Mmh, softwarematig oppimpen dusquote:
Goh. Maar toch, ècht mooier kan het er niet van worden lijkt me.quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:09 schreef Remzz het volgende:
[..]
Hardwarematig bij een software-update lijkt me ook wat lastig
Nee klopt, vind ik eignelijk ook altijd raar, dat ze dit soort 'problemen' oplossen met softwareupdates merkt niemand ook wat van.quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:19 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Goh. Maar toch, ècht mooier kan het er niet van worden lijkt me.
Abn app moet je verwijderen en dan weer op nieuw installeren en aanmelden dan doet ie het weerquote:Op woensdag 11 mei 2011 10:23 schreef edraket31 het volgende:
Sinds update werken ABN en Voetbal International app niet meer, rest wel alles naar behoren
Mijn hele homescherm werkt nu niet meer. Regelrechte bagger, hoe kan ik terugquote:Op donderdag 12 mei 2011 09:11 schreef gewoonfaye het volgende:
Mijn home scherm past zich niet meer normaal aan en wifi is bagger, ik wil mijn oude versie terug. Kan dat?
Ik heb VPlayer nog niet aangehad sinds de update.quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:19 schreef incognitoomuch het volgende:
Zo te zien kunnen we beter een HTC klaagbaak topic hier van maken!
Mijn V-Player crashed nu ook constant na de 2.3 update
Valt hier allemaal wel meequote:Op donderdag 12 mei 2011 10:29 schreef Remzz het volgende:
Wat raar al die problemen na de update. Bij mij lijkt het juist alsof ik een compleet nieuwe telefoon heb gekregen. Hiervoor was alles zo traag als wat en de accu ging precies 5 uur mee. Na gingerbread heb ik nog nooit met ook maar iets problemen gehad.
Verwijderen, rebooten, opnieuw installeren. No?quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:19 schreef incognitoomuch het volgende:
Zo te zien kunnen we beter een HTC klaagbaak topic hier van maken!
Mijn V-Player crashed nu ook constant na de 2.3 update
Instellingen » Sd- en telefoongeheugen » Terugzetten op fabrieksinstellingen » Telefoon opnieuw instellen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:37 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Mijn hele homescherm werkt nu niet meer. Regelrechte bagger, hoe kan ik terug
Dat gaat dus niet werken, dan ga je gewoon terug naar de fabrieksinstellingen van 2.3, je gaat dan echt niet ineens een versie terug.quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:24 schreef zarGon het volgende:
Instellingen » Sd- en telefoongeheugen » Terugzetten op fabrieksinstellingen » Telefoon opnieuw instellen.
Hoe kun je in godsnaam je homescreen op zo'n manier verneuken dat het niet meer werkt?quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:26 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dat gaat dus niet werken, dan ga je gewoon terug naar de fabrieksinstellingen van 2.3, je gaat dan echt niet ineens een versie terug.
Moet je niet aan mij vragen, ik heb deze telefoon niet eens, praat alleen graag mee over androidquote:Op donderdag 12 mei 2011 17:28 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hoe kun je in godsnaam je homescreen op zo'n manier verneuken dat het niet meer werkt?.
Ik heb dan ook altijd al engels gebruik, veel fijner.quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:31 schreef zarGon het volgende:
"Jou",!
[ afbeelding ]
Brrr, Nederlands. Kippenvel.
Dat inderdaad, ik ben alleen maar positief over de update, linkjes aanklikken gaat soepeler, betere kleuren en wat vlottere respons. Verder zal het me worst wezen of het 2.3 of 2.2 is zolang er geen echte nieuwe features inzitten (en daar bedoel ik geen tv-beeldbuis-effect mee)quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:14 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Hoe krijgt iedereen die problemen toch voor elkaar
Ik ken het, had mijn hd2 met android opgestuurd, hadden ze hem gewoon weer op windows 6.5.5 gezet en dan de nieuwste versie, welke weer niet makkelijk geroot kon worden, moest ik eerst downgraden voordat ik hspl weer kon doen en de hele zooi waaah dat was echt een kutwerk joh.quote:Op zondag 15 mei 2011 12:35 schreef Farenji het volgende:
De technische dienst van HTC heeft mijn gebroken touchscreen netjes gerepareerd maar ze hebben ook het apparaat unrooted en geupdate naar 2.2.1. Rooten was opeens vrij lastig! Ik moest downgraden en om dat te kunnen doen moest ik een goldcard maken.
Het was "even" prutsen... maar het is gelukt, ik heb weer root!
Zit me nu te beraden op de volgende stap. Welke custom rom zal ik installeren?
Backspace inhouden slimmerdquote:Op zondag 15 mei 2011 12:38 schreef Cryothic het volgende:
ik heb sinds vrijdag swype geinstalleerd.
wel even wennen.
en irritant dat ik niet een net-ingevoerd-woord in1x kan verwijderen.
Heb je een beetje een lang woord, maakt ie er iets anders van, moet je meteen weer een 20x lopen backspacen....
drocap2 in de marketquote:
stel hè, stel......quote:
Oh kut was even vergeten dat zulke mensen er ook nog zijn..quote:Op zondag 15 mei 2011 12:52 schreef Iuc het volgende:
[..]
stel hè, stel......
Je bent geen rootuser. Wat dan?
Ik verlang terug naar mijn iPhone waar je 2 knopjes kon indrukken voor een screenie.
Niet met 2.2.1 of 2.3. Of kan dat nu wel.quote:Op zondag 15 mei 2011 12:53 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Oh kut was even vergeten dat je moest rooten.
Dacht dat iedereen wel root tegenwoordig
Vast wel, zie ook:quote:Op zondag 15 mei 2011 12:53 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Niet met 2.2.1 of 2.3. Of kan dat nu wel.
Ik heb zelf geen DHD dus ik weet t nietquote:Op zondag 15 mei 2011 12:35 schreef Farenji het volgende:
De technische dienst van HTC heeft mijn gebroken touchscreen netjes gerepareerd maar ze hebben ook het apparaat unrooted en geupdate naar 2.2.1. Rooten was opeens vrij lastig! Ik moest downgraden en om dat te kunnen doen moest ik een goldcard maken.
Het was "even" prutsen... maar het is gelukt, ik heb weer root!
Zit me nu te beraden op de volgende stap. Welke custom rom zal ik installeren?
Ik gebruik mijn telefoon om mee te doen waarvoor ie bedoeld is. Niet om mee te prutsen. Werkt unrooted goed genoeg voor me. Zie niet in waarom ik er een andere ROM op zou moeten zetten.quote:Op zondag 15 mei 2011 12:53 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Oh kut was even vergeten dat zulke mensen er ook nog zijn..
Het was inderdaad lastig, en ik ben er ook al meer dan een dag mee bezig geweest. Het lastigste was om de goldcard te maken, dat kostte de meeste tijd. Maar dat is uiteindelijk ook gelukt. Waar liep jij vast?quote:Op zondag 15 mei 2011 12:55 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Dat downgraden heeft mij eerder een weekend gekost zonder resultaat
Ja, dan moet je dus inderdaad ook een goldcard maken. Het is te doen, als je weet hoe het moet.quote:
1 | dd bs=512 if=goldcard.img of=/dev/sdb |
1 2 | mkdir /mnt/htc mount /dev/sdb1 /mnt/htc |
het kan wel met een un-rooted telefoon, want ik doe het ook wel eens.quote:Op zondag 15 mei 2011 12:52 schreef Iuc het volgende:
[..]
stel hè, stel......
Je bent geen rootuser. Wat dan?
Ik verlang terug naar mijn iPhone waar je 2 knopjes kon indrukken voor een screenie.
Ah, nicequote:Op zondag 15 mei 2011 12:38 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Backspace inhouden slimmerd
Oh en als t woord verkeerd is druk je ff op het swype tekentje en krijg je t lijstje met andere woorden alsnog.
wtf moet dit hier?quote:
Unrooten kan altijd.quote:Op zondag 15 mei 2011 18:22 schreef tuut-chips het volgende:
Wat doet dat rooten eigenlijk met je garantie? Stel, ik root mijn telefoon en vervolgens ontstaat er een hardwareprobleem dat niks met de root te maken heeft. Moet ik dan "unrooten" (kan dat überhaupt?), of kan ik hem gewoon opsturen?
Ja het word misschien toch gezien als een clubje hier en er zijn blijkbaar ook ajax fans met desire hdquote:Op zondag 15 mei 2011 17:27 schreef RPG het volgende:
[..]
wtf moet dit hier?
Maar zelf heb ik geen wifi problemen ondervonden sinds de nieuwe update.
http://www.androidplanet.(...)-je-android-toestel/quote:
Ik had hetzelfde. Je moet dan dat vinkje eerst uitschakelen van: Automatisch naar updates op server zoeken, anders sta je weer achteraan in de wachtrij van HTCquote:Op woensdag 4 mei 2011 19:40 schreef incognitoomuch het volgende:
Ik ook..... WTF!! Deed eerst op me werk n check, toen zag ik dat ik wel kon updaten. Gewacht TOT ik thuis was om het met WiFi te doen... en nu is er ineens geen update beschikbaar...!? Gaat het in batches ofzo?
Nou, ik lees op deze pagina al 2 posts van mensen die hem opgestuurd hebben naar HTC, en hem weer origineel (geroot) terug krijgen. Dus ik denk dat ze er bij HTC niet echt een probleem van maken.quote:Op zondag 15 mei 2011 18:22 schreef tuut-chips het volgende:
Wat doet dat rooten eigenlijk met je garantie? Stel, ik root mijn telefoon en vervolgens ontstaat er een hardwareprobleem dat niks met de root te maken heeft. Moet ik dan "unrooten" (kan dat überhaupt?), of kan ik hem gewoon opsturen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |