met CleanDHD werkt het wel goed.
Voor de flash heb ik elke keer een volledige wipe gedaan en zelfs de dalvik-cache gewiped.
Iemand een suggestie waar dit aan kan liggen? Kan dit iets met htc sense te maken hebben?
Ik heb het probleem gevonden en opgelost! Het bleek niet alleen aan de htc te liggen maar ook aan mijn wifi-router. Want met een andere router werkte wifi namelijk wel. Heb een firmware upgrade gedaan van de router, en nu werkt het!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:36 schreef Farenji het volgende:
Ik heb nu al met twee verschillende roms het probleem dat wifi niet werkt. Ik kan wel connecten met een AP en krijg een ip en alles, maar internet werkt niet. Kan alleen ipadressen binnen het interne netwerk bereiken, niks daarbuiten. Dit probleem had ik met de revolution rom en nu ook exact hetzelfde met LeeDrOiD. Met CleanDHD werkt het wel goed.
Voor de flash heb ik elke keer een volledige wipe gedaan en zelfs de dalvik-cache gewiped.
Iemand een suggestie waar dit aan kan liggen? Kan dit iets met htc sense te maken hebben?
quote:
ik heb nu zowel Skype als Hiquote:
dat zou toch alleen gaan gelden voor nieuwe abonnementen?quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:44 schreef Muchachooo het volgende:
Blijf het trouwens dom vinden dat KPN extra wil laten betalen voor diensten als Whatsapp etc...
1. Ik betaal gewoon voor het internet waarmee ik whatsapp, skype etc.
2. Ik betaal gewoon voor mijn sms-bundel, als ik besluit om die niet te gebruiken en in plaats daarvan gebruik te maken van een dienst als Whatsapp, wat is dan het probleem?
KPN
same. en geen idee.quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:45 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
[..]
ik heb nu zowel Skype als Hi
[..]
dat zou toch alleen gaan gelden voor nieuwe abonnementen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |