Als er iets noemenswaardig mocht gebeuren, een fittie tussen php en betyar ofzo, dan zal ik daar verslag van doen. In alle overige gevallen, heb jij pech en had je maar tijd vrij moeten makenquote:Op donderdag 26 mei 2011 10:34 schreef KoosVogels het volgende:
Ik verwacht wel een verslag achteraf.
Inderdaad.quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ben alleen bang dat het niet echt terrasweer zal zijn, but we'll see.
Ik ben er sowieso eerder dan 13:00 denk ik, dus dat zal wel meevallen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:17 schreef Illiberal het volgende:
Maarreh rond welke tijd komt iedereen nou? Want volgens mij heeft het weinig zin om daar 13:00 aan te komen en dan te wachten.
Maar wel kroeg weerquote:Op donderdag 26 mei 2011 10:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ben alleen bang dat het niet echt terrasweer zal zijn, but we'll see.
Van wie de onderlinge afslachting der haantjes overleefd heeft.quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:34 schreef KoosVogels het volgende:
Ik verwacht wel een verslag achteraf.
Ach kom, het wordt allemaal heel gemoedelijkquote:Op donderdag 26 mei 2011 18:51 schreef Staal het volgende:
[..]
Van wie de onderlinge afslachting der haantjes overleefd heeft.
Stali houdt wel van een beetje stoken.quote:Op donderdag 26 mei 2011 18:55 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ach kom, het wordt allemaal heel gemoedelijk
Zo koud zal het niet wordenquote:Op donderdag 26 mei 2011 19:01 schreef du_ke het volgende:
[..]
Stali houdt wel van een beetje stoken.
De brand woedt hier al twee dagen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:01 schreef du_ke het volgende:
[..]
Stali houdt wel van een beetje stoken.
En wat als het je niet lukt? Die heren liggen dan echt niet snikkend in de kussens hoor. No worries.quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:01 schreef Monidique het volgende:
Ach, in de middag kan ik nog wel komen, natuurlijk.
Een interessante opmerking, ga zo door, ik ben helemaal onder de indruk.quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:03 schreef Staal het volgende:
[..]
En wat als het je niet lukt? Die heren liggen dan echt niet snikkend in de kussens hoor. No worries.
Dus je gaat gewoon en ook nog op tijd. Klaar.quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:07 schreef Monidique het volgende:
[..]
Een interessante opmerking, ga zo door, ik ben helemaal onder de indruk.
Volgens mij komt iedereen 's middags.quote:sneakypete (komt 's middags)
Reya (komt 's middags)
Nautilus (komt 's middags)
Illiberal (komt 's middags)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |