1970 belde, ze willen hun t-shirts terugquote:Op vrijdag 6 mei 2011 02:11 schreef remlof het volgende:
Ow ja, ik zal morgen even een leuk Che Guevara t-shirt kopen voor de meet, zag er vanavond een paar leuke in een etalage
1970quote:Op vrijdag 6 mei 2011 02:12 schreef GSbrder het volgende:
[..]
1970 belde, ze willen hun t-shirts terug
Zo'n t-shirt heb ik ook nog ergens.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 02:46 schreef Bolkesteijn het volgende:
Ik heb nog een "Enjoy Capitalism" t-shirt. Opvallend genoeg heb ik altijd aanspraak als ik het shirt aan heb.
[ afbeelding ]
Waar kun je die halen?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 02:46 schreef Bolkesteijn het volgende:
Ik heb nog een "Enjoy Capitalism" t-shirt. Opvallend genoeg heb ik altijd aanspraak als ik het shirt aan heb.
[ afbeelding ]
We zochten inderdaad nog een bunnyquote:Op vrijdag 6 mei 2011 02:11 schreef remlof het volgende:
Ow ja, ik zal morgen even een leuk Che Guevara t-shirt kopen voor de meet, zag er vanavond een paar leuke in een etalage
Pas wel mooi bij php, die toch gekleed komt als Ronald Reagan.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 02:11 schreef remlof het volgende:
vrouwen of mannen? En wat zeggen ze dan?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 02:46 schreef Bolkesteijn het volgende:
[ afbeelding ]
Heb jij een paar van die shirts??quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Pas wel mooi bij php, die toch gekleed komt als Ronald Reagan.
Ik heb 'm:quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Pas wel mooi bij php, die toch gekleed komt als Ronald Reagan.
quote:
Eerder met deze:quote:Op zaterdag 7 mei 2011 13:22 schreef Dutchnative het volgende:
Ethi kan komen met dit shirt:
http://www.google.nl/imgr(...):0,s:0&tx=128&ty=109
(Afbeeldings-url deed een beetje raar)
Ik snap hem alleen nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |