quote:
Klinkt lekker! En inderdaad, dit topic zal heel langzaam gaan, maar kan nog wel eens lang door lopen! Toegankelijk genoeg voor mij hoor! En al was het niet voor mij toegankelijk genoeg, misschien hebben anderen er dan wel veel aan! Smaak blijft subjectief!quote:Op woensdag 22 juni 2011 10:42 schreef female81 het volgende:
*kick* (lijkt me wel een soort topic wat tot einde van dagen zou kunnen lopen, dit, er zal altijd aanvoer zijn van pas ontdekt onbekend spul...)
Nog maar eens eentje, voor de liefhebbers van minimal, techhouse en aanverwanten. Verleden week ontdekt en een jaar of twee oud. Toegankelijk genoeg voor de TS? In het begin misschien niet, maar na driekwart nummer komt er opeens een heel herkenbaar melodietje.
Me like long time!quote:
Sommige wel , andere niet.quote:Op woensdag 20 juli 2011 23:10 schreef Elusive het volgende:
wat ik me altijd afvraag heh, in de lijstjes topics, of mensen daadwerkelijk klikken op al die youtube linkjes
Allemaal 'gevers' hier, geen 'nemers'. Dat schijnt sowieso met internet zo te zijn, ook als mensen gaan teruglezen gaan ze vooral lezen wat ze zelf geschreven hebben. Ik heb het zelf ook hoor, ik ben altijd geinteresseerd in goede muziek die ik nog niet ken, maar ik wil vooral heel graag laten weten wat anderen zouden moeten horen. Ook heb ik er niet zo heel veel vertrouwen in dat ik veel van die muziek leuk ga vinden.quote:Op woensdag 20 juli 2011 23:10 schreef Elusive het volgende:
wat ik me altijd afvraag heh, in de lijstjes topics, of mensen daadwerkelijk klikken op al die youtube linkjes
Heel mooi!quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:56 schreef Sjeen het volgende:
Jupiter Jones - Still
werd erg veel gedraaid op radio in de Eifel, zo mooi dat ik het ben gaan opzoeken.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |