quote:
Kinda.quote:
Ik kan jou bij de ''komers'' zetten?quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:21 schreef sneakypete het volgende:
Ik kom zelf bij voorkeur redelijk vroeg, d.w.z. nog in de middag, want later op de avond heb ik nog wat anders te doen.
Ik denk het niet, je edit rechten zijn verlopen.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:09 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik kan jou bij de ''komers'' zetten?
Dat is gemeenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 01:23 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ik denk het niet, je edit rechten zijn verlopen.
Nee hoor, bij op's verlopen die nooit.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 01:23 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ik denk het niet, je edit rechten zijn verlopen.
Ahaquote:Op vrijdag 6 mei 2011 01:25 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee hoor, bij op's verlopen die nooit.
Nee, dat zeker niet. Was 48 uur oid.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 01:28 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Volgens mij is dat altijd al zo geweest.
Ik moet er nog even goed over nadenken of ik kom. En nog even zien of ik niks anders heb die dag. Het zijn drukke maanden.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 01:28 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Wanneer ga je promoveren naar de Komers?
Dat is natuurlijk altijd nog afwachten hequote:Op vrijdag 6 mei 2011 01:33 schreef Bolkesteijn het volgende:
Puike opkomst eigenlijk, het zou erg tof zijn als iedereen komt.15 man zou de grootste meet in jaren zijn volgens mij.
Het topic loopt in ieder geval nog lekker door, dat is een goed teken.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 01:34 schreef phpmystyle het volgende:
Dat is natuurlijk altijd nog afwachten he
Ik denk dat als er uiteindelijk 10 komen dat we dan al redelijk tevreden kunnen zijn.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 01:46 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Het topic loopt in ieder geval nog lekker door, dat is een goed teken.
Nee, persoonlijke informatie delen doe je maar in het echt leven.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 01:48 schreef phpmystyle het volgende:
Trouwens, zou het misschien leuk zijn als we ook leeftijden vermelden in de OP?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |